menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Diskusia k téme Co Vy vlastne chcete?

36 príspevkov
Robert (neregistrovaný, 89.173.40.xxx)
Robert (neregistrovaný, 89.173.40.xxx)
14.07.2009 13:38
0
0
@MAJAK

Tak mi odpis a mozeme diskutovat. :)

MAJAK (neregistrovaný, 92.52.40.xxx)
MAJAK (neregistrovaný, 92.52.40.xxx)
14.07.2009 12:14
0
0
2: Robert

cau robo sorka nemal som cas napisat mail ti este ale chcel som hlavne vediet ake anteny pouzivas a tak nejake icq si mozeme pomenit alebo robit nejake ladenie a pod.. potom by som rad daco poriesil v tomto smere s tebou ak by to slo :) ..

Robert (neregistrovaný, 89.173.40.xxx)
Robert (neregistrovaný, 89.173.40.xxx)
13.07.2009 20:16
0
0
@TOM

Este k tomu CRo. S tym jednoznacne suhlasim. Paradox je vsak ten, ze v CR su zase hlasy, ktore nas model povazuju za idealny. Ze regionalne vysielanie je tam prilis prebujnene a pod. Ale ked vidim zivorenie nashor rozhlasu. jednoznacne ten jeden okruh zruseny bez nahrady pri deleni CSFR chyba. Podla mojho nazoru je nutne ho obnovit. Takto mame namiesto troch poriadnych okruhov dva katastrofalne hybridy. Na hlavnej stranke pribudol clanok o letnej vysielacej strukture SRo. Samozrejme, Radio Slovensko sa tam zase vychvaluje nejakymi zabavnikmi a pod. Osobitne v nedelu dopoludnia. Zaujimalo by ma, ci to tu niekto z SRo cita. Rad by som im odkazal, nech sa konecne vzpamataju a nech tie okruhu vyprofiluju tak, ako maju byt. Radio Slovensko by malo byt ako cesky Radiozurnal. Tam nijake zabavniky, omse, citanie na pokracovanie a pod. nevysielaju. Na to maju ostatne okruhy. A Regina nech je hlavne regionalne vysielanie. Ano, vela veci sa potom nebude dat kde uplacirovat, ale na to bol prave ten zruseny okruh. Co v Cechach je CRo 2 Praha.

урвекґ (neregistrovaný, 213.108.125.xxx)
урвекґ (neregistrovaný, 213.108.125.xxx)
13.07.2009 20:15
0
0
aaa

a to rusinske vysielanie ide nie len na regine kosice ale aj na regine banska bystrica aj na regine bratislava

Robert (neregistrovaný, 89.173.40.xxx)
Robert (neregistrovaný, 89.173.40.xxx)
13.07.2009 20:12
0
0
@TOM

Presne, ako pises. NEV kedysi sidlila v PO a potom tu budovu predali. Co bola hlupost. Ta budova sa mohla stat zakladom pre studio Reginy PO.

Myslim si teda, ze v PO by malo byt studio Reginy, ale aspon co sa mna tyka, absenciu krajskeho studia Reginy najviac pocitujem v ZA, kde mi vysielanie z BB pride take odtazite. Podobne sa mozu citit v NR. PO je predsa len dost blizko KE. Preto som uviedol poradie ZA, NR s tym, ze ak sa s PO trochu pocka, nebude to az taka tragedia. Ale casom by mala byt Regina aj tam.

To zaclenenie vysielania NEV do Reginy je naozaj hlupost. Navyse, nezaclenili to len do Reginy KE, ako avizovali, ale ide to ako spojene vysielanie Reginy na celom uzemi. Totalny bordel. Dufam, ze sa to opat vrati k predoslemu modelu, ked Patria bola uplne samostatny okruh.

