menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Najdlhšia hitparáda v dejinách slovenského éteru bude opäť na Exprese

| Rádio Expres, Tlačová správa
Rádio Expres opäť na týždeň zmení svoj playlist. Spúšťa mimoriadne obľúbenú, sedem dní trvajúcu hitparádu 2018 najväčších hitov všetkých čias. Odštartuje ju v sobotu 3. februára o šiestej hodine ráno a ukončí v piatok 9. februára popoludní. Počas týchto siedmich dní neodznie vo vysielaní žiadna pesnička viackrát.

Poradie piesní už teraz ovplyvňujú poslucháči hlasovaním na špeciálnej podstránke. Okrem hlasovania môžu posielať aj tipy na skladby, ktoré by podľa nich nemali chýbať medzi 2018 najväčšími hitmi. Poslucháč má každý deň k dispozícii 10 hlasov, ktoré môže zakaždým odovzdať rôznym pesničkám.

„Uvedomujeme si, že tento projekt nemá v slovenskom éteri konkurenciu a sme na neho pyšní. Podieľa sa na ňom prakticky celé rádio - od hudobnej redakcie cez moderátorov, oddelenie zvukovej grafiky až po kolegov, ktorí sa starajú o náš web a sociálne siete. Tento špeciálny týždeň si každý rok skutočne užijeme, ale najdôležitejšie je, že má veľký ohlas u poslucháčov. Vidíme to na počte hlasujúcich, ktorý každý rok rastie. A tiež na množstve pozitívnych reakcií, ktoré sa objavia vždy, keď odštartujeme hitparádu v éteri,“ hovorí  hudobný šéf rádia Rasťo Bečaver.

Hlasovanie v hitparáde je podporené aj atraktívnymi cenami. Hlasujúci môžu vyhrať štýlové bluetooth reproduktory JBL. Ocenený bude aj poslucháč, ktorý si správne tipne interpreta na prvom mieste.

V roku 2017 poslucháči hlasovaním rozhodli o víťazstve skladby Sofia od Alvara Soler.

Bauer Media Group je jedna zo svetovo najúspešnejších mediálnych korporácií. Vyše 600 našich časopisov, viac než 400 produktov digitálnych médií a viac ako 100 televíznych a rádiových staníc sa teší priazni miliónov ľudí po celom svete. Portfólio spoločnosti obsahuje aj vydavateľstvá, tlačiarne, poštové a marketingové služby či podporu predaja. Pozícia skupiny Bauer Media Group na svetovom trhu iba podčiarkuje jej vášeň pre ľudí a značky. Považujeme sa za domov pre populárne média, čo vystihuje aj naše motto "We think popular." – slogan, ktorý inšpiruje a motivuje našich 11 500 zamestnancov v 20tich krajinách sveta.

Súvisiace články

Súvisiace rádiá

pridať príspevok  Diskusia k článku: žiadny príspevok

K tomuto článku zatiaľ nie je žiadny diskusný príspevok.
Pridajte prvý príspevok!

Aktuálne články

Počúvanosť
4. vlna 2018 + 1. vlna 2019
1.
18,25%   - 0,28%
2.
16,38%   - 0,12%
3.
10,34%   - 0,25%
4.
7,15%   - 0,15%
5.
6,83%   - 0,23%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
4. vlna 2018 + 1. vlna 2019 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
apríl 2019
1.
12,57%   + 0,16%
2.
10,39%   - 0,36%
3.
8,93%   - 0,48%
4.
8,18%   + 0,36%
5.
6,70%   + 0,75%
Počúvanosť cez aplikáciu Radia.sk - apríl 2019
% celkovej počúvanosti
I.-III. etapa 2019
1.
33,5%   + 0,3%
2.
26,9%   - 0,1%
3.
23,4%   + 0,2%
4.
17,2%   + 0,2%
5.
15,3%   ± 0,0%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, I.-III./2019
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
24. týždeň 2019 10.06.2019 - 16.06.2019
1.
Mark Ronson
Nothing Breaks Like A Heart (Feat. Miley Cyrus)
2.
Imagine Dragons
Bad Liar
3.
Ava Max
Sweet But Psycho
4.
Calvin Harris
Giant (With Rag’n’bone Man)
5.
Pedro Capó & Farruko
Calma (Remix)
24. týždeň 2019 17.06.2019
1.
Lil Nas X Feat Billy Ray Cyrus
Old Town Road
2.
Ed Sheeran Feat Justin Bieber
I Don’t Care
3.
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Daddy Yankee Feat Snow
Con Calma Remix
5.
Jonas Brothers
Sucker