menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Diskusia k téme Rádio Jemné

819 príspevkov
mediaman (neregistrovaný, 84.47.92.xxx)
mediaman (neregistrovaný, 84.47.92.xxx)
01.09.2006 17:40
0
0

Boris, môžme viesť nekonečne dlhé a nikam nevedúce diskusie či je lepšie "robiť" rádia intuitívne ako v minulosti alebo vsadiť na sofistikované prieskumy a postupy. Jedna vec je ale istá. Dnes majú poslucháči iné nároky ako pred pätnástimi, desiatimi alebo piatimi rokmi. Dôkazom je extrémne vysoká počúvanosť Expresu, akej sa nikdy žiadne iné súkromné rádio v minulosti ani len nepriblížilo. A ver tomu, že vysoko v počúvanosti pôjde aj Fun a aj na tomto fóre tak zatracované Jemné Melódie. Lebo súkromné rádiá sa prispôsobujú väčšinovému vkusu a nárokom. No a pre tú "menšinu" je tu Slovenský rozhlas. Takto to funguje aj v iných európskych štátoch, ktoré sú veľkosťou trhu podobné Slovensku.

Boris (neregistrovaný, 87.197.144.xxx)
Boris (neregistrovaný, 87.197.144.xxx)
31.08.2006 20:28
0
0
kvalita rádií

Najprv k Mediamanovi - podľa mňa tu veľký rozdiel medzi rádiami už nie je, takmer všetky (až na zopár výnimiek) stavili na tisíc krát obohrané hity a je jedno či sú z rokov 80-tych, 90-tych, alebo zo súčasnosti. Z komerčných staníc vymizli špecializované hudobné relácie, ostal ranný prúd, denný a večerný, doplnený vstupmi moderátorov. Jednoducho tie časy, keď sa rádio robilo pre poslucháča sú dávno preč, dnes ide hlavne o biznis, teda za čo najmenšie náklady čo najväčší zisk. Ešte pred piatimi rokmi bol hudobný éter pestrý, dalo sa skutočne vyberať (či už hudba, alebo hovorené slovo), dnes mám problém.
Takisto rádiá už nehrajú na želanie, resp. hrajú, ale s tým, že Ti skladbu vyberú oni. Len dúfam, že to nedôjde až tak ďaleko, ako v ČR, kde vznikli programové siete, ktoré majú jednotný playlist dodaný zvonka, medzi tým priblblé reči a kvantum agresívnej reklamy.

Viera (neregistrovaný, 64.180.247.xxx)
Viera (neregistrovaný, 64.180.247.xxx)
31.08.2006 18:21
0
0
:o)

To mediaman: no dobre pre majitelov ak vedia co robia a plnia si vrecka. Len mi je luto, ze v dnesnej dobe je vsetko hodnotene len podla toho o kolko sa zvysi cislo na ucte. Inak tych par posluchacov si nemysli, ze by urobili lepsie radio, len chcu vyjadrit svoj nazor a dat majitelom vediet co by pocuvali - typy na relacie. Ono sa to vola prieskum trhu a v zahranici firmy dokonca za to platia. Tu si ludia vyjadria svoj nazor zadarmo a este aj kvoli tomu dostanu vynadane....

A ako tu citam, tak je len velmi malo ludi, ktori si vazia kvalitnu hudbu, vedia za to co sa im paci aj bojovat a chcu pocuvat prave to. Ved napriklad kolko sucasnych spevacok a spevakov vie hrat na nejaky hudobny nastroj??? A este okrem toho neviem ako si dovolia aby ich volali umelci, ked nevedia nazivo odspievat ani jednu pesnicku bez toho, aby to neznelo falosne a tak len otvaraju usta pokial vsetko ide z playbacku.
Pripada mi to ako davova psychoza, kazdy pocuva radio, ktore prave leti, alebo len preto ze je nove.
Teraz mozno od veci ale: raz som pozerala program o ludskom spravani v dave. V miestnosti bolo asi 20 ludi, ktori vedeli o pokuse a bolo im povedane v miestnosti zostat. Potom poslali do miestnosti po jednom ludi, ktori nevedeli o nicom. Po par minutach pustili popod dvere dym, tych 20 ludi pokracovalo v tom co zacali, zatial co ti jednotlivci nechapavo pozerali okolo a nevedeli co robit. Nakoniec zostali, ked videli, ze nikto iny z miestnosti neodchadza. Takto sa spravalo asi 19 ludi z 20. Iba jeden sa zdvihol a nechapo krutiac hlavou odisiel. Myslim, ze k tomu netreba nic dodat. :o)

mediaman (neregistrovaný, 84.47.92.xxx)
mediaman (neregistrovaný, 84.47.92.xxx)
31.08.2006 17:24
0
0
Vierka

