menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Názory na množstvo reklamy sa líšia

| SITA

Slováci, Česi, Poliaci a Maďari majú zhruba rovnaký postoj k intenzite reklamy v časopisoch, dennej tlači, na plagátoch či billboardoch. Názor, že tejto reklamy je príliš veľa, zastáva približne tretina populácie. Podstatné rozdiely sú pri vnímaní intenzity reklamy v rozhlase. Zatiaľ čo na Slovensku a v Česku si 20 až 25 percent obyvateľov myslí, že je tejto reklamy veľa, v Poľsku je ich viac než polovica a v Maďarsku viac ako 40 percent. Ľudia sú najviac presýtení televíznou reklamou. Najvýraznejšie tento názor prezentujú obyvatelia Poľska [90%]. Viac ako polovica Slovákov je presýtená reklamou vhadzovanou do schránok, rovnaký názor prezentovali obyvatelia Poľska. V ČR tento typ reklamy nasleduje hneď za televíznou. Výrazne sa líši postoj Maďarov, ktorí jej intenzitu považujú za primeranú. Vyplýva to z reprezentatívneho prieskumu spoločnosti Taylor Nelson Sofres [TNS] Factum Praha, ktorý uskutočnila v novembri 2002 na Slovensku, v Česku, Maďarsku a v Poľsku na vzorke približne 1000 respondentov starších ako 15 rokov v každej krajine. TNS Factum Praha pokračuje v dlhodobom prieskume nezávislej českej agentúry pre výskum trhu Marktest.

pridať príspevok  Diskusia k článku: 2 príspevky

asdfasd (neregistrovaný, 213.81.238.xxx)
asdfasd (neregistrovaný, 213.81.238.xxx) 01.12.2011 11:32

Reklama privedie nakoniec vsetko na mizinu.
A dopadne to tak ze reklama bude zniet "Podte k nam my nemame reklamu"

Aktuálne články

Počúvanosť
sobota, 18.9.2021
1.
20,15%   - 2,36%
2.
14,98%   + 0,87%
3.
13,17%   + 1,99%
4.
6,40%   - 6,44%
5.
4,40%   - 0,57%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 18.9.2021
podiel [%] celkovej počúvanosti
1. + 2. vlna 2021 (kĺzavé dáta)
1.
16,90%   - 0,04%
2.
14,41%   - 0,15%
3.
10,27%   + 0,14%
4.
7,71%   ± 0,00%
5.
7,10%   + 0,03%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
1. + 2. vlna 2021 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
VI. - VIII. etapa 2021
1.
34,7%   - 0,6%
2.
23,5%   ± 0,0%
3.
22,5%   - 0,6%
4.
17,6%   ± 0,0%
5.
16,6%   - 0,4%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, VI.-VIII./2021
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
36. týždeň 2021 06.09.2021 - 12.09.2021
1.
Album
Ed Sheeran
Bad Habits
2.
Album
Tom Grennan
Little Bit Of Love
3.
Album
Imagine Dragons
Follow You
4.
Album
Coldplay
Higher Power
5.
Album
Justin Wellington
Iko Iko (My Bestie) (Feat. Small Jam)
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over
Hosting pre vaše podnikanie. Pre vás.
×