menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie
Rádio Europa 2 s novou imidžovou kampaňou

Rádio Europa 2 s novou imidžovou kampaňou

| Europa 2, Tlačová správa
Po minuloročnej kampani Hudba spája prišla aj túto jeseň Europa 2 s novou kampaňou - zameriava sa na účinky hudby. Aj tento raz rádio stavilo na spoluprácu so slovenskou integrovanou agentúrou Core4.

Počúvanie nenormálne dobrého rádia môže spôsobiť vážne nehody – tak znie message Europy 2, ktorý je humorným spôsobom komunikovaný na 3 kľúčových vizuáloch kampane. Vizuály zachytávajú poslucháčov pri každodenných činnostiach, pri ktorých ich rádio sprevádza. Zároveň výstražnou grafikou poukazujú na vplyv hudby, ktorá dokáže človeka odpútať od reality a dostať ho tak do nečakane nenormálnych situácií.

A presne preto Europa 2 upozorňuje, že poslucháči si rádio zapínajú na vlastné riziko.

„Aj tento rok sme sa rozhodli pre koncept, ktorý je opäť fokusovaný na poslucháča a hudbu – čiže to, čo je pre rádio najdôležitejšie. Celá idea je podaná vtipným spôsobom a veríme, že našich fanúšikov pobaví“, dodáva Eva Kinzelová, marketingová & online riaditeľka rádia Europa 2.

Komunikácia kampane bude prebiehať až do konca októbra - okrem éteru, rádiového webu europa2.sk a sociálnych sietí prebieha aj v outdoore, online a printových médiách. Aktuálne sa poslucháči môžu zapájať do súťaže, kde môžu prostredníctvom svojich fotiek rovnako ukázať, čo im spôsobuje počúvanie hudby: www.europa2.sk/e2-sutaze/navlastneriziko

Vizuály kampane:

Nová imidžová kampaň Europy 2

Nová imidžová kampaň Europy 2

Nová imidžová kampaň Europy 2

Europa 2 je komerčnou trojkou v počúvanosti na Slovensku. Má najsilnejšiu pozíciu na sociálnych sieťach a v online priestore na trhu. Každý týždeň oslovuje 842 tisíc poslucháčov, na Instagrame má viac ako 79-tisíc followerov, na Facebooku sa momentálne nachádza viac ako 585-tisíc fanúšikov. www.europa2.sk

Súvisiace články

Súvisiace rádiá

pridať príspevok  Diskusia k článku: žiadny príspevok

K tomuto článku zatiaľ nie je žiadny diskusný príspevok.
Pridajte prvý príspevok!

Aktuálne články

Počúvanosť
2. + 3. vlna 2018
1.
18,71%   - 0,05%
2.
16,66%   - 0,25%
3.
10,75%   - 0,17%
4.
7,53%   + 0,17%
5.
7,17%   - 0,06%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
2. + 3. vlna 2018 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
október 2018
1.
13,18%   + 0,08%
2.
9,94%   - 0,08%
3.
9,24%   - 0,03%
4.
8,44%   - 0,10%
5.
6,45%   - 0,07%
Počúvanosť cez aplikáciu Radia.sk - október 2018
% celkovej počúvanosti
IX.-XI. etapa 2018
1.
34,4%   + 0,7%
2.
26,8%   + 0,1%
3.
23,8%   - 0,1%
4.
17,3%   - 0,8%
5.
15,5%   + 0,3%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, IX.-XI./2018
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
48. týždeň 2018 26.11.2018 - 02.12.2018
1.
Dynoro & Gigi D'agostino
In My Mind
2.
Jonas Blue
Rise (Feat. Jack & Jack)
3.
Imagine Dragons
Natural
4.
Calvin Harris
Promises (With Sam Smith)
5.
I.M.T.Smile
Budeme To Stále My...
48. týždeň 2018 03.12.2018
1.
Lady Gaga & Bradley Cooper
Shallow
2.
Dj Snake, Ozuna, Selena Gomez & Cardi B
Taki Taki
3.
Post Malone & Swae Lee
Sunflower (Spider-Man Into The Spider-Verse)
4.
Ariana Grande
Thank U, Next
5.
Halsey
Without Me