menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Všetci potrebujeme viac FUN

| Fun Radio , Tlačová správa
Fun rádio vytvára zo zábavy a úsmevu potrebnú tému.
Všetci potrebujeme viac FUN
zdroj: Fun Rádio

Fun rádio a TRIAD pokračujú v spolupráci ďalšou kampaňou. Tentokrát idú naladiť celé Slovensko na úsmev. Pretože to, čo teraz ako Slováci potrebujeme, je viac sa usmievať, odľahčiť svoj deň zábavou a cítiť sa FUN.

Zaujal nás medzinárodný prieskum World Happinnes Report 2024 - poradie krajín podľa hodnotenia života, v ktorom sme si oproti minuloročnému hodnoteniu pohoršili až o 16 priečok. Nepochybne žijeme v komplikovanej dobe a práve preto chceme Slovensku pripomenúť, ako je dôležité zostať pozitívne naladený. Dôvody na poriadne veľký úsmev netreba dlho hľadať. Práve Fun rádio ich denne prináša svojim poslucháčom prostredníctvom nekonvenčnej zábavy a súčasných hitov naozaj veľa“, hovorí Lenka Brezovská, marketingová riaditeľka RADIO GROUP a.s., ktorá zastrešuje Fun rádio.

Ak vie niečo urobiť dobrú náladu, tak je to správne vybraná hudba a zábavní ľudia. Teda elementy, ktoré sú doslova esenciou značky Fun rádio. Páčilo sa nám postaviť na nich kampaň tak, aby to nebolo iba pekné video, ale silná jasná téma. Tak vznikla kampaň „Všetci potrebujeme viac Fun“, hovorí Šimon Gál, stratég v TRIADe.

Tímy Fun rádia sa vydali do ulíc Bratislavy a Košíc, aby netradičným spôsobom otestovali náladu Slovákov „sčítaním zamračeného obyvateľstva“. Výsledok zábavného merania neprekvapil: všetci potrebujeme viac FUN. Stal sa spúšťačom košatej image kampane, ktorá prepája silný digitál s vysielaním aj OOH.

Keď sa pozrieme na Slovensko trošku s odstupom, všimneme si, o koľko sa menej usmievame ako iné národy. Nápad šíriť úsmev pod značkou Fun rádia nám prišiel okamžite ako krásne rozpracovateľný“, dopĺňa Juraj Stehlík, senior copywriter & ideamaker v TRIADe.

Obľúbený hit, All Or Nothing od Topic & HRVY, použitý v chytľavom spote, podčiarkuje hudobný positioning Fun rádia, ktoré pri príležitosti kampane spúšťa aj špeciálny hudobný stream na webe Fun rádia s názvom „ÚSMEV“. Je zostavený z najlepších súčasných hitov, ktoré zaručenie zlepšia náladu.

Marek Mikúšek, programový riaditeľ RADIO GROUP a.s.: „Fun rádio je zábava. Od jeho vzniku je Fun nielen v názve, ale je to najmä v DNA tohto rádia. Moderátori každý deň rozdávajú úsmev, za čo sa nám od poslucháčov dostáva pozitívna spätná väzba. Nejedenkrát poslucháč napísal, že aj v ťažkých chvíľach je pre neho Funko ostrovom zábavy a pozitívneho myslenia.

Cieľová skupina najzábavnejšieho rádia sa môže tešiť aj na ďalšie silné kampaňové formáty. Budú využívať aj AI technológie, ako inak – zábavným a interaktívnym spôsobom.

Vizuálnu podobu online spotu dal režisér Juraj Mráz a produkcia RE:SET Production, kľúčovému vizuálu Tomáš Pospíchal.

