Diskusia k téme Hrané pesničky

Oficiálne rebríčky na Slovensku nefungujú, ani hitparády - to bolo za socializmu a nejakých 5-10 rokov po roku 1989. Navyše bežný človek nemá motiváciu behať po tisíckach zahraničných stránok o to viac. keď rádiá majú iné priority ako formáty hudobných sietí.
Ako príklad uvediem diskutéra TX - všetky linky na pesničky sú hudba zhruba 90-tych rokov. A prečo by mal chodiť na nejaké oficiálne rebríčky. Skúste mu poradiť.

Výborná aktivita, ľudia získajú rýchlo prehľad.
Odporúčam aj informovať o hitparádach v slovenských rádiách a vydať nejaké veci so slovenskými kapelami a interpretmi.

To je pokus o reklamu na vlastný blog?
Veľmi nešťastná forma (veľkosť písma), obsah v podstate o ničom. Ak chcem zistiť niečo o top albumoch, pozriem si nejaký oficiálny rebríček, tvoj článok oproti nim nemá žiadnu pridanú hodnotu.

Skúste kuk tuto stránku, dobré odporúčania :)
Všelijaké hudobné novinky,albumy, single :)

https://www.youtube.com/watch?v=HPbQWMx2LBc - dal som aj do diskusie k rockovej hudbe

Takže ak má niekto 11 tisíc, reálne si to vypočulo 200 ľudí a zvyšok hral počítač sám pre seba?

@MUSIC SK, diky moc za zminku a vsimnuti... To se mi nezda ( https://youtu.be/CDsU2DccFbk) a Rocking Gnossienne ( https://youtu.be/oZtsESwcREM) jsou ze stejne dilny ;-)
Jen u To se mi nezda je to jeste s autorskym prispenim Stefana Svetskeho (text).
Uprime, jesti je 11k malo nebo dost je mi v celku jedno. Pokud se zalibi alespon jednomu posluchacovi, je to spokojenost ;-)

Ako si písal, mal si kopu linkov v Turecku a pod. a bol si napriek tomu neúspešný. Vysvetlenie je jednoduché.
Priateľu ide o to, že ty nechápeš, že Youtube a rôzne siete sú na marketingové účely , čiže na reklamné, aby sa o kapele, či interpretoch vedelo. A aby si bol v obraze, musíš tam stále niečo dávať, aby sa o tebe vedelo. Ľudia nepozerajú pesničky kvôli počtu zhliadnutí. No a nevieš zásadnú vec, že je linky na Youtube sa dajú kupovať! Čiže ak máš dosť peňazí, môžeš mať bez problému polmilióna za pár dní. No a z ekonomického hľadiska nevieš zrejme, že ak by si mal trebárs pol milióna viac prehratí, tak pokiaľ máš zmluvu s Youtube, Spotify a pod. tak ti to hodí rádov 100 a viac EUR -- čiže pokiaľ niekto nemá primárny marketingový záujem podporiť jednu pieseň tak je to ekonomický prepadák. A ešte nevieš to, že Youtube keď skončí pieseň automaticky hrá donekonečna ďalšie, čiže môj odhad je, ža ak má niketo pol mili=on, tak v skutočnosti si to vypočulo okolo 50 tisíc ľudí a to ostatné hrá počítač pre seba :-)
No a teraz ti to názorne vysvetlím na príklade toho chlapíka, čo sa ti zdalo že 11 tisíc je málo. A tak si predstav, že keď tam mal toho možno polovicu oslovila ho na základe toho reklamná agentúra a dostal zákazku za 13 500 EUR. No vidíš a na to ty alebo ja musíme robiť pol roka. A on dostal objednávku v čase pandémie, kedy naši umelci by neviem čo za to dali, keby mohli koncertovať. No a ak sa im to predsa podarí na Youtube a majú tam nejakú tisícku linkov, tak takí ako ty napíše, že sú to obyčajní chudáci, ktorí sa nevedia presadiť.
Čiže dúfam, že si pochopil príčinu svojho neúspechu a že prečo ťa to prestalo baviť. Lebo si jednoducho nemal cieľ. A odporučím ti neorientovať sa len na Turecko ale dať si cieľ a ťahať v rámci Slovenska, Čiech prípadne EU, USA.
A potom je tu ešte jeden aspekt, ktorý asi nepochopíš, a síce, že niekto sa chce pofrajeriť pred frajerkou a kámošmi, či okolím, že majú na Youtube svoju pieseň.
Ak by si potreboval poradiť ako na to, neváhaj sa obrátiť na mňa. Pomôžem ti urobiť marketingový plán a dám rady ako na to, aby si sa v hudbe presadil a začalo ťa to baviť. Prezradím ešte pointu - musíš mať fanúšikov.

Ako inak chceš merať popularitu než počtom zhliadnutí? Dal si odkaz na internet, ja zhodnotím to čo si TY DOBROVOĽNE DAL AKO PRÍKLAD a ja som ten čo žerie internet?
11 tisíc je nič, v podstate nula.
Milión nemá, takže je zbytočné od teba teraz fňukať a lamentovať "čo by ak by".

Počúvaj ty si nejaký dobrý rypák a úplne popletený všelijakými štatistikami. A nejak žerieš ten internet. Keby si bol normálny, tak vieš, že na obyčajnú kravinu a senzáciu môže byť milión klikov. Ak by pieseň mala milión klikov, tak by si si našiel niečo iné :-):-):-):-):-):-):-):-)
A hudba sa hrá pre radosť, nie pre zlých ľudí.

11 tisíc na youtube za viac než rok je úspešná pieseň?
Každá druhá cigánska pesnička nahraná v obývačke (vrátane "klipu") má milión a viac.
Ema Lacová - Skromná - 1,2M - pritom aká blbosť.
11 tisíc musí mať aj brnkanie na gitaru na WC. Na Youtube mám ja osobne niekoľko videí ktoré sú totálne o ničom, obvykle zábery zo satelitnej TV z doby keď ma to ešte bavilo, na rôzne turecké a podobné stanice - každé jedno také video má viac zhliadnutí než táto "úspešná" pesnička.

Zdravím, tak to je náhoda, lebo na Youtube je úspešná pieseň To se mi nezdá od LadaT - má asi 11 tisíc prehratí.
https://www.youtube.com/watch?v=CDsU2DccFbk
podiel [%] celkovej počúvanosti
3. + 4. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň









