menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Diskusia k téme Rádio_FM

3892 príspevkov
DvST (neregistrovaný, 78.98.142.xxx)
DvST (neregistrovaný, 78.98.142.xxx)
17.07.2010 11:22
0
0
...

chcel by som len pripomenut, ze prave to "pozlatko", ktore vnimaju posluchaci aj ludia zaoberajuci sa problematikou radii je casto velmi matuce. Pretoze kto nepracoval v radiu tazko pochopi ako to tam v skutocnosti funguje. Mozne riesenia, ktore na oko vyzeraju jednoducho realizovatelne, v skutocnosti byvaju o mnoho zlozitejsie, najma kvoli kontextu a vzajomnym vztahom, ktore nezainteresovani nemaju sancu poznat a ani pochopit im. Pisem z vlastnej skusenosti, predtym ako som zacal pracovat v radiu, mi niektore veci prisli az prilis jednoduche, ci po stranke dramaturgickej, marketingovej alebo technickej...az posobenie v takomto mediu mi otvorilo oci ....preto sa oplati neabsolutizovat svoje nazory, kym v danej oblasti nemame osobne skusenosti....samozrejme kazdy ma pravo na nazor a prave konstruktivna kritika posuva veci dalej :)

Uboot (neregistrovaný, 78.98.205.xxx)
Uboot (neregistrovaný, 78.98.205.xxx)
16.07.2010 19:00
0
0
Palo

Využívam to isté právo ako ostatní, ak si si všimol v princípe iba odpisujem tým ktorí radi otáčajú debatu na niečo iné ako na Radio_FM. Keď niekto uráža mňa, tak môže čakať odpoveď :) len nerád tu riešim blbosti, ale s niektorými frikulínmi /Free cool in/ sa ináč nedá!

Palo (neregistrovaný, 213.151.246.xxx)
Palo (neregistrovaný, 213.151.246.xxx)
16.07.2010 16:07
0
0
Uboot

Neda mi nevyjadrit sa, v principe s tvojimi nazormi suhlasim, ale to ako ich prezentujes, tak to je sila.. Ja nechapem, odkial ty beries pravo takto ponizovat a urazat ludi.. Ved ty sam sa tym len totalne zhadzujes..

Uboot (neregistrovaný, 78.98.205.xxx)
Uboot (neregistrovaný, 78.98.205.xxx)
16.07.2010 15:35
0
0
Martin

A čo si ty žukel? Napíš ktorý odborník si ty! Či kŕmiš sliepky, uťahovač eskapások na hovnocuci alebo sa riadiš blesky na oblohe, daj to sem, nech sa zasmejeme.

Martin (neregistrovaný, 178.40.62.xxx)
Martin (neregistrovaný, 178.40.62.xxx)
15.07.2010 20:55
0
0
Uboot

je lopata. :)

Peter (neregistrovaný, 87.197.18.xxx)
Peter (neregistrovaný, 87.197.18.xxx)
15.07.2010 20:18
0
0
Ospravedlnenie pre Uboot

Prepáč Uboot. Len som nevedel pochopiť tú vetu, pretože v pondelok večer vysiela aj pán Rudy na istej televízii, preto mi to dalo taký súvis. Lumen som nespomínal, to zasa neviem, ako si sa ty k tomu dostal. To je dobre, že si objasnil situáciu, tak aspoň všetci vieme, že meno Rudy sa skloňuje ako aj metalový spíker na Rádiu_FM. Niekedy dochádza k omylom. To už prináša život. Treba veci nazývať pravými menami. Niekedy je to však ťažké, a dochádza k takýmto omylom. Prepáč.

Uboot (neregistrovaný, 78.98.205.xxx)
Uboot (neregistrovaný, 78.98.205.xxx)
15.07.2010 19:33
0
0
...

Peter: Rudy je metalový spíker na Rádiu_FM, vôbec nechápem ako si sa z nejakej TV8 alebo Lumenu dostal na _FM blog, veď ty vôbec nevieš o čom je reč!!!

Skoroinsider: len dúfam, že si tú diplomovku nerobil pre Facebuk :)
Sorry ty tvrdíš, že tu nedávaš rozumy? Rada nemiešaj tu tu traktory s miešačkami...

