menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Europa 2 prichádza s novou kampaňou

26.09.2016 | Europa 2, Tlačová správa
Europa 2 spustila novú komunikačnú kampaň, za ktorou stojí slovenská integrovaná agentúra Core4. Rádio si vybralo komunikačnú stratégiu, v rámci ktorej upravilo svoj claim, a s tým aj súvisiaci zvukový obal rádia.

Poslucháči môžu po novom na webstránke www.europa2.sk/nenormalnevyzvy zvoliť akýkoľvek názov songu a formou šialenej výzvy ho adresovať ľubovoľnému členovi tímu Europy 2. Tí potom realizujú „nenormálne challenges", čo znamená, že plnia želania samotných poslucháčov a fanúšikov.

Kampaň odštartovala dvoma výzvami, ktoré majú za cieľ aktivizovať content tvorený užívateľmi, a tak ich integrovať do svojho sveta. Komunikácia pracuje intenzívne aj s prostredím Facebooku a Instagramu formou kampaňového hashtagu #nenormálnevyzvy.

Europa 2 – Tí fakt nie sú normálni

Komunikačná stratégia reaguje na contentové trendy „challenges" v rámci sociálnych sietí, ktoré sú jedným z najobľúbenejších druhov obsahu, silno spájaných so zábavou. Práve to je aj trend v dnešnom svete rádií, ktoré sa už nezameriavajú len na on-air vysielanie. Poslucháči od nich očakávajú „entertainment" v oveľa širšej miere. Celú ideu podčiarkuje kampaňový claim rádia Europa 2 – Tí fakt nie sú normálni!

Ako uviedla Eva Kinzelová, Marketing & Online Director Europy 2: „Vybrali sme si riešenie, ktoré je v súlade so značkou a tým, čo už Europa 2 robí a chce robiť ďalej. Už predtým sme s témou „nenormálnosti" pracovali, teraz sme jej však dali nový a hlbší význam. Chceme sa k tejto pozitívnej „nenormálnosti" hlásiť viac, pretože to dnešný mladý poslucháč očakáva. Sme radi, že máme koncept postavený na tom, čo je a musí byť nášmu rádiu v dnešnej dobe prirodzené."

Za agentúru Core4 dopĺňa Andrej Csino, Creative & Strategy director: „Mnoho rádií dnes šíri funny content, ale je prebraný alebo generický - bez spojenia s témou rádia. Preto sme Europe 2 navrhli stratégiu prepájania s názvami pesničiek."

Europa 2 – Tí fakt nie sú normálni

Kampaň s digitálnym ťažiskom odštartovala v online kanáloch, printe a v outdoore.

Ak chcete vidieť videá, ktoré z toho celého vznikli, alebo vyzvať kohokoľvek z Europy 2, kliknite na rádiový web: www.europa2.sk/nenormalnevyzvy.

Europa 2 má najsilnejšiu pozíciu na sociálnych sieťach a v online priestore na trhu. Na Facebooku má 587-tisíc fanúšikov, na Instagrame prekročil počet followerov 58-tisícovú hranicu. Každý týždeň oslovuje viac ako 700 tisíc poslucháčov.

Europa 2 – Tí fakt nie sú normálni

Súvisiace články

Súvisiace rádiá

pridať príspevok  Diskusia k článku: 2 príspevky

E2 (neregistrovaný, 84.245.120.xxx)
E2 (neregistrovaný, 84.245.120.xxx) 27.09.2016 05:29

to len nejakú bhuznu môže napadnúť vydepilovať huňatého chlapa...

Peter_BB (neregistrovaný, 81.161.60.xxx)
Peter_BB (neregistrovaný, 81.161.60.xxx) 26.09.2016 18:55

má "len" cca 550-tisíc FANS na Facebooku..heh.

Aktuálne články

Počúvanosť
2. + 3. vlna 2016
1.
19,29%   - 0,13%
2.
17,68%   - 0,07%
3.
10,98%   - 0,12%
4.
7,58%   - 0,08%
5.
7,20%   - 0,10%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
2. + 3. vlna 2016 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
október 2016
1.
11,33%   + 0,88%
2.
11,24%   - 0,09%
3.
9,26%   - 1,52%
4.
8,86%   - 0,52%
5.
7,89%   - 1,03%
Počúvanosť cez aplikáciu Radia.sk - október 2016
% celkovej počúvanosti
IX. etapa až XI. etapa 2016
1.
34,40%   + 0,10%
2.
29,10%   - 0,30%
3.
22,90%   + 0,10%
4.
16,30%   - 0,10%
5.
15,40%   - 0,20%
RADIOPROJEKT - IX.-XI./2016
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
43. týždeň 2016 24.10.2016 - 30.10.2016
1.
Alvaro Soler
Sofia
2.
Imany
Don't Be So Shy
3.
Kungs & Cookin' On 3 Burners
This Girl
4.
Alan Walker
Sing Me To Sleep
5.
Alle Farben & Younotus
Please Tell Rosie
3. týždeň 2017 16.01.2017
1.
Clean Bandit X Sean Paul X Anne-Marie
Rockabye
2.
Rag 'n' Bone Man
Human
3.
The Weeknd feat. Daft Punk
I Feel It Coming
4.
Shawn Mendes
Mercy
5.
The Chainsmokers feat. Phoebe Ryan
All We Know