Ono je to práve naopak. Pár poslucháčov si myslí, že by dokázalo spraviť rádio, ktoré by trhalo rekordy v počúvanosti. Majitelia veľmi dobre vedia, čo robia :)

Julka (neregistrovaný, 88.212.31.xxx)
Julka (neregistrovaný, 88.212.31.xxx)
31.08.2006 10:50
0
0
suhlas

Suhlasim s Tebou Viera, ze ked vyjadris svoj nazor ta niekto chyti za slovicko a si "hysterka" a pritom ta ten clovek ani nepozna, ani nikdy nevidel, ale ta nepravom odsudi, i ked to nie je vobec pravda, ma to stve, no na Slovensku je to tak, ze sa nerespektuju nazory cest vynimkam. Otycch radiach maz pravdu, sa uz nebudem opakovat.

Viera (neregistrovaný, 64.180.247.xxx)
Viera (neregistrovaný, 64.180.247.xxx)
31.08.2006 02:30
0
0
komu sa hodi

To petE.R.: suhlasim s tebou v tom, ze ked tu niekto nieco napise, hned ho ludia chytaju za slovicka a to tu vlastne vobec nejde.
Co sa tyka toho ustavicneho opakovania pesniciek aj mne to uz lezie na nervy. Chce to nieco originalne. Vsetkym sa ale vyhoviet neda. Kolko ludi, tolko chuti. Niekto rad pocuva madonnu aj 4x za hodinu, mne raz za den uplne staci. Mala som viac oblubenych relacii na roznych slovenskych frekvenciach ale vacsinu z nich zrusili - skoda. Bohuzial niektori super moderatori nemozu zachranit radio, aj ked sa snazia a je mi ich luto, lebo oni su ti ktori na to nakoniec doplatia vyhadzovom z nefunkcneho radia.
Len nechapem preco majitelia nepocuvaju nazory ludi a nerobia to co si ludia ziadaju, to je podla mna dobry podnikatel co vie vystihnut v pravej dobe to co leti. Otrepanych radii, co sa snazia vyhoviet vsetkym uz mame dost, tak treba nieco originalne nie?

Julka (neregistrovaný, 88.212.31.xxx)
Julka (neregistrovaný, 88.212.31.xxx)
30.08.2006 23:00
0
0

No neviem, či to malo patriť mne alebo komu, ak nie sa ospravedlňujem, no žiaľ počúvam síce nie až death metal, ale heavi, hardrock melodický metal a tak a tu je ten problém, rebeccca je preč, je to nanič.

mediaman (neregistrovaný, 84.47.18.xxx)
mediaman (neregistrovaný, 84.47.18.xxx)
30.08.2006 17:42
0
0

Inak ešte k tomu Elánu. Ten sa určite nehrá na _FM a Fun ho (vraj) nehrá už od marca. Inak ani na Exprese už nechodí tak často ako v minulosti.
A ospravedlňujem sa za preklepy v mojom predchádzajúcom príspevku.

mediaman (neregistrovaný, 84.47.18.xxx)
mediaman (neregistrovaný, 84.47.18.xxx)
30.08.2006 17:12
0
0
4petE.R.

Tak ešte jedna moja rekcia na Teba. Aj v tomto Ti budem oponovať. Neviem ako často teraz počúvaš naše rádiá, ale tá difrenciácia tam je. Samozrejme sú typy skladieb, ktoré hrajú aj JM, aj Expres aj Fun aj _FM. Potom nasledujú skladby, ktoré sa už nehodia do formátu JM, ale hodia sa do formátu Expresu, Funka aj _FM. Potom sú skladby, ktoré sa hodia iba do formátu rádií Fun a _FM a napokon aj skupina pesničiek, ktorá sa hodí iba do formátu _FM a takto by sa dalo kombinovať donekonečna. A tie rozdiely medzi týmito spomínanými rádiami sú dosť markantné.
A ešte niečo: vyberať na Slovensku je z čoho ( pokiaľ náhodou nie si prívržencom nejakého hardtrancu alebo death-metalu), len stačí správne používať otočný gombík alebo tlačidlá s nápisom TUNING :)

palino (neregistrovaný, 87.236.197.xxx)
palino (neregistrovaný, 87.236.197.xxx)
29.08.2006 17:11
0
0
Julka

