menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Rádio Expres spúšťa programatický nákup digital audia

| Rádio Expres, Tlačová správa
Najpočúvanejšie slovenské Rádio Expres v spolupráci s agentúrou GroupM spúšťa na Slovensku ako prvé rádio programatický nákup digital audia.

Digital audio je audio reklama, ktorá je odvysielaná poslucháčom, ktorí počúvajú rádio alebo podcasty online, prípadne si ich stiahnu do počítača alebo telefónu. Momentálne prebiehajú v spolupráci s agentúrou GroupM testovacie kampane. Rádio Expres plánuje túto službu sprístupniť aj ostatným agentúram do konca roka 2018.

„Výhodou digital audia je, že sa dá presne zacieliť na zákazníka a klient má po skončení kampane merateľné výsledky. Marketéri tak budú mať ďalšiu možnosť, ako osloviť zákazníkov, ktorí sú stále viac online. Zároveň vidíme, že programatický nákup narastá obrovským tempom, preto v tejto oblasti vidíme veľký potenciál,“ dodáva Lenka Čamborová, obchodná riaditeľka Rádia Expres.

Digital audio má výhodu aj v tom, že zasiahne užívateľa tam, kde display reklama k zásahu potrebuje obrazovku. Možnosťou cielenia na užívateľa môže klient personalizovať spot, ktorým chce poslucháča osloviť a zvýšiť tak jeho účinok.

Táto forma reklamy nie je adblockom blokovaná, čo je ďalšia veľká výhoda, keďže s adblockmi bojujú mnohé média a inzerenti.

Nákup tohto reklamného formátu Rádio Expres plánuje poskytnúť nielen programaticky ale aj priamo pre všetkých, ktorí budú mať záujem o nový spomínaný formát.

Rádio Expres je nielen najpočúvanejšie rádio v rámci prieskumu MML, ale má podľa AIMmonitoru aj najviac reálnych užívateľov na svojom streame v porovnaní s ostatnými komerčnými rádiami, zároveň je najpočúvanejšie aj cez aplikáciu Radia.sk.

Rádio Expres je obľúbené medzi poslucháčmi aj so svojimi podcastami, pri ktorých počas októbra zaznamenalo takmer 100 %-ný nárast vypočutí za mesiac v porovnaní s mesačnou štatistikou za 3. kvartál tohto roka.

Bauer Media Group je jedna zo svetovo najúspešnejších mediálnych korporácií. Vyše 600 našich časopisov, viac než 400 produktov digitálnych médií a viac ako 100 televíznych a rádiových staníc sa teší priazni miliónov ľudí po celom svete. Portfólio spoločnosti obsahuje aj vydavateľstvá, tlačiarne, poštové a marketingové služby či podporu predaja. Pozícia skupiny Bauer Media Group na svetovom trhu iba podčiarkuje jej vášeň pre ľudí a značky. Považujeme sa za domov pre populárne média, čo vystihuje aj naše motto "We think popular." – slogan, ktorý inšpiruje a motivuje našich zamestnancov v 16 tich krajinách sveta.

Aplikácia Radia.sk

Súvisiace články

Súvisiace rádiá

pridať príspevok  Diskusia k článku: žiadny príspevok

K tomuto článku zatiaľ nie je žiadny diskusný príspevok.
Pridajte prvý príspevok!

Aktuálne články

Počúvanosť
2. + 3. vlna 2018
1.
18,71%   - 0,05%
2.
16,66%   - 0,25%
3.
10,75%   - 0,17%
4.
7,53%   + 0,17%
5.
7,17%   - 0,06%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
2. + 3. vlna 2018 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
október 2018
1.
13,18%   + 0,08%
2.
9,94%   - 0,08%
3.
9,24%   - 0,03%
4.
8,44%   - 0,10%
5.
6,45%   - 0,07%
Počúvanosť cez aplikáciu Radia.sk - október 2018
% celkovej počúvanosti
VIII.-X. etapa 2018
1.
33,7%   - 0,4%
2.
26,7%   - 0,1%
3.
23,9%   ± 0,0%
4.
18,1%   - 0,6%
5.
15,2%   - 0,5%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, VIII.-X./2018
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
46. týždeň 2018 12.11.2018 - 18.11.2018
1.
Dynoro & Gigi D'agostino
In My Mind
2.
Adam Ďurica
Holubička
3.
Maroon 5
Girls Like You
4.
Jonas Blue
Rise (Feat. Jack & Jack)
5.
Calvin Harris
Promises (With Sam Smith)
46. týždeň 2018 19.11.2018
1.
Dj Snake, Ozuna, Selena Gomez & Cardi B
Taki Taki
2.
Marshmello & Bastille
Happier
3.
Rita Ora
Let You Love Me
4.
Bad Bunny feat. Drake
Mia [Radio]
5.
Silk City & Dua Lipa feat. Diplo & Mark Ronson
Electricity