menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Naše mladšie ja je stále tu - stačí sa naň naladiť hitmi Rádia Vlna

| Rádio Vlna , Tlačová správa
Naše mladšie ja je stále tu - stačí sa naň naladiť hitmi Rádia Vlna
Hudba dokáže vyvolať silné osobné spomienky, ktoré nás okamžite vrátia do príbehov našej mladosti.

Rádio Vlna naladí poslucháčov na ich mladšie ja v najnovšej kampani, ktorá vznikla v spolupráci s agentúrou ČOSI.

Kampaň „Nalaďte sa na svoje mladšie ja“ utvrdzuje silný hudobný imidž značky Rádia Vlna, ktoré svojim poslucháčom prináša spomienky na mladosť a tie najlepšie oldies hity s dôrazom na hudbu 80-tych a 90-tych rokov.

"Vlna hrá hity overené časom už viac ako sedem rokov a je stabilným lídrom v oldies segmente. Sme radi, že naši poslucháči s nami prežívajú všetky udalosti svojho života. Teraz sa chceme spolu s nimi naladiť na ich mladšie ja, teda spomínať prostredníctvom hudby na najkrajšie životné okamihy. Chceme vedieť, čo pre poslucháčov Rádia Vlna znamená hudba, ktorú hráme. Sme totiž presvedčení, že hity z Rádia Vlna majú ľudia radi aj preto, že sa im spájajú s peknými chvíľami,’’ uvádza Marek Mikúšek, programový riaditeľ RADIO GROUP a.s., ktorá zastrešuje Rádio Vlna.

K novej kampani sa vyjadril aj Strategy Director agentúry ČOSI Maroš Kemény: „Najnovšie prieskumy ukazujú, že to, čo v nás vyvoláva tie najsilnejšie spomienky, je zvuk, ktorý dokonca vyhráva nad zrakom a čuchom. Teda ani to čo vidíme alebo ochutnáme, nie je také silné ako skladba, pri ktorej máme zimomriavky. Metaforu flashback-u z mladosti, ktorého spúšťačom je "hit overený časom”, sme preto použili, aby sme cieľovej skupine rádia, s nostalgiou spomínajúcej na mladosť v 80tych a 90tych rokoch, povedali, že práve Rádio Vlna je zhudobnením ich mladšieho Ja.“

Kampaň zahŕňa TV spoty, online formáty aj printovú inzerciu. Naplánovaná je na jún a júl.

Video spot:

Vizuály:

Vizuál kampane Nalaďte sa na svoje mladšie ja - Beáta Dubasová

Vizuál kampane Nalaďte sa na svoje mladšie ja - Peter Nagy

Vizitka kampane:

  • Klient: Radio Group, a.s. - Rádio Vlna
  • Kampaň: Nalaďte sa na svoje mladšie ja
  • Agentúra: ČOSI
  • Strategy Director: Maroš Kemény
  • Creative Director: Juraj Kusý
  • Art Director: Tibor Lehrer
  • Copywriter: Braňo Dudáš
  • Account Manager: Simona Žiaková
  • Produkcia: Laurinc Studio
  • Réžia: Daniel Laurinc
  • Art Direction: Zuzana Laurinc
  • Producenti: Jaro Schnierer, Tomáš Klenovský
  • Kamera: Martin Chlpík
  • Zvuková produkcia: Viktor Hazard (Fatmusic), Vladimír Bajko Bajnoci

O spoločnosti Radio Group
Spoločnosť Radio Group je jednou z popredných mediálnych skupín na Slovensku. Do jej portfólia patrí Fun rádio a Rádio Vlna, webové stránky a sociálne siete oboch rádií. Spoločnosť vznikla na sklonku roku 2021 po akvizícii Rádia Vlna. Pokrýva poslucháčov naprieč všetkými vekovými skupinami s najvyšším podielom poslucháčov vo veku od 14 do 54 rokov. Radio Group zastrešuje obe rádiá programovo, marketingovo a zároveň exkluzívne pokrýva predaj reklamného priestoru vo vysielaní aj v online priestore.

Súvisiace články

Súvisiace rádiá

pridať príspevok  Diskusia k článku: 9 príspevkov

MAJAK
MAJAK 22.06.2022 22:59

videospot ťažkopádny,
flyery s dubasovou, či nagyom pekne spracované.

Reklamožrút (neregistrovaný, 195.91.6.xxx)
Reklamožrút (neregistrovaný, 195.91.6.xxx) 22.06.2022 08:02

To sa asi nezhodneme. Vizuál ani spot nebude fungovať na 40+. Napokon, čas ukáže.

Leimon (neregistrovaný, 62.197.243.xxx)
Leimon (neregistrovaný, 62.197.243.xxx) 21.06.2022 23:36

Vôbec nemám pocit, že ide o naberanie mladších poslucháčov. Tým kazeta nič nehovorí, nevyvoláva v nich žiadne emócie. Tá kampaň je práve cielená na starších poslucháčov, ktorí sa pri spomienkach prenesú do mladších čias, kedy bolo všetko krajšie, voňavejšie a farebnejšie. Útok na pozitívne emócie, ktorý je cielený veľmi presne.

Robert_BA (neregistrovaný, 78.141.77.xxx)
Robert_BA (neregistrovaný, 78.141.77.xxx) 21.06.2022 21:44

Som zvedavy na ten ich "retro" ich playlist. Nakolko bude limitovany. Co vyberu.

Reklamožrút (neregistrovaný, 194.154.246.xxx)
Reklamožrút (neregistrovaný, 194.154.246.xxx) 21.06.2022 06:42

Samozrejme, že to bežný poslucháč nerieši. Remeselne sa spotu nedá nič vytknúť. Len to chce byť mladé, aj retro zároveň, a preto tá nekonzistentnosť. Vlna cieli s oldies/soft ac na 30-60 a kampaň bola zrejme zadaná na zachytávanie spodnej časti spektra. Aj redizajn vizuálu (kazeta) to naznačuje. To ale môže časom uberať fun rádiu v skupine a skôr zrejme posilní Melody v 40+.

Aktuálne články

Počúvanosť
sobota, 4.2.2023
1.
18,55%   + 0,05%
2.
16,26%   - 3,96%
3.
10,36%   + 1,05%
4.
8,37%   + 0,24%
5.
7,76%   - 4,87%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 4.2.2023
podiel [%] celkovej počúvanosti
2. + 3. vlna 2022 (kĺzavé dáta)
1.
16,64%   - 0,09%
2.
14,38%   - 0,30%
3.
10,14%   + 0,13%
4.
7,50%   - 0,02%
5.
7,30%   + 0,04%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
2. + 3. vlna 2022 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
X. - XII. etapa 2022
1.
32,9%   ± 0,0%
2.
23,0%   - 0,1%
3.
22,3%   - 0,1%
4.
18,1%   - 0,4%
5.
17,8%   - 0,1%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, X.-XII./2022
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
4. týždeň 2023 23.01.2023 - 29.01.2023
1.
Album
David Guetta & Bebe Rexha
Im Good (Blue)
2.
Album
Rosa Linn
Snap
3.
Album
Meduza & James Carter
Bad Memories (Feat. Elley Duhe & Fast Boy)
4.
Album
Glockenbach
Dirty Dancing (Feat. Asdis)
5.
Album
Ed Sheeran
Celestial
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over
×