menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Keď neviete dostať z hlavy svoj obľúbený hit, tak aj vy ste Fun rádio

| Radio Group , Tlačová správa
Fun rádio hrá hity, ktoré nepustíte z hlavy.

Vizuál kampane

Fun rádio je zosobnením zábavy a najväčších súčasných hitov. Presne o tom je najnovšia imidžová kampaň, ktorú Fun rádio pripravilo v spolu-práci s agentúrou TRIAD. „Našou stratégiou bolo zobrať si platformu „Ja som Fun rádio“ a dať jej silnú kampaňovú podobu. Vychádzali sme z insightu, ktorý každý poznáme: Skutočné hity sú tie hity, ktoré nevieme dostať z hlavy a spievame si ich dokola. A pritom sme si uvedomili, že v okamihu, keď si ich pospevujete, meníte sa na skutočné rádio - Fun rádio", hovorí Vlado Kurek, Chief Creative Officer.

Hudobný pozicioning Fun rádia reprezentuje v imidžovej kampani súčasný mega hit Bones od Imagine Dragons, jeden z najväčších a zároveň najpospevovanejších aktuálnych hitov. Kampaň identifikuje a spája všetkých, ktorým znejú v hlave ich obľúbené hity z playlistu Fun rádia, spievajú si ich kdekoľvek sú a stávajú sa tak “ľudským rádiami”, a teda o sebe môžu povedať “aj ja som Fun rádio”.

Programový riaditeľ Fun rádia, Marek Mikúšek, nevníma kampaň iba ako sezónnu záležitosť, ale ako prirodzenú a neoddeliteľnú súčasť značky: „Fun rádio je životný štýl, vytvára komunitu ľudí, ktorí majú rovnaké hodnoty, žijú svoj život naplno a zabávajú sa. Často vidím na križovatke stojace auto, v ňom si vodič pospevuje pesničku, alebo sa smeje presne v tom istom okamihu ako ja. Jednoducho sme v tom danom momente rovnako naladení na Fun rádio a bavíme sa. Toto sú presne tie situácie, kedy sa naši poslucháči stávajú súčasťou “Ja som Fun rádio” komunity. Milí naši poslucháči, ste úžasní a ďakujeme, že ste Fun rádio!”.

O vizuálnu podobu televízneho a online spotu sa postaral režisér Marek Partyš a produkcia Protos, o fotenie Tomáš Pospíchal. Súčasťou kampane je okrem televízneho spotu aj silný digitál postavený naprieč platformami. Kampaň je plánovaná na september a október.

Vizitka kampane:

  • Klient: RADIO GROUP a.s. - Fun rádio
  • Kreatívna agentúra: TRIAD  
  • Chief Creative Officer: Vlado Kurek  
  • Creative Director: Matúš Hliboký 
  • Head of Art: Peter Baslík  
  • Art Director: Peter Baslík, Michal Mazán, Tomáš Pospíchal 
  • Stratég: Martin Woska, Ján Papač  
  • Account Director: Katarína Poláková  
  • Copywriter: Matúš Hliboký, Pavol Paulenda, Zuzana Martiniaková  
  • Account manager: Martin Pajerský  
  • Social media brand manager: Zuzana Martiniaková, Marika Tisoňová 
  • Produkcia: Protos  
  • Režisér: Marek Partyš  
  • Zvuková postrodukcia: Vladimír "BAJKO" Bajnoci
  • Fotograf: Tomáš Pospíchal 

O spoločnosti Radio Group
Spoločnosť Radio Group je jednou z popredných mediálnych skupín na Slovensku. Do jej portfólia patrí Fun rádio a Rádio Vlna, webové stránky a sociálne siete oboch rádií. Spoločnosť vznikla na sklonku roku 2021 po akvizícii Rádia Vlna. Pokrýva poslucháčov naprieč všetkými vekovými skupinami s najvyšším podielom poslucháčov vo veku od 14 do 54 rokov. Radio Group zastrešuje obe rádiá programovo, marketingovo a zároveň exkluzívne pokrýva predaj reklamného priestoru vo vysielaní aj v online priestore.

Súvisiace články

Súvisiace rádiá

pridať príspevok  Diskusia k článku: 2 príspevky

Leimon (neregistrovaný, 62.197.243.xxx)
Leimon (neregistrovaný, 62.197.243.xxx) 12.09.2022 23:49

Absolútne rozumiem tomu, že ti ako fanúšikovi Expresu vadia moderátori na Funku. Oproti Expresu totiž majú výrazne navrch.

JaSomJa
JaSomJa 12.09.2022 15:55

Myšlienka by nemusela byť zlá, Funko môže byť skvelé, ale kým neurobia tú najzákladnejšiu vec, ktorá je veľmi potrebná, dopredu nepôjdu. Nuž a ktorá je tá najzákladnejšia vec? Radikálne obmeniť moderátorov. Veď predsa nie je normálne, že ak sú v jednej skupine rádio pre mladých a rádio pre... Nazvyme to vyššiu cieľovú skupinu, tak to rádio pre mladých má služobne starších moderátorov. A dokonca služobne najstarších v éteri vôbec. To aká mediálna skupina na svete takto robí?

Aktuálne články

Počúvanosť
streda, 28.9.2022
1.
20,58%   - 0,20%
2.
17,63%   - 0,71%
3.
13,42%   + 0,33%
4.
10,76%   + 0,22%
5.
7,42%   + 0,03%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 28.9.2022
podiel [%] celkovej počúvanosti
1. + 2. vlna 2022 (kĺzavé dáta)
1.
16,73%   + 0,02%
2.
14,68%   + 0,02%
3.
10,01%   - 0,28%
4.
7,52%   + 0,06%
5.
7,26%   + 0,32%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
1. + 2. vlna 2022 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
VI. - VIII. etapa 2022
1.
33,8%   - 0,1%
2.
23,8%   - 0,3%
3.
22,4%   - 0,1%
4.
18,2%   - 0,2%
5.
17,6%   + 0,3%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, VI.-VIII./2022
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
38. týždeň 2022 19.09.2022 - 25.09.2022
1.
Album
Camila Cabello feat. Ed Sheeran
Bam Bam
2.
Album
Kamrad
I Believe
3.
Album
Alvaro Soler & Topic
Solo Para Ti
4.
Album
Harry Styles
As It Was
5.
Album
Ray Dalton Ft.Alvaro Soler
Manila
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over
×