Mato Skoroinsider (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
Mato Skoroinsider (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
15.07.2010 14:38
0
0
Pre Oiza

Radio_FM NEMA svoj marketing. A viem, ze to ludi v nom stve a riesia to. Pisal som o _FM diplomovu pracu. Letaky si mozu vytlacit akurat za vlastne. Za vlastne = z vlastnej vyplaty. Uz to pochop. Alebo tu pokojne nakladaj rozumy bez znalosti problemu, hoci si bol vyzvany dv na diskusiu nizsie mailom.

Peter (neregistrovaný, 87.197.18.xxx)
Peter (neregistrovaný, 87.197.18.xxx)
15.07.2010 14:24
0
0
pre: Uboot

Uboot, chcem sa Ťa opýtať, čo máš proti duchovnému učiteľovi pánovi Rudymu alebo Rudolfovi, známemu z novej televízie TV8? Prepáčte mi, že som to vytrhol z kontextu, nie je to o Rádiu_FM, ale všimol som si u respondenta Uboota istú myšlienku. Chcem preto vedieť, ako to myslel tú vetu: "...nie také šupy ako dáva Rudy v pondelok večer." Ďakujem, ak sa mi k tomu môžeš Uboot vyjadriť.

Mr.OIZO (neregistrovaný, 168.87.60.xxx)
Mr.OIZO (neregistrovaný, 168.87.60.xxx)
15.07.2010 14:20
0
0
to: all

http://medialne.etrend.sk/internet-spravy/pohoda-p…

...dajte si tento clanok, je mi z toho velmi smiesne :)
Fakt mate ludia v FM pocit, ze je to OK ? ...ze to staci ? hmm, dost ubohe... Je to maaaaalo ! bezni ludia (osluchaci) o Radio_FM malo-co vedia a ak ho uz teda registruju, tak vseobecna mienka je, ze "tam hraju len tuc-tuc-tuc" Uz len keby na Pohode pri vstupe okrem mapky a programu, dostali ludia taky isty buletin o FM. Ved to uz je dnes lacne...programova struktura, fotky moderatorov a technikov, snurku na krk s logom_FM atd, atd. A spomenul som si na jednu haluz, ale to uz zrejme chcem vela... Keby napr. ten pojebany vychodniar z Kosic, spevak zo skupiny PPE aspon v priebehu svojho koncertu nekrical na ten dav ludi, ze pozdravuje len Kosicanov a ze je rad, ze ludia nesli k vedlasiemu stage-u na nejaku Ska-Pra-Supinu, ale ze prisli na PPE. Boze, zakomplexovany vychodniar, co ma najdlhsi krk na svete, pretoze stale pozera do dialky a natahuje krk, ci nieje v Bratislave niekde volne miesto.
Ale ine som chcel, ten pako mal na ten dav radsej zakricat, ze pesnicky od Puding Pani Elvisovej si mozu ludia vypocut takmer denne LEN na Radiu_FM ! Do toho davu mal ludom kricat, nech si to FM naladia a tam sa budeme pocut...atd. ( samozrejme to s nim mal staff_FM dohodnut ) Moznosti je samozrejme strasne vela, ako malo byt FM na Pohode spropagovane. Budem sa opakovat, ale zatial mi to nikto nevyvratil: Radio_FM NEVYUZILO vo SVOJ PROSPECH z Pohody 2010 absolutne NIC !!!

To:Sklamana ...inak to je pekny pruser, ze si videla prichadzajucim autam na Pohodu na palubnej doske svietit na displeji Funradio alebo Expres. Do riti, ked teda prichadzam na Pohodu, tak cely zhavy uz na dialnici pocuvam na zivo Balaza s Hubinakom, alebo koncert Bez Ladu a Skladu, pripadne Kirschnerku, ktoru o 25 minut uvidim na zivo, nie ? Nie ! ...ten cloviecik, co ide do priestoru, kde sa budu pohybovat Ian Brown, Klaxons, Frendly Fires, Leftfield, The XX ci Chose Gonzales ... si este veselo v aute pocuva Lady GaGa :) uuuuzasne ! Sak on nema Radio_FM vo svojom auto-radiu ani predvolene, ani netusi, ze bezi prenos nejakej kapely, ze v TN aj na 91,4 MHz mohol lokalne naladit FM a zelenu vlnu. Takato informacia sa mu do usi ani nedostala, pretoze taketo info rotovalo len na Radio_FM. On sam by UZ musel byt posluchac FM, aby sa o tom dozvedel. Ano je pravda, ze toto info sa dozvedeli v piatok poobede aj posluchaci SRO 1, co je uzasne !

