menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie
Rádio Europa 2 s novou imidžovou kampaňou

Rádio Europa 2 s novou imidžovou kampaňou

| Europa 2, Tlačová správa
Po minuloročnej kampani Hudba spája prišla aj túto jeseň Europa 2 s novou kampaňou - zameriava sa na účinky hudby. Aj tento raz rádio stavilo na spoluprácu so slovenskou integrovanou agentúrou Core4.

Počúvanie nenormálne dobrého rádia môže spôsobiť vážne nehody – tak znie message Europy 2, ktorý je humorným spôsobom komunikovaný na 3 kľúčových vizuáloch kampane. Vizuály zachytávajú poslucháčov pri každodenných činnostiach, pri ktorých ich rádio sprevádza. Zároveň výstražnou grafikou poukazujú na vplyv hudby, ktorá dokáže človeka odpútať od reality a dostať ho tak do nečakane nenormálnych situácií.

A presne preto Europa 2 upozorňuje, že poslucháči si rádio zapínajú na vlastné riziko.

„Aj tento rok sme sa rozhodli pre koncept, ktorý je opäť fokusovaný na poslucháča a hudbu – čiže to, čo je pre rádio najdôležitejšie. Celá idea je podaná vtipným spôsobom a veríme, že našich fanúšikov pobaví“, dodáva Eva Kinzelová, marketingová & online riaditeľka rádia Europa 2.

Komunikácia kampane bude prebiehať až do konca októbra - okrem éteru, rádiového webu europa2.sk a sociálnych sietí prebieha aj v outdoore, online a printových médiách. Aktuálne sa poslucháči môžu zapájať do súťaže, kde môžu prostredníctvom svojich fotiek rovnako ukázať, čo im spôsobuje počúvanie hudby: www.europa2.sk/e2-sutaze/navlastneriziko

Vizuály kampane:

Nová imidžová kampaň Europy 2

Nová imidžová kampaň Europy 2

Nová imidžová kampaň Europy 2

Europa 2 je komerčnou trojkou v počúvanosti na Slovensku. Má najsilnejšiu pozíciu na sociálnych sieťach a v online priestore na trhu. Každý týždeň oslovuje 842 tisíc poslucháčov, na Instagrame má viac ako 79-tisíc followerov, na Facebooku sa momentálne nachádza viac ako 585-tisíc fanúšikov. www.europa2.sk

Súvisiace články

Súvisiace rádiá

pridať príspevok  Diskusia k článku: žiadny príspevok

K tomuto článku zatiaľ nie je žiadny diskusný príspevok.
Pridajte prvý príspevok!

Aktuálne články

Počúvanosť
2. + 3. vlna 2018
1.
18,71%   - 0,05%
2.
16,66%   - 0,25%
3.
10,75%   - 0,17%
4.
7,53%   + 0,17%
5.
7,17%   - 0,06%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
2. + 3. vlna 2018 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
október 2018
1.
13,18%   + 0,08%
2.
9,94%   - 0,08%
3.
9,24%   - 0,03%
4.
8,44%   - 0,10%
5.
6,45%   - 0,07%
Počúvanosť cez aplikáciu Radia.sk - október 2018
% celkovej počúvanosti
IX.-XI. etapa 2018
1.
34,4%   + 0,7%
2.
26,8%   + 0,1%
3.
23,8%   - 0,1%
4.
17,3%   - 0,8%
5.
15,5%   + 0,3%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, IX.-XI./2018
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
49. týždeň 2018 03.12.2018 - 09.12.2018
1.
Lady Gaga & Bradley Cooper
Shallow
2.
Dynoro & Gigi D'agostino
In My Mind
3.
Sima Martausová
Nenahraditeľná
4.
Imagine Dragons
Natural
5.
I.M.T.Smile
Poď So Mnou
49. týždeň 2018 10.12.2018
1.
Ariana Grande
Thank U, Next
2.
Lady Gaga & Bradley Cooper
Shallow
3.
Dj Snake, Ozuna, Selena Gomez & Cardi B
Taki Taki
4.
Ava Max
Sweet But Psycho
5.
Little Mix & Nicki Minaj
Woman Like Me