menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Prieskum MML bude častejší a na väčšej vzorke

| Median SK

Spoločnosť pre prieskum trhu, médií a verejnej mienky, MEDIAN SK prichádza v rámci realizácie projektu MML-TGI [Market & Media & Lifestyle - TGI] so zásadnými skvalitňujúcimi zmenami tohto prieskumu. Veľkosť vzorky bude od roku 2007 navýšená o 33 percent, čo znamená garantovaných 8.000 rozhovorov za rok. Súčasne prechádza na zverejňovanie výstupov 4-krát do roka.

Už dnes je MML-TGI najrozsiahlejší národný prieskum spotreby, médií a životného štýlu. Ročne sa ho zúčastní okolo 6.000 respondentov vo veku od 14 do 79 rokov, ktorí sú zodpovedne vyberaní našimi školenými anketármi, podľa presne zadaných kvótnych kritérií [vek, pohlavie, vzdelanie, VMB, kraj a v južných okresoch krajiny aj podľa národnosti]. Zber dát je kontinuálny a výsledky prieskumu boli doteraz prezentované trikrát do roka. Prieskum je realizovaný v licenčnej spolupráci s anglickou spoločnosťou BMRB International. V súčasnej dobe výskum TGI prebieha v 60 krajinách sveta.

pridať príspevok  Diskusia k článku: 6 príspevkov

LuboTS (neregistrovaný, 195.189.142.xxx)
LuboTS (neregistrovaný, 195.189.142.xxx)
03.01.2007 23:19
0
0

Najbližší prieskum bude zverejnený ešte štandartne vo februári a ďalší v máji, alebo už ten najbližší bude v januári? @, ak čítaš, prezraď ak môžeš.

Palo (neregistrovaný, 84.47.64.xxx)
Palo (neregistrovaný, 84.47.64.xxx)
03.01.2007 18:08
0
0

Je to nepresne, tieto prieskumy...

Spiros (neregistrovaný, 91.127.121.xxx)
Spiros (neregistrovaný, 91.127.121.xxx)
03.01.2007 17:18
0
0

to nebude castejsi prieskum na vacsej vzorke. chlapci, co ste mali z matematiky? 8 000 rozhovorov rozdelenych do 4 vln prieskumu stale znamena len 2 000 rozhovorov v jednej vlne. to znamena ziadna zmena iba castejsie oblbovanie

MMA (neregistrovaný, 62.168.109.xxx)
MMA (neregistrovaný, 62.168.109.xxx)
03.01.2007 16:13
0
0

Castejsi prieskum na vyssej vzorke zvyhodnuje male ma regionalne stanice

erik (neregistrovaný, 91.127.5.xxx)
erik (neregistrovaný, 91.127.5.xxx)
03.01.2007 13:07
0
0

aj tak je to malo respondentov na cele slovensko. Je to velmi nepresne, hlavne pre regionalne a lokalne radia. S celeho tohoto prieskumu najviac vytazia len velke a celoplosne radia. Ktore si mimochodom vediat aj ten prieskum zaplatit...

Aktuálne články

Počúvanosť
nedeľa, 15.6.2025
1.
23,10%   + 0,91%
2.
14,28%   + 0,82%
3.
12,97%   + 0,01%
4.
5,97%   - 0,55%
5.
5,65%   - 0,18%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 15.6.2025
podiel [%] celkovej počúvanosti
3. + 4. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,08%   - 0,11%
2.
11,72%   - 0,47%
3.
9,70%   - 0,04%
4.
9,09%   - 0,13%
5.
7,73%   - 0,20%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
3. + 4. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
I. - III. etapa 2025
1.
29,2%   - 0,2%
2.
21,0%   + 0,4%
3.
19,5%   ± 0,0%
4.
17,6%   + 0,1%
5.
14,7%   ± 0,0%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, I.-III./2025
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
23. týždeň 2025 02.06.2025 - 08.06.2025
1.
Album
Shaboozey
Good News
2.
Album
Benson Boone
Sorry I'm Here For Someone Else
3.
Album
Lady Gaga
Abracadabra
4.
Album
Alex Warren
Ordinary
5.
Album
Myles Smith
Nice To Meet You
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over