Prepac, ale nemozem s tebou suhlasit, lebo moderator Chynoransky je jediny v tomto radiu, co hovori aj nieco ine, ako len tie dokoola nadiktovane slova a naviac sa mi paci aj jeho ranna sutaz pre posluchacov. Je to vyborna vec, len si ho vypocuj v pracovne dni.
:) CHYNO si vyborny,len tak dalej, drzim ti palce :)

Julka (neregistrovaný, 88.212.31.xxx)
Julka (neregistrovaný, 88.212.31.xxx)
29.08.2006 11:05
0
0
jemne melodie

Tak spolu s FM je to najhorsie radio, ake som pocula. 12 piesni za sebou, trapne a dookola priam naucene vety moderatorov Jurickovej a aChinoranskeho, obmielaju dookola to iste. To by tam hocikto mohol prist oderovat. Chyba tam kontakt s posluchacmi a suhlasim s tymi, co vravia, ze tu uz niet co pocuvat. Kultura upada, kazdy tu kazdeho kopiruje, radsej pocuvam ceske a zahranicne stanice, prevazne zamerane na hardrockovu hudbu a do Okey som pisala kritiku, lebo rusia Okeygold, tak nech sa spamataju, co robia a nie je pravda, ze tu pisu ludia z radia Vychod a ze su neschopni. Bolo to jedno z najlepsich radii na Slovensku. Jemne melodie su podrazom.

petE.R. (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
petE.R. (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
29.08.2006 09:15
0
0
:: Viera

Vieš Vierka, ono sa nájde vždy dosť poslucháčov, ktorí inklinujú k takým staniciam ako sú JM, Expres, teraz už aj "FUN" a nám ostatným zostanú len tzv. oči pre plač. Tie veľké rádiá pravdepodobne neskrachujú. Ja už tiež presedlávam na české stanice prípadne satelit, lebo tu si už nemám čo vybrať. Mnohí vravia, že naše rádiá sa snažia už navzájom diferencovať a hrajú každý niečo iné. No pokiaľ si zapnem jedno, druhé, či tretie rádio, a na každom ide nejaký Elán či potrhlá skladba "Woman in love" niekoľko krát denne, tak tomu tak nie je. Nech si hovorí kto chce čo chce. To že nejaké FUN sa odlišuje od Expresu nie je pravda, Fun hrá len viacej novšej hudby, ale veľa vecí sa dá nájsť aj na jednej, aj na druhej stanici. Ale to by som už odbočoval od témy. A najväčšia sranda je, že keď napíšeš príspevok napr. v takom duchu ako ja teraz, začne sa do Teba navážať množstvo prispievateľov čo značí, že tých poslucháčov staníc, o ktorých som písal v úvode je dostatočný počet :-)

Viera (neregistrovaný, 64.180.247.xxx)
Viera (neregistrovaný, 64.180.247.xxx)
28.08.2006 21:26
0
0
:o)

Uz som dlho necitala prispevky na tomto fore, ale musim sa priznat, ze ma potesilo citat prispevky ludi, ktori vedia co maju radi a vedia za to aj bojovat. Len nechapem preco vacsina zastavacov trapneho radia jeble... hm sorry jemne melodie sa vzdy podpisuje ako anonym. Ak mam nazor, aspon sa zan nehambim, nech je akykolvek. Ja som pocuvala radio B1 cez internet kazdy den v praci aj doma. Dnes uz neladim slovenske stanice vobec, lebo na nich nie je nic co by sa mi pacilo dlhsie ako 10 minut. Ako tu niekto spomenul, ludia maju dve moznosti - pocuvat alebo nepocuvat. Nastastie v dnesnej dobe je vdaka internetu a satelitnemu vysielaniu kopec inych moznosti. Ak slovenske radia konecne nezacnu pocuvat nazory posluchacov tak ich ani reklamy ani zazrak nezachrani a tych 95% pocuvanosti bude zalozeny na 100 ludoch, ktori pocuvaju. Bohuzial v dnesnej dobe ale vacsine a podnikatelov zalezi len na tom ako si napchat vrecka co najrychlejsie a pritom nepozeraju komu popri tom poskacu po hlave. Je to smutne, ale takto som si slobodne Slovensko nepredstavovala, ked som isla s ludmi do ulic v 1989.....

pavol (neregistrovaný, 87.197.118.xxx)
pavol (neregistrovaný, 87.197.118.xxx)
18.08.2006 14:36
0
0
jemne debilodie

radio vychod, vrat sa spat...! chybaju mi ludia z RV a akurat viem, xze Gabika Halicka robi na regine kosice....a to je vse... fuj jemne melodie

Boris (neregistrovaný, 217.73.23.xxx)
Boris (neregistrovaný, 217.73.23.xxx)
18.08.2006 13:24
0
0
že o čo nám ide?

