menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Diskusia k téme Rádio_FM

3505 príspevkov
kexxx (neregistrovaný, 84.47.97.xxx)
kexxx (neregistrovaný, 84.47.97.xxx) 23.04.2005 16:34

Tak moment- ja som bol vcera troxa nastvany- lebo wonder vytrhol moj vyrok z kontextu a nenapisal cely moj citat, iba jeho cast. Btw. Viem, ze v zahranici to takto funguje, ze hocijake lokalne radio ma nahr. studio a su to prave radia, ktore dostali mnohe garazove skupiny skupiny do eteru a tym im umoznili vysoku popularitu. Jasne, xapem ze ani v SRo sa neda nahravat len tak- to mi je nad slnko jasne... len nexapem, preco ma wonder za kazdu cenu taha za slovicka a interpetuje moje vyroky po svojom- ja som to myslel v dobrom, len on xce furt rypat. Ja sa na najmudrejsieho nexcem hrat a ani s anehram- akurat niektori ludia zo SRo si nexcu priznat, aka je realita- ze vrozhlase to furt skripe, ze sa tam safari a ze korupcia je tam dost rozsirena- uz sa tu totiz ma margo rozhlasu objavili kadejake informacie a zaujimave, ze nikto ix nedementoval, takze tym ix asi potvrdil. Zmena v RADIU _ FM je sice extremne vyrazna- avsak ostatne okruhy su furt tam kde boli. Tak nexapem- napr. s clovekom ktory s apodpisuje ako Disko, tusim ze sa vola Dusan alebo nejak tak sa velmi dobre komunikuje, co sa vsakneda povedat o wonderovi a este 1 kolegovi ( ten co furt meni nicky a pise blbosti typu kotula vypadol atd...), ktori nedokazu strovit akukolvek kritiku....

Rider (neregistrovaný, 84.47.84.xxx)
Rider (neregistrovaný, 84.47.84.xxx) 23.04.2005 13:37

pekne sa tu sekate boys :-). Inak - chvalim radio_FM za nove jingle a vkus v muzike.

Disko (neregistrovaný, 84.47.20.xxx)
Disko (neregistrovaný, 84.47.20.xxx) 23.04.2005 11:11
:)

LOL

Studia verejnopravneho rozhlasu nie su charita. Kexxx - skus prist do Le Creative na Kolibu, alebo do Ebony a povedz, ze mas extra supa dupa revolucne slovenske demo, no v radiu ti povedali, ze ti ho zahraju iba ak bude kvalitne nahrate. Ze pekne prosis a ze ak ti ho nenahraju, tak je to banda komunistov, co robia iba protekcne nahravky pre zbohatlikov a vobec sa nesnazia podporit kvalitnu slovensku hudbu, ci kulturu.

Lebo to si prave povedal - iba aplikovane na SRo. Inak no offence. Shak sa chapeme. :) A uz dost hadok.

wonder (neregistrovaný, 82.119.105.xxx)
wonder (neregistrovaný, 82.119.105.xxx) 23.04.2005 10:07
2 najmudrejsi kexxx

nejde o to ci SRo je alebo nie je - citujem - 'byrokraticka a komunisticka institucia'. a to ma akoze rozhlas hocikomu nahravat albumy len tak pre pekne oci? PRECO by to mal robit?!? ved aj SRo je firma ktora funguje v trhovom mechanizme a povedz mi jeden rozumny dovod, preco by mal zadarmo nahravat albumy... lebo tak si to napisal. a vobec, nechapem preco sa s tebou o tom vobec bavim... svoj nazor na SRo aj tak nezmenis.

nitro (neregistrovaný, 85.248.4.xxx)
nitro (neregistrovaný, 85.248.4.xxx) 22.04.2005 18:30

kexx, nepochopil si co ti wonder odpisal. "len tak" sa neda nahravat nikde.

kexxx (neregistrovaný, 84.47.78.xxx)
kexxx (neregistrovaný, 84.47.78.xxx) 22.04.2005 17:27

Wonder, teraz si len potvrdil to, co o SRo tvrdim: Je to furt byrokraticka a komunisticka institucia a nie verejnopravna... ak to bolo myslene tak, ze sancu nahravat v studiax SRo maju len "ti protekcni", tak potom svoj nazor na SRo este dlho nezmenim...

