menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Diskusia k téme Rádio Viva

5919 príspevkov
Natalia_rushman (neregistrovaný, 195.91.24.xxx)
Natalia_rushman (neregistrovaný, 195.91.24.xxx)
10.02.2023 12:07
0
0
#david 2000#

Julo virsik zacinal v stud.radiu..
Pokial presiel na rock fm.
A skade prisiel ivan bindas ??
Ak to nie je tajne,#david 2000#
? Dakujem za info...inak prisiel
Priamo na post riaditela alebo
Sa postupne z moderatora vypra
Coval na riaditela? Ako to je
V radiach ohladom postupu#
David 2000# cauko.

Adina_butar( #jasomja svokra # (neregistrovaný, 194.154.252.xxx)
Adina_butar( #jasomja svokra # (neregistrovaný, 194.154.252.xxx)
10.02.2023 07:24
0
0
#david 2000#

To teda bolo nudne radio..:)..
Keby tam bol virsik nuda by
Nebola...:) chcela by som sa
Opytat : aky bol bindas ako
Moderator v eteri a mimo..
Pretoze ja som zazila par takych..
Vlado vavercak z RTi ,petra nemcova
A natalia balayiova ( obe boli
Aj PR. ) ale taky jan z Radia kosice
Neprijemny ..taktiez fajn bol
Vtedy martin rausch a adela vi
nczeova banasova i vzhladom
Na to aky znamy boli...neprijemni
Bol ale vacsinou manazment asi
Steni...lebo ma bindas irritoval
Ked bol v radiu a tie jeho ska
ndaly s haberovou dcerou zuzanou
Praca v cudzine a prestup do soza..
Nejake vase info bez toho aby
Ste boli bulvar :)..a tiez by
Ma zaujimalo ci robila viva a
Twist medialne partnerstvo
Festivalom a ak akym ci mali
Live prenosy ako X v spiss.sobote
Poprad .a akych interpretov
Hralo pripadne bol nejaky slavny
Spevak a skupina nazivo vo
Vive a nieco zahrali alebo prenasala
Viva z festivalov?? Och a zaujimalo
By ma ake vekove zlozenie
Bolo v radiu?
Od -do ak si
Pamate. ?(ps - inak som zabudla na igora timka ,sice nie mod ale videny v blizkosti Sro moyzesova kosice bez ochranky a pod lebo byva blizko krizovatky moyzesovej
A alzbetinej rovno na semaforoch;) cauko.

David2000 (neregistrovaný, 195.91.17.xxx)
David2000 (neregistrovaný, 195.91.17.xxx)
09.02.2023 21:02
0
0
Adina_butar

Viva nemala žiadne pokuty, meškania moderátorov, výpadky a podobné veci. Do Vivy sa mohol dostať hocikto, kto mal na to talent. Nemusel mať konkrétne danú školu ukončenú. Binďas bol vo Vive cca 3 roky, ale vo Twiste nebol.

Adina_butar (neregistrovaný, 195.91.110.xxx)
Adina_butar (neregistrovaný, 195.91.110.xxx)
09.02.2023 20:34
0
0
#a este david 2000#

Ake vzdelanie a prax musel mqt moderator
Vo twiste? Mal technikov alebo musel aj
Sam ?? Ake skoly..? Skade prichadzali
Do vivy a ako hladala viva ? Ako dlho
Bol bindas vo vive a ako dlho v twiste?
...

Adina_butar (neregistrovaný, 195.91.110.xxx)
Adina_butar (neregistrovaný, 195.91.110.xxx)
09.02.2023 20:30
0
0
#super david 2000 opat dalsia davka info a z prvej ruky..ste studnica info .a prajem vam nech vam z

Zajtra vyjde lepsie nez dnes den
A este ked budete vediet sem s tym
Okey? ;)

Este jedna vec by ma zaujimala:
Ako to bolo s pokutami za nadavanie
V eteri a tie veci okolo..(
Napr chris moyles povedal o
Jednej babe priamo on air..
A s kym mala 5 f...deti a aj ked
Sa ospravednoval dostal pokutu
Tak ako v radiu X 2022 keby nie
Kolegu bolo by ) ..
Kto sedel za sklom a sledoval
Moderovanie?? Ako sa to riesilo
? Ak tomu doslo. ? A co meskanie
Do eteru a pod? Ako sa riesili
Nahle vypadky moderatorov
A playlist relacii?? Cauko..

