menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie
Ivan Weiss: Nastavil som Rádio Anténa úspešne, nový majiteľ ho plánuje ďalej rozvíjať

Ivan Weiss: Nastavil som Rádio Anténa úspešne, nový majiteľ ho plánuje ďalej rozvíjať

| Rádio Anténa
Za krátky čas si Rádio Anténa našlo poslucháčsku základňu, ktorá kontinuálne rastie a buduje si pozíciu aj na reklamnom trhu. V týchto dňoch Rádio Anténa mení majiteľa.

Ivan WeissZmenu majiteľa dobre rozbehnutého projektu vysvetľuje Ivan Weiss, strategický partner Rádia Anténa. „Od začiatku sme chceli vybudovať na slovenskom trhu nový koncept úspešného rádia, ktoré sa časom zaradí medzi lídrov na trhu. Prvé dva roky potvrdzujú, že sa nám podarilo vytvoriť celoplošné rádio, ktoré je svojím formátom jedinečné na slovenskom trhu, a preto má dlhodobú investorskú hodnotu. Máme správne nastavenú hudbu, zloženie moderátorského tímu a kvalitný obchodný model. Teraz rádio potrebuje silného partnera, ktorý mu umožní dosiahnuť marketingový výtlak na trhu. My sme vytvorili koncept, postavili ho na nohy a ukázali strategický smer k úspechu na slovenskom trhu. Po vytvorení a vybudovaní stabilizovaného produktu exitujeme v štádiu, v ktorom je Anténa zaujímavým projektom pre štandardných investorov. Potvrdzuje to aj fakt, že medzi ponukami v záverečných kolách rokovaní nechýbali viaceré zahraničné mediálne domy."

Budúci majiteľ Peter Korbačka považuje Rádio Anténa za biznisovo zaujímavý projekt, ktorý má budúcnosť na slovenskom rádiovom trhu: "Mám v úmysle rozvíjať značku Rádia Anténa a dosiahnuť jej potenciál na trhu z pohľadu počúvanosti aj obchodu. Slovenský mediálny trh je náročný, ale Anténa má všetky predpoklady uspieť na ňom."

Predchodcom Rádia Anténa bolo rádio Hey, ktoré hralo len slovenskú a českú hudbu. Jeho potenciál na trhu bol limitovaný a majitelia videli východisko v zmene značky a formátu rádia. V tejto situácii vstúpilo do projektu konzorcium Amani media s Ivanom Weissom, ktorý stál za stratégiou zmeny značky a formátu rádia. V spolupráci s renomovanou nemeckou spoločnosťou BCI, ktorá je lídrom na trhu formátovania rádií, pripravil koncept Rádia Anténa, ktoré bolo spustené 3. septembra 2012.

Silnými stránkami, na ktorých Anténa stavia, je prepracovaný hudobný mix, kvalitný program a unikátne projekty pre obchodných partnerov a poslucháčov.

Súvisiace články

Súvisiace rádiá

pridať príspevok  Diskusia k článku: 4 príspevky

romannitra (neregistrovaný, 188.121.184.xxx)
romannitra (neregistrovaný, 188.121.184.xxx) 15.07.2014 10:35

Toto rádio doma nepočúvam, ale počas pár nočných /v robote nám to tam hrá/, môžem konštatovať, že je to len jedno z tucta rádií, ktoré omieľajú vkuse to isté a to samé pekne poslušne podla toho, čo zistia "prieskumné agentúry".Poslednú nočnú išlo xkrát Roxette, Žbirka .

antena shitradio (neregistrovaný, 78.45.144.xxx)
antena shitradio (neregistrovaný, 78.45.144.xxx) 09.07.2014 21:13

toto radio povazuje byvaly sef za uspesne? pocuvanost na hodnotach, ake dosiahlo z casu na cas aj hey a priemer za 2013 na polovici pocuvanosti lumenu? wow, naozaj hodnotny biznis

MAJAK (neregistrovaný, 78.141.116.xxx)
MAJAK (neregistrovaný, 78.141.116.xxx) 08.07.2014 20:14

to bude tym ze niektore dohody jednoducho nemozno neuzavriet a dvakrat si clovek dobre premysli ci bude tahat za kratsi koniec len z principu alebo z presvedcenia ci zo zaluby

... (neregistrovaný, 62.197.243.xxx)
... (neregistrovaný, 62.197.243.xxx) 08.07.2014 16:27

To nepovedal kolko tam preinvestoval a az to JAaTY kupili za facku...
Papier a www znesie vela. p.Weiss vzdy kapitan z ptp lode ide prvy prec. Dotiahol ste radio na novu trat a idete prec... preco nenapisete ako je to v skutocnosti v mediach ako tazko sa robi radio a ako tazko sa zhanaju peniaze v BA od agentur a dalsia vec su ludia co pomahaju pri tvoreni radia. Preto nechajte vsetci vysielatelia svoje licencie JAaTY oni to zredukuju ponechaju zopar fajn ludi dosadia si tam svojich konikov a budu nam predkladat to co im bude najblizsie. Skoda, ze ste sa toho vzdal a nedotiahol ste to do konca podla vase predstavy :-(

Aktuálne články

Počúvanosť
2. + 3. vlna 2019
1.
18,05%   - 0,08%
2.
15,96%   - 0,36%
3.
9,84%   - 0,20%
4.
7,19%   + 0,06%
5.
6,68%   + 0,10%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
2. + 3. vlna 2019 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
október 2019
1.
12,13%   + 0,15%
2.
11,63%   + 0,06%
3.
8,47%   + 0,07%
4.
8,38%   - 0,40%
5.
5,99%   + 0,07%
Počúvanosť cez aplikáciu Radia.sk - október 2019
% celkovej počúvanosti
VII.-IX. etapa 2019
1.
33,2%   + 0,1%
2.
26,3%   - 0,1%
3.
22,4%   - 0,2%
4.
16,2%   ± 0,0%
5.
14,8%   ± 0,0%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, VII.-IX./2019
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
46. týždeň 2019 11.11.2019 - 17.11.2019
1.
Tones and I
Dance Monkey
2.
Shawn Mendes & Camila Cabello
Senorita
3.
Jonas Blue
Ritual (Feat. Tiësto & Rita Ora)
4.
Kygo
Higher Love (Feat. Whitney Houston)
5.
Ed Sheeran
Beautiful People (Feat. Khalid)
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Lil Nas X
Old Town Road
5.
Katy Perry
Never Really Over