menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie
Europa 2 prichádza s novou kampaňou

Europa 2 prichádza s novou kampaňou

| Europa 2, Tlačová správa
Europa 2 spustila novú komunikačnú kampaň, za ktorou stojí slovenská integrovaná agentúra Core4. Rádio si vybralo komunikačnú stratégiu, v rámci ktorej upravilo svoj claim, a s tým aj súvisiaci zvukový obal rádia.

Poslucháči môžu po novom na webstránke www.europa2.sk/nenormalnevyzvy zvoliť akýkoľvek názov songu a formou šialenej výzvy ho adresovať ľubovoľnému členovi tímu Europy 2. Tí potom realizujú „nenormálne challenges", čo znamená, že plnia želania samotných poslucháčov a fanúšikov.

Kampaň odštartovala dvoma výzvami, ktoré majú za cieľ aktivizovať content tvorený užívateľmi, a tak ich integrovať do svojho sveta. Komunikácia pracuje intenzívne aj s prostredím Facebooku a Instagramu formou kampaňového hashtagu #nenormálnevyzvy.

Europa 2 – Tí fakt nie sú normálni

Komunikačná stratégia reaguje na contentové trendy „challenges" v rámci sociálnych sietí, ktoré sú jedným z najobľúbenejších druhov obsahu, silno spájaných so zábavou. Práve to je aj trend v dnešnom svete rádií, ktoré sa už nezameriavajú len na on-air vysielanie. Poslucháči od nich očakávajú „entertainment" v oveľa širšej miere. Celú ideu podčiarkuje kampaňový claim rádia Europa 2 – Tí fakt nie sú normálni!

Ako uviedla Eva Kinzelová, Marketing & Online Director Europy 2: „Vybrali sme si riešenie, ktoré je v súlade so značkou a tým, čo už Europa 2 robí a chce robiť ďalej. Už predtým sme s témou „nenormálnosti" pracovali, teraz sme jej však dali nový a hlbší význam. Chceme sa k tejto pozitívnej „nenormálnosti" hlásiť viac, pretože to dnešný mladý poslucháč očakáva. Sme radi, že máme koncept postavený na tom, čo je a musí byť nášmu rádiu v dnešnej dobe prirodzené."

Za agentúru Core4 dopĺňa Andrej Csino, Creative & Strategy director: „Mnoho rádií dnes šíri funny content, ale je prebraný alebo generický - bez spojenia s témou rádia. Preto sme Europe 2 navrhli stratégiu prepájania s názvami pesničiek."

Europa 2 – Tí fakt nie sú normálni

Kampaň s digitálnym ťažiskom odštartovala v online kanáloch, printe a v outdoore.

Ak chcete vidieť videá, ktoré z toho celého vznikli, alebo vyzvať kohokoľvek z Europy 2, kliknite na rádiový web: www.europa2.sk/nenormalnevyzvy.

Europa 2 má najsilnejšiu pozíciu na sociálnych sieťach a v online priestore na trhu. Na Facebooku má 587-tisíc fanúšikov, na Instagrame prekročil počet followerov 58-tisícovú hranicu. Každý týždeň oslovuje viac ako 700 tisíc poslucháčov.

Europa 2 – Tí fakt nie sú normálni

Súvisiace články

Súvisiace rádiá

pridať príspevok  Diskusia k článku: 2 príspevky

E2 (neregistrovaný, 84.245.120.xxx)
E2 (neregistrovaný, 84.245.120.xxx) 27.09.2016 05:29

to len nejakú bhuznu môže napadnúť vydepilovať huňatého chlapa...

Peter_BB (neregistrovaný, 81.161.60.xxx)
Peter_BB (neregistrovaný, 81.161.60.xxx) 26.09.2016 18:55

má "len" cca 550-tisíc FANS na Facebooku..heh.

Aktuálne články

Počúvanosť
3. + 4. vlna 2017
1.
19,16%   - 0,09%
2.
17,16%   + 0,13%
3.
10,95%   - 0,05%
4.
7,25%   - 0,05%
5.
6,98%   + 0,12%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
3. + 4. vlna 2017 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
marec 2018
1.
13,60%   + 0,13%
2.
12,10%   - 0,04%
3.
9,48%   + 0,16%
4.
7,10%   - 0,32%
5.
6,75%   + 0,06%
Počúvanosť cez aplikáciu Radia.sk - marec 2018
% celkovej počúvanosti
XII. etapa 2017 až II. etapa 2018
1.
35,2%   + 0,7%
2.
28,5%   - 0,2%
3.
24,6%   + 0,1%
4.
16,2%   + 0,4%
5.
15,4%   - 0,2%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, XII.-II./2018
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
15. týždeň 2018 09.04.2018 - 15.04.2018
1.
Imagine Dragons
Whatever It Takes
2.
Kryštof
Zůstaň Tu Se Mnou (Za Sny)
3.
P!Nk
Beautiful Trauma
4.
Portugal. The Man
Feel It Still
5.
Rita Ora
Anywhere
15. týždeň 2018 16.04.2018
1.
Rudimental feat. Jess Glynne, Macklemore & Dan Caplen
These Days
2.
Marshemmlo & Anne-Marie
Friends
3.
Post Malone feat. Ty Dolla Sign
Psycho
4.
Zedd & Maren Morris & Grey
The Middle
5.
Bazzi
Mine