David2000 (neregistrovaný, 195.91.17.xxx)
David2000 (neregistrovaný, 195.91.17.xxx)
09.02.2023 20:00
0
0
Adina_butar

Ivan Binďas bol iba vo Vive programovým riaditeľom a zároveň aj moderátorom a to aj iba v novej. Vo Twiste nebol. Tam nahradil Lukáša Turiaka, ktorý je teraz v Dobrom Rádiu. Lukáša som mal rád, škoda, že odišiel. Čo sa týka počtu moderátorov v každom rádiu je to inak. Vo Vive a Twiste sa vystriedalo veľa ľudí. Ak zrátame všetkých dokopy, tak Vo Vive ich bolo cca 25, ale nepôsobili všetci naraz. Vo Vive bol počas moderovaného vysielania jeden moderátor, ktorý sedel za mix pultom ale iba taký skúsenejší plus k tomu hlásateľ správ a poprípade ešte jeden moderátor, ale tí dvaja sedeli oproti. Čiže cez deň tam vždy bol niekto. Hudba bola v systéme a v noci to bolo nastavené automaticky. Vtedy sa nemoderovalo. Samozrejme všade stáva, že niekto povie niečo smiešne trápne no v tom prípade sa improvizuje a je. Na Silvestera na Vive zvykávala byť Oldies Party, na Twiste to bolo iné.

Adina_butar (neregistrovaný, 195.91.110.xxx)
Adina_butar (neregistrovaný, 195.91.110.xxx)
09.02.2023 18:06
0
0
#a este david 2000#

Na com bol playlist vo vive na cd ,kazetach ?
A co ak niekto povedal nieco smiesne ,trapne
Ako sa riesilo?? A ake boli silvestrovske
Vysielania vo vive ,twist ?cauko.

Adina_butar (neregistrovaný, 195.91.110.xxx)
Adina_butar (neregistrovaný, 195.91.110.xxx)
09.02.2023 18:02
0
0
#david 2000 vs ivan bindas#

Cauko zaujimala by ma jedna
Vec #david 2000# vo vive a
Twiste bol.bindas aj ako moderator
Teda mal svoju relaciu alebo
Bol iba riaditel ? A ako hovorite:
Moze byt riaditel programovy
Aj klasicky moderator ??viete
Ako.myslim...a dalsia vec:
Co myslite preco potom
V X prese bol.iba moderator?
A to iste v E2 ..preco nie riaditel.?
A ako.je to.u vacsich radii kolko
Maju programovych..?
Inak kolko ludi pracovalo
Vo vive a kolko twist ?.
Inak vysielal mod sam alebo
S technikom ako koliba?
A mohlo vysielat aj viac modera
Torov ?? Hihihi. S vysielacmi
Mate pravdu ale lepsie ked
Nastalo v eteri ticho a bolo
Pocut vonku za oknom..a
Vrzganie topanok..?
Inak mali vo vive emergency
Tape ak by vypadol moderator?
A kto a ako sa pustala hudba
Vo vive a twist v noci ..ako
To fungovalo.?.zaujimalo
By ma..opat super #david 2000
# cauko.

David2000 (neregistrovaný, 195.91.17.xxx)
David2000 (neregistrovaný, 195.91.17.xxx)
09.02.2023 17:07
0
0
Adina_butar

Čo sa týka tých vysielačov, tak v čase keď Viva patrila Ivanovi bolo to dosť amatérske. Celkom sa to dalo cítiť, lebo vždy keď bol nejaký problém, tak odtiaľto mu písali poslucháči, že ten a ten vysielač má problém. Potom sa to išlo riešiť. Ja som mal Ivana rád, ale v rádiách mal chaos. Nikdy nevedel čo vlastne chce. Dobrý príklad bol playlist. Stále sa menil. Raz ubrali z oldiesu, potom pridali. Takisto ani on sám sa nevedel pohnúť so svojimi rádiami. Keď mal ešte svoje Superádio, tak ani s tým nevedel čo chce. Dostal Vivu a ani s tým toho veľa nespravil. Nakoniec ho predal. Ale ešte stále to bolo lepšie s Ivanom ako so Zoznamom.sk.