Vizitka kampane:

  • Klient: RADIO GROUP a.s. - Fun rádio
  • Kreatívna agentúra: TRIAD  
  • Creative director: Martin Woska, Vlado Kurek
  • Strategy director: Martin Woska, Šimon Gál, Monika Farkašová
  • Senior account manager: Martina Bátorová
  • Copywriter: Juraj Stehlík, Lucia Kekeňák
  • Art director: Kamil Krajňák
  • Social Media: Soňa Kočková
  • Programátor: Roman Janajev, Dávid Špak
  • Produkcia: RE:SET Production, Martin Repka, Petra Burianová, Jana Repková
  • Réžia: Juraj Mráz
  • Kamera: Oliver Záhlava
  • Zvuková postprodukcia: Ľubor "Karol" Krištof
  • Fotograf: Tomáš Pospíchal

Súvisiace články

Súvisiace rádiá

pridať príspevok  Diskusia k článku: 5 príspevkov

Jazz_Laco
Jazz_Laco
30.05.2024 22:07
2
1

Rovnako ako je veľa krajín, kde rádiá nepoužívajú vo svojom slogane "hit"...
Fun Radio Francúzsko - Zvuk tanca...
Qmusic Holandsko - Q s vami znie lepšie
RTL2 Francúzsko - Zvuk pop-rocku
Európa 2 Francúzsko - Najlepšia hudba

Skôr mi ide o to, že všetky komerčné rádiá na Slovensku z TOP5 majú vo svojom slogane hit, ako keby mali strach priniesť niečo nové, výnimočné. Ty sa s týmto šedým priemerom uspokojíš, predsa len rádio ktorému fandíš je lídrom na trhu. Ja sledujem rozhlasový trh aj v iných európskych krajinách, takže viem že mnohé veci sa dajú robiť aj ináč.....

JaSomJa
JaSomJa
30.05.2024 21:03
0
2

Ono to nie je iba na Slovensku. V Rakúsku už v názve majú slovíčko hit najväčšie rádiá, Hitradio Ö3, Kronehit. V Nemecku je milión rôznych Hitrádií a taká vo svete dosť veľká značka Energy má slogan Hit Music Only. A koľko je vo svete rádií ktoré sú #1 Hit Music Station, to by nespočítal asi nik

Jazz_Laco
Jazz_Laco
30.05.2024 20:31
2
1

Je smutné, že originalita copywriterov končí pri slove "hit". Človek by čakal, že tie rádiá sa budú od seba nejako odlišovať, ale všetko je to na jedno kopyto.....

A chudák poslucháč si ako má vybrať to svoje rádio, keď všetky hrajú hity......

JaSomJa
JaSomJa
30.05.2024 17:21
0
2

Takýchto rádií ktoré používajú v sloganoch hity je trošku viac.
Expres - Hráme iba hity
Melody - Hity Tvojho života
Dobré Rádio - Najnovšie hity a len dobré správy
Best FM - Hity, hviezdy, legendy
Taká Europa 2 má hlavný slogan Hudba na maxximum, ale tiež býva použité maxximum nových hitov

Jazz_Laco
Jazz_Laco
30.05.2024 15:05
1
1

Fun
Nalaď sa na najlepšie súčasné hity

Vlna
Hity overené časom

Iné slovo na opísanie hudby tam nepoznajú? Napríklad Vlna by mohlo mať slogan "Šlágre pre pomalšie mysliacich"

Aktuálne články

Najčítanejšie články
Počúvanosť
utorok, 11.6.2024
1.
21,56%   ± 0,00%
2.
17,78%   - 0,54%
3.
12,20%   + 0,18%
4.
9,59%   - 0,13%
5.
7,76%   + 0,33%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 11.6.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,90%   - 0,17%
2.
13,48%   - 0,58%
3.
9,99%   + 0,14%
4.
8,77%   + 0,25%
5.
7,42%   - 0,20%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
II. - IV. etapa 2024
1.
31,1%   - 0,3%
2.
22,1%   + 0,4%
3.
21,5%   - 0,3%
4.
18,5%   + 0,4%
5.
16,0%   - 0,1%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, II.-IV./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
23. týždeň 2024 03.06.2024 - 09.06.2024
1.
Album
Ella Henderson
Alibi Ft. Rudimental
2.
Album
Cyril
Stumblin' In
3.
Album
Sia
Gimme Love
4.
Album
Lost Frequencies & Tom Gregory
Dive
5.
Album
Dua Lipa
Training Season
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over