menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie
Rádio Europa 2 s novou imidžovou kampaňou

Rádio Europa 2 s novou imidžovou kampaňou

| Europa 2, Tlačová správa
Po minuloročnej kampani Hudba spája prišla aj túto jeseň Europa 2 s novou kampaňou - zameriava sa na účinky hudby. Aj tento raz rádio stavilo na spoluprácu so slovenskou integrovanou agentúrou Core4.

Počúvanie nenormálne dobrého rádia môže spôsobiť vážne nehody – tak znie message Europy 2, ktorý je humorným spôsobom komunikovaný na 3 kľúčových vizuáloch kampane. Vizuály zachytávajú poslucháčov pri každodenných činnostiach, pri ktorých ich rádio sprevádza. Zároveň výstražnou grafikou poukazujú na vplyv hudby, ktorá dokáže človeka odpútať od reality a dostať ho tak do nečakane nenormálnych situácií.

A presne preto Europa 2 upozorňuje, že poslucháči si rádio zapínajú na vlastné riziko.

„Aj tento rok sme sa rozhodli pre koncept, ktorý je opäť fokusovaný na poslucháča a hudbu – čiže to, čo je pre rádio najdôležitejšie. Celá idea je podaná vtipným spôsobom a veríme, že našich fanúšikov pobaví“, dodáva Eva Kinzelová, marketingová & online riaditeľka rádia Europa 2.

Komunikácia kampane bude prebiehať až do konca októbra - okrem éteru, rádiového webu europa2.sk a sociálnych sietí prebieha aj v outdoore, online a printových médiách. Aktuálne sa poslucháči môžu zapájať do súťaže, kde môžu prostredníctvom svojich fotiek rovnako ukázať, čo im spôsobuje počúvanie hudby: www.europa2.sk/e2-sutaze/navlastneriziko

Vizuály kampane:

Nová imidžová kampaň Europy 2

Nová imidžová kampaň Europy 2

Nová imidžová kampaň Europy 2

Europa 2 je komerčnou trojkou v počúvanosti na Slovensku. Má najsilnejšiu pozíciu na sociálnych sieťach a v online priestore na trhu. Každý týždeň oslovuje 842 tisíc poslucháčov, na Instagrame má viac ako 79-tisíc followerov, na Facebooku sa momentálne nachádza viac ako 585-tisíc fanúšikov. www.europa2.sk

Súvisiace články

Súvisiace rádiá

pridať príspevok  Diskusia k článku: žiadny príspevok

K tomuto článku zatiaľ nie je žiadny diskusný príspevok.
Pridajte prvý príspevok!

Aktuálne články

Počúvanosť
4. vlna 2018 + 1. vlna 2019
1.
18,25%   - 0,28%
2.
16,38%   - 0,12%
3.
10,34%   - 0,25%
4.
7,15%   - 0,15%
5.
6,83%   - 0,23%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
4. vlna 2018 + 1. vlna 2019 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
jún 2019
1.
12,22%   - 0,21%
2.
11,25%   + 0,56%
3.
8,60%   + 1,00%
4.
7,63%   - 2,80%
5.
7,27%   + 0,90%
Počúvanosť cez aplikáciu Radia.sk - jún 2019
% celkovej počúvanosti
III.-V. etapa 2019
1.
33,4%   ± 0,0%
2.
26,6%   - 0,2%
3.
23,9%   + 0,6%
4.
16,7%   - 0,2%
5.
15,0%   + 0,1%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, III.-V./2019
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
28. týždeň 2019 08.07.2019 - 14.07.2019
1.
Imagine Dragons
Bad Liar
2.
Calvin Harris
Giant (With Rag’n’bone Man)
3.
Dermot Kennedy
Power Over Me
4.
Ed Sheeran & Justin Bieber
I Don't Care
5.
Pedro Capó & Farruko
Calma (Remix)
28. týždeň 2019 15.07.2019
1.
Lil Nas X Feat Billy Ray Cyrus
Old Town Road
2.
Ed Sheeran Feat Justin Bieber
I Don’t Care
3.
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
4.
Billie Eilish
Bad Guy
5.
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma