menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Diskusia k téme Fun Rádio

6651 príspevkov
moje meno alebo prezyvka (neregistrovaný, 78.45.153.xxx)
moje meno alebo prezyvka (neregistrovaný, 78.45.153.xxx)
24.01.2022 08:39
0
0
ehm

rastaman, fakt si nechceš dať odchod natrvalo? myslíš že ťa nikto nepozná?

SUDr. SCHWARTZ Gyorgy (neregistrovaný, 85.237.234.xxx)
SUDr. SCHWARTZ Gyorgy (neregistrovaný, 85.237.234.xxx)
23.01.2022 20:08
0
0
@MUSIC SK

1) Pocuvat kvalitne zahranicne rozhlasove stanice.

2) Onedlho Vam do vyberoveho konania pojde min. 18 frekvencii po radiu Antena Rock.

MUSIC SK
MUSIC SK
23.01.2022 16:35
0
0
@JUDr. SCHWARTZ Gyorgy

Rozumiem, no ľudia potrebujú počúvať aj moderované slovo, nielen to, že im nejaký automat dookola prehráva pesničky - to je o.i. aj podľa mňa prípad Express - pustia si 10 tisícovú hitparádu a urobia z toho marketing ako hrom. No je pravda, že deň má 24 hodín a médiá to majú kruté, prinášať rozmaznaným ľuďom každú minútu niečo nové.

Čo by ste ale navrhli - ako to riešiť?

SUDr. SCHWARTZ Gyorgy (neregistrovaný, 85.237.234.xxx)
SUDr. SCHWARTZ Gyorgy (neregistrovaný, 85.237.234.xxx)
22.01.2022 19:27
0
0
Brainwashing

Presne pre toto uz tieto tzv. "radia" nikto normalny nepocuva.

MUSIC SK
MUSIC SK
22.01.2022 13:49
0
0
K diskusii JaNieSOmJa vs Toky a ďalší

Chápem, že každý preferuje svoj názor podľa toho, ktorému rádiu fandí. Diskusia ma zaujala, pretože mi objasnila, prečo keď FUN a Expres ponúkajú piesne desiatky interpretov a hudobných zoskupení a rádia kašlú na akúkoľvek odpoveď.

A vydedukoval som, že prečo by to mali robiť lebo základom týchto rádia nie je dobrá pesnička ale všelijaké pribrzdené počítačové schémy a marketingové modely. Lebo, keď som si prečítal, že základom playlistov je verklíkový systém HotAC a pod. Čiže tam nape. slovenské piesne, hoci aj hit z RTVS a regionálnych rádií nemajú priestor.

JaSomJa mi je vcelku sympatický, no keď teda argumentuje, že akých moderátorov si vychovali iné rádiá než Expres, tak ja položím otázky:
a) koľko interpretov či kapiel "vychoval" Expres, Fun aj ďalší
- neviem ani o jednom, berú už len hotové produkty zo Superstar, Hlas a pod. alebo, čo musia, čiže len pár osvedčených

b) koľko nových hitov "vychovali" Expres, Fun a ďalší - neviem ani o jednom - zase zoberú len to čo musia, čo ide hlavne v telke a možmno občas pozrú Youtube, či sú tam nejaké milióny.

Priatelia, treba si uvedomiť, že tieto rádiá a hlavne ich hudobní redaktori nepoznajú absolútne hudobné podhubie ani nadhubie. Sedia si za počítačom a klikajú na svetové hitparády - takže hudobného redaktora môže robiť aj bývalý ekonóm alebo každý, čo sa trochu rozumie hudbe.

A môj názor je, že hudba, čo vysielajú Expres, FUN, vôbec nemá žiadny vplyv - dá sa riešiť, že mi internet preťukne nejaký boot, softvér, čo to vyberie aj bez človeka. Jediní, čo sú dôležití v súčasných rádiách sú moderátori! A tam nezáleží na veku, ale či sú schopní komunikovať s určitou vzorkou poslucháčov cez sociálne siete a pod.

A mladí ľudia aj preto počúvajú Spotify, lebo tam hrajú inú hudbu než hrajú súkromné rádiá ale platí to aj pre Radio FM, ktoré by mohlo byť pre mladých.