Adina_butar (neregistrovaný, 194.154.240.xxx)
Adina_butar (neregistrovaný, 194.154.240.xxx)
09.02.2023 16:54
0
0
#david 2000#

Zdanlivo od veci : raz sa @chrismoyles
Este v bbc nacertil on air ze v
Reportazi dve baby ktore spovedal
Jeho executive spominali ze R1po
Cuvaju ako pozadie...prosto ho
Na hodinu vyhodil zo studia..
Vyzeralo to ako sranda ale nemy
Slim ze bola..
Ono ide o udrzanie pozornosti
Toho co je na konci pri radiu(
A to ako povedal julo virsik
To sa nemyslia autoradia,
Mp3 prehravace a mobily,
Kde maju dalsi prienik)
Napr ja som tiez chytala lokalne
Na mobil .( inak aj mp3 uz maju
FM). a viva by musela mat viac
FM ale zas .versus app.
Lebo ako viete co dokaze pocasie
A antena atd narobit ..kdezto
App..ale to je ina tema..
A nechcem byt mudra ako...:)
Cauko .

Adina_butar (neregistrovaný, 194.154.240.xxx)
Adina_butar (neregistrovaný, 194.154.240.xxx)
09.02.2023 16:37
0
0
#pozrite#david 2000#

Ono i okey vykradlo jingel z
Americkeho gospeloveho radia..
A to co spominate sa vola aj ..
Kradez. .copyright .lenze niektory
Si povedia a co ?. Ked tomu funguje
Ukradnem aj ja..lenze moze to sko
Ncit na sudoch..inak dakujem za
Dalsiu presnu info o pozadi vivy.fakt.
Fakt super..inak by ma zaujimalo
Ci mate problem ak poviete ze
Ste pracovali vo vive , ci su na
Mysleni a tak a ci vam davaju
Najavo ze oni vedia lepsie alebo
Naopak..? Mozete napisat? Ak
Chcete..( inak kosican mirec
Babjak clen ex lobby a a-hooojte
Na kolibe bol istu dobu v reklame.
) a co vy ??
..

Adina_butar (neregistrovaný, 194.154.240.xxx)
Adina_butar (neregistrovaný, 194.154.240.xxx)
09.02.2023 16:27
0
0
#pozrite david 2000#

Vy sa lepsie vyznate v praci v radiu..
A suhlas s radiami zo zahranicia .
Vela slovakov si neuvedomuje co
Za radia su to. .a na akej vysokej
Urovni...fakt nevedia...interpreti
,moderatory, ...do 1990 iba
Potajomky ..ono #david 2000#
Ked sa recyklovala koliba
Na okey to este bolo mozne
Ale ako skoncilo to sa vie.
Prosto bola by to ta viva co
Predtym ? Stacila by inym
Radiam ? ....a zisk aky?
Ake firmy by davali do vivy
Reklamy a kolko..?
Suhlas uz by nebolo ..
Inak to vidi frflajuci posluchac
Inak spevak co chce aby
Ho radia hrali ( napr habera
Sa cudoval preco E2 nehra
Team ? A preco by malo?:)
A inak technik a az posledny
Moderator...( a hlavne # david
2000# ak si radio neudrzi
Pozornost playlistom a pod.
Tak moze sa ..ved viete. )
Mam na mysli udrzanie pozornosti
A ako ho pocuvat a co pocuvat.
Dolezite) .a vy aj to nevzdavajte
Lebo sk eter spi ..drzim palce.
Cauko

David2000 (neregistrovaný, 195.91.17.xxx)
David2000 (neregistrovaný, 195.91.17.xxx)
09.02.2023 16:00
0
0
Adina_butar

Veď teraz už bohužiaľ sa z Vivy stalo to, čo som vôbec nechcel, aby sa z nej stalo rádio podobné ostatným. Ale stalo sa. Tí pôvodní poslucháči ako aj ja sa netešili na Vivu kvôli tomuto. Viva sa pôvodne nevrátila späť kvôli tomu aby z nej vzniklo toto. Ale už je to jedno. Čo už treba sa s tým zmieriť. To je pravda, že najlepšie je tým ktorí žijú pri hraniciach. Ja som zvykával počúvať ORF Radio Wien a Niederösterreich. Veľmi dobré rádiá. Stoja za to. Vrelo odporúčam.

