menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Europa 2 prichádza s novou kampaňou

| Europa 2, Tlačová správa
Europa 2 spustila novú komunikačnú kampaň, za ktorou stojí slovenská integrovaná agentúra Core4. Rádio si vybralo komunikačnú stratégiu, v rámci ktorej upravilo svoj claim, a s tým aj súvisiaci zvukový obal rádia.

Poslucháči môžu po novom na webstránke www.europa2.sk/nenormalnevyzvy zvoliť akýkoľvek názov songu a formou šialenej výzvy ho adresovať ľubovoľnému členovi tímu Europy 2. Tí potom realizujú „nenormálne challenges", čo znamená, že plnia želania samotných poslucháčov a fanúšikov.

Kampaň odštartovala dvoma výzvami, ktoré majú za cieľ aktivizovať content tvorený užívateľmi, a tak ich integrovať do svojho sveta. Komunikácia pracuje intenzívne aj s prostredím Facebooku a Instagramu formou kampaňového hashtagu #nenormálnevyzvy.

Europa 2 – Tí fakt nie sú normálni

Komunikačná stratégia reaguje na contentové trendy „challenges" v rámci sociálnych sietí, ktoré sú jedným z najobľúbenejších druhov obsahu, silno spájaných so zábavou. Práve to je aj trend v dnešnom svete rádií, ktoré sa už nezameriavajú len na on-air vysielanie. Poslucháči od nich očakávajú „entertainment" v oveľa širšej miere. Celú ideu podčiarkuje kampaňový claim rádia Europa 2 – Tí fakt nie sú normálni!

Ako uviedla Eva Kinzelová, Marketing & Online Director Europy 2: „Vybrali sme si riešenie, ktoré je v súlade so značkou a tým, čo už Europa 2 robí a chce robiť ďalej. Už predtým sme s témou „nenormálnosti" pracovali, teraz sme jej však dali nový a hlbší význam. Chceme sa k tejto pozitívnej „nenormálnosti" hlásiť viac, pretože to dnešný mladý poslucháč očakáva. Sme radi, že máme koncept postavený na tom, čo je a musí byť nášmu rádiu v dnešnej dobe prirodzené."

Za agentúru Core4 dopĺňa Andrej Csino, Creative & Strategy director: „Mnoho rádií dnes šíri funny content, ale je prebraný alebo generický - bez spojenia s témou rádia. Preto sme Europe 2 navrhli stratégiu prepájania s názvami pesničiek."

Europa 2 – Tí fakt nie sú normálni

Kampaň s digitálnym ťažiskom odštartovala v online kanáloch, printe a v outdoore.

Ak chcete vidieť videá, ktoré z toho celého vznikli, alebo vyzvať kohokoľvek z Europy 2, kliknite na rádiový web: www.europa2.sk/nenormalnevyzvy.

Europa 2 má najsilnejšiu pozíciu na sociálnych sieťach a v online priestore na trhu. Na Facebooku má 587-tisíc fanúšikov, na Instagrame prekročil počet followerov 58-tisícovú hranicu. Každý týždeň oslovuje viac ako 700 tisíc poslucháčov.

Europa 2 – Tí fakt nie sú normálni

Súvisiace články

Súvisiace rádiá

pridať príspevok  Diskusia k článku: 2 príspevky

E2 (neregistrovaný, 84.245.120.xxx)
E2 (neregistrovaný, 84.245.120.xxx) 27.09.2016 05:29

to len nejakú bhuznu môže napadnúť vydepilovať huňatého chlapa...

Peter_BB (neregistrovaný, 81.161.60.xxx)
Peter_BB (neregistrovaný, 81.161.60.xxx) 26.09.2016 18:55

má "len" cca 550-tisíc FANS na Facebooku..heh.

Aktuálne články

Počúvanosť
1. + 2. vlna 2017
1.
19,18%   - 0,02%
2.
16,93%   - 0,27%
3.
11,09%   - 0,11%
4.
7,28%   + 0,08%
5.
6,95%   - 0,05%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
1. + 2. vlna 2017 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
jún 2017
1.
11,93%   - 0,10%
2.
10,79%   - 1,20%
3.
9,53%   - 0,06%
4.
9,42%   + 0,56%
5.
8,33%   + 0,48%
Počúvanosť cez aplikáciu Radia.sk - jún 2017
% celkovej počúvanosti
IV. až VI. etapa 2017
1.
33,8%   - 0,5%
2.
28,7%   ± 0,0%
3.
22,6%   + 0,2%
4.
15,9%   - 0,1%
5.
15,1%   - 0,2%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, IV.-VI./2017
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
33. týždeň 2017 14.08.2017 - 20.08.2017
1.
Ed Sheeran
Galway Girl
2.
Alle Farben & Janieck
Little Hollywood
3.
Rag 'n' Bone Man
Skin
4.
Sia
Never Give Up
5.
Chainsmokers & Coldplay
Something Just Like This
34. týždeň 2017 21.08.2017
1.
David Guetta feat. Justin Bieber
2u
2.
Calvin Harris feat. Pharrell Williams, Katy Perry & Big Sean
Feels
3.
Jonas Blue feat. William Singe
Mama
4.
Robin Schulz feat. James Blunt
Ok
5.
Dj Khaled feat. Rihanna & Bryson Tiller
Wild Thoughts