Takže ak to zhrniem, je to čistý byznis a nízka profesionálna úroveň v porovnaní s rádiami spred roku 2000. A o hudbu to teda už vôbec nejde. Čiže prečo by mali nejakým "slovákom" opdovedať na ponuky, keď idú podľa HoAc apod. Tieto rádia sú v podstate "otrokmi" trhu, resp. skáču ako im diktuje - čiže to isté ako v priemysle, obchode, službách.

Takže priatelia skúste porozmýšľať. aj o témach, čo som nadhodil. Či teda vedia FUN, Expres atď. slušne pozdraviť a koho vychovali???

JaNieSomJa (neregistrovaný, 37.188.140.xxx)
JaNieSomJa (neregistrovaný, 37.188.140.xxx)
22.01.2022 10:44
0
0
Toky

Toho zamindrakovanca naozaj neries, je to sexualne frustrovany troll, ktory si svoju frustraciu vybija provokovanim v diskusiach (ale zas povedzme si pravdu, stale je to lepsie nez aby siril konspiracie o plochej Zemi a nanocipoch vo vakcinach) :
K formatu FUN: je to typicke HotAC, takze drvivu vacsinu playlistu tvoria aktualne hity a recurrent hity (teda hity stare max 2 roky) + cca 2-3 horuce novinky, v hodine je to teda nejakych 75%-80% sucasnej hudby, zvysok su skladby 2010-2019 a raz za hodinu ide “mileniovka”, teda skladba z obdobia 2000-2009. Takyto vzorec maju vsetky radia striktne dodrzujuce format HotAC. Novinky sa samozrejme nenasadzuju s takou intenzitou ako u CHR formatu, ale plati pravidlo 4-8 noviniek v 2-tyzdnovych intervaloch, teda stale 2-3x viac nez Expres, ktory nasadzuje 1-2 novinky za tyzden. Samozrejme vzdy zalezi aj od interpreta. Taky Ed Sheeran, Ava Max ci dokonca aj Tiesto sa nasadzuju hned, menej znami interpreti ci indie scena typu Glass Animals s nejakym tym 2-3mesacnym oneskorenim. A len tak mimochodom, konkurencna Europa2 uz tiez nie je ani zdaleka CHR a ma po nedavnych zmenach ovela blizie k Fun.
Co sa moderatorov tyka, tak je uplne jedno, ze Forgacovi a Zymnikovalovi tiahne uz na patdesiatku a Sajfovi na styridsiatku. Medzi mladymi maju tisice followerov a daju sa povazovat stale za “influencerov”. Ked moze byt influencerom 70-rocny “Hide the pain Harold”, tak preco nie niekto o 20-30 rokov mladsi. Expres mal takeho tahuna len v podani Saba a aj ten je uz davno prec. Zvysok su tam moderatori, po ktorych na FB ci IG ani pes nestekne.

zeto (neregistrovaný, 185.63.97.xxx)
zeto (neregistrovaný, 185.63.97.xxx)
21.01.2022 17:34
0
0
JaSomJa

on si neda pokoj, lebo je expresacky debil a mysli si, ze je zaujimavy :D

Kreon
Kreon
21.01.2022 15:22
0
0
B rotácia 3. týždeň 2022

B rotáciu obsahujú skladby, spravidla ktoré opustili sekciu Novinky, no napriek tomu nie sú až tak žiadané aby sa hneď dostali do A rotácie. Alebo skrátka čakajú kým sa uvoľní miesto v Áčku.
@Majooo by vedel viac, napr. kedy pesnička skočila hneď z nuly do Áčka, bez toho, aby bola v Novinkách.

Jason Derulo - Acapulco
Joel Corry and Jax Jones featuring Charli XCX and Saweetie - Out Out
Adam Ďurica a Emma Drobná - Naše hriechy
Marshmello & Jonas Brothers - Leave Before You Love Me
Pascal Letoublon featuring Leony - Friendships (Lost My Love)

MINO Z KOSIC
MINO Z KOSIC
19.01.2022 22:31
0
0
No1 moderatori

Ja osobne si Funko pustam najmä kvoli dvojke Junior a Marcel,rovnako Sajfa (Adela).