BoSS (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
BoSS (neregistrovaný, 213.151.217.xxx) 21.04.2005 18:22

wonder to bolo myslene ze ak su skvely ze mozu dostat taku sancu.

Disko to je pravda!!! Ale aspon by sme sa mali na com pri radiach smiat.

Disko (neregistrovaný, 85.248.4.xxx)
Disko (neregistrovaný, 85.248.4.xxx) 21.04.2005 08:18
Home recording

Cistocny suhlas, BoSS. Ano, zvukovky su dnes inde, ako par rokov dozadu. Ale nejde o to "iba" kvalitne to nahrat. Aj ked dobre prevodniky na karte su plus. Je kopec veci, co ovplyvnuju vysledok. Mixaz, mastering, pouzity softver a najma SKUSENOSTI A ZRUCNOST. Nie kazdy, kto je dobry muzikant musi zakonite vediet urobit aj dobru produkcnu pracu a zvukarinu. Ani kvalitna zvukovka za 30 000 a oficialne kupeny Cubase ti nezaruci, ze demo bude zniet dobre.

A tam je skor pes zakopany dla mna...

wonder (neregistrovaný, 85.248.4.xxx)
wonder (neregistrovaný, 85.248.4.xxx) 21.04.2005 01:47
2 kexxx

cit.:...zeby nebol problem zavolat ix do nahr. studia SRo, kde by to spravili na urovni...
-----
heh, dovol aby som sa zasmial. a co si ty myslis, ze to tu funguje tak, ze sem hocikto pride a nieco si nahra? len preto ze to SRo je verejnopravna institucia? sa zobud! :)))

BoSS (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
BoSS (neregistrovaný, 213.151.217.xxx) 20.04.2005 21:17
Aj doma to ide

Polda mna sa da nahrat kvalitne hudba aj doma. Zvukove karty uz naozaj dost pokrocili. Tam uz skor zalezi ci je aj dobry napad na pesnicku.

Disko (neregistrovaný, 85.248.4.xxx)
Disko (neregistrovaný, 85.248.4.xxx) 20.04.2005 16:13
SRo

Presnejsie povedane, ti, ktori maju stedrych sponzorov. :) Ale nie. Toto fakt netusim.

Nahravacie studia som este nemal tu cest vidiet. Ale ak vychadzam zo zvuku, aky tu urobili napriklad Jane Kirschner, tak klubuk dolu. :) V tom najlepsom slova zmysle samozrejme.

kexxx (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
kexxx (neregistrovaný, 195.113.130.xxx) 20.04.2005 16:00

Jasne, jasne.... teraz uz nie problem s vydavatelstvami ako kedysi- su aj male labels, ktore sa nebrania aj mensinovym zanrom.Inac, tipujem, ze nahravat priamo v studiax SRo mozu len niektori interpreti. Vraj tam mate celkom dobre masiny a aj zvukarov... :))))))

Disko (neregistrovaný, 85.248.4.xxx)
Disko (neregistrovaný, 85.248.4.xxx) 20.04.2005 15:36
To kexxx

Orientacia: Spolukreativec zvukovy a vysielac radiovy.

Ad nahravanie v SRo: Vec nie je taka jednoducha ako pises... To by mohol robit kazdy a otazka toho, co je pozoruhodne, je tiez relativna. Ak si to interpret zaplati a nahra kvalitne demo za vlastne, ani tak nemusi byt iste, ci sa dostane do vysielania.

Veci funguju vzdy tak, ze pociatocne investicie si musi hradit autor sam. A potom... Je daleko lepsie oslovit vydavatelstva, nez radio. Nemyslim len major labels. Vydavatelstiev su mraky. To o com som pisal, ze sa hra aj "unsigned" hudba, ktora prisla Demeterovi, alebo chalanom a este nevysla oficialne, je skor vynimocne a urcite nerotuje. Hadam som to vysvetlil pochopitelne. :) Ak nieco vyjde na vydavatelstve = vydavatel ruci svojou prestizou a zrejme vie, co vydava, preto je pravdepodobnost hrania vyssia. Plus kriterium zapadnutia do formatu + pouzitelnost v dennom, alebo nocnom case, zaner a pod.

kexxx (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
kexxx (neregistrovaný, 195.113.130.xxx) 20.04.2005 14:31
2Disko

Len taka otazocka: Na akej pozicii si v _FM. Len tak pre orientaciu...
Co sa tyka tej slov. hudby- ked vam interpret posle nahravku, hoci nie je v kvalitnom zvuku, ale je pozoruhodna, myslim, zeby nebol problem zavolat ix do nahr. studia SRo, kde by to spravili na urovni...

