menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Diskusia k téme 6 novy int. radii

67 príspevkov
Andy (neregistrovaný, 84.47.50.xxx)
Andy (neregistrovaný, 84.47.50.xxx)
06.04.2008 16:50
0
0
Test

Funak: jasne že funguju tie testy, staci ist na stranku mojeradio.sk, kliknut na test, zaregistrovat a ficis nič jednoduchsie som este nevidel ale ked nemas repraky tak ten test ani nerob ale snad ich mas hehe

+&- (neregistrovaný, 195.146.149.xxx)
+&- (neregistrovaný, 195.146.149.xxx)
06.04.2008 09:51
0
0
Súhlasný názor

Dovolil som si sem preniesť jeden vynikajúci, podľa mňa veľmi racionálny názor: (Neukameňujte ma, iba súhlasím s týmto názorom!)
30.03.2008 16:46, Palo [icm5-orange.orange.sk]
Takze sa cudujem ludom, ze radio pocuvaju pre nanutenu hudbu.. Myslim ze radio je na to, aby ludi zabavalo, aby im prinasalo uzitocne informacie a aby aj hralo.. Ale ked len hra a nic viac, tak to nie je spravne. Na hudbu su nosice, ci su to cd, alebo teraz mp3, odjakziva to tak bolo, ale bohuzial momentalne ludia akosi nevedia pochopit, ze sa takto degraduju veci a myslia si, aky maju strasne moderny nazor a pritom vdaka tomu nazoru postupne vymyznu dobre veci.. Takto to vidim ja. A viem, ze aj dalsi, napriklad rozny ludia zo samotnych radii, ale to uz je na nich, aby sa k tomu vyjadrili..

+&- (neregistrovaný, 195.146.149.xxx)
+&- (neregistrovaný, 195.146.149.xxx)
06.04.2008 07:42
0
0
Hovorené slovo

Nemám nič proti tomu, keď povedzme hodinku ide hudba bez hovoreného slova, rádiá (čo počúvam) to obvykle dávajú od 12.oo do 13.oo hod, ale mne osobne by chýbali tie vstupy moderátorov. Nemusia byť dlhé a obšírne, stačí krátky vstup moderátora/ky a jedeme dál, tak ako to spieva Petra Janů (vl. menom Jana Petrů) a Petr Janda (Olympic). Navyše, ak moderátor/ka povie niečo o spevákovi, jeho speváckej dráhe, tak to ma zaujíma, lebo človek sa dozvie to, povedzme čo ešte nevedel. Tak napr. z jedného nemenovaného rádia sa veľmi veľa dozvedám ohľadom hudby a daného speváka/čky a tak som sa i dozvedel, že mnohí country speváci boli predtým raubíri. No a jeden z nich vo väznici bol účastný koncertu legendárneho Johnnyho Casha (miešanec indiána a belocha) a koukejme se heleďme se, tak ho nadchol jeho prejav s atmosférou koncertu, že začal sekať dobrotu a trápiť svoj hlas a gitaru, no a stal sa z neho po čase taktiež populárny a obľúbený country spevák.

Funak (neregistrovaný, 77.247.224.xxx)
Funak (neregistrovaný, 77.247.224.xxx)
06.04.2008 01:10
0
0

ako aj to dakomu funguje to sputenie toho hudobneho testu?

broskynka (neregistrovaný, 217.23.248.xxx)
broskynka (neregistrovaný, 217.23.248.xxx)
05.04.2008 19:54
0
0
+&-

hm, myslim si tiez, ze net celkovo je buducnost a tak ako vznikaju netove obchody, tak aj radia, je to super a velmi sa mi paci tento novy projekt 6. radii, sice bez hovoreneho slova, ale myslim si, ze aj vybrat hudbu tak aby nerusivo nadväzovala jedna skladba na druhu je umenie, boli tu nazory "ved to si mozem pustit aj cd," ale predsa len, zoradenie hudby v radiu je ine ako na cd...:)), tak

+&- (neregistrovaný, 195.146.149.xxx)
+&- (neregistrovaný, 195.146.149.xxx)
04.04.2008 21:21
0
0
int.radio

Z klasického rádia počúvam BEST, no na obrazovke počítača mám tri internetové rádiá a vidím čo hrajú. Tak si môžem vybrať ak ide dobrá pesnička. Je to neskonalá výhoda.

bob (neregistrovaný, 213.151.239.xxx)
bob (neregistrovaný, 213.151.239.xxx)
03.04.2008 16:35
0
0
mne sa to paci

ze vobec nieco take u nas vzniklo, classic rock pocuvam uz druhy den popri praci. Najviac sa mi paci jednoduchost - ziadny kodek, ziadny program, ziadny podcast, ziadna registracia. Kliknes a ides. Len co na to hudobne vydavatelstva?

