menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Diskusia k téme Rádio Jemné

819 príspevkov
brano (neregistrovaný, 212.55.248.xxx)
brano (neregistrovaný, 212.55.248.xxx)
16.08.2006 05:06
0
0
pre Borisa

A preco si doteraz o tom neinformoval Radu pre vysielanie a retransmisiu?

NoName (neregistrovaný, 87.197.184.xxx)
NoName (neregistrovaný, 87.197.184.xxx)
16.08.2006 01:30
0
0
k veci

Okrem toho čo tu bolo napísané súhlasím s väčšinou z vás, bol to podvod. No keď už chceli upokujúcúce rádio s pomalou hudbou, tak to časté jinglovanie opakujúce sa každú chvíľu už začína odrádzať reaxuchtivých poslucháčov. Rádio beží už ten piatok a oni stále ,,Na slovensku je nové rádio..." Otravné.

Ikser (neregistrovaný, 213.81.196.xxx)
Ikser (neregistrovaný, 213.81.196.xxx)
15.08.2006 22:41
0
0
Boris

Velmi dobre si to napisal. Jednoznacne suhlasim.

Boris (neregistrovaný, 87.197.102.xxx)
Boris (neregistrovaný, 87.197.102.xxx)
15.08.2006 22:18
0
0
čo tu niektorí trepete??

Súkromné rádio síce je o biznise, ale v prípade Jemných Melódií to bol podvod nielen morálny, ale aj právny. Najprv sa kvôli podmienke licenčnej rady tvárili ako programová sieť a zo dňa na deň je z toho nové rádio a to bez toho, aby Rada o niečom vopred vedela.
V prípade Prešovskej kultúrnej agentúry, ktorá je držiteľom licencie ex. Rádia Východ navyše stále platí podmienka 49%-ného podielu vlastnej tvorby. Táto podmienka je už tri mesiace zásadne porušovaná, navyše Rada ani neodsúhlasila zmenu názvu stanice, ani programových podielov (napr. spravodajstvo). Za takéto bezprecedentné porušovanie licenčných podmienok už mala byť Radou dávno odobraná licencia Prešovskej k.a. a vyhlásené nové výberové konanie.
Rada však nekoná a tým podkopáva svoju autoritu, dopustila tu mediálne eldorádo, keď tu existuje asi 6 celoplošných staníc, ktoré sú si navlas podobné a nie sú prínosom pre slovenský éter, rozmanitosť úplne zanikla. V tomto regulačný orgán zlyhal na plnej čiarej a svojou nečinnosťou dopustil takúto degeneráciu na rozhlasovom trhu.
Nie som jeden z tých, ktorí tu len vyplakávajú, ale snažím sa proti takýmto svinstvám aj niečo robiť, ale už som musel napísať, ako to je, a to je len časť.

THE CHEMICAL BROTHERS (neregistrovaný, 195.28.86.xxx)
THE CHEMICAL BROTHERS (neregistrovaný, 195.28.86.xxx)
15.08.2006 21:03
0
0

je kratko pred pol 9 vecer.pocuvate jemne melodie vecer,viac hudby a menej slov.rano po 5 mozete pocuvat jemne melodie rano,viac hudby a menej slov.teraz si pustime whitney houston.to bol blok informacii dnes pred pol 9

brano (neregistrovaný, 85.135.128.xxx)
brano (neregistrovaný, 85.135.128.xxx)
15.08.2006 15:12
0
0
Biznis - to ano.

Z ekonimickeho / biznisoveho hladiska sa uskutocnil standardny ukon. Prisiel solventnejsi majitel, odkupil firmu, prepustil zamestnancov, zamestnal svojich zamestnancov, prip. tych najvyhovujucejsich, ktorych prijal predchadzajuci zamestnavatel. Zmenil smerovanie firmy podla toho, ako hovori plan. Z moralneho hladiska je to moralny podvod a eticke mierne zlyhanie. Podvod na posluchacoch. Ti boli zvyknuti na iste medium, isty format. Majitel neskupoval len podniky, ale skupoval aj posluchacov. Co z toho vyplyva? Tento ukon ma viac rozmerov. Noveho majitela zaujimal len ten prvy - ekonomicky - biznis. Je to o obchode. Posluchaci maju dve moznosti: a) pocuvat, b) nepocuvat.