урвекґ (neregistrovaný, 213.108.125.xxx)
урвекґ (neregistrovaný, 213.108.125.xxx)
13.07.2009 20:11
0
0
aaa

suhlasim s tomom a palom

TOM (neregistrovaný, 213.151.218.xxx)
TOM (neregistrovaný, 213.151.218.xxx)
13.07.2009 19:51
0
0
Re:Robert

TT a TN urcite nie ale nemozem s tebou suhlasit s PO a samozrejme KE ZA BB NR a BA ano. A co sa tyka PO a SRo tak jednoznacne pre rusinske vysielanie ine mesto mi vhodnejsie ani nepride tak to bolo aj do nedavna ale koli setreniu sa prestahovali do jednej budovy v KE kde je aj Regina a nakoniec Patria s rusinskym vysielanim zanikla ostala len madarska asi z BA.Rusinky program bola zacleneny do Reginy co povazujem za totalnu hlupost.SRo by si mohol zobrat priklad z CRo ale je to tu stale ale....

Alien (neregistrovaný, 78.99.56.xxx)
Alien (neregistrovaný, 78.99.56.xxx)
13.07.2009 19:44
0
0
Pre :Zuzana

One-regionálne rádio ktoré však svojím rozširoivaným sa snaží sa stať multiregionálným rádiom a dari sa mu na margo toho čo si mi napísala že treba počúvať aj cez den tam je moderované vysielania a veľa kontaktných relôacii takže one cez den 9:00-15:00 len hudba 19:00-6:00 len hudba teda ako vidím maximum kontaktných relacií:-) RAdio Yes-Topoľčany 10:00-15:00 hudba 19:00-7:00 hudba Radio Tour-Poprad celodenné nemoderovaní vysielanie Radio Metropola okrrem rábna od 6:00-9:00 je celý den len nemoderované vysielanie takže sa pýtam o akých regionálnych rádiacjh to píšeš?

Palo (neregistrovaný, 213.151.246.xxx)
Palo (neregistrovaný, 213.151.246.xxx)
13.07.2009 16:41
0
0
Zuzana

A vysvetli mi logicky, naco niekto trebars z Kosic bude pocuvat Zilinske regionalky cez internet? Ved to slovo regionalny, predsa pochadza z regionu.. Ci pre teba je dolezita odkial pocujes ten isty desmod a smatanovu? Ci ju pocujes zo Zilinskej regionalky v Kosiciach, alebo ju pocujes z Blavy z Funradia?? Ved regionalky su predsa o regione a nie aby ich niekto pocuval cez net 200 km... To sa pocuvaju radia, ktore su zanrove, ale nie regionalne...

Zuzana (neregistrovaný, 91.127.89.xxx)
Zuzana (neregistrovaný, 91.127.89.xxx)
13.07.2009 15:09
0
0
Robert

Takze ak chut nechyba..staci uz len najst si cez internet to, co Ti vyhovuje...a budes spokojny ako nas paragraf :-)

Zuzana (neregistrovaný, 91.127.89.xxx)
Zuzana (neregistrovaný, 91.127.89.xxx)
13.07.2009 15:06
0
0
..

V diskutovani donekonecna ste zdatni..to som si vsimla uz pri precitani prispevkov v ostatnych temach :-) A ani mi nejde o to, aby sme diskutovali prave o tych, ktore pocuvam ja. Cita to tu vela ludi..aj taki, od ktorych by ste to necakali..a co Ty vies..mozno nas prekvapia svojimi novymi strukturami..

урвекґ (neregistrovaný, 213.108.125.xxx)
урвекґ (neregistrovaný, 213.108.125.xxx)
13.07.2009 15:03
0
0
pre zuzanu

slovensko nie je take velke aby si sa nedostavila do daneho regionu ked tam je fakt nieco take co za to stoji mam na mysli koncert divadlo futbal hokej .................................... .................

урвекґ (neregistrovaný, 213.108.125.xxx)
урвекґ (neregistrovaný, 213.108.125.xxx)
13.07.2009 15:01
0
0
pre zuzanu

informacie su pre teba nepodstatne tak to si mozem rovno pustit mp3 cd mc lp..............

урвекґ (neregistrovaný, 213.108.125.xxx)
урвекґ (neregistrovaný, 213.108.125.xxx)
13.07.2009 14:59
0
0
pre zuzanu

co vy vlastne chcete a co chces ty ja viem diskutovat tu do nekonecna o tvojich regionalnych radiach

урвекґ (neregistrovaný, 213.108.125.xxx)
урвекґ (neregistrovaný, 213.108.125.xxx)
13.07.2009 14:57
0
0
pre zuzanu

ak chces pocut co mi chyba z radia zet tak to je trikolora

MAJAK (neregistrovaný, 92.52.40.xxx)
MAJAK (neregistrovaný, 92.52.40.xxx)
13.07.2009 14:54
0
0
*

zbytocny topic podla mna.. toto sa tu riesil uz vela krat.. a tej slecne z radia frontiuns odkazujem ze ked niekto napise neinteligentny prispevok este to nesvedci o jeho kvociente a charaktere ale dobre nechajme to tak...

