menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie
Europa 2 prichádza s novou kampaňou

Europa 2 prichádza s novou kampaňou

| Europa 2, Tlačová správa
Europa 2 spustila novú komunikačnú kampaň, za ktorou stojí slovenská integrovaná agentúra Core4. Rádio si vybralo komunikačnú stratégiu, v rámci ktorej upravilo svoj claim, a s tým aj súvisiaci zvukový obal rádia.

Poslucháči môžu po novom na webstránke www.europa2.sk/nenormalnevyzvy zvoliť akýkoľvek názov songu a formou šialenej výzvy ho adresovať ľubovoľnému členovi tímu Europy 2. Tí potom realizujú „nenormálne challenges", čo znamená, že plnia želania samotných poslucháčov a fanúšikov.

Kampaň odštartovala dvoma výzvami, ktoré majú za cieľ aktivizovať content tvorený užívateľmi, a tak ich integrovať do svojho sveta. Komunikácia pracuje intenzívne aj s prostredím Facebooku a Instagramu formou kampaňového hashtagu #nenormálnevyzvy.

Europa 2 – Tí fakt nie sú normálni

Komunikačná stratégia reaguje na contentové trendy „challenges" v rámci sociálnych sietí, ktoré sú jedným z najobľúbenejších druhov obsahu, silno spájaných so zábavou. Práve to je aj trend v dnešnom svete rádií, ktoré sa už nezameriavajú len na on-air vysielanie. Poslucháči od nich očakávajú „entertainment" v oveľa širšej miere. Celú ideu podčiarkuje kampaňový claim rádia Europa 2 – Tí fakt nie sú normálni!

Ako uviedla Eva Kinzelová, Marketing & Online Director Europy 2: „Vybrali sme si riešenie, ktoré je v súlade so značkou a tým, čo už Europa 2 robí a chce robiť ďalej. Už predtým sme s témou „nenormálnosti" pracovali, teraz sme jej však dali nový a hlbší význam. Chceme sa k tejto pozitívnej „nenormálnosti" hlásiť viac, pretože to dnešný mladý poslucháč očakáva. Sme radi, že máme koncept postavený na tom, čo je a musí byť nášmu rádiu v dnešnej dobe prirodzené."

Za agentúru Core4 dopĺňa Andrej Csino, Creative & Strategy director: „Mnoho rádií dnes šíri funny content, ale je prebraný alebo generický - bez spojenia s témou rádia. Preto sme Europe 2 navrhli stratégiu prepájania s názvami pesničiek."

Europa 2 – Tí fakt nie sú normálni

Kampaň s digitálnym ťažiskom odštartovala v online kanáloch, printe a v outdoore.

Ak chcete vidieť videá, ktoré z toho celého vznikli, alebo vyzvať kohokoľvek z Europy 2, kliknite na rádiový web: www.europa2.sk/nenormalnevyzvy.

Europa 2 má najsilnejšiu pozíciu na sociálnych sieťach a v online priestore na trhu. Na Facebooku má 587-tisíc fanúšikov, na Instagrame prekročil počet followerov 58-tisícovú hranicu. Každý týždeň oslovuje viac ako 700 tisíc poslucháčov.

Europa 2 – Tí fakt nie sú normálni

Súvisiace články

Súvisiace rádiá

pridať príspevok  Diskusia k článku: 2 príspevky

E2 (neregistrovaný, 84.245.120.xxx)
E2 (neregistrovaný, 84.245.120.xxx) 27.09.2016 05:29

to len nejakú bhuznu môže napadnúť vydepilovať huňatého chlapa...

Peter_BB (neregistrovaný, 81.161.60.xxx)
Peter_BB (neregistrovaný, 81.161.60.xxx) 26.09.2016 18:55

má "len" cca 550-tisíc FANS na Facebooku..heh.

Aktuálne články

Počúvanosť
piatok, 5.6.2020
1.
20,58%   - 0,46%
2.
14,44%   + 0,28%
3.
13,44%   - 0,01%
4.
12,14%   - 0,26%
5.
6,25%   - 0,59%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 5.6.2020
podiel [%] celkovej počúvanosti
4. vlna 2019 + 1. vlna 2020 (kĺzavé dáta)
1.
17,78%   - 0,12%
2.
15,38%   - 0,38%
3.
10,04%   + 0,15%
4.
7,32%   + 0,11%
5.
6,97%   - 0,01%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
4. vlna 2019 + 1. vlna 2020 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
I.-III. etapa 2020
1.
33,7%   + 0,1%
2.
25,3%   ± 0,0%
3.
23,1%   - 0,1%
4.
16,4%   + 0,1%
5.
15,9%   + 0,5%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, I.-III./2020
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
22. týždeň 2020 25.05.2020 - 31.05.2020
1.
Felix Jaehn & Vize
Close Your Eyes (Feat. Miss Li)
2.
Saint Jhn
Roses
3.
Topic
Breaking Me
4.
Regard
Ride It
5.
Riton
Turn Me On (Feat. Vula & Oliver Heldens)
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Lil Nas X
Old Town Road
5.
Katy Perry
Never Really Over