menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie
Mika: RTVS musí byť viditeľnejšia

Mika: RTVS musí byť viditeľnejšia

| RTVS

RTVSImplementácia nových procesov v rámci novovzniknutej Sekcie marketingu a komunikácie Rozhlasu a televízie Slovenska (RTVS) zahŕňa zmeny v štruktúre a koncepcii PR, ktoré sa má stať strategickým nástrojom na zmenu vnímania RTVS zo strany verejnosti a médií. Ako povedal generálny riaditeľ RTVS Václav Mika, súčasná podoba marketingovej a komunikačnej štruktúry získava úplne nové atribúty. „Koncepčné nastavenie PR a marketingu považujem za jednu z kľúčových úloh nového manažmentu RTVS. Otvorená a transparentná komunikácia smerom k verejnosti je z môjho pohľadu cestou, ako sa opäť priblížiť našim divákom a poslucháčom a RTVS sa musí stať viditeľnejšou,“ dodal generálny riaditeľ RTVS. 

Podľa riaditeľky Sekcie marketingu a komunikácie RTVS Daše Matušíkovej je primárnym cieľom týchto zmien vytvorenie silného mediálneho domu: „Chceme RTVS prinavrátiť silnú pozíciu a dosiahnuť, aby ju verejnosť začala opäť vnímať v pozitívnom svetle. Našou ambíciou je prinášať ľuďom hodnoty, zábavu a obohatenie, preto musí byť RTVS riadená koncepčne a strategicky, čoho súčasťou je radikálna zmena vnímania a imidžu značky. Chceme ponúknuť divákovi iný rozmer ako komerčné médiá a vybudovať dôveryhodnú, nebulvárnu a programovo kvalitnú značku, ktorej budú ľudia veriť a budú sa k nej opakovane a radi vracať.“ 

Súčasťou novej komunikačnej štruktúry sú taktiež zmeny v personálnom obsadení Sekcie marketingu a komunikácie. „Pozícia hovorcu od 1. júna 2013 zanikne, externá komunikácia RTVS sa rozdelí na imidžové a produktové PR. Touto cestou by som rád poďakoval doterajšiemu hovorcovi Richardovi Šümeghymu za odvedenú prácu, poprial mu do budúcnosti všetko dobré a zároveň si viem predstaviť jeho pôsobenie v RTVS niekedy v budúcnosti," dodal Václav Mika. 

Imidžové PR, korporátnu komunikáciu s verejnosťou a komunikačnú agendu generálneho riaditeľa bude podľa novej štruktúry viesť Dominika Šulková, PR strategických programových značiek a online komunikáciu na sociálnych sieťach bude mať na starosti Juraj Kadáš.

Súvisiace články

pridať príspevok  Diskusia k článku: 1 príspevok

Aktuálne články

Počúvanosť
nedeľa, 9.8.2020
1.
17,04%   + 0,30%
2.
16,86%   - 0,32%
3.
8,91%   - 1,17%
4.
7,56%   + 0,18%
5.
7,26%   - 1,16%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 9.8.2020
podiel [%] celkovej počúvanosti
4. vlna 2019 + 1. vlna 2020 (kĺzavé dáta)
1.
17,78%   - 0,12%
2.
15,38%   - 0,38%
3.
10,04%   + 0,15%
4.
7,32%   + 0,11%
5.
6,97%   - 0,01%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
4. vlna 2019 + 1. vlna 2020 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
IV.-VI. etapa 2020
1.
34,4%   ± 0,0%
2.
25,2%   - 0,2%
3.
24,2%   + 0,2%
4.
17,4%   + 0,3%
5.
17,1%   + 0,1%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, IV.-VI./2020
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
31. týždeň 2020 27.07.2020 - 02.08.2020
1.
Ava Max
Salt
2.
Felix Jaehn & Vize
Close Your Eyes (Feat. Miss Li)
3.
Dua Lipa
Physical
4.
Ray Dalton
In My Bones
5.
Surf Mesa
Ily (I Love You Baby) [Feat. Emilee]
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Lil Nas X
Old Town Road
5.
Katy Perry
Never Really Over