Sorry, musim koncit, mam teraz nejaku pracu. Este sa ozvem, budem sa zatial tesit na Vase prispevky ;)

v (neregistrovaný, 95.102.220.xxx)
v (neregistrovaný, 95.102.220.xxx)
15.07.2010 10:49
0
0
pre Mata Skoroinsidera

prave koli 3% percentam mohlo _FM ko napriklad dostat viac priestoru na Pohode, alebo viac priestoru na bilboardoch Pohody a podobne. (ak vies co autor myslel) A ak by skutocne niekto z vedenia Sro mal zaujem o to, aby mohlo pritiect viac peniazkov, tak by sa ten obnos dal podelit nielen iba pre jeden okruh :-)

Mato Skoroinsider (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
Mato Skoroinsider (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
15.07.2010 07:38
0
0
pre vodo

Kampan nema ani polovicnu intenzitu ako mala kampan funradia. _FM asi tazko moze nieco kesnut. Citaj, co pisem. Nema ziaden svoj marketing a uz vobec cash. Operuje s tym, na co dosah ma. Neporovnavaj to s moznostami komercnych radii. _FM ma na rozdiel od nich napriklad iba 3% zakonom povolenej reklamy, co moznosti bartru stahuje skoro na nulu. Podaktorym tu by sa zisla skolska exkurzia do rozhlasu.

vodo (neregistrovaný, 178.40.32.xxx)
vodo (neregistrovaný, 178.40.32.xxx)
15.07.2010 01:38
0
0
pre :)

a co ta kampan .... nepreladim kultove radio, ktorou je oblepene pozehnane vela outdoru???

_fm je fajn, ale urcite mohlo za propagaciu Pohody "kešnúť" lepsie peniaze.
ine stanice by za tolko "nakladiakov" informacii chceli urcite viac a nehovoriac o tom, vela ludi uz malo "ponorku" z Pohody a preladovalo.

Uboot (neregistrovaný, 78.98.205.xxx)
Uboot (neregistrovaný, 78.98.205.xxx)
14.07.2010 22:04
0
0
Další onanizér

Chod si na ten svoj Facebuk a tam si rieš mindráky s adolescentami.
Malo to byt iba konštatovanie ty štukel. Kľudne do toho vreca môžem hodiť aj bývalého expresáckeho moderátora, ktorý sa dokázal odosobniť z toho hudobného bordelu atd. Ja osobne nesledujem každu jednu tlačovku a celé PR, ty snáď áno? Možno ti stačí ten facebuk a máš všetky potrebné info. To si mi teda poslucháč. Taká stanica tu pred 10 rokmi určite nemohla byť, asi máš málo rokov keď si dal takéto vyhlásenie, naštuduj si históriu. Mínus 10 rokov to tu bol jeden veľký hnus ktorý si ako tak držalo od tela iba Funradio. Skôr si mohol napísať, že dnes v roku dvadsať desať by tu mali byť takéto rádia min. tri :) viem že si chcem niekomu podržať stranu, ale nie každé pozlátko čo sa blyští je zlato! Ďalej by som sa už len opakoval.

:) (neregistrovaný, 178.40.188.xxx)
:) (neregistrovaný, 178.40.188.xxx)
14.07.2010 21:52
0
0
Mato Skoroinsider

Tychto "pseudoposluchacov" typu Uboot ignoruj! Teraz ukazali, ze o tom, ako to funguje v Radiu_FM nemaju ani ponatia. Ale hlavne, ze su rebeli a nadavaju na Expres a pritom _FM pocuvaju tiez len jednym uchom dnu a druhym von :)
Apropo, propagacia _FM na Pohode bola adekvatna propagacii festivalu eteri _FM a financnym moznostiam radia... _FM si nemoze dovolit investovat miliony eur do kampani a propagacie ako najvacsi komercni hraci.

Mato Skoroinsider (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
Mato Skoroinsider (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
14.07.2010 20:03
0
0
...

Uboot, aky si to posluchac, ked nevies, ze dramaturgom je od aprila Dano Balaz. Odsleduj si facebook. Hra to dobre. Az vynimocne, tak ako nikdy doteraz. Marketing je stara znama vec. Nepatri pod _FM. Na webe rozhlasu si nastuduj organizacnu strukturu. _FM velmi doplaca na tieto veci. Vanco & co. robia vybornu stanicu i ked nekontroluju a ani nemozu marketing. Program i hudba top. Taka stanica tu mala byt uz 10 rokov dozadu.

Uboot (neregistrovaný, 78.98.205.xxx)
Uboot (neregistrovaný, 78.98.205.xxx)
14.07.2010 19:38
0
0
Zmeny???

Väčšina si vydupala na _FMku komerčnejšiu hudbu, ok berem, to že Tomáš Ď. určuje čo sa bude hrať je už druha strana mince, ale ok ľudia to ževraj chcú. Už keď sme pri verejnoprávnom rozhlase, tak zatiaľ majú peniaze od koncesionárov, kým to Sulík nezmení ak mu vyjde referendum, tak dovtedy by to malo byť aj v našej réžii. To že sú billboardy po slovensku je pekné, ale ľudia nechcú začať počúvať _FMko lebo citujem nič čo sa tam hrá nepoznajú! Ja takisto ako SKLAMANA každý deň bojujem s kolegmi v práci o _FMko. Dosť čo som si doniesol vlastné rádio nemajú problém preladiť na ten hnus Expres, veď tam hrajú fantasticky :( svojich svokrovcov (65) som už trocha asimiloval na _FM a úplne v pohode ho počúvajú celý deň, jasné večer keď sú tematické relácie už pozerajú telku :)
Mne osobne prekáža, že v sobotu sa začína až o 10:00 s nejakým pokecom, prečo to nie je už o 9:00 ako cez týždeň, keď skončí ranná šou? to isté nedeľa... Tak isto ma vyslovene serú tie decká za mikrofónom, rôzny študentíci na brigáde v rozhlase, sorry ale toto nemôže zaujať ani adolescentov, nie to starších!!! Takých ľudí ako sú B&H by bolo vhodné naklonovať. Súhlasím s Mr.OIZOm, že koncepcia sa začína vymykať kontrole, každý zavzdušnený exprexák si tu napíše svoje podmienky a je mu postupne vyhovené, a to je celé zle vážení!!! Ja som za kvalitnú hudbu, vecné slovo a presné info zo správ! To že chce nejaký spíker v sobotu alebo v nedeľu do 10alebo 9tej mi je jedno, tak im treba dať za víkend odmeny, ale nech makajú od 7 alebo 8mej. Chýba mi letný mixovaný set z roku 2008 každý pracovný deň presne na obed. Viac rockovo metalovej hudby aj cez deň, jasné, že nie také šupy ako dáva Rudy v pondelok večer, určite by sa našiel rozumný kompromis.

Sklamana (neregistrovaný, 92.52.9.xxx)
Sklamana (neregistrovaný, 92.52.9.xxx)
14.07.2010 18:02
0
0
...