Toky (neregistrovaný, 95.103.26.xxx)
Toky (neregistrovaný, 95.103.26.xxx)
19.01.2022 21:16
0
0
JaSomJa

V úvode chcem uviesť, že sa nesnažím útočiť, len chcem vyjadriť svoj názor po tom, čo som si tu prečítal zopár tvojich príspevkov.

Všetci už veľmi dobre vieme, že si fanúšikom Rádia Expres. Prečo? To fakt netuším. Ale nechápem prečo stále musíš kritizovať všetko čo robia ostatné rádiá a hlavne najväčší konkurent - FUN. Nikto ti nekáže počúvať FUN Rádio, tak nechápem tú neustálu kritiku. Prosím ťa, snaž sa byť aspoň konštruktívny keď chceš niečo skritizovať, pretože mnohokrát nemáš pravdu.

1.) Moderátori FUN Rádia patria už medzi starších. V tom máš pravdu. Nesúhlasím však s názorom, že už nemajú čo ponúknuť. Nezáleží na veku, ale na prezentácii a schopnosti komunikovať a zabaviť poslucháča. V tomto sú moderátori FUN Rádia stále najlepší v slovenskom éteri. Sú už overená značka a stále im to funguje, tak prečo by mali niečo meniť? Určite si robia prieskumy a keby im vyšlo, že o moderátorov už nie je záujem, tak to zmenia. Didiana mi z nejakého dôvodu nikdy nesedela čiže s jej hodnotením súhlasím. Vždy sa mi počúvala trochu ťažšie, ale proti ostatným moderátorom nič nemám. A z mladých mi naozaj sedí Andrea. Podľa mňa má pred sebou ešte zaujímavú kariéru. K moderátorom Rádia Expres sa vyjadrovať nebudem lebo ich nemám až tak napočúvaných. Mišo bol však podľa mňa jeden z top moderátorov a Miška sa tiež dobre počúva. Viem, že sa Expres nesnaží až tak útočiť na mladú cieľovku, ale taktiež nerobí žiadne veľké inovácie čo sa týka moderátorov nosných program. Jediné zmeny, ktoré sa v posledných rokoch udiali boli vynútené. Napríklad koniec Miša Saba.

2.) Hudba. K tejto téme si sa vyjadril, že FUNko má v hudbe ďaleko od moderného rádia, ale počúvaš Expres, ktorý mieša Elán alebo Tinu Turner s novými hitmi. Čiže som to tvoje tvrdenie vôbec nepochopil. Možno nasadzujú nové skladby do rotácií skôr ako FUN, ale FUNko aspoň nestrieda v playliste staré skladby s novými. V playliste prevládajú hity z posledných rokov. Čiže z môjho pohľadu je stále moderné a určite modernejšie ako Expres. Samozrejme E2 je o niečom inom a FUN v tomto prípade už mierne zaostáva.

Som toho názoru, že by každé rádio malo s odstupom času inovovať, ale chápem prečo sa to nedeje. Mladí ľudia si skôr zapnú hudbu na Spotify alebo podcasty a rádio zvykne počúvať najmä staršia generácia. Rádio teda starne so svojimi poslucháčmi. Je to úplne prirodzené. S príchodom nových médií ubúda záujem o tie staré (hlavne u mladej generácie). Preto sa rádia musia prispôsobiť trhu. Myslím si, že FUN je momentálne v komfortnej pozícii medzi Expresom a E2 a nemá dôvod na svojom vysielaní nič meniť. Svoje čísla si stabilne drží. Do príchodu E2 bolo FUN Rádio jednoznačná 1ka medzi mladými poslucháčmi. Keď prišla E2, tak chvíľu hľadalo svoje miesto na trhu, ale už sa zastabilizovalo. Zdá sa, že v súčasnosti nemá záujem priamo atakovať Expres a E2 nevníma ako hrozbu. Avšak keď začnú poslucháči FUNka odchádzať k E2, po zmenách, ktoré určite prídu, tak potom to samozrejme budú riešiť.

PS: Neverím, že si spokojný so všetkým čo Expres robí...

