menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Diskusia k téme Rádio Vlna

1349 príspevkov
Pavel (neregistrovaný, 188.120.201.xxx)
Pavel (neregistrovaný, 188.120.201.xxx) 17.01.2015 00:06
VLNA

Mas pravdu je to podobne radiu BLANIK nebo radiu CAS ale VLNA je zatim utopie.Radsi mam regionalni radia,je to zajimavejsi nez celoplosky.Z SK-radii jsem mel rad DCA-radio a LOCAL FM

Pali (neregistrovaný, 62.197.243.xxx)
Pali (neregistrovaný, 62.197.243.xxx) 17.01.2015 00:00
@biscuit

Všimol som si, že máš slušný prehľad o slovenskom aj českom éteri, čo sa nevidí až tak často. Čisto zo zvedavosti by ma zaujímalo, či žiješ v Čechách, alebo na Slovensku. Myslím to úprimne, nehľadaj za tým prosím žiadnu iróniu.

mbfin (neregistrovaný, 82.145.208.xxx)
mbfin (neregistrovaný, 82.145.208.xxx) 16.01.2015 21:10
Aj jingel

maju podobny ako Blaník

biscuit (neregistrovaný, 37.9.193.xxx)
biscuit (neregistrovaný, 37.9.193.xxx) 16.01.2015 20:49
Vlna=slovensky Blanik

Tak a mame tu presnu slovensku kopiu ceskeho Blaniku. To najhorsie z cs socpopu kombinovane s tymi najvacsimi zahranicnymi slagrami v pomere 50:50 + k tomu zopar novsich veci hlavne z domacej sceny. A pripravte sa na to, ze tie iste pesnicky budete pocut kazdy den (a ked tak pozeram na playlist, tak niektore veci idu dokonca aj 2x za den). No a k moderatorom asi tolko-vacsina su exVivaci (zaujimave, ako strasne brojili proti novemu projektu a teraz ich je tam viac nez polovica), Rakovska je pekny fail :D Snad jedinou svetlou vynimkou je exFunacka Eva. Jingle utahane, slizke presne ako ma Blanik. V Cechach je tento format extremne popularny, tak som zvedavy ako bude u nas (starsej generaci ale napr. ceske pesnicky nevadia). Format si sice ciastocne konkuruje s Jemnymi, tie sa podla mna ale casom posunu dalej. Som este zvedavy na rozsah spravodajstva- radio ma licenciu na vysoky podiel programov vo verejnom zaujme, Blanik je ale typicky tym, ze ma len velmi kratke spravy a malo moderovaneho vysielania. Zhrnute podciarknute, ja tento format neznasam, ale svojich vernych si aj na Slovensku urcite najde. Expres, Fun a E2 mozu pokojne spat, ich cielovka nie je ani naznakom ohrozena. Pokial bude mat Vlna v buducnosti obsirnejsie spravodajstvo, moze postupne zobrat cast posluchacov R. Slovenska. Skor si ale myslim, ze sa im podarilo najst dieru na trhu medzi konzervativnejsimi posluchacmi a po rozbehu vsetkych frekvencii a dobrej kampani, mozu mat zaujimave cisla...

MIROzPN (neregistrovaný, 95.105.250.xxx)
MIROzPN (neregistrovaný, 95.105.250.xxx) 16.01.2015 13:53
vlna - b1

boris uplne s tebou suhlasim!
ja by som chcel vlnu taku, ako bolo radio b1, to radio bolo pre mna vsetkym...

Boris (neregistrovaný, 92.245.222.xxx)
Boris (neregistrovaný, 92.245.222.xxx) 16.01.2015 12:27
diskusia

Nechápem, prečo tu niektorí robia z diskusie kovbojku. Vyjadrujeme tu svoje laické názory na rádio, ktoré spustilo vysielanie. Hodnotíme to, čo počujeme a keď bude po 10, 50, 100 dňoch nejaký progres, tak ho rovnako zhodnotíme. Mňa napríklad nezaujíma, kedy začne kampaň, ani pozadie marketingu.
Všetci vieme, že spustenie rádia nie je žiadna malina, ale kritizovať môžeme bez ohľadu, či tam robí niekoho známy technik, alebo moderátor. Aká by to bola diskusia, keby sme si tu všetci pritakávali a sucho teoretizovali ako Vlna po štarte robí kampaň Jemným.

evosonic (neregistrovaný, 91.219.133.xxx)
evosonic (neregistrovaný, 91.219.133.xxx) 16.01.2015 12:05
@Laci