Suhlasim s Mr.OIZO-m, ze Radio FM z ucasti na Pohody takmer nic nevytazilo. Co znamena Pohoda v ponimani ludi? Je to fenomen. Preco fenomen? Pretoze keby o nej buduci rok nepadla absolutne ziadna zmienka v mediach, teda ani v Radiu FM, tak by sa na nej zucastnilo opat cca. 30.000 ludi. Ona ziadne promo nepotrebuje. Velke promo uz je len to, ze je, ze sa kona. Treba si vsak uvedomit, ze ucastnici Pohody nie su iba posluchaci Radia FM (co je velka skoda). Vacsina sa tesi na stanovacku, klobasu, cigansku, kamaratov, pivo a aj keby tam nehrali prave The XX, ale Desmod, Tasler ci Elan - bolo by im to jedno. Tento fakt som si vsimla ci uz na koncerte spominanych The XX alebo takej hviezdy ako je Ian Brown. Ludi to nebavilo, odchadzali. Dokonca ked som sa bola prezliect vecer do dlhych nohavic a mikiny a slapala som si to spat z auta, ktore som mala odparkovane v 38. rade, videla som na vlastne oci prichadzajuce auta, ktorym na displeji svietilo Funradio alebo Expres. Prave preto si myslim, ze nie Radio FM by malo promovat Pohodu, ale Pohoda by mala promovat Radio FM. Radio FM by malo byt predsa postavene na piedestal - ved ako jediny na Slovensku hraju taky styl hudby, ako sa hra prave na Pohode. Kto iny sa moze pochvalit takymto statusom? Ktore slovenske radio? Ani jedno... teda, pokial by islo o skupinu Scissor Sisters, tak sa mozu pochvalit aj ostatne, ale oni neboli jedina skupina! A pokial je vedenie Radia FM spokojne s tym ako to je, pokial neuvazuje nad zmenami ako dosiahnut lepsi vysledok pre svoj prospech z buducorocnej Pohody, tak som sklamana. Mrzi ma to z dovodu, pretoze ja osobne zvadzam takmer denno-denny boj v praci o radio, ked moji kolegovia chcu pocuvat Fun a ja im to stale preladujem na FM. Dokonca ho preladujem aj  mame v kuchyni a ta uz vdakabohu svoj boj vzdala.. :)) Ide vsak o to, ze je naozaj potrebne "presvedcit" vacsinu, ze existuje omnoho lepsia hudba ako ta, co nam dennodenne ponukaju komercne radia.. A prave Pohoda je podla mna tym spravnym "nastrojom". Skuste sa prosim nad tym zamysliet a tesim sa na buducorocne stretnutie.. :))

PALO (neregistrovaný, ip-91.191.102.103.o2inet.xxx)
PALO (neregistrovaný, ip-91.191.102.103.o2inet.xxx)
14.07.2010 17:01
0
0
:)

Ja sa za odborníka nepovažujem, no toto treba napísať kompetentným do rozhlasu. Otázne bude, či si to niekto ráči aj prečítať. SRo ako verejnoprávna inštitúcia si nemusí moc lámať hlavu ako zháňať financie. A niekedy mám pocit, že im aj ide o čo najnižšiu počúvanosť...po určitej dobe potom povedia, že daný okruh sa bude rušiť pre nízku počúvanosť atd....

Mr.OIZO (neregistrovaný, 168.87.60.xxx)
Mr.OIZO (neregistrovaný, 168.87.60.xxx)
14.07.2010 16:06
0
0
@Palo

Palo, nemusime sa tu hrat na fazulky, na detaily a na zmysel vykricnikov ;) nebolo to samozrejme myslene v zlom, alebo nejak prikazujuco, ale ak to tak vyznelo, ospravedlnujem sa. Vykricnik sa dava pri rozkazovacej vete, ale aj pri zvolavacej vete. A ja som mal na mysli zvolavaciu vetu. rsp. som citil potrebu nieco zdoraznit. A nedovolim si nieco prikazovat, alebo zakazovat. Za to tu berie peniaze niekto iny. Patent na rozum samozrejme nemam, je to len moj nazor, postrech a mozno az prilis silny sentiment voci FM.

Uboot (neregistrovaný, 78.98.205.xxx)
Uboot (neregistrovaný, 78.98.205.xxx)
14.07.2010 16:02
0
0
Mr.OIZO

Pekne si to napísal, len ako už vidno, pustili sa do teba tie pravé mediálne hyeny. Čo už, keď "odborníci" majú klapky na očiach a ušiach a potom tu vypisujú :)

dv (neregistrovaný, 85.248.4.xxx)
dv (neregistrovaný, 85.248.4.xxx)
14.07.2010 15:46
0
0
Pohoda

Hohohoo. Pomaly pomaly s tou vypovedou. Napis mail.

PALO (neregistrovaný, ip-91.191.102.103.o2inet.xxx)
PALO (neregistrovaný, ip-91.191.102.103.o2inet.xxx)
14.07.2010 15:44
0
0
@Mr.OIZO

príliš veľa výkričníkov v tvojom príspevku pôsobí veľmi odpudzujúco, ako keby si mal patent na rozum. Teoreticky si to aj vystihol, ale tie výkričníky pôsobia naozaj protikladne.Výkričník má v SJ funkciu zakazovaciu a prikazovaciu.Ty nič síce nezakazuješ, ale príkazovo to môže pôsobiť.