Ďakujem za prečítanie a prajem pekný deň

Peace

JaSomJa
JaSomJa
19.01.2022 18:33
0
0
Kreon - k zvukovému obalu

Osobne si myslím, že ak by chceli meniť jingle aj niekde inde ako pri správach a doprave, zmenili by to naraz. Takže ja nepredpokladám že v zvukovom obale v blízkom čase príde k zmenám. Iné by to bolo v prípade, keby Funko patrilo medzi také rádiá, ktoré obmieňa zvukový obal priebežne, to však nerobí asi nijaké rádio na Slovensku. No a ešte sa vyjadrím k tým A rotáciám, v tomto Funko fakt nie je moderné rádio

JaSomJa
JaSomJa
19.01.2022 17:56
0
0
MAJAK

Chápem že každý má svoj vkus, ale keď ja si predstavím že mám rádio počúvať kvôli tomu že vysiela Sajfa... Takéto niečo by som si nevedel predstaviť ani v najhoršom sne. Ale ako hovorím, asi budú nejakí ľudia, ktorým sa zdá, že Sajfa je dobrý moderátor

Kreon
Kreon
19.01.2022 15:35
0
0
A rotácia 3. týždeň 2022

Po mesačnej stagnácii sa nám ako tak pomenili pesničky. Aktualizovala sa aj hudobná knižnica (možno k lepšiemu).

Top 10
Powerplay (môj názov)
Shouse - Love Tonight
Adele - Easy on Me
Imagine Dragons - Wrecked

klasické Áčko
1. Ed Sheeran - Bad Habits
2. The Kid LAROI & Justin Bieber - Stay
3. Dua Lipa - Love Again
4. Ed Sheeran - Shivers
5. Lost Frequencies featuring Calum Scott - Where Are You Now
6. Camila Cabello - Don't Go Yet
7. Coldplay and BTS - My Universe

Pribudli aj nejaké novinky (napr.):
Alesso featuring Katy Perry - When I'm Gone
Glockenbach featuring ClockClock - Brooklyn
Michael Patrick Kelly - Blurry Eyes
YouNotUs x Nea - All My Life
Jonas Brothers - Who's In Your Head

Skôr nasadené (ešte v roku 2021)
Purple Disco Machine featuring Eyelar - Dopamine
Dermot Kennedy - Better Days
Celeste Buckingham - Feel
Glass Animals - Heat Waves
David Guetta, MistaJam & John Newman - If You Really Love Me (How Will I Know)
Tiesto & Ava Max - The Motto
Lil Nas X - Thats What I Want
Ray Dalton & Álvaro Soler - Manila
IMT Smile - V Lete...
Milky Chance - Colorado
Farruko - Pepas
Tinlicker & Helsloot - Because You Move Me

Kreon
Kreon
19.01.2022 15:03
0
0
Zvukový obal

Asi od včera má spravodajstvo nové jingle so starým hlasom. Osobne čakám, že sa čoskoro objavia nové jingles aj v ostatných sekciách.
Cca asi pred týždňom sa aktualizovala aj hudobná knižnica. To, čo mi osobne stále prekáža je to, že sa songy v A rotácii držia niekdy až pridlho. Ale to v ďalšom príspevku.

MAJAK
MAJAK
18.01.2022 21:26
0
0
2: Marekx

dnes som to postrehol aj ja, keďže zvyknem počúvať Sajfu, a ten podmaz na doprave sa mi zdá akýsi nevýrazný... ale je príjemný.

Marekx (neregistrovaný, 178.40.54.xxx)
Marekx (neregistrovaný, 178.40.54.xxx)
18.01.2022 18:58
0
0
nova zvuková grafika

Dnes som postrehol, že je nová zvuková grafika. Postrehol som to len pri správach a dopravnom servise, pri reláciach neviem, nepočúval som

MUDr. Bill GATES (neregistrovaný, 85.237.234.xxx)
MUDr. Bill GATES (neregistrovaný, 85.237.234.xxx)
17.01.2022 01:32
0
0
Jingles 1990-1998
JaSomJa oroginal (neregistrovaný, 85.237.234.xxx)
JaSomJa oroginal (neregistrovaný, 85.237.234.xxx)
11.01.2022 20:24
0
0
JaSomJa

Ty si fakt velky C.H.U.J

a co si expres akeho moderatora vychoval ŽIADNEHO....vsetko pobral co bolo dobre..
a teraz nema kdo poriadne vysielat len stary ranny hemendex.
A co bolo dobre vychodil alebo odislo samo od seba

