menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Odborníci z oblasti marketingu a médií diskutujú o vplyve umelej inteligencie na kreatívny priemysel

| Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave , Tlačová správa
Dnes sa v Trnave začína medzinárodná vedecká konferencia Marketing and Media Identity. Hlavnou témou je využitie a vplyv umelej inteligencie na kreatívny priemysel a výzvy, ktoré so sebou prináša. Konferenciu organizuje Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave.
Odborníci z oblasti marketingu a médií diskutujú o vplyve umelej inteligencie na kreatívny priemysel
zdroj: Fakulta masmediálnej komunikácie, Univerzita sv. Cyrila a Metoda

Na konferencii vystúpia zástupcovia reklamných a výskumných agentúr, ako aj zástupcovia médií a akademickej obce, ktorí budú spoločne s hosťami diskutovať o výhodách, ale aj rizikách umelej inteligencie a o tom, ako ovplyvnila prácu v marketingu, médiách a digitálnych hrách. Konferencia ponúkne aj samostatné sekcie venované vedeckým príspevkom, v rámci ktorých budú predstavené výsledky aktuálnych výskumov a štúdií z oblasti využitia umelej inteligencie a jej súčasných aspektov.

Medzi ďalšie témy konferencie patria: umelá inteligencia a trendy v reklame a digitálnych hrách, vplyv umelej inteligencie na šírenie dezinformácií, či otázka, do akej miery nahradí umelá inteligencia ľudské zdroje v kreatívnych profesiách. „Vplyv umelej inteligencie dnes vidíme vo všetkých odvetviach, kreatívny priemysel nevynímajúc. Táto oblasť prináša so sebou množstvo výhod, ale aj rizík, o ktorých je potrebné hovoriť a ktoré je potrebné neustále skúmať. Konferencia ponúkne priestor nielen na diskusiu o týchto otázkach, ale aj možnosť výmeny medzinárodných skúseností a poznatkov,“ uviedla Ľudmila Čábyová, dekanka Fakulty masmediálnej komunikácie UCM v Trnave.

Súčasťou je aj odovzdanie ocenenia Granátové jablko významným absolventom a študentom za reprezentáciu fakulty a šírenie dobrého mena. Laureátmi tohtoročného ocenenia sú Juraj Kováč z reklamnej agentúry This is Locco a študenti Bernadetta Čaranová a Patrik Friedmann, ktorí sa podieľajú na príprave a tvorbe univerzitného časopisu Atteliér. Konferencia je spolumoderovaná pomocou umelej inteligencie.

Bližšie informácie o konferencii Marketing and Media Identity 2023:
https://mmidentity.fmk.sk

pridať príspevok  Diskusia k článku: žiadny príspevok

K tomuto článku zatiaľ nie je žiadny diskusný príspevok.
Pridajte prvý príspevok!

Aktuálne články

Počúvanosť
piatok, 8.12.2023
1.
18,97%   - 0,58%
2.
18,87%   - 0,72%
3.
14,78%   + 0,34%
4.
10,00%   + 0,97%
5.
7,97%   - 0,54%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 8.12.2023
podiel [%] celkovej počúvanosti
2. + 3. vlna 2023 (kĺzavé dáta)
1.
16,15%   - 0,16%
2.
14,15%   - 0,11%
3.
9,54%   - 0,20%
4.
8,22%   + 0,11%
5.
8,02%   + 0,19%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
2. + 3. vlna 2023 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
IX. - XI. etapa 2023
1.
32,0%   + 0,1%
2.
22,8%   - 0,1%
3.
22,4%   + 0,1%
4.
17,2%   + 0,6%
5.
16,6%   - 0,2%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, IX.-XI./2023
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
48. týždeň 2023 27.11.2023 - 03.12.2023
1.
Album
Topic & Hrvy
All Or Nothing
2.
Album
Lost Frequencies
The Feeling
3.
Album
Anne-Marie
Unhealthy (Feat. Shania Twain)
4.
Album
Nico Santos
Number 1
5.
Album
Ed Sheeran
American Town
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over
×