menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Odborníci z oblasti marketingu a médií diskutujú o vplyve umelej inteligencie na kreatívny priemysel

| Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave , Tlačová správa
Dnes sa v Trnave začína medzinárodná vedecká konferencia Marketing and Media Identity. Hlavnou témou je využitie a vplyv umelej inteligencie na kreatívny priemysel a výzvy, ktoré so sebou prináša. Konferenciu organizuje Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave.
Odborníci z oblasti marketingu a médií diskutujú o vplyve umelej inteligencie na kreatívny priemysel
zdroj: Fakulta masmediálnej komunikácie, Univerzita sv. Cyrila a Metoda

Na konferencii vystúpia zástupcovia reklamných a výskumných agentúr, ako aj zástupcovia médií a akademickej obce, ktorí budú spoločne s hosťami diskutovať o výhodách, ale aj rizikách umelej inteligencie a o tom, ako ovplyvnila prácu v marketingu, médiách a digitálnych hrách. Konferencia ponúkne aj samostatné sekcie venované vedeckým príspevkom, v rámci ktorých budú predstavené výsledky aktuálnych výskumov a štúdií z oblasti využitia umelej inteligencie a jej súčasných aspektov.

Medzi ďalšie témy konferencie patria: umelá inteligencia a trendy v reklame a digitálnych hrách, vplyv umelej inteligencie na šírenie dezinformácií, či otázka, do akej miery nahradí umelá inteligencia ľudské zdroje v kreatívnych profesiách. „Vplyv umelej inteligencie dnes vidíme vo všetkých odvetviach, kreatívny priemysel nevynímajúc. Táto oblasť prináša so sebou množstvo výhod, ale aj rizík, o ktorých je potrebné hovoriť a ktoré je potrebné neustále skúmať. Konferencia ponúkne priestor nielen na diskusiu o týchto otázkach, ale aj možnosť výmeny medzinárodných skúseností a poznatkov,“ uviedla Ľudmila Čábyová, dekanka Fakulty masmediálnej komunikácie UCM v Trnave.

Súčasťou je aj odovzdanie ocenenia Granátové jablko významným absolventom a študentom za reprezentáciu fakulty a šírenie dobrého mena. Laureátmi tohtoročného ocenenia sú Juraj Kováč z reklamnej agentúry This is Locco a študenti Bernadetta Čaranová a Patrik Friedmann, ktorí sa podieľajú na príprave a tvorbe univerzitného časopisu Atteliér. Konferencia je spolumoderovaná pomocou umelej inteligencie.

Bližšie informácie o konferencii Marketing and Media Identity 2023:
https://mmidentity.fmk.sk

Súvisiace články

pridať príspevok  Diskusia k článku: žiadny príspevok

K tomuto článku zatiaľ nie je žiadny diskusný príspevok.
Pridajte prvý príspevok!

Aktuálne články

Počúvanosť
piatok, 26.7.2024
1.
20,86%   - 0,61%
2.
18,14%   - 0,37%
3.
10,34%   + 0,19%
4.
9,41%   - 0,13%
5.
7,56%   - 0,09%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 26.7.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,90%   - 0,17%
2.
13,48%   - 0,58%
3.
9,99%   + 0,14%
4.
8,77%   + 0,25%
5.
7,42%   - 0,20%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
III. - V. etapa 2024
1.
31,0%   - 0,1%
2.
22,2%   + 0,1%
3.
21,4%   - 0,1%
4.
18,7%   + 0,2%
5.
16,0%   ± 0,0%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, III.-V./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
29. týždeň 2024 15.07.2024 - 21.07.2024
1.
Album
Imagine Dragons
Eyes Closed
2.
Album
Artemas
I Like The Way You Kiss Me
3.
Album
Dasha
Austin
4.
Album
Cyril
Stumblin' In
5.
Album
Ella Henderson
Alibi Ft. Rudimental
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over