Cau. Tu nejde o kritiku Vlny ako taku - moderatori su podla mna v pohode, su tam hlasy, ktore pozname z Vivy a po tejto stranke je to OK. Pokial je tu kritika (co je), tak smeruje takmer vyhradne k playlistu radia. Fantomas tvrdi, ze to je tiez vec, ktora este prejde "tuningom", lenze ide o to, ze v ramci selekcie hudby nemozeme pravdepodobne ocakavat dramaticke zmeny. Pokial si ludia z Vlny robili prieskum, predpokladam, ze uz dnes vysielaju na zaklade nastaveneho trendu. Bez debaty - spustenie radia je isto narocna vec a toto tvrdenie nikto nespochybnuje, ani ja :)

Laci (neregistrovaný, 95.103.225.xxx)
Laci (neregistrovaný, 95.103.225.xxx) 16.01.2015 09:47
Poslucháči rádia vlna

Ahojte. Neviem prečo stále kritizujete rádio vlna, som v kontakte s človekom z rádia vlna, vy si myslíte že spojazdniť rádio je také ľahké, ja pracujem v rádiu ako technik, a viem čo to všetko obnášá, mimochodom web rádia vlna sa pripravuje, nabudúcí týždeň bude hotový do krásy, aj spoty budú v televizíí, reklamné predmety, len to potrebuje trošku čas.

Vlado (neregistrovaný, 188.123.98.xxx)
Vlado (neregistrovaný, 188.123.98.xxx) 16.01.2015 09:06
Viva vs. Vlna

Podľa mňa má Vlna od pôvodnej Vivy dosť ďaleko... Takže ostávam aj naďalej poslucháčom Rádia Slovensko a občas Viva metropol....

Prajem pekný deň.

fantomas (neregistrovaný, 85.237.234.xxx)
fantomas (neregistrovaný, 85.237.234.xxx) 15.01.2015 22:17
evosonic

no pod diskutovat k veci. V podstate sa matas hore dole, vyhybas sa odpovediam .To o niecom svedci, ale ..casom sa ktomu dostaneme. V minulosti som to nacrtol. Mas rad diskusie, tak podme na to.

Co myslis, kedy vyjdu s kampanou??

btw: mne je Vlna u r* ... poniektori ludia v nej nie, ale to je o inom . Skoda ze si to za tych par dni nepochopil, ale nerozumies aj inym veciam, preto nieje sa co cudovat...

Pe3k (neregistrovaný, 80.87.209.xxx)
Pe3k (neregistrovaný, 80.87.209.xxx) 15.01.2015 21:08
web

Neviem ako vám, no keď som dal do vyhľadávača názov rádia, min. na prvej strane medzi výsledkami ich "web" nebol! Ak niekto zachytí správu o nejakej Vlne, min. 90% ľudí ide hľadať na web. A myslím, že dnes nie je veľký problém už ani pre veľkú časť seniorov využívať net na takéto veci. Preto tiež považujem absenciu aspoň základných info na webe za chybu. Málokto celú kauzu sledoval a vie o Vlne niečo viac.

evosonic (neregistrovaný, 81.161.60.xxx)
evosonic (neregistrovaný, 81.161.60.xxx) 15.01.2015 20:03
@fantomas

Hlboko sa Ti odpravedlnujem, ze som si dovolil napisat svoj nazor, vynasnazim sa, aby sa to viac neopakovalo, Ty "radioVlnouchylak" :) Zatial si precitam prispevky nizsie, v ktorych vsetci zhodne chvalia nove radio ;)

Robert (neregistrovaný, 78.141.77.xxx)
Robert (neregistrovaný, 78.141.77.xxx) 15.01.2015 18:23
Hudobne zameranie

Este je sice trochu priskoro hodnotit, ale aky je, resp. v buducnosti ma byt rozdiel medzi Antenou a Vlnou? Ako sa da definovat hudobne zameranie tychto radii?

Zatial mi Vlna pripada ako hard core mainstream, akurat nehraju uplne najnovsie veci, ale oldies sa to tiez neda nazvat.

Pocuvam to zo dva dni, ale idem spat na RS alebo Viva Metropol.

fantomas (neregistrovaný, 188.167.114.xxx)
fantomas (neregistrovaný, 188.167.114.xxx) 15.01.2015 17:19
LuboTS

To ale zial tutok poniektori radiouchylaci nepochopia, ze pokial je nieco smerovane na posluchaca, ktory riesi internetovu komunikaciu ako druhotnu tak to asi vyznam nema. Hlavne, ked marketing sa rozbehne az po zapnuti gro vysielacov po SVK.