Anonym (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
Anonym (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
15.08.2006 11:46
0
0
mudrujucim

Rádio je firma ako každá iná a jej majiteľ si s ňou môže robiť čo chce, na tom nie je nič nenormálne. Napĺňa svoj biznisplán na základe niečoho. V tomto pripade je to mapping study. Keď sa dejú zmeny a upravuje smerovanie ktorejkoľvek inej firmy tiež to riešite a dávate svoje "odborné" stanovisko plné demagógie a nezmyslov?:)

Palo (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
Palo (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
15.08.2006 09:29
0
0

Tento priklad je uplne od veci.. Ihrisko sa neda porovnat s radiom. Alebo si myslel ihrisko trebars v No camp v Barcelone? Ak by niekto postavil na tomto ihrisku supermarket, tak to by si videl, kde vsade by sa o tom pisalo...
Inak vazne sa vam cudujem, ze vam je tak velmi tazko pochopit a vzit sa do ludi, ktori mali nieco velmi radi a zrusili im to... Sa vam cudujem, ze to neviete pochopit..!

LuboTS (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
LuboTS (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
15.08.2006 09:09
0
0

Keď sa niekde na mieste kde bolo ihrisko postavil supermarket, neviem či niekto chodil do diskusií a pol roka písal ako mu to ihrisko chýba.

Palo (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
Palo (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
15.08.2006 08:30
0
0

To je sila, ako si mozu ludia zastavat to oblbovacne radio... To radio je cisto postavene na psychologickom oblbovani ludi.. Vidim, ze uz dost ludi oblblo, no co uz.. Je mi vas luto.

Anonym (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
Anonym (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
14.08.2006 16:52
0
0
peter...

Peter: ked uz,tak je to Rada pre vysielanie a retransmisiu. Navyse retranZmisia neexistuje. Hlavne nevytahuj sa tu:) ja poznam madonnu /z televizie /:)

Jemne melodie su dobre naformatovane radio,prieskumy len ukazu silu tohto formatu a vsetci kritizujuci "odbornici" ostanu s dlhym nosom. Uz teraz je mozne pocut kde vsade hraju,ze to pocuva vela ludi.

Peter (neregistrovaný, 80.87.208.xxx)
Peter (neregistrovaný, 80.87.208.xxx)
14.08.2006 16:18
0
0
Jemne

No vážne. V roku 1995 bolo rádií 1500. Teraz sa nahrádzajú inýmy Píp.... No a čo keď fňukáme! Máme dôvody. A Peter po druhé tak vám oznamujem že poznám riaditeľa pre vysielanie a rentrazmisiu tak moc nemachrujte. Nevieš čo viem. Tak si hľaď po svojom.

dleso (neregistrovaný, 87.244.194.xxx)
dleso (neregistrovaný, 87.244.194.xxx)
14.08.2006 15:36
0
0
UFNUKANCI

Ako tu citam, pisete stale len o tom istom a fnukate a fnukate ... ale zial taka je situacia na trhu ... len tak pre zaujimavost, skuste si spomenut, kolko radii LOKALNYCH tu bolo tak v roku cca 1995 ..... ja si to ani neviem tipnu, ale viem ze dost ... a dnes ??? Dnes sa kazdy sprava trhovo a podla jednej znamej rovnice POCUVANOST = REKLAMA = PENIAZE.

Palo (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
Palo (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
14.08.2006 14:31
0
0
Anonym

Je blbe, ze dnes sa hovori o zaspati doby, ze su pre ludi prednejsie peniaze, nez ine hodnoty, ktore si za peniaze nekupia.. A najsmustnejsie na tom je to, ze si ich ludia este aj zastavaju. Je uplne normalne a nic zle na tom nie je, ked niekto smuti za niecim, co mal rad a co mu niekto zrusil.. Je to normalna, prirodzena ludska vlastnost, tomu sa hovori cit.. Ale ked ho niekto nema, tak to nevie pochopit.. A co sa tyka prieskumu, ked ich bude pocuvat 5% ludi znamena to, ze 95% ich nepocuva.. A normalny clovek, nemoze vydrzat pocuvat kazdy den dookola niekolkokrat denne tie iste pesnicky a tie iste keci dookola niekolko tyzdnov...
Inak tie keci mi pridu dost neprofesionalne, pripomina mi to komunisticke vysielanie rozhlasu po drote niekde na dedine.. OOObecne oookienko a podobne. Ale uvedomujem si, ze tie keci su psychologicka oblbovacka pre posluchacov..

Anonym (neregistrovaný, 212.55.241.xxx)
Anonym (neregistrovaný, 212.55.241.xxx)
14.08.2006 13:03
0
0

Musím zareagovať na toho poslucháča, ktorý si myslí, že niekto bude robiť biznis s citu voči niekomu. Neviem, vážený, či si zaspal dobu, ale dnes sa robí podnikanie kvôli zisku a nie s citu k poslucháčom alebo zákazníkom. Vedenie tohto rádia určite vie, prečo urobilo takúto stanicu a robí to profesionálnym spôsobom, či sa to hrstke B1(pozitívnych( páči alebo nie. B1 by nevydržala do dalšieho prieskumu.Prestante už konečne plakať nad rozliatym mliekom. To sa nedá už čítať to vaše fnukanie za starým rádiom... A či ludia na rádio nadávaju....ja mám v okolí opačnú skúsenosť, tak kde je pravda ? Ukáže až preiskum...a potom neviem, čo poviete....kde budete hľadať chybu....Asi v poslucháčoch.....

Palo (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
Palo (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
14.08.2006 10:49
0
0
Michal

Stale sa zabuda na to, ze B1 nebola jedinym zrusenym radiom, ale boli tam este dalsie tri vacsie radia.. B1 bola najmensim radiom z tych styroch zrusenych..Takze treba sa na to pozerat ocami posluchacov vsetkyh radii. Je pravdou, ze nove vedenie hlasalo nieco ine, ako nakoniec urobili.. Bol to podvod. Myslim si, ze by nemal nikto nic proti Jemnym Melodiam, keby boli vznikli korektnym sposobom, oni sa sice ohanaju, ze vznikli korektnym sposobom, ale v principe to nebol korektny sposob, takze nech sa nikto z ludi, ktori robia v Jemnych Melodiach necuduje, ze na nich ludia tolko nadavaju... Myslim si, ze loz ma kratke nohy, a pravda vzdy vyjde najavo... :)

Cool (neregistrovaný, 46.150.192.xxx)
Cool (neregistrovaný, 46.150.192.xxx)
13.08.2006 13:36
0
0
brano

100 bodov :)

brano (neregistrovaný, 85.135.138.xxx)
brano (neregistrovaný, 85.135.138.xxx)
13.08.2006 09:13
0
0

na Slovensku je nove radio! hrame vase oblubene jemne melooodie. podla mna to budu este pustat aj o rok. sak tam asi vsetci zaspali a pustaju len jingle.

Bob (neregistrovaný, 213.151.212.xxx)
Bob (neregistrovaný, 213.151.212.xxx)
11.08.2006 22:27
0
0
OK...

Ja ako byvaly posluchac B1 som sa uz zmieril so stratou mojho oblubeneho radia. Co sa da robit, Slovensky trh je ozaj maly, hity 80-tych rokov su asi drahe. Len nechapem preco bol ten prechod k inemu typu vysielania druhu hudby taky dramaticky...Ved na satelite vysiela Sky Radio tiez 24 hodin pomale skladby a celkom sa mi paci, ale nazov Jemne melodie je trochu rozpacite, radsej malo ostat nieco anglicke.

Michal (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
Michal (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
11.08.2006 19:08
0
0
VEĽKÉ KLAMSTVO