Mr.OIZO (neregistrovaný, 168.87.60.xxx)
Mr.OIZO (neregistrovaný, 168.87.60.xxx)
14.07.2010 15:19
0
0
to: Martin to: Staff_FM

Snad sa Radio_FM nechce porovnavat so zamindrakovanym casopisom Tyzden ! Pozadie veci praveze poznam...ok, chapem ze tam nemohlo byt viac ako 40 ludi, kapacita stanu to nedovolovala...to mas Martin pravdu. Ale 40 ludi v stane ma najmenej trapi, ide skor o tu masu ludi mimo stanu, ktori mnohi ani len netusia, co vsetko Radio_FM hra, aky ma program, ze sa uz nevola "Rokefem" (ako to este mnohi volaju), ze brutalne obrovsky priestor ma v eteri aj slovenska muzika, ktora koncertovala aj na Pohode a ine radia si od takych SK kapiel nedovolia odohrat ani len kratku ukazku ! atd. mohol by som tu vypisovat 2 hodiny ! ...aj to, ze si mozu ludia vypocut rozne klenoty a skvosty, co sa ostatne stanice boja zahrat. Ludia sa mali na Pohode dozvediet, ze tu existuje Selector, David zo Senca, ze Rudi Rus im kazdy pondelok najebe do hlavy heavy metal, ze program Pohoda_FM je s Bibou kazdy utorok a pan Kascak tam bol x-krat na rozhovore, ze NuSpirit je aj relacia v nedelu, nielen 3 hodinovy set na Pohode, 4 Elements, Hudba Sveta s R. Gregorom, ze Signal_FM uz nieje len podcast, ale live program v nedelu v noci, ze medzi moderatorov patri aj Lyrik atd. atd. Toto vsetko sa mala ta masa ludi od robotnikov z FM dozvediet. Oni tam mali robit osvetu a prilakat dalsich potencionalnych posluchacov ! Nalakat ich muzikou, zaujat ich programom, pochvalit sa svojou prestizou, svojim hudobnym nazorom a vkusom, svojim nadhladom a hudobnou pestrostou, nadchnut ludi pre svoju nezaujatost a pestrost zanrov a znova mozem pokracovat donekonecna ! Toto vsetko mala byt na Festivale Pohoda praca marketingu na cele s Vancom a moderatori im v tom mali pomoct. Na zaver uz len tolko, ze keby som bol Vancov sef, tak po Pohode v pondelok rano by si mohol ON aj cely FM_marketing zbalit veci a bez dopitej kavy opustit priestory Slovenskeho Rozhlasu.

Martin (neregistrovaný, 178.40.62.xxx)
Martin (neregistrovaný, 178.40.62.xxx)
13.07.2010 20:47
0
0
Naopak

Ja si naopak myslim, ze prospech mal najma posluchac. Pocul desiatky koncertov a rozhovorov a to exkluzivnych. Minimalne fifty fifty. A 40 ludi? Do stanu hoci bol mensi uz ochrankari nevpustali ludi pocas Balaza a Hubinaka. :o) Nepozname pozadie veci. Aj casopis Tyzden mal malicky propagacny stan oproti minulemu roku. Velke zostali prakticky len sponzorovane stany...

Počúvanosť
štvrtok, 22.5.2025
1.
21,76%   + 0,20%
2.
16,49%   - 0,71%
3.
11,53%   + 0,32%
4.
11,02%   - 0,33%
5.
7,64%   - 0,10%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 22.5.2025
podiel [%] celkovej počúvanosti
3. + 4. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,08%   - 0,11%
2.
11,72%   - 0,47%
3.
9,70%   - 0,04%
4.
9,09%   - 0,13%
5.
7,73%   - 0,20%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
3. + 4. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
I. - III. etapa 2025
1.
29,2%   - 0,2%
2.
21,0%   + 0,4%
3.
19,5%   ± 0,0%
4.
17,6%   + 0,1%
5.
14,7%   ± 0,0%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, I.-III./2025
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
20. týždeň 2025 12.05.2025 - 18.05.2025
1.
Album
Myles Smith
Nice To Meet You
2.
Album
Robin Schulz, Cyril
World Gone Wild (Feat. Sam Martin)
3.
Album
Felix Jaehn & Shouse
Walk With Me
4.
Album
Lady Gaga
Abracadabra
5.
Album
Lola Young
Messy
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over