menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie
Rádio Europa 2 s novou imidžovou kampaňou

Rádio Europa 2 s novou imidžovou kampaňou

| Europa 2, Tlačová správa
Po minuloročnej kampani Hudba spája prišla aj túto jeseň Europa 2 s novou kampaňou - zameriava sa na účinky hudby. Aj tento raz rádio stavilo na spoluprácu so slovenskou integrovanou agentúrou Core4.

Počúvanie nenormálne dobrého rádia môže spôsobiť vážne nehody – tak znie message Europy 2, ktorý je humorným spôsobom komunikovaný na 3 kľúčových vizuáloch kampane. Vizuály zachytávajú poslucháčov pri každodenných činnostiach, pri ktorých ich rádio sprevádza. Zároveň výstražnou grafikou poukazujú na vplyv hudby, ktorá dokáže človeka odpútať od reality a dostať ho tak do nečakane nenormálnych situácií.

A presne preto Europa 2 upozorňuje, že poslucháči si rádio zapínajú na vlastné riziko.

„Aj tento rok sme sa rozhodli pre koncept, ktorý je opäť fokusovaný na poslucháča a hudbu – čiže to, čo je pre rádio najdôležitejšie. Celá idea je podaná vtipným spôsobom a veríme, že našich fanúšikov pobaví“, dodáva Eva Kinzelová, marketingová & online riaditeľka rádia Europa 2.

Komunikácia kampane bude prebiehať až do konca októbra - okrem éteru, rádiového webu europa2.sk a sociálnych sietí prebieha aj v outdoore, online a printových médiách. Aktuálne sa poslucháči môžu zapájať do súťaže, kde môžu prostredníctvom svojich fotiek rovnako ukázať, čo im spôsobuje počúvanie hudby: www.europa2.sk/e2-sutaze/navlastneriziko

Vizuály kampane:

Nová imidžová kampaň Europy 2

Nová imidžová kampaň Europy 2

Nová imidžová kampaň Europy 2

Europa 2 je komerčnou trojkou v počúvanosti na Slovensku. Má najsilnejšiu pozíciu na sociálnych sieťach a v online priestore na trhu. Každý týždeň oslovuje 842 tisíc poslucháčov, na Instagrame má viac ako 79-tisíc followerov, na Facebooku sa momentálne nachádza viac ako 585-tisíc fanúšikov. www.europa2.sk

Súvisiace články

Súvisiace rádiá

pridať príspevok  Diskusia k článku: žiadny príspevok

K tomuto článku zatiaľ nie je žiadny diskusný príspevok.
Pridajte prvý príspevok!

Aktuálne články

Počúvanosť
3. + 4. vlna 2018
1.
18,53%   - 0,18%
2.
16,50%   - 0,16%
3.
10,59%   - 0,16%
4.
7,30%   - 0,23%
5.
7,06%   - 0,11%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
3. + 4. vlna 2018 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
marec 2019
1.
12,41%   - 1,11%
2.
10,75%   - 0,21%
3.
9,41%   - 0,20%
4.
7,82%   + 0,10%
5.
5,96%   + 0,53%
Počúvanosť cez aplikáciu Radia.sk - marec 2019
% celkovej počúvanosti
XII.-II. etapa 2019
1.
33,2%   - 0,7%
2.
27,0%   - 0,1%
3.
23,2%   ± 0,0%
4.
17,0%   ± 0,0%
5.
15,3%   + 0,1%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, XII.-II./2019
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
16. týždeň 2019 15.04.2019 - 21.04.2019
1.
Ava Max
Sweet But Psycho
2.
Mark Ronson
Nothing Breaks Like A Heart (Feat. Miley Cyrus)
3.
Alle Farben & Ilira
Fading
4.
Imagine Dragons
Natural
5.
Imagine Dragons
Bad Liar
16. týždeň 2019 22.04.2019
1.
Billie Eilish
Bad Guy
2.
Ariana Grande
7 Rings
3.
Lady Gaga & Bradley Cooper
Shallow
4.
Jonas Brothers
Sucker
5.
Sam Smith & Normani
Dancing with A Stranger