ja (neregistrovaný, 62.168.115.xxx)
ja (neregistrovaný, 62.168.115.xxx)
03.04.2008 16:05
0
0

Palo, nie každý má tolko cd-čiek a mp3 a čo ja viem čoho, aby si to púšťal, takto jednoducho klikne na to svoje prílsušné rádio a počúva to, čo chce...ak sa ti páčia české rádiá, nech sa páči, je to vec vkusu, ale tí, čo chcú počúvať internetové rádiá na Slovensku, to určite privítajú, nie všetci sú absolútni odborníci do hudby, medzi nami sú aj ľudia, ktorí jednoducho v práci chcú počúvať hudbu a nepáči sa im ani jedno z éteru. Mimochodom, všetky rádiá sa opičia jedno po druhom, a súhlasím s tým, že stále viac ludí je tak znechutených tým, že hrajú všetci to isté, že budú postupne počúvať internetové....

Palo (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
Palo (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
03.04.2008 15:14
0
0
billg

Ja som narazal na kvalitu radii.. V tomto pripade teda luxus = kvalita.. To co si pisal ty, nevravi predsa o kvalite.. O kvalite sa da hovorit nie, ci sa dostanes z bodu A do bodu B, ale kolkokrat sa dostanes bez poruchy z bodu A do bodu B.. To plati vo vsetkych oblastiach.. To je aj v radiovom ponimani.. Iba pokazujem na to, ze prakticky vsetky celoplosky u nas, sa specializuju na to ISTE, ze clovek si nema z coho vybrat, lebo vsetci rozpravaju iba o hudbe a program ide dolu vodou.. Ja tvrdim iba jedno, ak niekto chce pocuvat hudbu, tak si pusti Cd, mp3, co je v dnesnej dobre standart a pocuva to, co ON chce pocuvat, nie co mu NIEKTO nanuti z radia... Nema tam ziadne rusive veci, ako reklama a podobne.. Je mi len luto, ze kvalita radii upada a najhorsie na tom je, ze vsetci radsej sklopia usi a prisposobia sa, kedze je to jednoduchsie.. No ale co uz, este ze chytam aj radia z Ciech, ktore davaju priestor aj rubrikam a moderovaniu a aj nocnemu dokonca.. Zaujimave, ze tam sa take radia uziva a u nas, tak ako aj ty si pisal, ludia tvrdia, ze je to styl, ktory by sa neuzivil.. Asi to nebude celkom tak, ze??

Andy (neregistrovaný, 91.127.109.xxx)
Andy (neregistrovaný, 91.127.109.xxx)
02.04.2008 18:41
0
0

Štartu Lengyelovho Mojeradio.sk pomôže Atlas a Centrum

http://medialne.etrend.sk /radia/sprava.php?sprava=6845

billg (neregistrovaný, 78.99.31.xxx)
billg (neregistrovaný, 78.99.31.xxx)
30.03.2008 17:45
0
0
to Palo

kazdy luxus nieco stoji. vacsinou je tato "rucna praca" - ako si ju nazval - draho zaplatena, pretoze aj vstupy su drahe. otazkou teda je, ci je luxusne radio ufinancovatelne a ak ano, tak akou formou.

z reality na slovensku viem, ze luxus je zalezitostou niekolkych desiatok tisic ludi. cize radovo niekolko percent z celkovej dospelej populacie 14 - 79. nerobil som prieskumy, neviem, ci je mozne toto tvrdit aj o radiach, ale sedliacky rozum mi vravi, ze ked sa rovnako dobre odveziem z bodu A do bodu B na WV, tak je nezmysel si na tuto cestu obstaravat napr. Lexus (pokial toto auto nema reprezentovat moj zivotny styl, urcovat moj spolocensky status a pod.). je potom zaujimave, ze pri stabilizujucom sa trhu radii nikto neobjavil "zlatu banu" v podobe radia "luxus", ktore by prinasalo pridanu hodnotu v porovnani napriklad s Expresom alebo Fun radiom. mozno preto, ze toto luxusne radio je uplne nerealne vo svojej podstate.

a co sa tyka prisluchovosti... ono to nie je tak, ze radia nutia posluchacov k prisluchovosti, to posluchaci su prvi, ktori radio vnimaju ako prisluchove a radia sa tomuto trendu len prisposobuju.

rocker (neregistrovaný, 85.216.189.xxx)
rocker (neregistrovaný, 85.216.189.xxx)
30.03.2008 12:32
0
0
aj tak sa da

modern rock je kompletne vykradnute Rock Jam Radio...piesen za piesnou...aj tak sa da...nebudem sa cudovat ak vzniknu internetove kopie Jemnych Melodii

Eva (neregistrovaný, 92.240.247.xxx)
Eva (neregistrovaný, 92.240.247.xxx)
30.03.2008 12:26
0
0
Palo

Ano, tieto rádiá sa dajú počúvať fakt len príležitostne, veľmi tam chýba slovo moderátora, správy,čokoľvek, len aby to rádio skutočne žilo, len čistú hudbu si vie každý vypočuť aj iným spôsobom ako z rádia....

