menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Diskusia k téme Rádio Jemné

819 príspevkov
Palo (neregistrovaný, 213.151.246.xxx)
Palo (neregistrovaný, 213.151.246.xxx)
30.05.2008 16:38
0
0
radio nie je len o hudbe...

Zase tu niektorí pisu, len o hudobnej stranke radia.... Ale co nechapete, ze radio nie je len o hudbe?? To je super, ze si clovek pusti svoje medium, ci je to CD, alebo mp3, to robim aj ja, ale chcem pocut aj nieco viac.. Chcem pocut cloveka z eteru, moderatora, ktory ma rozosmeje, ktory mi povie nejaku informaciu a podobne.. Predpokladam, ze sa tu obuju zase do mna, ze na informacie tu mam internet a podobne, a ze v praci chcu ludia pocuvat "LEN" hudbu.. No napriklad ja ako obchodny zastupca travim 90% svojho pracovneho casu v aute..To mam za volantom internetovat, aby som sa dozvedel nieco nove? Alebo citat vtipy, aby som sa zasmial??? Toto som kedysi ziskal z pocuvania radia a dnes tam ziskam akurat tak nervy, ked pocujem o tej istej dobe kazdy den to iste... Ci su to plytke keci, alebo opakujuca sa hudba.. Ja chcem pocut z radia hlavne zabavu, ktora tu okrem Fun radia rana chyba.. To som pisal za seba, co mne chyba, urcite dalsim ludom chybaju aj dalsie veci.. Ved mi napiste, mudrci, ktori tvrdite, ze aky je na Slovensku vynikajuci vyber radii, ktore radio mam pocuvat? Alebo si mam vypocut trebars ten isty Desmod na Funradiu? Alebo na Exprese? Alebo na Okey? Alebo na Vive? Alebo na Jemnych??? Mam pisat este dalsie otazky a priklady? Nezda sa Vam to ani trochu rovnake??? Skutocne vynikajuci vyber radii, asi taky, ze z mojho najoblubenejsieho konicku, co bolo pocuvanie radia, je dnes to, ze pri pocuvani Slovenskych radii chytam len zly pocit... A garantujem Vam, ze ludi s takymto nazorom, ze im chyba normalny vyber radii je na Slovensku velmi vela, len o tom nehovoria, az na par vynimiek a potom tu opat niektori vypisuju, ze vacsina to nechce a podobne bludy... Tolko moj nazor k tejto veci..

mc (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
mc (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
30.05.2008 13:53
0
0
to biscuit

No ja ten pocit biscuit zase mam a to, ze je to tak i v zahranici je fakt. Mas pravdu. Aleee... to znamena, ze je to automaticky spravne?

biscuit (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
biscuit (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
30.05.2008 13:51
0
0
@mc

Dobra uvaha, ale ono je to podobne aj v zahranici, nielen u nas. A nemam pocit, ze drviva vacsina ludi u nas zhltne mediam vsetko, co im naserviruje. Ono je to na dlhsiu diskusiu :)))

mc (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
mc (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
30.05.2008 12:06
0
0
to billg

najskor jedna pochvala: Dakujem za konstruktivny nazor billg. Fakt, lebo z praxe na tomto fore som cakal, ze sa zase do mna niekto drzo obuje :) ...tak ma to celkom potesilo.

Neberiem ti tvoj nazor a nieco na nom je, ale asi obaja spolocne uzname, ze vacsina ludi si tazko buduje vlastny nazor, ale naopak, necha sa zmagorit tym, co je do nich tlacene... a to nezazlievam tym ludom... oni jednoducho disponuju maximom svojho potencialu. To, ze ty sa zmagorit nenechas, je perfektne, ale asi sam tiez uznas, ze si v mensine.

A prave z tohto titulu si mysli, ze by media mali voci posluchackam/posluchacom pristupovat zodpovedne. Ludia v mediach tiez nie su hlupaci a dobre vedia, ze co im natlacia, to si vacsina vezme ako "posvatne"... a skor tato beznazorovost a stadovitost je podla mna pozostatku z kominuzmu ako to, ze vnimam media nie len ako stroj na peniaze - hoci aj tento ucel plnia a kvitujem to - ale aj ako cosi, co vytvara ale zaroven aj moze deformovat kulturne prostredie

billg (neregistrovaný, 192.108.125.xxx)
billg (neregistrovaný, 192.108.125.xxx)
30.05.2008 11:06
0
0
to mc

medium je kulturna ustanovizen... toto je podla mna pozostatok komunistickeho sposobu vnimania sveta.