Aspoň mne ide o to, aby tu pravidlá platili pre všetkých rovnako. Mňa by len zaujímalo, čo by urobila Rada pre vysielanie, ak by napr. Rádio MAX spolu s Rádiom Beta zmenili názov na BetaMAX a vysielali jednotný program založený na techno hudbe. Určite by hneď zasiahla. V prípade Jemných melódií toleruje hrubé porušovanie licenčných podmienok a zákona o vysielaní. Ide o to, že skupina okolo pána Lengyela zrušila Rádio Východ v tichosti bez vedomia licenčnej rady, dokonca aj názov Jemné melódie rada schválila až po jeho zavedení. To či sa deje je precedens do budúcnosti, keď si mediálne skupiny začnú so slovenským éterom robiť, čo sa im zachce bez ohľadu na akékoľvek pravidlá.

Palo (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
Palo (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
18.08.2006 11:39
0
0

Neviem ci robia klamstva na posluchacov ine radia, ale toto bolo take klamstvo, ktore zrusilo posluchacom styri radia.. Proste zobrali ludom ich oblubene stanice. V dnesnej dobe sa priznam, ze radia na Slovensku uz nie su take dobre, ako pred 5 rokmi.. Resp, uz to ktore som pocuval pravidelne zaniklo. Bolo to Forte. A pocuval som ho, pretoze mali kvalitny program, dobrych ludi, dobry playlist, nehrali stale dookola to iste, jednoducho sa snazili. No potom neskor uz upadali. Potom zanikli a prislo Naj, ktore tvorili prevazne ti isti ludia, ti sa dali tiez na zaciatku pocuvat. No tiez neskor zacali upadat. Az zanikli pre Jemne melodie. Dnes pocuvam striedavo Fm, Vivu a ine radio, ktore nebudem takto verejne opisovat:) Proste mam rad hudobnu rozmanitost od komercnosti az po undreground. Ale nemoze to byt dookola stale to iste, tie iste pesnicky. Lubia sa mi radia, ktore maju moderovane vysielanie, ze nehraju stale len hudbu, lebo radio by malo byt o informaciach a o zabave. Podla mna, clovek ktory chce pocuvat hudbu, tak si radsej zapne svoje oblubene CD, mp3 a pocuva to co chce, nemusi pocuvat co mu hra z radia. Takze asi tak:)

o co vam ide (neregistrovaný, 84.47.96.xxx)
o co vam ide (neregistrovaný, 84.47.96.xxx)
18.08.2006 10:34
0
0

a este nieco. je pravda ze moderatori mi vadia, lebo to fakt rusi celu tu atmosferu a dodnes nechapem preco vravia ze idu hrat 12 piesni za sebou ked su vzdy prerusene vstupmi. a nevravim ani to ze to mozem pocuvat dookola. ale pokial sa ucim alebo zaspavam mam to vzdy naladene. to je vsetko. a mozem sa ta opytat ake radio pocuvas ty a preco?

o co vam ide (neregistrovaný, 84.47.96.xxx)
o co vam ide (neregistrovaný, 84.47.96.xxx)
18.08.2006 10:32
0
0

povedz mi ktore radio nerobi klamstva a podvody na svojich posluchacov. len o nich nevies palo. sa spamataj

Palo (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
Palo (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
18.08.2006 10:03
0
0

Ty si asi riadne mimo... Tu nejde o radio Vychod, ale o dalsie tri radia. A ide tu o podvod, vdaka ktoremu toto radio vzniklo. Tak to, ze ti je jedno, ze ako radio vzniklo vlastne hovori o tom, ze ti nevadia klamstva a podvody.. To je dost smutne. A ked si pisal o tom, ze tu sedia a pisu ludia s radia Vychod, tak ja napriklad nemam absolutne nic spolocne s ludmi radia Vychod, ani s nikym v inom radiu a predsa tu pisem.. Takze tie blbosti, jemne povedane tu pises prave ty... Inak vazne nechapem, ako moze niekto vydrzat pocuvat stale dookola tie iste oblbovacne keci a stale tie iste pesnicky stale dookola.. Keby aspon vysielali rozmanitejsie pesnicky, ved je tolko pomalych pesniciek na svete a oni tocia stale dookola tie iste...

