menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie
Rádio Europa 2 s novou imidžovou kampaňou

Rádio Europa 2 s novou imidžovou kampaňou

| Europa 2 , Tlačová správa
Po minuloročnej kampani Hudba spája prišla aj túto jeseň Europa 2 s novou kampaňou - zameriava sa na účinky hudby. Aj tento raz rádio stavilo na spoluprácu so slovenskou integrovanou agentúrou Core4.

Počúvanie nenormálne dobrého rádia môže spôsobiť vážne nehody – tak znie message Europy 2, ktorý je humorným spôsobom komunikovaný na 3 kľúčových vizuáloch kampane. Vizuály zachytávajú poslucháčov pri každodenných činnostiach, pri ktorých ich rádio sprevádza. Zároveň výstražnou grafikou poukazujú na vplyv hudby, ktorá dokáže človeka odpútať od reality a dostať ho tak do nečakane nenormálnych situácií.

A presne preto Europa 2 upozorňuje, že poslucháči si rádio zapínajú na vlastné riziko.

„Aj tento rok sme sa rozhodli pre koncept, ktorý je opäť fokusovaný na poslucháča a hudbu – čiže to, čo je pre rádio najdôležitejšie. Celá idea je podaná vtipným spôsobom a veríme, že našich fanúšikov pobaví“, dodáva Eva Kinzelová, marketingová & online riaditeľka rádia Europa 2.

Komunikácia kampane bude prebiehať až do konca októbra - okrem éteru, rádiového webu europa2.sk a sociálnych sietí prebieha aj v outdoore, online a printových médiách. Aktuálne sa poslucháči môžu zapájať do súťaže, kde môžu prostredníctvom svojich fotiek rovnako ukázať, čo im spôsobuje počúvanie hudby: www.europa2.sk/e2-sutaze/navlastneriziko

Vizuály kampane:

Nová imidžová kampaň Europy 2

Nová imidžová kampaň Europy 2

Nová imidžová kampaň Europy 2

Europa 2 je komerčnou trojkou v počúvanosti na Slovensku. Má najsilnejšiu pozíciu na sociálnych sieťach a v online priestore na trhu. Každý týždeň oslovuje 842 tisíc poslucháčov, na Instagrame má viac ako 79-tisíc followerov, na Facebooku sa momentálne nachádza viac ako 585-tisíc fanúšikov. www.europa2.sk

Súvisiace články

Súvisiace rádiá

pridať príspevok  Diskusia k článku: žiadny príspevok

K tomuto článku zatiaľ nie je žiadny diskusný príspevok.
Pridajte prvý príspevok!

Aktuálne články

Počúvanosť
nedeľa, 4.12.2022
1.
17,68%   + 0,54%
2.
16,01%   + 0,19%
3.
12,58%   + 0,56%
4.
7,47%   - 1,39%
5.
7,25%   - 0,65%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 4.12.2022
podiel [%] celkovej počúvanosti
2. + 3. vlna 2022 (kĺzavé dáta)
1.
16,64%   - 0,09%
2.
14,38%   - 0,30%
3.
10,14%   + 0,13%
4.
7,50%   - 0,02%
5.
7,30%   + 0,04%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
2. + 3. vlna 2022 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
IX. - XI. etapa 2022
1.
32,9%   - 0,1%
2.
23,1%   - 0,1%
3.
22,4%   + 0,1%
4.
18,5%   + 0,1%
5.
17,9%   - 0,2%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, IX.-XI./2022
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
47. týždeň 2022 21.11.2022 - 27.11.2022
1.
Album
David Guetta & Bebe Rexha
Im Good (Blue)
2.
Album
Kamrad
I Believe
3.
Album
Imagine Dragons
Bones
4.
Album
Shawn Mendes
When You're Gone
5.
Album
Harry Styles
As It Was
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over
×