Osobne, moj sukromny nazor. Podla mna to radio je vo faze startovania a zastabilizovania sa ci hudobne ci zvukovo a moderatorsky. Z tej zapnutej 101,8 aj tak skoro ziaden bussines nebude, preto viacmenej podporuju nepriamo jemne. Nebudem sa cudovat, ked vyjdu casom s kampanou , ktora bola na Antene pred zmenou na Antena Rock . Bolo to celkm usmevne, ale... logicke. To tu este nebolo. Reklama na ine radio :)

add evosonic: co veta, to perla :). Doslova. Tak ked uz spominas o kritikoch na filmy a knihy. Nemas ty pocit, ze ten film je uzavreta vec, v ktorej uz dej nezmenis. A nieje to presny opak radia?? Davas prirovnania veciam, ktore nedavaju logiku . Ta Vlna je v zaciatku, ak by to bol velky start, tak zapnu cele SVK a hraju na cele SVK v plnej parade. Takto, kedy rozhodol najvyssi sud ? Kedy dorucil rozhodnutie a kedy zacali vysielat. Porataj dni, a a ja sa veru cudujem, ze ako to stihli . Programovo, hudobne, technicky a personalne. Alebo si naivne myslis, ze niekto do toho nalial x tisíc eur s rizikom, ze ked kseft nevyjde, skoncia veci v aukcii?? Ti pisem, ze podla toho, co som sa podozvedal, tak najskôr po polroku budeme moct hodnotit, ci ten format sedi, ci hudba isla inde. O rok v MML uvidíme cisla. o 3 mesiace na to dalsie, ci to stupa alebo klesa. Ci tvoje nezmyselne prispevky maju nejake opodstatnenie alebo nie. Moj nazor ale je, ze zbytocne nicis klavesnicu tukanim ...

LuboTS (neregistrovaný, 82.145.209.xxx)
LuboTS (neregistrovaný, 82.145.209.xxx) 14.01.2015 22:20
@solo

Ten facebook a ďalšie veci okolo webu je možno preto, že cieľová skupina tohto rádia nefrčí na nete v takej miere ako cieľová skupina E2.

LuboTS (neregistrovaný, 82.145.210.xxx)
LuboTS (neregistrovaný, 82.145.210.xxx) 14.01.2015 21:06
@@

Ono nájsť skutočne zaujímavý voice over je dosť ťažké a to nie len na Slovensku. Jeden z najlepších na svete je Kelly Doherty, jej hlas má veľa polôh a farieb, také niečo na Slovensku som zatiaľ neobjavil. U nás všade znie hlas rádia stále rovnako, stále je to tá istá farba a tá istá poloha hlasu

romannitra (neregistrovaný, 188.121.184.xxx)
romannitra (neregistrovaný, 188.121.184.xxx) 14.01.2015 20:30
Dodatok

A ešte som chcel dodať, že keď mám večer čas, tak na pc mi hrá toto
http://www.capital.it/capital/tivu/live

romannitra (neregistrovaný, 188.121.184.xxx)
romannitra (neregistrovaný, 188.121.184.xxx) 14.01.2015 20:29
Vlna

No chcel som aj ja vyjadriť svoj názor na toto rádio, ale v predošlých príspevkoch je to už všetko napísané.

@ (neregistrovaný, 217.75.77.xxx)
@ (neregistrovaný, 217.75.77.xxx) 14.01.2015 20:03
solo

Práve Hurajt má hlas, ktorý sa rovná priemeru. Na jingle priemerný hlas je málo. Z pozície programového je dosadiť tam sám seba zvláštne... Obal je vizitka, tam treba megapríjemný hlas (nie iba hlas).

solo (neregistrovaný, 95.105.128.xxx)
solo (neregistrovaný, 95.105.128.xxx) 14.01.2015 17:10
Viva, Vlna, E2

Ja nechcem nikoho urazit, ani nejako ovplyvnovat so svojim nazorom, ale toto sa k Vive vobec nevyrovna. Zvukovy ident radia mi pripada jak z rokov 90-tych /akurat Hurajtov hlas je prijemny v jingloch/ Playlist nemozem nejako pochvalit, lebo ako som pocuval od 05:20 - 13ej, tak sa Abba opakovala X-krat, Richard Muller Y-krat a vela dalsieho. Moderatori?? Pripadaju mi, ako keby vysielali od 2005-eho roku. Absolute ani len nespominaju ze pocuvame nove radio, nevyzyvaju nas na fb na fanpage, ziadne fotky zo studia nepridavaju... Porovnajte si start E2 :D Moderatori a vedenie tam kricalo, tesili sa.. za mikrofonmi sa vystriedali vsetci moderatori, natacali to a tito? Kaslu na vsetko. Robia si svoju pracu, ako keby pokracovali vo vysielani Vivy. Nedavam tomuto radiu vela. Viva bola najlepsia a tieto posrate imitacie ako "Vlna, Retro a neviem co" sa z daleka nevyrovnaju. Prajem im vsetko dobre, ale toto radio urcite nebudem pocuvat vela. Maximalne ked budem prepinat z Sro1 a Reginy.