o co vam ide (neregistrovaný, 84.47.96.xxx)
o co vam ide (neregistrovaný, 84.47.96.xxx)
18.08.2006 08:51
0
0

neviem o co ide niektorym ludom. je mi jedno ako jemne melodie vznikli, hlavne ze je to radio pri ktorom sa da ucit, relaxovat a oddychovat. a to ze zaniklo radio vychod? je to mozno blbe, ale aj tak to radio viedli ludia, ktori boli neschopni a hrali sa na velkych programovych sefov a teraz su tak zakomplexovani lebo sa nemaju kde uchytit, ze cele dni sedia za pocitacom a vypisuju tu s prepacenim pic..... Uz sa spamataj pan XYZ a prijmi prehru, bol si nula v radiu vychod a dopadol si tak ako si sa spraval k inym. a trpeli pre teba viaceri.

ANTI-JM (neregistrovaný, 212.5.193.xxx)
ANTI-JM (neregistrovaný, 212.5.193.xxx)
16.08.2006 09:54
0
0
pre Borisa

konecne niekto kto nielen pise ale aj nieco robi. Tiez som uvazoval, ze dam podnet na Radu, ale bol som lenivy. Respekt! A co ti napisali? Budu to riesit alebo to zase skoncilo ako vsetko v tomto state?

Palo (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
Palo (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
16.08.2006 08:58
0
0
Ospravedlnujem sa Borisovi

Prepac Boris, som si ta pomylil s Branom.. :) Ten moj predchadzajuci prispevok bol pre Brana, Anonyma a LubosaTS

Palo (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
Palo (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
16.08.2006 08:56
0
0
Boris, Anonym, LubosTS

Sorry, nic v zlom, ale naozaj kto tu jediny trepe, tak ste to prave vy traja... Neda sa zastavat nieco, co vzniklo podvodom.. A teraz sa na to naozaj nepozeram, ako ufnukany, no keby bolo toto radio vzniklo legalne, ze by neboli predtym hlasali uplne ine, ako urobili, tak nikto by nemal nic proti.. Bol to podvod, tak si ho aspon nezastavajte!!!

brano (neregistrovaný, 85.135.134.xxx)
brano (neregistrovaný, 85.135.134.xxx)
16.08.2006 08:50
0
0

Rada je statny organ a maju zakonnu lehotu 30 dni, aby ti odpovedali. Na tvojom mieste by som to vyuzil a ak mas potvrdenie, ze si to poslal a neodpovedali Ti, sudil by som sa a ziadal odskodne ;)

Boris (neregistrovaný, 217.73.23.xxx)
Boris (neregistrovaný, 217.73.23.xxx)
16.08.2006 08:18
0
0
pre Braňa

Na Radu pre vysielanie a retransmisiu som podal podnet ešte v máji a netýkal sa iba Prešovskej kultúrnej agentúry, ale aj ďalších spoločností, pod ktorých licenciou vysielajú Jemné melódie. Od Rady som doteraz nedostal odpoveď, napísali mi iba o predĺžený zákonnej lehoty o jeden mesiac. Prešli už tri mesiace a Rada nekoná, rozhodne to tak nenechám.

Počúvanosť
štvrtok, 1.5.2025
1.
24,12%   + 1,97%
2.
12,94%   - 3,73%
3.
11,25%   + 0,11%
4.
7,26%   - 0,18%
5.
6,83%   - 4,49%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 1.5.2025
podiel [%] celkovej počúvanosti
3. + 4. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,08%   - 0,11%
2.
11,72%   - 0,47%
3.
9,70%   - 0,04%
4.
9,09%   - 0,13%
5.
7,73%   - 0,20%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
3. + 4. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
X. - XII. etapa 2024
1.
29,9%   - 0,1%
2.
20,2%   - 0,2%
3.
19,9%   - 0,4%
4.
18,1%   - 0,7%
5.
15,0%   ± 0,0%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, X.-XII./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
17. týždeň 2025 21.04.2025 - 27.04.2025
1.
Album
Myles Smith
Nice To Meet You
2.
Album
Robin Schulz, Cyril
World Gone Wild (Feat. Sam Martin)
3.
Album
Coldplay
We Pray
4.
Album
Lola Young
Messy
5.
Album
Kygo & Imagine Dragons
Stars Will Align
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over