Palo (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
Palo (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
30.03.2008 12:07
0
0
billg

A co myslis, kolko z tych 430 tisic toto radio aj skutocne pocuva tak, ze vie povedat po dvoch hodinach, co v nom bolo?? Ked toto radio je cisto iba prisluchove medium, takze ludia ho pocuvaju cisto jednym uchom dnu a druhym von.. Vies, nie nadarmo sa vravi, ze niekedy je menej viac... A dalsia vec, mylit si kvantitu z kvalitou, tiez nie je moc spravne... Presne viem, co Robert myslel tym mrtvym radiom a ma pravdu. Toto radio je verklik, ktory je stale o tom istom, ako nejaky automat vo fabrike, ktory chrli jeden produkt za druhym, nic ludske.. Vies, tie naluxusnejsie, najdrahsie veci a produkty su prave tie, ktore su rucnou, alebo ludskou pracou, nie strojovov.. V radiovom ponati sa toto da prelozit, ze pustat dookola tie iste veci a keci nie je kvalita, no zjavne to niektorym ludom nevadi a co prave taketo radia vyuzivaju, tu povrchnost pocuvacov, ktory ani nevedia povedat, co pred hodinu hrali a hovorili...

Palo (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
Palo (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
30.03.2008 11:58
0
0
dookie

Bol by si prekvapeny...

Hubatý (neregistrovaný, 195.68.234.xxx)
Hubatý (neregistrovaný, 195.68.234.xxx)
30.03.2008 10:26
0
0
Zaujímavý projekt

Z moje rádio.sk ma zaujali najmä rádia classic rock, a oldies, myslím si že to právom patrí na slovenský web.Bohužial na počúvanie rádia cez internet mám strašne málo času. Najčastejšie počúvam rádio za volantom, pracujem ako vodič a v éteri je to o dosť horšie, skoro všetky rádia skoro tú istú hudbu, je málo vstupov, v aute počúvam najmä vivu, slovensko1 a rádio FM-tie sú najlepšie. Pred pár rokmi každé rádio malo svoju vlastnú tvár Teraz, Expres,Fun a Okey hrajú skoro to isté a stále dookola.Rádio kiks sa zmenilo na kiss a je menej kvalitné,Východ sa zmenilo na Jemné Melódie čo bol dosť veľký omyl, napriek tomu sa ešte dá v éteri zachytiť pár dobrých rádií.Mojerádio je dobrý projekt na Internete.Navštevujem aj www.abradio.cz, tam sa dá vybrať z každého žánru niekoľko desiatok rádií, alebo si jednoducho zalistovať v katalógu rádií a pustiť rádio z neho.Záujemci o internetové vysielanie si za poplatok môžu zriadiť vlastné internetové rádio.Som rád, že niečo také je aj na Slovensku sa také niečo rozbieha, mojerádio je veľmi dobrý projekt.

billg (neregistrovaný, 78.99.70.xxx)
billg (neregistrovaný, 78.99.70.xxx)
29.03.2008 21:16
0
0
to Robert

nechapem, ako niekto moze napisat taky zadubeny, zkostnateny, arogantny prispevok, aky si napisal ty. jedine, co mi z tvojho prispevku vyplyva je, ze dobrym radiom je take, ktore pocuva 20 tisic ludi, podla ktorych je toto ich radio kvalitne. oproti tomu je vypatlanou mrtvou stanicou taka, ktoru pocuva 430 tisic ludi, ktori mozno nemaju tu potrebu neustale opakovat svoj nazor, ze ta ich stanica je kvalitna prave preto, ze tam moderatori zbytocne neprerusuju vysielanie svojimi vstupmi, no oni toto radio realne pocuvaju.pride mi nelogicke, aby 430 tisic ludi pocuvalo radio, o ktorom si myslia, ze je nekvalitne.

dookie (neregistrovaný, 78.98.70.xxx)
dookie (neregistrovaný, 78.98.70.xxx)
29.03.2008 17:28
0
0

ak su jemne mrtva stanica, tak potom ktore je zive???to vase radio vychod????ktore podla prieskumov stratilo behom dvoch rokov polovicu posluchacov???najradsej mam tychto mudrlantov, ktory "zarucene vedia ako robit uspesne radio"...nepocuvam jemne ale mam respekt ku kvalitnemu projektu....ked ste vsetci taky majstri preco nespravite vy nejake radio???jasne vy nemate take moznosti ako ty ktory sa nebali rozbehnut radio jemne melodie...........mimochodom kolky z vas vedia co znamena praca v radiu a co vsetko to obnasa???