zx (neregistrovaný, 89.173.62.xxx)
zx (neregistrovaný, 89.173.62.xxx) 14.01.2015 14:59
vlna

som cieľovka, ale zatiaľ mi to príde nezáživné. bez farby, bez chute. sterilné. a české odrhovačky to je už úplne koniec. u mna zatiaľ nuda.

kuvang (neregistrovaný, 212.26.177.xxx)
kuvang (neregistrovaný, 212.26.177.xxx) 14.01.2015 13:49
postreh: Abba v playliste

Aj pri najväčšej afinite k Abbe si myslím, že hrať ju od 6:26 - 12:19 5x je už pomaly hardcore....pri takomto tempe ju bude nenávidieť aj najskalnejší fanúšik Abby

Boris (neregistrovaný, 195.91.11.xxx)
Boris (neregistrovaný, 195.91.11.xxx) 14.01.2015 10:41
>Palo

Mne nebolo od začiatku jasné, aké rádio sa tu rodí, ale staviť na určité istoty a ponúknuť masám to čo chcú, často zaberá. Vedia o tom v najpočúvanejšom rádiu, televízii, v hudobnom priemysle, v obchodnom reťazci, politickej strane. Nečakám od vlny nejakú kvalitu, skôr pokračovanie procesu "normalizácie" éteru, preto ma môže časom len prekvapiť, aj keď som skôr skeptický.

Power 150 (neregistrovaný, 95.102.243.xxx)
Power 150 (neregistrovaný, 95.102.243.xxx) 14.01.2015 10:21
Radio Vlna

Škoda, že sa neinšpirovali luxembursko-nemeckym RTL Radiom.Ale bohužiaľ sme na Slovensku a kvalita sa tu moc nenosí.Na Vlne je príliš veľa slovenskej muziky, ktorú keď počujem, tak okamžite prepinam, lebo ten odpad (Tasler, Desmod, Kirschnerova, Adam Durica) a podobné kravíny sa bohužiaľ počúvať nedajú.Skoda, no.Mozno to časom zmenia, ved práve len začali.Uvidime.

Palo zo Stankovian (neregistrovaný, 195.3.171.xxx)
Palo zo Stankovian (neregistrovaný, 195.3.171.xxx) 14.01.2015 10:17
môj pohľad na vec

Mne bolo od začiatku jasné, že sa tu rodí ďalšie neslané nesladké rádio, ktoré bude hrať tie miliónkrát odohrané a otrepané pesničky, ktoré počujeme takmer z každej stanice nielen u nás na Slovensku, ale aj v celej západnej Európe + pravdaže tie naše slávne elánovské, teamovské a müllerovské hity. Nečudujem sa, fakt playlist tvorili experti, lebo oni vedia, že ľudia sú ako také stádo volov, ktoré zožere všetko čo mu pán donesie a najradšej má to, na čo je už odmalička naučené. A tak páni ja a ty doniesli na trh overené žrádlo, ktoré bude to naše stádo s radosťou konzumovať. Takže prajem dobrú chuť a neobžerte sa :)

Počúvanosť
streda, 12.8.2020
1.
20,42%   - 0,65%
2.
14,02%   + 0,34%
3.
12,89%   + 0,27%
4.
11,80%   + 0,03%
5.
7,56%   + 0,37%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 12.8.2020
podiel [%] celkovej počúvanosti
4. vlna 2019 + 1. vlna 2020 (kĺzavé dáta)
1.
17,78%   - 0,12%
2.
15,38%   - 0,38%
3.
10,04%   + 0,15%
4.
7,32%   + 0,11%
5.
6,97%   - 0,01%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
4. vlna 2019 + 1. vlna 2020 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
IV.-VI. etapa 2020
1.
34,4%   ± 0,0%
2.
25,2%   - 0,2%
3.
24,2%   + 0,2%
4.
17,4%   + 0,3%
5.
17,1%   + 0,1%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, IV.-VI./2020
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
32. týždeň 2020 03.08.2020 - 09.08.2020
1.
Ava Max
Salt
2.
Ray Dalton
In My Bones
3.
Surf Mesa
Ily (I Love You Baby) [Feat. Emilee]
4.
Felix Jaehn & Vize
Close Your Eyes (Feat. Miss Li)
5.
Dua Lipa
Physical
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Lil Nas X
Old Town Road
5.
Katy Perry
Never Really Over