prihliadat na to, ci nemagorim ludi svojim programom... no ja byt na mieste majitela alebo riaditela media, tak sa k tomu postavim stylom: ked sa magorit nechaju, ich chyba:) ale teraz vazne, nepodcenujme sa, ja sa magorit nenechavam a ked mam pocit, ze mi nieco neprinasa uspokojenie take, ako by som ocakaval, tak si najdem nieco ine, co mi moje potreby uspokoji. ked to nebude radio, bude to ine a ked ani to nie, tak hudba z nosicov atd. a tak to plati vsade, nielen v mediach.

mc (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
mc (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
30.05.2008 08:51
0
0
pre lubosTS

Komercne medium je samozrejme nieco, co chce zarobit slusny balik penazi a pokial to chce zarobit poctivo, je to spravne, len trochu zabudas na to, ze KAZDE JEDNO medium je zaroven aj urcita kulturna ustanovizen a ma preto - alebo aspon malo by mat - pocit istej zodpovednosti voci ludom, ktorym to ponuka... ta tazsia a spravnejsia cesta je: Robit to komercne putavo a prihliadat pri tom aspon ciastocne aj na to ci uplne nemagorim svojim programom ludi, ktori to pocuvaju... Degradovat medium iba na jedinu zlozku, teda na zarobkovu cinnost je podla mna trochu zjednodusene vnimanie...

Andy (neregistrovaný, 78.99.42.xxx)
Andy (neregistrovaný, 78.99.42.xxx)
29.05.2008 18:44
0
0
hviezdicka

a tie netove myslis ze co robia? tiez tocia dookola tu istu hudbu

biscuit (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
biscuit (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
29.05.2008 17:18
0
0
@hviezdicka

No lenze prave tie vznikajuce netove by tu neboli bez tych celoplosnych, na ktore tu kazdy tak rad nadava.

hviezdička (neregistrovaný, 195.168.12.xxx)
hviezdička (neregistrovaný, 195.168.12.xxx)
29.05.2008 17:02
0
0
Lubo TS; Palo

hm...tak mala som na mysli, co sa tyka ucenia radii ludi pocuvat hudbu o take duchovnejsie pozdvihnutie, teda nie len od nemlatom do nemlatom ta ista hudba, ale aj nieco viac....myslim, ze s obchodmi to nie je najvydarenejsie prirovnanie, teda rec bola o neplytkosti, ale viem, ze zial plytkost narasta a to aj v mediach, tak s tym clovek nenarobit nic...pali dakujem, vidim, ze rozumies co som chcela prispevkom povedat ;)), ale je tu aspon moznost vyberu, nastastie zacinaju vznikat aj netove radia, takze kazdy si moze vybrat to svoje ;))

Palo (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
Palo (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
28.05.2008 17:26
0
0
17lebronka-ka7

Ta pesnicka sa vola Savage Garden Trully madly deeply

Palo (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
Palo (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
28.05.2008 17:25
0
0
LubosTS

Ale predstav si ze ides do tesca a najdes tam vsetko to iste... Tak to tiez nefunguje.. Mas tam na vyber rozmanity tovar a velky vyber, no na Slovensku co sa radii tyka teda na vyber moc toho nemas, lebo sa vsetky radia uberaju jednym a tym istym smerom, teda iba donemoty opakujuca sa hudba a uz aj slovo.. Samozrejme na par vynimiek, ktore ale tiez postupom casu ubudaju...

LuboTS (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
LuboTS (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
26.05.2008 15:36
0
0
@hviezdička

To je čo za nápad že rádio má ľudí učiť počúvať hudbu? Rádio musí uspokojovať potreby trhu a nie niečo trhu ponúkať a vysvetľovať im že to je správne. Predstav si že pôjdeš do Tesca a budú Ťa tam učiť čo máš kupovať... Asi to tak fungovať nemôže

17lebron-ka7 (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
17lebron-ka7 (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
25.05.2008 12:58
0
0
TOTO JE SURNE

viete akosa vola ta pesnicka....ktora je na tv markiza uputavkou na jemne melodie....pls je to surne

Andy (neregistrovaný, 78.99.215.xxx)
Andy (neregistrovaný, 78.99.215.xxx)
24.05.2008 17:39
0
0
Ranna Show

Ak este neviete Jemne ju budu mat s Katarinou Brichtovou

17lebron-ka7 (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
17lebron-ka7 (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
24.05.2008 16:33
0
0
JEMNE MELODIE

kto vie ako sa vola pesnicka ktoru davaju k uputavke na jemne melodie hned ta prva?????????

hviezdička (neregistrovaný, 85.216.133.xxx)
hviezdička (neregistrovaný, 85.216.133.xxx)
04.02.2007 23:52
0
0
+&-

Marička by veru zaplakala a to by nemusela ísť ani z Ostravy :), ľahké je tvrdiť, že práve toto rádio má veľkú počúvanosť, istým spôsobom, je to nanútené, človek ide na nákup a v hypermarkete počuje jm, ide do reštaurácie a počuje jm, na týchto miestach sa premelie veľa ľudí, takže chtiac-nechtiac sa stávajú poslucháčmi jm, aj takto sa dá vytvárať "počúvanosť," škoda, že sa zabúda na to, že rádio má v prvom rade ľudí učiť hudbu počúvať a poznať, ale pri tých istých obohratých pesničkách ťažko polucháč nájde niečo nové, povie sa "veď poslucháči si to pýtajú," nuž keď ľudia pri dnešných rádiach nemajú možnosť spoznať aj iné skladby...je veľká škoda zániku špecializovaných relácii, a práve tie pritiahnu veľa poslucháčov, nie každý je zberatelom určitého druhu hudby a nie každý má možnosť sa k vzácnym veciam dostať, a práve na to by mali byť rádia, aby ľudí učili, nie im liezli na nervy a znechucovali, myslím, že ľudia majú radšej kvalitné živé vysielania, dá sa pustiť cd, ale dobrá relácia a dobré rádio majú vždy niečo do seba.....ešteže Marička dnes nechodí do hypermarketov a do reštaurácii, ktohovie či by sa jej chcelo s Magdonom si dohodnúť rande, síce v tých časoch aj verklík postačil a bolo dobre....:)

Julo (neregistrovaný, 62.168.109.xxx)
Julo (neregistrovaný, 62.168.109.xxx)
28.01.2007 08:33
0
0
Ako to teda je?

Nikto nikoho nenúti nič počúvať... Súhlasím s MA4IX-om v tom, čo píše... Jedno je isté - rádio je len o číslach, o ničom inom... A keď rádio vygeneruje vyššiu počúvanosť tak, že hrá 300 pesničiek, namiesto 3000, tak ich bude hrať iba 300... Taký je trh. Je pravda, že tí, čo počúvali predtým zaniknuté rádiá, už nepočúvajú JM. Je to pochopiteľné... Lenže tých "nových" poslucháčov je teraz viac, ako predtým tých "starých"... A v tom je podstata veci... A nesúhlasím, že "v niektorých regiónoch sú nútení počúvať iba JM"... to isté tu kedysi ktosi písal aj o Exprese... No verím tomu, že to tak nie je a že všade, kde počuť JM počuť aj iné stanice a výber existuje... A ešte aby som podotkol, tak "formátovanie" skôr či neskôr neobíde ani ďalšie veľké rádiá - tomu sa už dnes nedá vyhnúť, takže v najbližších mesiach alebo rokoch, to v éteri bude ešte, verím že dosť zaujímavé...

+&- (neregistrovaný, 195.146.149.xxx)
+&- (neregistrovaný, 195.146.149.xxx)
27.01.2007 18:44
0
0
Ma4ix

To sa ešte budeme čudovať...!? To napr.ako červenej žiari nad Kladnom, alebo ako plakala Maryčka Magdonova, keď šiel starý Magdon z Ostravy domů? Nad čím sa máme čudovať, však my sa už dlhí čas čudujeme, že kde beriete tie čísla? A čo to drzé sakra!? Vadí Vám že sa tí ľudia i napriek Vašim projektom a štúdiám domáhajú toho svojho bývalého rádia!? Oni velice dobre vedia čo píšu, nechcú nanútené JM, to je tak ťažko pochopiteľné? Aké štúdie, aký nastavený projekt!? Mali ste si svoj projekt a svoju štúdiu realizovať na nových frekvenciách a nie zrušiť obľúbené rádiá a kamuflovať, že sú stratové. Lenže to by ste nemali počúvanosť! Takto ste donútili ľudí počúvať Vašu neustále dokola omieľajúcu sa hudbu z pár CD-čiek na zrušených staniciach, lebo v niektorých regiónoch sú nútení počúvať iba Vaše JM. Palo, máš úplnú pravdu, neporovnávaj neporovnateľné alias obľúbená naťahovačka hrušiek s jablkami a voooo toooom to je...

