menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie
Priestor v Europa 2 bude od nového roka predávať Radio Services

Priestor v Europa 2 bude od nového roka predávať Radio Services

| Radio Services, Tlačová správa
Do portfólia Radio Services pribudne ďalšie rádio. Slovenská spoločnosť obchodujúca s reklamným priestorom rozhlasových staníc získava s účinnosťou od 1.1.2016 exkluzívne zastúpenie na predaj reklamného priestoru rádia Europa 2.

Stanica hudobne zameraná na súčasné hity (CHR) sa tak zaradí k Rádiu Jemné, Rádiu Anténa Rock a k Rádiu Vlna, ktoré sú pri predaji reklamného času tiež zastrešované spoločnosťou Radio Services.

Europa 2„Som si istý, že táto spolupráca je veľkou príležitosťou pre obidvoch partnerov a môže priniesť významné zmeny na slovenskom rozhlasovom trhu. Verím, že rádio Europa 2, ktoré si za uplynulé 3 roky vydobylo zaujímavú pozíciu, bude hodnotným článkom produktového portfólia Radio Services a pomôže uspokojiť potreby a očakávania klientov a maximalizovať efektivitu ich reklamných investícií", poznamenáva k ohlásenej spolupráci Miroslav Hrnko, predseda predstavenstva spoločnosti EUROPA 2, a.s.

Základnú cieľovú skupinu Europy 2 tvoria 19 – 29-roční poslucháči s presahom až do 39 rokov. Pre Radio Services je táto veková kategória zaujímavá, nakoľko pod jednou značkou osloví širšie spektrum poslucháčov.

„Veľmi sa teším na spoluprácu, ktorá nám prinesie veľké možnosti z pohľadu oslovenia nových klientov a navýši obchodné príležitosti pre tých jestvujúcich," vysvetľuje obchodný riaditeľ Radio Services, Denis Roman. „Radio Services sa týmto spojením stáva subjektom, ktorý dá oveľa viac príležitostí zadávateľom ako rozhlasové stanice jednotlivo. Zaradením EUROPA 2 do nášho obchodného portfólia ponúkneme našim zadávateľom širokospektrálnu cieľovú skupinu, ktorou budú schopní zasiahnuť všetkých svojich klientov."

Rádio Jemné sa orientuje primárne na ženy medzi 25 až 35 rokom života, Rádio Anténa Rock cieli najmä na rovnako starých mužov a Rádio Vlna so svojim zameraním na oldies hity oslovuje generáciu poslucháčov v produktívnom veku. Spoločnosť okrem toho zastupuje aj detskú internetovú stanicu Žofka. S Európu 2 bude jeho pokrytie cieľových skupín kompletné.

Europa 2 je aktuálne piatym najpočúvanejším rádiom na Slovensku (podľa MML). Jeho vlastníkom je nadnárodná spoločnosť Lagardère.

Súvisiace články

Súvisiace rádiá

pridať príspevok  Diskusia k článku: 1 príspevok

Xy (neregistrovaný, 151.236.225.xxx)
Xy (neregistrovaný, 151.236.225.xxx) 13.11.2015 13:06

:-))) pekne divadielko. Roman predtym ako odisiel do Radio Services sefoval obchodu v e2... To bude urcite nahoda :-)

Aktuálne články

Počúvanosť
1. + 2. vlna 2019
1.
18,03%   - 0,12%
2.
16,32%   - 0,06%
3.
10,04%   - 0,30%
4.
7,13%   - 0,02%
5.
6,76%   - 0,07%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
1. + 2. vlna 2019 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
august 2019
1.
12,23%   - 0,30%
2.
10,60%   - 0,43%
3.
9,42%   + 0,17%
4.
7,90%   + 0,43%
5.
6,48%   - 0,33%
Počúvanosť cez aplikáciu Radia.sk - august 2019
% celkovej počúvanosti
VII.-IX. etapa 2019
1.
33,2%   + 0,1%
2.
26,3%   - 0,1%
3.
22,4%   - 0,2%
4.
16,2%   ± 0,0%
5.
14,8%   ± 0,0%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, VII.-IX./2019
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
40. týždeň 2019 30.09.2019 - 06.10.2019
1.
Shawn Mendes & Camila Cabello
Senorita
2.
Kygo
Higher Love (Feat. Whitney Houston)
3.
Younotus
Narcotic (Feat. Janieck & Senex)
4.
Alvaro Soler
La Libertad
5.
Meduza
Piece Of Your Heart
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Lil Nas X
Old Town Road
5.
Katy Perry
Never Really Over