menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Novou generálnou riaditeľkou Europy 2 je Tatiana Ďuricová

| Europa 2, Tlačová správa
Od 1. apríla sa riadenia českých aktivít skupiny Lagardere, do ktorých patrí aj slovenská Europa 2, ujme nová generálna riaditeľka Tatiana Ďuricová. Tá prichádza do Europy 2 zo spoločnosti Ringier Axel Springer Slovakia a.s. Na svojej novej pozícii bude zodpovedná za stratégiu značky a celkové smerovanie tohto mediálneho domu. Dôjde tak k ďalšiemu posunu českých aktivít smerom k samostatnej pobočke v rámci skupiny Lagardere.

Europa 2Tatiana Ďuricová sa pohybuje v oblasti médií a marketingovej komunikácie už viac ako 10 rokov. Začínala ako BTL, event, či brand manažér v slovenských spoločnostiach ako je ČSOB, alebo Perex.  Do Lagardere Active prichádza z vydavateľstva Ringier Axel Springer Slovakia a.s., kde získala za päť rokov skúsenosti na rôznych marketingových pozíciách. Vo svojej poslednej pozícii Senior Group Brand Manager, bola zodpovedná za vedenie tímu a strategické riadenie printových aj internetových značiek ako je Nový Čas, AUTO BILD, čas.sk, aktuality.sk a ďalšie.

V Lagardere Active bude teraz zodpovedná za aktivity tejto skupiny na Slovensku a to ako za smerovanie stanice Europa 2, tak za tvorbu celkovej multimediálnej stratégie, rozvoj portfólia produktov a služieb a v neposlednom rade za personálne a finančné riadenie úspešného slovenského mediálneho domu.

"Stanica Europa 2 vykazuje dlhodobo stabilné výsledky počúvanosti nad hranicou 300 tisíc poslucháčov včera, čo ju radí medzi 5 najpočúvanejších slovenských rozhlasových staníc. Zámerom medzinárodnej skupiny Lagardere je vytvoriť na Slovensku samostatnú filiálku, rovnako ako je tomu v iných krajinách, s cieľom naďalej rozvíjať brand Europa 2, "hovorí Michel Fleischmann, prezident mediálnej skupiny Lagardere Active ČR.

Z tohto dôvodu vzniká nová pozícia country manažéra, čiže generálnej riaditeľky, ktorá bude s manažmentom spoločnosti zodpovedná za smerovanie Europy 2 na Slovensku. "Som rád, že sa podarilo dohodnúť na spolupráci s takou mediálnou profesionálkou, akou je Tatiana Ďuricová," dodáva Michel Fleischmann, prezident mediálnej skupiny Lagardere Active ČR.

"Veľmi sa teším na nové výzvy, ktoré ma v nasledujúcom období čakajú a som rada, že budem mať príležitosť pracovať s profesionálmi, s ktorými budeme posilňovať a ďalej rozvíjať pozíciu značky Europa 2 na slovenskom trhu," uviedla k svojmu nového angažmánu Tatiana Ďuricová, nová generálna riaditeľka Europy 2.

Súvisiace články

Súvisiace rádiá

pridať príspevok  Diskusia k článku: 3 príspevky

redakcia (neregistrovaný, 176.10.43.xxx)
redakcia (neregistrovaný, 176.10.43.xxx) 30.03.2016 13:58

Zdravime, takuto TS sme dostali uz z E2, takze my sme nepochybili :) Ale ked si to pozornejsie precitate, tak zistite, ze je to v poriadku: "Od 1. apríla sa riadenia českých aktivít skupiny Lagardere, do ktorých patrí aj slovenská Europa 2 ... Dôjde tak k ďalšiemu posunu českých aktivít smerom k samostatnej pobočke v rámci skupiny Lagardere." - ono su to stale ceske aktivity v ramci medzinarodneho posobenia Lagardere, kedze je to riadene z ciech, ale postupne sa zrejme odclenia ako samostatna SK pobocka.

LuboTS (neregistrovaný, 141.0.14.xxx)
LuboTS (neregistrovaný, 141.0.14.xxx) 29.03.2016 15:25

Kto vie či je chyba už v tlačovej správe, ktorú redakcia dostala, alebo to chybne napísala redakcia, pravdou fakt je, že nová generálna riaditeľka nebude mať s českou E2 či Lagardere nič spoločné, Lagardere totiž bude usilovať o osamostatnenie sa od českej pobočky.

Kiko (neregistrovaný, 178.40.228.xxx)
Kiko (neregistrovaný, 178.40.228.xxx) 29.03.2016 12:12

sa pise, ze "Od 1. apríla sa riadenia českých aktivít skupiny Lagardere..." Hmmm dama alebo pan, ktory pisal tu tlacovu zpravu sa asi trochu pomylil :) Ona bude riadit len slovenske aktivity a ne ceske. :D :D Lebo ta prva veta budi dojem, ze odchadza monsieur Fleischmann. Ale nie je tomu tak.

Aktuálne články

Počúvanosť
4. vlna 2018 + 1. vlna 2019
1.
18,25%   - 0,28%
2.
16,38%   - 0,12%
3.
10,34%   - 0,25%
4.
7,15%   - 0,15%
5.
6,83%   - 0,23%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
4. vlna 2018 + 1. vlna 2019 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
jún 2019
1.
12,22%   - 0,21%
2.
11,25%   + 0,56%
3.
8,60%   + 1,00%
4.
7,63%   - 2,80%
5.
7,27%   + 0,90%
Počúvanosť cez aplikáciu Radia.sk - jún 2019
% celkovej počúvanosti
III.-V. etapa 2019
1.
33,4%   ± 0,0%
2.
26,6%   - 0,2%
3.
23,9%   + 0,6%
4.
16,7%   - 0,2%
5.
15,0%   + 0,1%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, III.-V./2019
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
28. týždeň 2019 08.07.2019 - 14.07.2019
1.
Imagine Dragons
Bad Liar
2.
Calvin Harris
Giant (With Rag’n’bone Man)
3.
Dermot Kennedy
Power Over Me
4.
Ed Sheeran & Justin Bieber
I Don't Care
5.
Pedro Capó & Farruko
Calma (Remix)
28. týždeň 2019 15.07.2019
1.
Lil Nas X Feat Billy Ray Cyrus
Old Town Road
2.
Ed Sheeran Feat Justin Bieber
I Don’t Care
3.
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
4.
Billie Eilish
Bad Guy
5.
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma