menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Expres spustil kampaň zameranú na biznis klientelu

| Rádio Expres

Rádio ExpresV zhruba rovnakom čase ako Fun Rádio aj najpočúvanejšie Rádio Expres spustilo kampaň zameranú na biznis klientelu. Kampaň z názvom Fakty X začala 9. februára 2010 s cieľom osloviť obchodných partnerov a zadávateľov reklamy, aby následne inzerovali práve v Rádiu Expres. Tým ponúka dôvody okrem samotnej ceny, aj najvyššie čísla. Expres je jednotkou na trhu.

"Cieľom série inzerátov v prvej vlne kampane je deklarovať zásah a efektivitu reklamy Rádia Expres. Kreatívny koncept kampane využíva prezentáciu vo forme zhromažďovania nezvratných dôkazov pri pátraní po parametroch počúvanosti Rádia Expres," uviedol Ivan Hulík, výkonný riaditeľ reklamnej agentúry MUW Saatchi & Saatchi, ktorá kampaň pre Rádio Expres pripravovala.

"Business môže byť s niekým iným zábava, my ho však myslíme vážne a pre našich klientov robíme maximum – spokojný poslucháč a úspech klienta sú pre nás tým najdôležitejším cieľom," uviedol Tomáš Halmeš, šéf promotion Rádia Expres.

Expres je dlhodobo jednotkou na trhu. Podľa 3. a 4. vlny prieskumu MML-TGI [2009] ho denne ladí 966 000 ľudí.

Vizuál inzercie:

Rádio Expres

pridať príspevok  Diskusia k článku: 5 príspevkov

červený Hríb (neregistrovaný, 91.127.22.xxx)
červený Hríb (neregistrovaný, 91.127.22.xxx)
15.02.2010 12:26
0
0

Expres počúvajú pasívni poslucháči, pre ktorých je reklama len ďalšia zvuková kulisa v prúde. Inzerovať v Exprese je ako sypať prachy do Dunaja. Trendsletteri a aktívni poslucháči počúvajú iné rádiá.

niekto (neregistrovaný, 95.102.50.xxx)
niekto (neregistrovaný, 95.102.50.xxx)
11.02.2010 20:36
0
0

Neleží mi v žalúdku. Len poukazujem, že pod novým vedením sa Expres stáva totálne nepočúvateľným odpadom. Babitzová a Antala si z toho začali robiť vlastný biznis a vysielanie sa uberá očividne zlým smerom. Ale nech, každý si musí padnúť na svoje dno, aby sa následne spamätal :)

RoboF (neregistrovaný, 82.194.62.xxx)
RoboF (neregistrovaný, 82.194.62.xxx)
11.02.2010 11:46
0
0

Nanešťastie totiž mám pamäť a preto si dobre spomínam, na základe akého nehorázneho podvodu začali a kto ich vtedy podporoval.
Obdivujem ale ľudí z reklamnej branže, pretože tí im pomohli vybudovať dnešný imidž a získať počúvanosť.

karkulka (neregistrovaný, 195.91.56.xxx)
karkulka (neregistrovaný, 195.91.56.xxx)
11.02.2010 06:23
0
0

Vidno ze tomu rozumies...pracujem v reklamke, priprava kampane rozhodne netrva tri dni ani tyzden, takze z coho usudzujes, ze sa oranzoví trasu?Ako tu sledujem na sikusiach, tebe ten expres riadne lezi v zaludku...a dovod?

niekto (neregistrovaný, 95.102.50.xxx)
niekto (neregistrovaný, 95.102.50.xxx)
10.02.2010 21:18
0
0

Zdá sa, že "oranžoví" začínajú mať strach z konkurencie. A to je len dobre :)

Aktuálne články

Počúvanosť
nedeľa, 15.6.2025
1.
23,10%   + 0,91%
2.
14,28%   + 0,82%
3.
12,97%   + 0,01%
4.
5,97%   - 0,55%
5.
5,65%   - 0,18%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 15.6.2025
podiel [%] celkovej počúvanosti
3. + 4. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,08%   - 0,11%
2.
11,72%   - 0,47%
3.
9,70%   - 0,04%
4.
9,09%   - 0,13%
5.
7,73%   - 0,20%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
3. + 4. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
I. - III. etapa 2025
1.
29,2%   - 0,2%
2.
21,0%   + 0,4%
3.
19,5%   ± 0,0%
4.
17,6%   + 0,1%
5.
14,7%   ± 0,0%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, I.-III./2025
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
23. týždeň 2025 02.06.2025 - 08.06.2025
1.
Album
Shaboozey
Good News
2.
Album
Benson Boone
Sorry I'm Here For Someone Else
3.
Album
Lady Gaga
Abracadabra
4.
Album
Alex Warren
Ordinary
5.
Album
Myles Smith
Nice To Meet You
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over