menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Fun Radio využíva partnerstvo s VyVolenými

Fun Radio spustilo v septembri kampaň so sloganom "Je jedno, aké rádio počúvate. Len nech je to Fun Radio,“ ktorá sa prelínala s produktovou kampaňou dvoch spojených media brandov Fun Radia a reality show TV JOJ VyVolení. Tento týždeň sa pridalo aj promo na reláciu K-Fun, v ktorom je každú sobotu hosťom vypadnutý duelant z VyVolených.

Vypadnutý VyVolený je hosťom vo Fun Radiu ešte skôr, ako sa dostane k rozhovoru do Noci Vyvolených, vlastného programu TV JOJ. Preto sa Fun Radio rozhodlo túto výhodu "prvého“ využiť a vytvorili samostatné printové vizuály, bilbordy a TV reklamu.

Spolu s nimi stále bežia aj spoty zdôrazňujúce, že moderátori Fun Radia sú zároveň moderátormi VyVolených: “Aj v tomto programe vidíte Fun Radio. Moderátori Didiana a Sajfa sú – Fun – VyVolení.”

Na začiatku novembra by sa mala pridať ešte aj kampaň v štýle Superstar.

Zdroj: Ivana Šimlovičová, Stratégie

pridať príspevok  Diskusia k článku: 3 príspevky

NoName (neregistrovaný, 87.197.206.xxx)
NoName (neregistrovaný, 87.197.206.xxx)
26.10.2005 00:19
0
0

FUN rádio sa rozhodlo ísť cestou partnerstva z reality show.
Zaujímavá je však kombinácia rodinnej reality show SuperStar, ktorá oslovuje a je určená malým aj veľkým, nikto sa nad ňou nepoburuje a naproti tomu povrchná reality show Vyvolený, ktorá sa snaží zaujať škandálmi, sexom a hádkami nie veľmi inteligentných obyvateľov vily.

Rider (neregistrovaný, 87.197.198.xxx)
Rider (neregistrovaný, 87.197.198.xxx)
22.10.2005 09:26
0
0

je jedno ci je to X, Okey, alebo Fun - vsetko na jedno kopyto :-(

W-Xivo (neregistrovaný, 87.197.222.xxx)
W-Xivo (neregistrovaný, 87.197.222.xxx)
21.10.2005 20:53
0
0

Spoty na temu "Je jedno ake radio pocuvate..." vo Funku uz odzneli aj v minulosti,aj ked bez inej reklami

Aktuálne články

Počúvanosť
streda, 30.4.2025
1.
22,15%   + 2,05%
2.
16,67%   - 0,29%
3.
11,32%   - 0,55%
4.
11,14%   - 0,47%
5.
7,44%   - 0,23%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 30.4.2025
podiel [%] celkovej počúvanosti
3. + 4. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,08%   - 0,11%
2.
11,72%   - 0,47%
3.
9,70%   - 0,04%
4.
9,09%   - 0,13%
5.
7,73%   - 0,20%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
3. + 4. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
X. - XII. etapa 2024
1.
29,9%   - 0,1%
2.
20,2%   - 0,2%
3.
19,9%   - 0,4%
4.
18,1%   - 0,7%
5.
15,0%   ± 0,0%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, X.-XII./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
17. týždeň 2025 21.04.2025 - 27.04.2025
1.
Album
Myles Smith
Nice To Meet You
2.
Album
Robin Schulz, Cyril
World Gone Wild (Feat. Sam Martin)
3.
Album
Coldplay
We Pray
4.
Album
Lola Young
Messy
5.
Album
Kygo & Imagine Dragons
Stars Will Align
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over