David2000 (neregistrovaný, 195.91.17.xxx)
David2000 (neregistrovaný, 195.91.17.xxx)
09.02.2023 15:53
0
0
Adina_butar

Súhlas, ďakujem za privítanie. :-), len jedna maličkosť, že keby som si založil rádio tu na Slovensku, tak by sa už nemohlo volať Viva, lebo tým pádom by som ako keby ukradol druhému názov. To by som nechcel. Ja nie som taký. Rádio Viva je príklad. Keď sa vrátila späť do éteru ale iba v Bratislave, tak bola pod názvom "Viva Metropol" 3 roky a potom Ivan Lacho zmenil názov späť na "Rádio Viva" bez súhlasu Dušana Budzáka, pôvodného zakladateľa a vlastníka mena. Aj o tom bola ešte vtedy reč. On mal ochrannú známku na názov "Viva" a je zaujímavé, že ho Ivan mohol znovu použiť. Ja osobne som bol na jednej strane rád, že sa to opäť volalo Viva, ale na druhej strane to bolo aj nejako "zavádzajúce", lebo už to nebola tá pôvodná Viva, hlavne neskôr keď sa to už začalo kaziť. Okrem toho sa to teraz musí vždy rozlišovať či ide o pôvodnú alebo novú Vivu. Neviem ako by dopadla Viva ak by bola spravodajská stanica, ale predtým vždy sa mi zdala objektívna ako jedna z mála rádií v tom čase.

Adina_butar (neregistrovaný, 194.154.240.xxx)
Adina_butar (neregistrovaný, 194.154.240.xxx)
09.02.2023 15:36
0
0
#david 2000#

Skor ste mali na mysli ze viva a twist
By namiesto spravodajstva hrali iba
"Naj hity " a tiez by stratili originalitu..
Lebo nejaky ..<beep> :)...co nikdy nepo
Cul vivu ..by z nej chcel mat z vivy
Kopiu vami spominanych radiii(
Inak moj nazor cesi to maju lepsie
Vymyslene..ty co byvaju na hraniciach
Maju lepsi vyber ..darmo)..
Cauko..

Adina_butar (neregistrovaný, 194.154.240.xxx)
Adina_butar (neregistrovaný, 194.154.240.xxx)
09.02.2023 14:54
0
0
#a este david 2000#

A chyba ista rovnovaha...
V tom zmysle ze radio ovplynuje .
Narazam na fakt ak si boris K
Kupuje radia ako baba kabelky,
Tak ako by dopadla viva ak by
Bola spravodajska? V dnesnej
Dobe ked slovensko vedie na
Prvom mieste v hoax..? Aj keby
Mali neviem ake spravy ludia by
Bud alebo ..a radio by po case
Pohltil vacsi gigant alebo krachlo.
Ale to neznamena ze vy ako
Generacia M.by ste sa nemali
O nic pokusat.:) prave vy ste
Z tych co maju svoj nazor
A nepchate hlavu do piesku..
Sk potrebuje novu generaciu
Radii ako protipol tym co su..
A kludne sa moze volat viva ..
:) cauko.

Adina_butar (neregistrovaný, 194.154.240.xxx)
Adina_butar (neregistrovaný, 194.154.240.xxx)
09.02.2023 14:45
0
0
# vitajte spat david 2000#

Ono je problem ako vravite..
Ti co vlastnia chcu urcovat ..
Radio je hlasna truba a ine
Nazory sa nehodia..ak tak extrem.
Ono si priznajme #david2000#
Darmo sa bedaka ze sa neda pocu
Vat ale vratit spat niektore radia
A moderatorov je riziko..nie kazdy
Si moze dovolit .napr navrat
Martiña nikodyma...
Radia vlastnia investicne spol.
Ako vravite a tie rozhoduju ci
A ako a kolko honorar dostane
Moderator..lebo on je skrina..
Ale to viete 666% lepsie nez ja..
A to sa nerata hranie hudby a
A reklamy a koncerty a podpora
Predaja cd ,dvd ,mp3..
Dedkove husle. :) ale to vy viete
Najlepsie..:) je super ze ste sa
Tu zjavili. Vitajte. ;)

David2000 (neregistrovaný, 195.91.17.xxx)
David2000 (neregistrovaný, 195.91.17.xxx)
09.02.2023 14:23
0
0
Adina_butar

Viva už patrí spoločnosti Zoznam.sk. Je to na nich čo s ňou spravia. Jedno je isté pôvodná Viva sa už žiaľ nevráti. Teraz keď už sa to celé takto zničilo, tak ani nemá význam pokračovať ako Viva. Takto sa z jedného jedinečného rádia stalo jedno zbytočné, bezvýznamné a nezaujímavé rádio. Ak by sa znova stalo celoplošným rádiom, tak by to naozaj nemalo zmysel, lebo bolo by ako Fun, Europa 2, Dobré Rádio a podobné niečo ako Expres. 4 také rádiá stačia. Načo ďalšie?

david11 (neregistrovaný, 62.168.115.xxx)
david11 (neregistrovaný, 62.168.115.xxx)
09.02.2023 13:54
0
0
Viva

Ja by som to nechal na nich. Je to ich biznis. Aj Trnavské sa roztiahlo po celom TT kraji. No primárne sú tam info iba z TT.

Fox (neregistrovaný, 46.34.247.xxx)
Fox (neregistrovaný, 46.34.247.xxx)
09.02.2023 12:54
0
0
Pp

Ema to žiadnu logiku ťahať mimo Bratislavu lebo tam neuspejú ako nová Viva a starú nenahradia keď oldies je u nás dosť v esteri.najlepsie ostať v blave kde mohli byť silné metropolitnej rádio aj zo ziskom reklamy ale takto zbytočne roztahovanie a vyhadzovanie penazi

Adina_butar (neregistrovaný, 195.91.9.xxx)
Adina_butar (neregistrovaný, 195.91.9.xxx)
09.02.2023 08:46
0
0
£david 2000#

Mal by skusit lebo skudenosti ma..
Pokusit sa obnovit radio viva...ako
To spominal..neviem ci riaditel priamo
Alebo ako bindas....a vyuzit medzeru
V eteri...ale nech si spravi prieskum.
Ci by bolo..drzim palce.

Gamora_thanos (neregistrovaný, 195.91.110.xxx)
Gamora_thanos (neregistrovaný, 195.91.110.xxx)
07.02.2023 16:16
0
0
#reboot viva#

Aj ked je to riziko ...precl nie nova a lepsia viva..
Ako ostat stat na mieste..???

david11 (neregistrovaný, 62.168.115.xxx)
david11 (neregistrovaný, 62.168.115.xxx)
07.02.2023 14:52
0
0
Viva

Nový majiteľ môže predsa úplne iný plán ako pôvodný. Čoskoro sa uvoľnia frekvencie po Melody BB ,ZM . Mali by pokryté plynule územie od BA až po Brezno cca. ak by ich dostali.

David2000 (neregistrovaný, 195.91.17.xxx)
David2000 (neregistrovaný, 195.91.17.xxx)
07.02.2023 12:38
0
0
pp

Veď toto. Žiadnu logiku to už nedáva.

pp (neregistrovaný, 147.161.130.xxx)
pp (neregistrovaný, 147.161.130.xxx)
07.02.2023 12:19
0
0
rozsirovanie pokrytia

No ked skonncila povodna Viva,ktoru nahradila Vlna ... tak Viva zacala ako kvazi nova bratislavska stanica....radio sa nechalo pocut, ze chcu zostat len lokalnym radiom pre Bratislavu a blizke okolie ... potom si uzmysleli, ze by mohli byt regionalkou pre Zapadne Slovensko a pribudla Trnava a Nitra / ale ok, dava to nejaku logiku.....ale preco teraz plan Zilina,B.Bystrica,Zvolen? Chxu sa hrat na dalsiu celoplosku?

Počúvanosť
nedeľa, 15.6.2025
1.
23,10%   + 0,91%
2.
14,28%   + 0,82%
3.
12,97%   + 0,01%
4.
5,97%   - 0,55%
5.
5,65%   - 0,18%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 15.6.2025
podiel [%] celkovej počúvanosti
3. + 4. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,08%   - 0,11%
2.
11,72%   - 0,47%
3.
9,70%   - 0,04%
4.
9,09%   - 0,13%
5.
7,73%   - 0,20%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
3. + 4. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
I. - III. etapa 2025
1.
29,2%   - 0,2%
2.
21,0%   + 0,4%
3.
19,5%   ± 0,0%
4.
17,6%   + 0,1%
5.
14,7%   ± 0,0%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, I.-III./2025
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
24. týždeň 2025 09.06.2025 - 15.06.2025
1.
Album
Shaboozey
Good News
2.
Album
Alex Warren
Ordinary
3.
Album
Lady Gaga
Abracadabra
4.
Album
Ed Sheeran
Azizam
5.
Album
Benson Boone
Sorry I'm Here For Someone Else
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over