Palo (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
Palo (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
29.03.2008 17:19
0
0
Robert

Suhlas...

Robert (neregistrovaný, 217.23.248.xxx)
Robert (neregistrovaný, 217.23.248.xxx)
29.03.2008 16:07
0
0
@Funak

Ak popustim uzdu mojmu idealizmu a fantazii, viem si tam predstavit novy okruh SRo. Ekvivalent CRo2 Radio Praha. V sucasnej dobe vsak SRo nevie vyplnit ani ten priestor, ktory ma (duplicita okruhov). Teraz spat nohami na zem. Na pustanie takej hudby dokola naozaj staci nejaky MP3 prehravac, ako tu uz nejeden prispievatel poznamenal. Rozhlasove vysielanie musi nejakym sposobom zit, ale Je__e Melodie su vypatlana mrtva stanica, obycajny verklik. Na to je nazoaj skoda takej kvalitne celoplosnej siete. Jednoducho cakal by som viac hovoreneho slova, aktualne informacie a pod. B1, to bol format, ale toto je nic.

Funak (neregistrovaný, 77.247.224.xxx)
Funak (neregistrovaný, 77.247.224.xxx)
29.03.2008 09:55
0
0
Robert

mna by velmi zaujimalo co takeho napriklad.

Robert (neregistrovaný, 217.23.248.xxx)
Robert (neregistrovaný, 217.23.248.xxx)
28.03.2008 19:24
0
0
@biscuit

No mne p. Lengyel hubu tymto nezapcha. Ale na druhej strane som ho ani nikdy nesiel popravit, uznavam, ze je vo svojom fachu odbornik. Dokonca ani Je__e Melodie ako take nepovazujem za za zly okruh. Akurat zastavam nazor, ze je to tiez uzko zanrovo orientovane radio, ako aj tych dalsich 6, co teraz spustil, a vysielat to na de facto celoplosnej sieti postavene na silnych zenevskych kmitoctoch je bohapuste plytvanie. Velmi rad by som tam videl cosi ine, ci uz v podani p. Lengyela alebo niekoho ineho.

broskynka (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
broskynka (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
28.03.2008 16:58
0
0
super :))

hm, tak tesim sa, ze nam tu vyrastli nove radia, kde si kazdy moze najst svoj styl, stranka je pekna :)), este biscuitovi alias keksikovi ci inemuá keksoidnemu nickovi , no myslim, ze najväcsim frflosom na tychto strankach si prave ty....:))) nove radia su velmi fajn :))), velmi dobry napad ;)) drzim palce...

biscuit (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
biscuit (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
28.03.2008 13:58
0
0

Inak este som zvedavy, ci nieco podobne planuje aj konkurencia.Mozno by im to pomohlo k lepsiemu image medzi posluchacmi, ktori zrovna nepocuvaju len komercny mainstream.

biscuit (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
biscuit (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
28.03.2008 13:56
0
0

Naozaj palec hore! :))) Lengyel tymto vybornym tahom elegantne zapchal huby, vsetkym, co by ho za zrusenie B1 a za vznik JM najradsej popravili :))) Teraz maju k dispozicii opat aj oldies, dokonca aj Smoothjazz. Ale ako poznam tunajsich diskutujucich, urcite si na novych internetovych radiach nieco, co im bude vadit najdu.

Počúvanosť
pondelok, 29.4.2024
1.
21,72%   - 1,78%
2.
19,00%   + 5,95%
3.
11,98%   + 4,61%
4.
9,37%   - 1,80%
5.
7,81%   + 1,40%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 29.4.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
3. + 4. vlna 2023 (kĺzavé dáta)
1.
16,07%   - 0,08%
2.
14,06%   - 0,09%
3.
9,85%   + 0,31%
4.
8,52%   + 0,30%
5.
7,62%   - 0,40%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
3. + 4. vlna 2023 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
I. - III. etapa 2024
1.
31,4%   + 0,1%
2.
21,8%   - 0,4%
3.
21,7%   + 0,1%
4.
18,1%   + 0,3%
5.
16,1%   - 0,1%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, I.-III./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
17. týždeň 2024 22.04.2024 - 28.04.2024
1.
Album
Cyril
Stumblin' In
2.
Album
Dua Lipa
Houdini
3.
Album
Sia
Gimme Love
4.
Album
Ofenbach
Overdrive Ft. Norma Jean Martine
5.
Album
Ella Henderson
Alibi Ft. Rudimental
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over