Palo (neregistrovaný, 193.69.116.xxx)
Palo (neregistrovaný, 193.69.116.xxx)
27.01.2007 16:15
0
0

Lenže neporovnávaj neporovnateľné... Väčšina ludi,ktoré počúvali tie zaniknúté rádia, JM nepočúvajú...

Ma4ix (neregistrovaný, 213.160.182.xxx)
Ma4ix (neregistrovaný, 213.160.182.xxx)
27.01.2007 13:12
0
0
To sa este budete cudovat....

Ludia, sakra, vy neviete co pistete!! Keby ste vedeli, tak by ste vedeli, ze JM su presne na trh nastaveny projekt a tych 190 tisic v predoslej vlne je asi o 70 tisic viac ako mali tie radia dokopy predtym. Poculi ste uz slovo studia? Asi nie.. Tak si o tom nieco zistite a potom mi napiste!!! :-)

Hluchy (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
Hluchy (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
27.01.2007 11:42
0
0
Nech zakape to co zakapat ma!

Pracujem vo firme, ktorej majitelia maju v komplet celom objekte nainstalovanu akustiku, tz., ze nech ste kdekolvek, prenasleduje vas ten humus doslova vsade.Vymyvac mozgu tieto JM!!!Dookola cely den od 8:00 do 18:00 -5 dni v tyzdni!!!To sa fakt neda vydrzat!!!

FUNAK (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
FUNAK (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
25.01.2007 00:07
0
0

dokedy maju JM,licenciu na vysielanie?

Viera (neregistrovaný, 64.180.247.xxx)
Viera (neregistrovaný, 64.180.247.xxx)
19.01.2007 01:11
0
0
+&-

Bohuzial, pokial sa budu tocit okolo JM peniaze (hlavne smerom do majitelovho vrecka), toto radio nezanikne. Nechcem uz zbytocne "plakat nad rozliatym mliekom" ale skoda B1-tky

+&- (neregistrovaný, 195.146.149.xxx)
+&- (neregistrovaný, 195.146.149.xxx)
18.01.2007 20:50
0
0
Tie isté pesničky

Konečne niekto pochopil Lengyelovo vysielanie. Je to založené na opakovaní jedného a toho istého, po niekoľkých dňoch. Kto ho konečne už vykopne už éteru?

Palo (neregistrovaný, 213.151.246.xxx)
Palo (neregistrovaný, 213.151.246.xxx)
17.01.2007 15:59
0
0
Jimmy

Moj osobny nazor je, ze ak si pisal ze komercne radia hraju 50 pesniciek dookola, tak si vypocuj dva, tri dni po sebe Jemne a som zvedavy potom co napises... Lebo to uz ani Fun alebo Expres nemaju tak vysoku rotovanost tych istych pesniciek, ako maju prave Jemne... Pomaly kazdu hodinu hraju toho isteho interpreta... Hraju kazdy den tie iste pesnicky...

Počúvanosť
pondelok, 7.7.2025
1.
22,38%   + 2,01%
2.
16,97%   + 2,85%
3.
11,98%   - 3,66%
4.
11,34%   + 6,22%
5.
7,75%   + 1,18%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 7.7.2025
podiel [%] celkovej počúvanosti
3. + 4. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,08%   - 0,11%
2.
11,72%   - 0,47%
3.
9,70%   - 0,04%
4.
9,09%   - 0,13%
5.
7,73%   - 0,20%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
3. + 4. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
II. - IV. etapa 2025
1.
29,1%   - 0,1%
2.
20,7%   - 0,3%
3.
19,5%   ± 0,0%
4.
17,7%   + 0,1%
5.
14,6%   - 0,1%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, II.-IV./2025
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
27. týždeň 2025 30.06.2025 - 06.07.2025
1.
Album
David Guetta, Sia
Beautiful People
2.
Album
Ed Sheeran
Azizam
3.
Album
Alex Warren
Ordinary
4.
Album
Benson Boone
Sorry I'm Here For Someone Else
5.
Album
Lady Gaga
Abracadabra
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over