Disko (neregistrovaný, 84.47.84.xxx)
Disko (neregistrovaný, 84.47.84.xxx) 20.04.2005 08:48
:)

Btw... nie, nemam rad Disko! Vzniklo to cele preklepom mojho mena.

Disko (neregistrovaný, 84.47.84.xxx)
Disko (neregistrovaný, 84.47.84.xxx) 20.04.2005 08:36
Hudba (2.0)

Teraz uz mam zadany ten spravny e-mail. Takze ano... som stuff_FM.

FUN radio plne respektujem za to co robi (a najma robilo v minulosti...) v oblasti hudby. Jasne ze "pudingacov" par rokov dozadu pretlacalo prave ono. A nielen PPE.

Program, kam by ludia posielali vlastnu hudbu tu bol. Myslim, ze Demovnica, ci tak nejak. Lenze podla mojich info tam chodilo aj dost braku = inak povedane, ta relacia sa nedala krmit iba zo slovenskej produkcie tak,aby zostala este v ramci pocuvatelnosti. Nehovorim len o hudobnych napadoch a hudbe. Malo domacich hudobnikov totiz v domacom studiu vedelo (a vie) urobit ako taky sound hodny aspon dema...

Mozno casom u nas v FMku nieco podobne o5 bude, ale to ja v tomto momente este netusim. Ale viem jedno, ze pristup chalanov z vecernych relacii a aj Demetera, ktory robi hudbu je dost liberalny na to, ze ak pride naozaj velmi kvalitna SK hudba, da sa hrat.

lubosss (neregistrovaný, 213.151.234.xxx)
lubosss (neregistrovaný, 213.151.234.xxx) 20.04.2005 00:31
BoSS

K úspechu k PPE podľa mňa pomohlo aj Fun, hoci musím uznať, že teraz je "pomocníkom" nových kapiel viac _FM

BoSS (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
BoSS (neregistrovaný, 213.151.217.xxx) 19.04.2005 21:42

Mas pravdu prinasa mnozstvo novych interpretov. Z tym plne suhlasim. Myslim ze pomohli aj PPE. Ale mohli by urobit relaciu do ktorej by si neznamy interpreti posielali hudbu, a urobila by sa z toho nejaka mala hitparada z hlasovanim. Ak uz existuje tak sa ospravedlnujem za ten navrh. Pretoze ak sa vsetci budu drzat zabehnuteho sposobu fungovania radii, podla mna zacnu slovenske radia upadat. To je moj nazor.

Disko vypadas ako by si v radiu_fm robil.
A prepac ze som ti skomolil prezivku.

Disko (neregistrovaný, 84.47.40.xxx)
Disko (neregistrovaný, 84.47.40.xxx) 18.04.2005 20:44
Hudba (moj nazor)

Ja si naozaj nemyslim, ze hratelnej domacej hudby mame u nas dost. Nie vsetko hratelne totiz zapada do formatu_FM - i ked nas format je dovolim si tvrdit momentalne najotvorenejsi zo vsetkych SK radii. Musis brat do uvahy, ze FM mieri na istu cielovku. Rovnako to robi kazde radio.

Radio_FM prinasa vela novych interpretov, ktori by inde nedostali sancu. Pokym budeme mat nadstaveny nas hudobny format (ktory nastastie mame) tak, ako je - nebudeme hrat bezhlavo vsetku starsiu slovensku produkciu (a bezhlavo ani novsiu) - aj ked sa istotne medzi tym socpopom a plebsom z ery minulej najde kvalita. (Imho to uz ale nebude plebs a ani socpop). Na starsiu (aj SK) hudbu su ine okruhy Sro.

To ci je Dara Rolins dobra alebo nie, je v tomto momente irelevantne. Kolko ludi, tolko nazorov. Dara v nasom formate neposobi rusivo. A koniec koncov si ani nemyslim, ze ju hrame v nejakych premrstenych rotaciach.

