menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Rádio Europa 2 má novú marketingovú a online riaditeľku

| Europa 2 , Tlačová správa
S platnosťou od 1.7.2016 sa novou marketingovou a online riaditeľkou rádia Europa 2 stane Eva Kinzelová, ktorá doteraz pôsobila v Ringier Axel Springer Slovakia, a.s.
Rádio Europa 2 má novú marketingovú a online riaditeľku

Eva Kinzelová prichádza do rádia Europa 2 z najväčšieho multimediálneho vydavateľského domu Ringier Axel Springer Slovakia a.s., kde zastávala funkciu Brand/event managera a mala na starosti značky ako: EVA, Madam Eva, eva.sk, alebo diva.sk.  V Europe 2 bude zodpovedná za riadenie marketingových a online aktivít rádia a taktiež sa bude podieľať na  napĺňaní strategických a marketingových  cieľov skupiny Lagardere na Slovensku.

 Verím, že profesionalita, skúsenosti a znalosti Evy Kinzelovej prispejú k ďalšiemu dynamickému rozvoju  značky Europa 2, " vyjadrila sa Tatiana Ďuricová, generálna riaditeľka rádia Europa 2 a dodala: Zároveň chcem vyjadriť Eve moju plnú dôveru a  podporu."

Eva Kinzelová pôsobila v Ringier Axel Springer Slovakia a.s. od roku 2012 a pracovala na rôznych  pozíciách na digitálnom a marketingovom oddelení vydavateľstva. V oblastiach marketingu, online a e-commerce získala skúsenosti aj v predchádzajúcich zamestnaniach.

 „Práca na poste marketingovej a online riaditeľky je pre mňa veľkou výzvou a chcem sa poďakovať za prejavenú dôveru. Pevne verím, že moje nadobudnuté skúsenosti, či už z online, alebo marketingového prostredia, budú pre rádio prínosom," vyjadrila sa Eva Kinzelová, nová marketingová a online riaditeľka rádia Europa 2.

Dušan Vančo, ktorý doteraz pôsobil na poste Programového a Marketingového riaditeľa, sa bude  s účinnosťou od 1.7.2016 naplno venovať vedeniu programu Europy 2. 

Tatiana Ďuricová, generálna riaditeľka rádia Europa 2: "Spojenie týchto dvoch pozícií, programu a marketingu, bolo iba dočasným riešením. Tak ako považujem pozíciu programového riaditeľa za jednu z kľúčových, rovnako aj  pozícia marketingu a online - teda v tomto prípade marketingovej a online riaditeľky, potrebuje separátne vedenie a 100 % odovzdanosť, čím sa rýchlejšie a lepšie naplnia vízie spoločnosti Lagardere na slovenskom trhu."

Europa 2 vykazuje dlhodobo stabilné výsledky počúvanosti  a aktuálne je komerčnou štvorkou na trhu s počúvanosťou viac ako 730 tisíc poslucháčov týždenne. Má najsilnejšiu pozíciu na sociálnych sieťach a v online priestore na trhu. Na facebookovom profile Europy 2 je viac ako 580 tisíc fanúšikov.

Súvisiace články

Súvisiace rádiá

pridať príspevok  Diskusia k článku: žiadny príspevok

K tomuto článku zatiaľ nie je žiadny diskusný príspevok.
Pridajte prvý príspevok!

Aktuálne články

Počúvanosť
štvrtok, 18.4.2024
1.
21,26%   - 0,39%
2.
19,31%   - 0,26%
3.
11,92%   + 0,02%
4.
9,09%   + 0,12%
5.
7,91%   - 0,18%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 18.4.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
3. + 4. vlna 2023 (kĺzavé dáta)
1.
16,07%   - 0,08%
2.
14,06%   - 0,09%
3.
9,85%   + 0,31%
4.
8,52%   + 0,30%
5.
7,62%   - 0,40%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
3. + 4. vlna 2023 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
XII. etapa 2023 - II. etapa 2024
1.
31,3%   - 0,2%
2.
22,2%   - 0,5%
3.
21,6%   ± 0,0%
4.
17,8%   + 0,4%
5.
16,2%   - 0,2%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, XII.-II./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
14. týždeň 2024 01.04.2024 - 07.04.2024
1.
Album
Dua Lipa
Houdini
2.
Album
Thirty Seconds To Mars
Seasons
3.
Album
Sia
Gimme Love
4.
Album
Ofenbach
Overdrive Ft. Norma Jean Martine
5.
Album
Cyril
Stumblin' In
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over