Zuzana (neregistrovaný, 91.127.89.xxx)
Zuzana (neregistrovaný, 91.127.89.xxx)
13.07.2009 14:39
0
0
....

One, Kiss, Zet, Frontinus. V dobe internetu predsa mozes pocuvat radio aj ked nebyvas v konkretnom regione..samozrejme informacie su pre Teba nepodstatne..ale hudba a mozno koncept zaujmu..

čaky (neregistrovaný, 78.141.120.xxx)
čaky (neregistrovaný, 78.141.120.xxx)
13.07.2009 10:44
0
0
@zuzana

nie v kazdej regionalke si moderator tvori playlist sam.ja si nemyslim ze je to dobre.ako si napisala-kazdy ma iny vkus,a tak sa potom stava ze to radio je tri hodiny take,dve hodiny onake...podla mna by to malo mat nejaky face.suhlasil by som vsak s tym aby bol moderatorom vytvoreny playlist na ranne vysielanie,a samozrejme nejaky vecerny special.aj to vsak s urcitym obmedzenim a s pomocou hudobneho dramaturga.ludia ktori maju v radiach na starosti hudbu tam nie su pre srandu kralikov.
kontaktne relacie-ich zlate casy su uz davno prec,dnes uz su ludia lenivi napisat email,smsku...a tak sa stava ze si ich moderator musi vymyslat a ak robi nieco na telefon tak mu bud vola stale ten isty okruh ludi,alebo on vola kamaratom aby mu urobili vstup...takze je to program len aby bol program.
hitparady s posluchacskym hlasovanim?zabudnite,robit rebricek z 50-tich doslych hlasov,ktory sa aj tak upravi podla priorit hudobneho vydavatelstva je jednoducho zbytocne.celoplosky su na tom samozrejme inak.ale ani tam nechodi tolko hlasov ako kedysi a poradie sa tiez upravuje.
celodenne moderovane vysielanie?potrebujes ludi ktorych samozrejme treba zaplatit.dobrych moderatorov.nie takych ktori robia za 80 korun na hodinu a do studia vbehnu s vyplazenym jazykom 5 minut pred vysielanim z ineho zamestnania.a program treba naplnit.na to su potrebni redaktori.to vsetko stoji peniaze.ktore potom chybaju na vyplaty...nie je to o chudobe slovenskych regionalok,nemoderovane vysielanie je o tom ze pri tej istej pocuvanosti ako pri moderovanom,produkujes vyssi zisk a samozrejme pri nizsich nakladoch.radio je v prvom rade biznis.a to plati aj pri negativnych cislach medianu.kazdy si moze dat urobit vlastny prieskum v kraji kde posobi a pokial ma slusne pokrytie cisla budu fajn.
a co chcem v eteri?virsika,pythona,ocenasa,lodere ra na vive,ktora konecne dostava gule.

Palo (neregistrovaný, 213.151.246.xxx)
Palo (neregistrovaný, 213.151.246.xxx)
13.07.2009 10:37
0
0
Zuzana

To ti dost zavidim, ze mas vo svojom okoli regionalne radia, a podla toho mnozneho cisla sudim, ze nie len jedno mas k dispozicii..
Ja by som tiez rad pocuval nejake regionalne radio, ale to by som musel nejake vo svojom okoli aj chytit.. Lebo v okoli Piestan, Trnavy, Hlohovca, Noveho Mesta n/V, Vrboveho, Leopoldova napriklad ziadne regionalne radio nevysiela... Takze mi porad, co mam regionalne pocuvat.. ? Lebo vazne, mne osobne dost chyba nejaka regionalna stanica.. Ale nie nejaka samohrajka, ta mi teda rozhodne nechyba..

урвекґ (neregistrovaný, 213.108.125.xxx)
урвекґ (neregistrovaný, 213.108.125.xxx)
13.07.2009 10:10
0
0
pre zuzanu

a teraz ty konkretizuj svoje regionalne radia

урвекґ (neregistrovaný, 213.108.125.xxx)
урвекґ (neregistrovaný, 213.108.125.xxx)
13.07.2009 10:09
0
0
plne suhlasim

z robertom

урвекґ (neregistrovaný, 213.108.125.xxx)
урвекґ (neregistrovaný, 213.108.125.xxx)
13.07.2009 10:06
0
0
pre zuzanu

zakodovany mlady muz konkretizuje zakodovanie je preto lebo server https://www.radia.sk neberie azbuku expres music show s martinom fencakom hudobna posta uschovna bez respektu kokoriko fun o piatej uragan music files tyzden v pohybe.............................. .................................... .................................... .

Robert (neregistrovaný, 89.173.40.xxx)
Robert (neregistrovaný, 89.173.40.xxx)
13.07.2009 09:22
0
0
@Zuzana

"Ja osobne pocuvam len regionalne radia" - ak vobec nejake naladis vo svojom bydlisku. Kopec regionov nema vobec ziadne regionalne radio.

Zuzana (neregistrovaný, 91.127.89.xxx)
Zuzana (neregistrovaný, 91.127.89.xxx)
13.07.2009 03:25
0
0
:-)

Na to by Vas bolo, aby ste napisali, ze chcete to, co bolo pred rokmi. Za 1.presne tak uz nebude a za 2.konkretizujte..andrecht..a zakodovany mlady muz. Ja osobne pocuvam len regionalne radia a preto ich ani nebudem porovnavat s celoplosnymi..paci sa mi ich pristup k posluchacovi, aj vela kontaktnych relacii. Spravodajstvo fajn..ked sa to tak vezme, informuju dost aj o akciach, kult.podujatiach..ale to by ste si vsimli, keby ste ich pocuvali nonstop. Taktiez sa mi paci ze hraju novinky, aj viac tanecnej hudby a samozrejme aj stare dobre roky 80te a 90te. Samozrejme, ze nemaju moderovane vysielanie nonstop, na druhej strane..sem tam len hudba staci..takze Alien..treba si zapnut radio aj v inu hodinu ako nocnu, ked snad okrem Frontinusu a Slov.rozhlasu moderovane vysielanie nenajdes.. A este jednu vec im kvitujem..pokial viem, v regionalkach si kazdy moderator tvori playlist sam a je to fajn..kazdy ma totiz trochu iny styl, tak je konecny playlist roznorody a to je velmi fajn. Marta vitaj..budeme Vas ohovarat :-)

Robert (neregistrovaný, 89.173.40.xxx)
Robert (neregistrovaný, 89.173.40.xxx)
12.07.2009 23:16
0
0
@IK§€®

Nemyslim, ze je nutne zriadit regionalne studia vo vsetkych 8 mestach uz len z toho dovodu, ze 2 kraje (TT a TN) povazujem za zbytocne. Mozno aj bez Presova by sa dalo este zaobist. Ale naprosto nutne vidim Zilinu a dost nutnu aj Nitru.

Počúvanosť
štvrtok, 18.4.2024
1.
21,26%   - 0,39%
2.
19,31%   - 0,26%
3.
11,92%   + 0,02%
4.
9,09%   + 0,12%
5.
7,91%   - 0,18%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 18.4.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
3. + 4. vlna 2023 (kĺzavé dáta)
1.
16,07%   - 0,08%
2.
14,06%   - 0,09%
3.
9,85%   + 0,31%
4.
8,52%   + 0,30%
5.
7,62%   - 0,40%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
3. + 4. vlna 2023 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
XII. etapa 2023 - II. etapa 2024
1.
31,3%   - 0,2%
2.
22,2%   - 0,5%
3.
21,6%   ± 0,0%
4.
17,8%   + 0,4%
5.
16,2%   - 0,2%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, XII.-II./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
14. týždeň 2024 01.04.2024 - 07.04.2024
1.
Album
Dua Lipa
Houdini
2.
Album
Thirty Seconds To Mars
Seasons
3.
Album
Sia
Gimme Love
4.
Album
Ofenbach
Overdrive Ft. Norma Jean Martine
5.
Album
Cyril
Stumblin' In
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over