Milé Jemné Melódie.
Pohoršujem sa nad Vami ako ste vybabrali s poslucháčmi Rádia B1. Jingle hlásili: "Spájame sa pre Vás". Nebral som to vážne, lebo som si myslel, že rádiá Naj, Rebeca a možno aj Východ B1 sa zrušia a na ich frekvenciách bude vysielať B1. Keď sa v januári zrušila hitparáda Legendárnych 20, povedali, že o týždeň bude hitparáda v novom šate. Ale nič sa nestalo. Na www.radia.sk som sa v rozhovore s riaditeľom dozvedel, že niektoré relácie budú preberané z Východ B1. Pomyslel som si, že B1 sa bude dať počúvať na celom Slovensku. Až raz som sa 8.5.2006 zobudil, zapol rádio na frekvencii 106,6 FM a RDS mi namiesto SIET B1 ukazuje JEMNE. Myslel som, že mám zlú frekvenciu, ale nie. Počujem Martina Chynoranského, ktorý oznamuje, že počúvam Jemné melódie, ktoré mi ponúkajú "najviac hudby ráno a 12 piesní za sebou". Nevedel som, čo sa deje a zistil som to až na internete. Teraz počúvam iné rádio, dávam zbohom Jemným melódiam a je mi ľúto za Rádiom B1. A takisto mi je ľúto Nás, že ste k Nám nemali city a len tak z ničoho nič ste zrušili Rádio B1 a nahradili ho hlúpymi Jemnými melódiami.

sdx (neregistrovaný, 85.216.177.xxx)
sdx (neregistrovaný, 85.216.177.xxx)
10.08.2006 11:43
0
0
Peter

Radio ma byt o spravodajstve? :DDDDD Kazde radio ma mat svoj format, ktory ma byt vzdy iny a od neho zalezi ci treba aj spravodajstvo alebo nie. A aj ked sa Jemne Melodie mnohym nepacia je pravda ze ho maju. A prosim toto teatralne zvolavanie Hrozne! To je strasne! Som zhrozeny! a podobne si nechaj v divadle.

Palo (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
Palo (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
10.08.2006 08:04
0
0
mediaman

Suhlasim s Petom a nesuhlasim s tebou... To radio je vazne vymyvanie mozgov s tymi neustale dookola tociacimi kecami o viac hudby a menej slov... Uz by to mohli aspon obmenit..

mediaman (neregistrovaný, 87.197.214.xxx)
mediaman (neregistrovaný, 87.197.214.xxx)
09.08.2006 17:16
0
0
Peter-po druhé

Očividne sa vyznáš do rádií ako hus do piva! Tak si hľaď školy a nerozdávaj tu rozumy, ty štrnásťročné decko!

Peter (neregistrovaný, 80.87.208.xxx)
Peter (neregistrovaný, 80.87.208.xxx)
08.08.2006 20:28
0
0
Jemné Melódie

Hrozné! Hrozné! To je strašné! Čo je to za rádio ktoré nevysiela okrem hudby, počasia, zoznamu frekvencií a zopár slov nič iné! Veď rádio má byť o spravodajstve. Viac slov a dostatok hudby. Prečo zrušili Rebecu. Nemali nič iné na práci ako zrušenie Rebecy?! Obľúbené rádio môjho Uja. A teraz rádio z RDS názvom JEMNE_ Čo to je. Mohli radšej vytvoriť normálne rádio alebo dať tieto frekvencie na prenájom (predaj). Som zhrozený. Moje dve sestry, Strýko, Oco - JEMNÉ MELÓDIE. Už sú do toho zbláznený

Palo (neregistrovaný, 195.189.143.xxx)
Palo (neregistrovaný, 195.189.143.xxx)
08.08.2006 17:39
0
0

Už to ide.

Počúvanosť
štvrtok, 1.5.2025
1.
24,12%   + 1,97%
2.
12,94%   - 3,73%
3.
11,25%   + 0,11%
4.
7,26%   - 0,18%
5.
6,83%   - 4,49%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 1.5.2025
podiel [%] celkovej počúvanosti
3. + 4. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,08%   - 0,11%
2.
11,72%   - 0,47%
3.
9,70%   - 0,04%
4.
9,09%   - 0,13%
5.
7,73%   - 0,20%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
3. + 4. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
X. - XII. etapa 2024
1.
29,9%   - 0,1%
2.
20,2%   - 0,2%
3.
19,9%   - 0,4%
4.
18,1%   - 0,7%
5.
15,0%   ± 0,0%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, X.-XII./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
17. týždeň 2025 21.04.2025 - 27.04.2025
1.
Album
Myles Smith
Nice To Meet You
2.
Album
Robin Schulz, Cyril
World Gone Wild (Feat. Sam Martin)
3.
Album
Coldplay
We Pray
4.
Album
Lola Young
Messy
5.
Album
Kygo & Imagine Dragons
Stars Will Align
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over