menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie
Mika: RTVS musí byť viditeľnejšia

Mika: RTVS musí byť viditeľnejšia

| RTVS

RTVSImplementácia nových procesov v rámci novovzniknutej Sekcie marketingu a komunikácie Rozhlasu a televízie Slovenska (RTVS) zahŕňa zmeny v štruktúre a koncepcii PR, ktoré sa má stať strategickým nástrojom na zmenu vnímania RTVS zo strany verejnosti a médií. Ako povedal generálny riaditeľ RTVS Václav Mika, súčasná podoba marketingovej a komunikačnej štruktúry získava úplne nové atribúty. „Koncepčné nastavenie PR a marketingu považujem za jednu z kľúčových úloh nového manažmentu RTVS. Otvorená a transparentná komunikácia smerom k verejnosti je z môjho pohľadu cestou, ako sa opäť priblížiť našim divákom a poslucháčom a RTVS sa musí stať viditeľnejšou,“ dodal generálny riaditeľ RTVS. 

Podľa riaditeľky Sekcie marketingu a komunikácie RTVS Daše Matušíkovej je primárnym cieľom týchto zmien vytvorenie silného mediálneho domu: „Chceme RTVS prinavrátiť silnú pozíciu a dosiahnuť, aby ju verejnosť začala opäť vnímať v pozitívnom svetle. Našou ambíciou je prinášať ľuďom hodnoty, zábavu a obohatenie, preto musí byť RTVS riadená koncepčne a strategicky, čoho súčasťou je radikálna zmena vnímania a imidžu značky. Chceme ponúknuť divákovi iný rozmer ako komerčné médiá a vybudovať dôveryhodnú, nebulvárnu a programovo kvalitnú značku, ktorej budú ľudia veriť a budú sa k nej opakovane a radi vracať.“ 

Súčasťou novej komunikačnej štruktúry sú taktiež zmeny v personálnom obsadení Sekcie marketingu a komunikácie. „Pozícia hovorcu od 1. júna 2013 zanikne, externá komunikácia RTVS sa rozdelí na imidžové a produktové PR. Touto cestou by som rád poďakoval doterajšiemu hovorcovi Richardovi Šümeghymu za odvedenú prácu, poprial mu do budúcnosti všetko dobré a zároveň si viem predstaviť jeho pôsobenie v RTVS niekedy v budúcnosti," dodal Václav Mika. 

Imidžové PR, korporátnu komunikáciu s verejnosťou a komunikačnú agendu generálneho riaditeľa bude podľa novej štruktúry viesť Dominika Šulková, PR strategických programových značiek a online komunikáciu na sociálnych sieťach bude mať na starosti Juraj Kadáš.

Súvisiace články

pridať príspevok  Diskusia k článku: 1 príspevok

Aktuálne články

Počúvanosť
nedeľa, 25.10.2020
1.
19,84%   - 0,08%
2.
13,30%   + 0,11%
3.
12,31%   - 1,34%
4.
8,35%   - 0,05%
5.
4,90%   + 0,72%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 25.10.2020
podiel [%] celkovej počúvanosti
1. + 2. vlna 2020 (kĺzavé dáta)
1.
17,64%   - 0,15%
2.
15,03%   - 0,36%
3.
10,19%   + 0,16%
4.
7,96%   + 0,64%
5.
7,02%   + 0,04%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
1. + 2. vlna 2020 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
VII.-IX. etapa 2020
1.
34,1%   - 0,1%
2.
24,0%   - 0,3%
3.
23,5%   + 0,1%
4.
18,0%   + 0,4%
5.
16,6%   - 0,4%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, VII.-IX./2020
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
42. týždeň 2020 12.10.2020 - 18.10.2020
1.
Nea
Some Say
2.
Jawsh 685 & Jason Derulo
Savage Love (Laxed - Siren Beat)
3.
Kygo & Tina Turner
What's Love Got To Do with It
4.
Vize & Tom Gregory
Never Let Me Down
5.
Michael Patrick Kelly
Beautiful Madness
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Lil Nas X
Old Town Road
5.
Katy Perry
Never Really Over