menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie
Europa 2 prichádza s novou kampaňou

Europa 2 prichádza s novou kampaňou

| Europa 2, Tlačová správa
Europa 2 spustila novú komunikačnú kampaň, za ktorou stojí slovenská integrovaná agentúra Core4. Rádio si vybralo komunikačnú stratégiu, v rámci ktorej upravilo svoj claim, a s tým aj súvisiaci zvukový obal rádia.

Poslucháči môžu po novom na webstránke www.europa2.sk/nenormalnevyzvy zvoliť akýkoľvek názov songu a formou šialenej výzvy ho adresovať ľubovoľnému členovi tímu Europy 2. Tí potom realizujú „nenormálne challenges", čo znamená, že plnia želania samotných poslucháčov a fanúšikov.

Kampaň odštartovala dvoma výzvami, ktoré majú za cieľ aktivizovať content tvorený užívateľmi, a tak ich integrovať do svojho sveta. Komunikácia pracuje intenzívne aj s prostredím Facebooku a Instagramu formou kampaňového hashtagu #nenormálnevyzvy.

Europa 2 – Tí fakt nie sú normálni

Komunikačná stratégia reaguje na contentové trendy „challenges" v rámci sociálnych sietí, ktoré sú jedným z najobľúbenejších druhov obsahu, silno spájaných so zábavou. Práve to je aj trend v dnešnom svete rádií, ktoré sa už nezameriavajú len na on-air vysielanie. Poslucháči od nich očakávajú „entertainment" v oveľa širšej miere. Celú ideu podčiarkuje kampaňový claim rádia Europa 2 – Tí fakt nie sú normálni!

Ako uviedla Eva Kinzelová, Marketing & Online Director Europy 2: „Vybrali sme si riešenie, ktoré je v súlade so značkou a tým, čo už Europa 2 robí a chce robiť ďalej. Už predtým sme s témou „nenormálnosti" pracovali, teraz sme jej však dali nový a hlbší význam. Chceme sa k tejto pozitívnej „nenormálnosti" hlásiť viac, pretože to dnešný mladý poslucháč očakáva. Sme radi, že máme koncept postavený na tom, čo je a musí byť nášmu rádiu v dnešnej dobe prirodzené."

Za agentúru Core4 dopĺňa Andrej Csino, Creative & Strategy director: „Mnoho rádií dnes šíri funny content, ale je prebraný alebo generický - bez spojenia s témou rádia. Preto sme Europe 2 navrhli stratégiu prepájania s názvami pesničiek."

Europa 2 – Tí fakt nie sú normálni

Kampaň s digitálnym ťažiskom odštartovala v online kanáloch, printe a v outdoore.

Ak chcete vidieť videá, ktoré z toho celého vznikli, alebo vyzvať kohokoľvek z Europy 2, kliknite na rádiový web: www.europa2.sk/nenormalnevyzvy.

Europa 2 má najsilnejšiu pozíciu na sociálnych sieťach a v online priestore na trhu. Na Facebooku má 587-tisíc fanúšikov, na Instagrame prekročil počet followerov 58-tisícovú hranicu. Každý týždeň oslovuje viac ako 700 tisíc poslucháčov.

Europa 2 – Tí fakt nie sú normálni

Súvisiace články

Súvisiace rádiá

pridať príspevok  Diskusia k článku: 2 príspevky

E2 (neregistrovaný, 84.245.120.xxx)
E2 (neregistrovaný, 84.245.120.xxx) 27.09.2016 05:29

to len nejakú bhuznu môže napadnúť vydepilovať huňatého chlapa...

Peter_BB (neregistrovaný, 81.161.60.xxx)
Peter_BB (neregistrovaný, 81.161.60.xxx) 26.09.2016 18:55

má "len" cca 550-tisíc FANS na Facebooku..heh.

Aktuálne články

Počúvanosť
4. vlna 2017 + 1. vlna 2018
1.
18,95%   - 0,21%
2.
17,13%   - 0,03%
3.
10,92%   - 0,03%
4.
7,23%   - 0,02%
5.
7,07%   + 0,09%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
4. vlna 2017 + 1. vlna 2018 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
marec 2018
1.
13,60%   + 0,13%
2.
12,10%   - 0,04%
3.
9,48%   + 0,16%
4.
7,10%   - 0,32%
5.
6,75%   + 0,06%
Počúvanosť cez aplikáciu Radia.sk - marec 2018
% celkovej počúvanosti
III. až V. etapa 2018
1.
33,8%   - 0,7%
2.
27,9%   ± 0,0%
3.
23,8%   + 0,1%
4.
18,2%   + 1,3%
5.
14,9%   - 0,1%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, III.-V./2018
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
24. týždeň 2018 11.06.2018 - 17.06.2018
1.
Alvaro Soler
La Cintura
2.
David Guetta & Sia
Flames
3.
Marshmello & Anne-Marie
Friends
4.
Tom Walker
Leave A Light On
5.
Liam Payne & Rita Ora
For You (Fifty Shades Freed)
24. týždeň 2018 18.06.2018
1.
Ariana Grande
No Tears Left To Cry
2.
Calvin Harris & Dua Lipa
One Kiss
3.
David Guetta & Sia
Flames
4.
Post Malone
Better Now
5.
Kygo feat. Miguel
Remind Me To Forget