menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie
Media representative Fun rádia a Europy 2 prináša Test efektívneho zadávateľa reklamy

Media representative Fun rádia a Europy 2 prináša Test efektívneho zadávateľa reklamy

| Tlačová správa

V novej B2B kampani Radio Group - media representative Fun rádia a Europy 2 – poukazuje na to, že poslucháči kombinácie Fun rádio a Europa 2 sú ekonomicky veľmi zaujímaví a že sa ich oplatí osloviť prostredníctvom komunikácie v kombinácii týchto rádií. Zadávatelia reklamy si to môžu overiť v teste, ktorý Radio Group pripravila v spolupráci s agentúrou Zaraguza.

Prostredníctvom testu sa zadávatelia reklamy môžu preskúšať, či vedia, v ktorých rádiách môže reklama fungovať najlepšie. V siedmich rôznych kategóriách treba spomedzi troch možností (Kombinácia Fun rádio + rádio Európa 2, Rádio Expres a Rádio Jemné) označiť jedno rádio, ktoré počúva najviac poslucháčov rádií vo veku 14 až 54 rokov.

Výsledkom správne vyplneného testu je titul efektívneho zadávateľa reklamy, ktorý vie, že poslucháčov kombinácie Radio Group čakajú budúci rok udalosti vyžadujúce investície a že poslucháči kombinácie Fun rádia a Europy 2 navyše majú radi reklamu v rádiách. (Zdroj: MML-TGI SR 2014 1.-2. kvartál, 6.1.2014 – 22.6.2014).

„Touto B2B aktivitou chceme našim klientom ukázať, že poslucháči rádií s mierne staršou cieľovou skupinou v porovnaní s Fun rádiom a rádiom Europa 2, sú už častokrát ustálení, respektíve nemajú pred sebou až toľko ,životných´ udalostí a investícií. Poslucháči kombinácie Fun rádio a Europa 2 majú v krátkom čase pred sebou udalosti, ktoré si investície naopak vyžadujú a je veľký predpoklad, že budú hľadať úver, poistenie, zariadenie do domácnosti, byt, dom, kočík, jednoducho to, čo potrebujú k nastaveniu ďalšej životnej etapy," vysvetľuje obchodná riaditeľka Fun Media Group Miriam Kittler.

„Našim cieľom je, aby sa čo najviac klientov dozvedelo, že na poslucháčov rádií sa dá pozrieť aj ináč, ako len cez ich počet a vnímali našich poslucháčov ako bonitnú cieľovú skupinu, na ktorú sa oplatí komunikovať s výhľadom na návratnosť investícií," dodáva Kittler.

Test efektívneho zadávateľa reklamy je možné vyplniť online na stránke www.testzadavatelov.sk respektíve na www.radiogroup.sk/testzadavatelov, na vybraných internetových stránkach (sme.sk, etrend.sk, hnonline.sk, strategie.sk) alebo v tlačenej verzii v odborných printoch (Trend, Profit, SME, HN, Strategie, Forbes, Obchod). Kampaň bude nasadená aj v televízii TA3.

Súvisiace články

Súvisiace rádiá

pridať príspevok  Diskusia k článku: žiadny príspevok

K tomuto článku zatiaľ nie je žiadny diskusný príspevok.
Pridajte prvý príspevok!

Aktuálne články

Počúvanosť
streda, 27.3.2024
1.
20,77%   + 0,23%
2.
18,40%   - 0,71%
3.
11,87%   - 0,22%
4.
9,36%   + 0,08%
5.
8,18%   + 0,20%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 27.3.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
3. + 4. vlna 2023 (kĺzavé dáta)
1.
16,07%   - 0,08%
2.
14,06%   - 0,09%
3.
9,85%   + 0,31%
4.
8,52%   + 0,30%
5.
7,62%   - 0,40%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
3. + 4. vlna 2023 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
XI. etapa 2023 - I. etapa 2024
1.
31,5%   ± 0,0%
2.
22,7%   - 0,1%
3.
21,6%   - 0,4%
4.
17,4%   + 0,3%
5.
16,4%   - 0,2%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, XI.-I./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
12. týždeň 2024 18.03.2024 - 24.03.2024
1.
Album
Dua Lipa
Houdini
2.
Album
Cyril
Stumblin' In
3.
Album
Ofenbach
Overdrive Ft. Norma Jean Martine
4.
Album
Teddy Swims
Lose Control
5.
Album
Thirty Seconds To Mars
Seasons
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over