menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Názory na množstvo reklamy sa líšia

| SITA

Slováci, Česi, Poliaci a Maďari majú zhruba rovnaký postoj k intenzite reklamy v časopisoch, dennej tlači, na plagátoch či billboardoch. Názor, že tejto reklamy je príliš veľa, zastáva približne tretina populácie. Podstatné rozdiely sú pri vnímaní intenzity reklamy v rozhlase. Zatiaľ čo na Slovensku a v Česku si 20 až 25 percent obyvateľov myslí, že je tejto reklamy veľa, v Poľsku je ich viac než polovica a v Maďarsku viac ako 40 percent. Ľudia sú najviac presýtení televíznou reklamou. Najvýraznejšie tento názor prezentujú obyvatelia Poľska [90%]. Viac ako polovica Slovákov je presýtená reklamou vhadzovanou do schránok, rovnaký názor prezentovali obyvatelia Poľska. V ČR tento typ reklamy nasleduje hneď za televíznou. Výrazne sa líši postoj Maďarov, ktorí jej intenzitu považujú za primeranú. Vyplýva to z reprezentatívneho prieskumu spoločnosti Taylor Nelson Sofres [TNS] Factum Praha, ktorý uskutočnila v novembri 2002 na Slovensku, v Česku, Maďarsku a v Poľsku na vzorke približne 1000 respondentov starších ako 15 rokov v každej krajine. TNS Factum Praha pokračuje v dlhodobom prieskume nezávislej českej agentúry pre výskum trhu Marktest.

pridať príspevok  Diskusia k článku: 2 príspevky

asdfasd (neregistrovaný, 213.81.238.xxx)
asdfasd (neregistrovaný, 213.81.238.xxx)
01.12.2011 11:32
0
0

Reklama privedie nakoniec vsetko na mizinu.
A dopadne to tak ze reklama bude zniet "Podte k nam my nemame reklamu"

Aktuálne články

Počúvanosť
nedeľa, 15.6.2025
1.
23,10%   + 0,91%
2.
14,28%   + 0,82%
3.
12,97%   + 0,01%
4.
5,97%   - 0,55%
5.
5,65%   - 0,18%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 15.6.2025
podiel [%] celkovej počúvanosti
3. + 4. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,08%   - 0,11%
2.
11,72%   - 0,47%
3.
9,70%   - 0,04%
4.
9,09%   - 0,13%
5.
7,73%   - 0,20%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
3. + 4. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
I. - III. etapa 2025
1.
29,2%   - 0,2%
2.
21,0%   + 0,4%
3.
19,5%   ± 0,0%
4.
17,6%   + 0,1%
5.
14,7%   ± 0,0%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, I.-III./2025
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
23. týždeň 2025 02.06.2025 - 08.06.2025
1.
Album
Shaboozey
Good News
2.
Album
Benson Boone
Sorry I'm Here For Someone Else
3.
Album
Lady Gaga
Abracadabra
4.
Album
Alex Warren
Ordinary
5.
Album
Myles Smith
Nice To Meet You
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over