BoSS (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
BoSS (neregistrovaný, 213.151.217.xxx) 18.04.2005 18:31
Vdaka Disco

Myslim si ze aj hratelnej mame dost. Ale asi som prehnal ked som chcel slovensku hudbu nonstop. Ale kludne by slovensku hudbu mohli davat aj starsiu, lebo tu casto nedavaju aj ked je dobra. Je pravda ze niekedy ked hraju nieco slovenske mam chut aj preladit, ale tych pesniciek az tak vela zasa nieje. Myslim si ze DARA ROLINS dostavala zbytocne vela priestoru, jej piesne ma teda nejako moc neoslovili. Nechapal som preco ju tak casto hravaju. Asi dobre tlacil vydavatel.

Disko (neregistrovaný, 85.248.4.xxx)
Disko (neregistrovaný, 85.248.4.xxx) 18.04.2005 00:50
BoSS

Hudby mozno. Hratelnej vsak malo. Imho skoda, ze prave vecer nepocuvas... Usetril by si si minimalne jeden a pol prispevku.

BoSS (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
BoSS (neregistrovaný, 213.151.217.xxx) 17.04.2005 20:28

Vecer mozno sa nieco zmenilo ale vtedy radio nepocuvam.
Rano sa len troska vylepsilo ranne vysielanie a paci sa mi.

Hudby mame dost len o nej casto nic nevieme!!

kexxx (neregistrovaný, 90.159.158.xxx)
kexxx (neregistrovaný, 90.159.158.xxx) 17.04.2005 20:23

Boss- nevsimol si si zmenu vysielacej struktury??? tak si potom hluxy- si porovnaj vysielanie ROCK FM zpred roka a vysielanie _FM dnes...
Btw. Slov. hudby hra _FM tak akurat- treba aj zahr. produkciu. Na Slovensku zatial nevznika tolko dobrej hudby, aby sa dala hrat 24/7.

BoSS (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
BoSS (neregistrovaný, 213.151.217.xxx) 17.04.2005 20:11
Toto je odpoved na prispevok od Petra zo dna 7.11.2004

FM nieje pasmo al skratka od freqfency modulation co znamena ze je to frekfencne modulovane. vyhody oproti AM su 2. Vysielanie STEREO, VYSSIA KVALITA zvuku. Nevyhoda je ze pri velmi slabom signale sa zvuk neda pocuvat. Aeste je jedna nevyhoda: Narocnejsia a drahsia demodulacia co dnes uz nieje problem.

Pravda je taka ze nieje problem vysielat AM, na frekvenciach urcenych pre FM vysielanie.

Ja som osobne zatial nepostrehol ze by radio fm zmenilo nejako vyrazne vysielaciu strukturu. Podla mna by mohli hrat iba slovensku hudbu aj starsiu to by mi nevadilo a obmedzit troska RAP. Toho je tam uz prilis. A za nase koncesionarske prispevky by nemali preferovat hluposti co pretlacaju hudobne studia.
Dakujem za cas ktory ste minuli citanim prispevku.
PS. Viem ze v tomto texte je kopec chyb. V slovencine niesom najlepsi.

Disko (neregistrovaný, 84.47.93.xxx)
Disko (neregistrovaný, 84.47.93.xxx) 15.04.2005 09:56
jupiter.slovakradio.sk

Sabotaz_FM :-)))

Počúvanosť
štvrtok, 29.10.2020
1.
22,82%   - 0,05%
2.
13,55%   + 0,21%
3.
12,74%   - 0,36%
4.
12,72%   - 0,09%
5.
5,20%   - 0,04%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 29.10.2020
podiel [%] celkovej počúvanosti
1. + 2. vlna 2020 (kĺzavé dáta)
1.
17,64%   - 0,15%
2.
15,03%   - 0,36%
3.
10,19%   + 0,16%
4.
7,96%   + 0,64%
5.
7,02%   + 0,04%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
1. + 2. vlna 2020 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
VII.-IX. etapa 2020
1.
34,1%   - 0,1%
2.
24,0%   - 0,3%
3.
23,5%   + 0,1%
4.
18,0%   + 0,4%
5.
16,6%   - 0,4%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, VII.-IX./2020
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
43. týždeň 2020 19.10.2020 - 25.10.2020
1.
Nea
Some Say
2.
Vize & Tom Gregory
Never Let Me Down
3.
Michael Patrick Kelly
Beautiful Madness
4.
Twocolors
Lovefool
5.
Zoe Wees
Control
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Lil Nas X
Old Town Road
5.
Katy Perry
Never Really Over