menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Rádio Europa 2 má novú marketingovú a online riaditeľku

| Europa 2, Tlačová správa
S platnosťou od 1.7.2016 sa novou marketingovou a online riaditeľkou rádia Europa 2 stane Eva Kinzelová, ktorá doteraz pôsobila v Ringier Axel Springer Slovakia, a.s.

Eva Kinzelová prichádza do rádia Europa 2 z najväčšieho multimediálneho vydavateľského domu Ringier Axel Springer Slovakia a.s., kde zastávala funkciu Brand/event managera a mala na starosti značky ako: EVA, Madam Eva, eva.sk, alebo diva.sk.  V Europe 2 bude zodpovedná za riadenie marketingových a online aktivít rádia a taktiež sa bude podieľať na  napĺňaní strategických a marketingových  cieľov skupiny Lagardere na Slovensku.

 Verím, že profesionalita, skúsenosti a znalosti Evy Kinzelovej prispejú k ďalšiemu dynamickému rozvoju  značky Europa 2, " vyjadrila sa Tatiana Ďuricová, generálna riaditeľka rádia Europa 2 a dodala: Zároveň chcem vyjadriť Eve moju plnú dôveru a  podporu."

Eva Kinzelová pôsobila v Ringier Axel Springer Slovakia a.s. od roku 2012 a pracovala na rôznych  pozíciách na digitálnom a marketingovom oddelení vydavateľstva. V oblastiach marketingu, online a e-commerce získala skúsenosti aj v predchádzajúcich zamestnaniach.

 „Práca na poste marketingovej a online riaditeľky je pre mňa veľkou výzvou a chcem sa poďakovať za prejavenú dôveru. Pevne verím, že moje nadobudnuté skúsenosti, či už z online, alebo marketingového prostredia, budú pre rádio prínosom," vyjadrila sa Eva Kinzelová, nová marketingová a online riaditeľka rádia Europa 2.

Dušan Vančo, ktorý doteraz pôsobil na poste Programového a Marketingového riaditeľa, sa bude  s účinnosťou od 1.7.2016 naplno venovať vedeniu programu Europy 2. 

Tatiana Ďuricová, generálna riaditeľka rádia Europa 2: "Spojenie týchto dvoch pozícií, programu a marketingu, bolo iba dočasným riešením. Tak ako považujem pozíciu programového riaditeľa za jednu z kľúčových, rovnako aj  pozícia marketingu a online - teda v tomto prípade marketingovej a online riaditeľky, potrebuje separátne vedenie a 100 % odovzdanosť, čím sa rýchlejšie a lepšie naplnia vízie spoločnosti Lagardere na slovenskom trhu."

Europa 2 vykazuje dlhodobo stabilné výsledky počúvanosti  a aktuálne je komerčnou štvorkou na trhu s počúvanosťou viac ako 730 tisíc poslucháčov týždenne. Má najsilnejšiu pozíciu na sociálnych sieťach a v online priestore na trhu. Na facebookovom profile Europy 2 je viac ako 580 tisíc fanúšikov.

Súvisiace články

Súvisiace rádiá

pridať príspevok  Diskusia k článku: žiadny príspevok

K tomuto článku zatiaľ nie je žiadny diskusný príspevok.
Pridajte prvý príspevok!

Aktuálne články

Počúvanosť
4. vlna 2018 + 1. vlna 2019
1.
18,25%   - 0,28%
2.
16,38%   - 0,12%
3.
10,34%   - 0,25%
4.
7,15%   - 0,15%
5.
6,83%   - 0,23%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
4. vlna 2018 + 1. vlna 2019 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
jún 2019
1.
12,22%   - 0,21%
2.
11,25%   + 0,56%
3.
8,60%   + 1,00%
4.
7,63%   - 2,80%
5.
7,27%   + 0,90%
Počúvanosť cez aplikáciu Radia.sk - jún 2019
% celkovej počúvanosti
III.-V. etapa 2019
1.
33,4%   ± 0,0%
2.
26,6%   - 0,2%
3.
23,9%   + 0,6%
4.
16,7%   - 0,2%
5.
15,0%   + 0,1%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, III.-V./2019
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
28. týždeň 2019 08.07.2019 - 14.07.2019
1.
Imagine Dragons
Bad Liar
2.
Calvin Harris
Giant (With Rag’n’bone Man)
3.
Dermot Kennedy
Power Over Me
4.
Ed Sheeran & Justin Bieber
I Don't Care
5.
Pedro Capó & Farruko
Calma (Remix)
28. týždeň 2019 15.07.2019
1.
Lil Nas X Feat Billy Ray Cyrus
Old Town Road
2.
Ed Sheeran Feat Justin Bieber
I Don’t Care
3.
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
4.
Billie Eilish
Bad Guy
5.
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma