menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Odborníci z oblasti marketingu a médií diskutujú o vplyve umelej inteligencie na kreatívny priemysel

| Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave , Tlačová správa
Dnes sa v Trnave začína medzinárodná vedecká konferencia Marketing and Media Identity. Hlavnou témou je využitie a vplyv umelej inteligencie na kreatívny priemysel a výzvy, ktoré so sebou prináša. Konferenciu organizuje Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave.
Odborníci z oblasti marketingu a médií diskutujú o vplyve umelej inteligencie na kreatívny priemysel
zdroj: Fakulta masmediálnej komunikácie, Univerzita sv. Cyrila a Metoda

Na konferencii vystúpia zástupcovia reklamných a výskumných agentúr, ako aj zástupcovia médií a akademickej obce, ktorí budú spoločne s hosťami diskutovať o výhodách, ale aj rizikách umelej inteligencie a o tom, ako ovplyvnila prácu v marketingu, médiách a digitálnych hrách. Konferencia ponúkne aj samostatné sekcie venované vedeckým príspevkom, v rámci ktorých budú predstavené výsledky aktuálnych výskumov a štúdií z oblasti využitia umelej inteligencie a jej súčasných aspektov.

Medzi ďalšie témy konferencie patria: umelá inteligencia a trendy v reklame a digitálnych hrách, vplyv umelej inteligencie na šírenie dezinformácií, či otázka, do akej miery nahradí umelá inteligencia ľudské zdroje v kreatívnych profesiách. „Vplyv umelej inteligencie dnes vidíme vo všetkých odvetviach, kreatívny priemysel nevynímajúc. Táto oblasť prináša so sebou množstvo výhod, ale aj rizík, o ktorých je potrebné hovoriť a ktoré je potrebné neustále skúmať. Konferencia ponúkne priestor nielen na diskusiu o týchto otázkach, ale aj možnosť výmeny medzinárodných skúseností a poznatkov,“ uviedla Ľudmila Čábyová, dekanka Fakulty masmediálnej komunikácie UCM v Trnave.

Súčasťou je aj odovzdanie ocenenia Granátové jablko významným absolventom a študentom za reprezentáciu fakulty a šírenie dobrého mena. Laureátmi tohtoročného ocenenia sú Juraj Kováč z reklamnej agentúry This is Locco a študenti Bernadetta Čaranová a Patrik Friedmann, ktorí sa podieľajú na príprave a tvorbe univerzitného časopisu Atteliér. Konferencia je spolumoderovaná pomocou umelej inteligencie.

Bližšie informácie o konferencii Marketing and Media Identity 2023:
https://mmidentity.fmk.sk

Súvisiace články

pridať príspevok  Diskusia k článku: žiadny príspevok

K tomuto článku zatiaľ nie je žiadny diskusný príspevok.
Pridajte prvý príspevok!

Aktuálne články

Počúvanosť
streda, 30.4.2025
1.
22,15%   + 2,05%
2.
16,67%   - 0,29%
3.
11,32%   - 0,55%
4.
11,14%   - 0,47%
5.
7,44%   - 0,23%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 30.4.2025
podiel [%] celkovej počúvanosti
3. + 4. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,08%   - 0,11%
2.
11,72%   - 0,47%
3.
9,70%   - 0,04%
4.
9,09%   - 0,13%
5.
7,73%   - 0,20%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
3. + 4. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
X. - XII. etapa 2024
1.
29,9%   - 0,1%
2.
20,2%   - 0,2%
3.
19,9%   - 0,4%
4.
18,1%   - 0,7%
5.
15,0%   ± 0,0%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, X.-XII./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
17. týždeň 2025 21.04.2025 - 27.04.2025
1.
Album
Myles Smith
Nice To Meet You
2.
Album
Robin Schulz, Cyril
World Gone Wild (Feat. Sam Martin)
3.
Album
Coldplay
We Pray
4.
Album
Lola Young
Messy
5.
Album
Kygo & Imagine Dragons
Stars Will Align
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over