JaSomJa
JaSomJa
11.01.2022 17:06
0
0
kuboz

Ak Ti vyhovuje Didiana alebo Sajfa, v poriadku počúvaj si ich. Len skús bez tých nadávok, určite by to išlo aj bez toho.
No a zareagujem aj na Henrietu. Asi o tom nevieš, ale Matúš už vo Funku bol. Odtiaľ išiel do E2 a potom so Expresu. Skús si uvedomiť ešte jednu vec. Moderátori v Exprese rástli, išli dopredu. Či to bol Mišo Sabo, ktorý bol v E2 a vlastne už v Okey, Kolibu posúdiť neviem či už aj tam, alebo Miša Mäsiarová, ktorá bola v E2, ale v Exprese sa posunula dopredu, naposledy Matúš, bol na Funku, potom v E2, ale kde urobil obrovský krok dopredu? No v Exprese. Vo Funku mali kedysi dávno moderátorov, ktorí sa zlepšovali. Ale to je minulosť. Teraz tam majú len mená, ktoré boli úplne super v minulosti. To nepopieram. Marcel bol úplne super, keď tam bol mladý, Didiana takisto, Sajfa on bol dobrý v dvojici či s Adelou, alebo Brunom, Marcelom, Tomášom, Efou, to boli časy keď bol tzv. Free Time a bývali tam rôzne dvojice, tam bol Sajfa super asi s každým, len pamätá sa už len na Adelu. Ale Sajfa sám... No bol dobrý keď občas zaskakoval za Pica napríklad v Music Files. Ale Funko musí ísť čo sa moderátorov týka trošku dopredu. Dať preč Marcela, Juniora, Didianu a Sajfu... Tiež Veru... a nahradiť ich novými hlasmi. Ale fakt novými, nie takými, ktorí už vo Funku boli, ako napríklad Matúš

kuboz (neregistrovaný, 185.52.217.xxx)
kuboz (neregistrovaný, 185.52.217.xxx)
11.01.2022 10:09
0
0
@JaSomJa

no lebo trapny Matušica alebo oničom sucha Barbora na exprese to je super vyhra v moderatoroch ty retard :D

HenrietaH (neregistrovaný, 92.245.5.xxx)
HenrietaH (neregistrovaný, 92.245.5.xxx)
11.01.2022 00:23
0
0
JaSomJa

Píšeš absolútne taľafatkay a keď ťa hnevá, že Expres tápa v tom, koho a či vôbec obsadiť v nemoderované vysielanie, uľahčím ti to...

Expres je iPRODUKT, čo sám vieš, FUN vždy bude market s moderátormi. A preto si viem predstaviť, že by do FUNka by (možno konečne) prišiel Krnčok namiesto Didiany, ktorá sa nedá počúvať už dlhodobo.

Žiadna výhra, ale príklad, ako oživiť FUN.

krtko original (neregistrovaný, 92.52.2.xxx)
krtko original (neregistrovaný, 92.52.2.xxx)
10.01.2022 23:01
0
0
...

Ešteže Expres má zadefinovanú cieľovú skupinu. Hrajú všetko od 80s po súčasnosť a rôzne žánre :) chvíľu sa hrá na dopravné rádio, chvíľu na spravodajské a chvíľu na hudobné.

JaSomJa
JaSomJa
10.01.2022 20:43
0
0
Martinko

Ja osobne si myslím, že vo Funku ani sami nevedia, pre akú cieľovú skupinu vlastne chcú vysielať. Predsa nie je v poriadku, ak tu chcú byť pre poslucháčov, ktorí ich počúvali pred desiatimi či dvadsiatimi rokmi, ale hudobne by chceli byť asi skôr pre tých mladších, kde si úplne zbytočne nechali zobrať svoj priestor Europe 2, ktorú kedysi akoby vôbec nepovažovali za konkurenciu. Mali by si oni sami zadefinovať svoju cieľovú skupinu, lebo to vôbec nemajú. A potom podľa toho prispôsobovať program, hudbu, moderátorov...

Martinko (neregistrovaný, 178.143.43.xxx)
Martinko (neregistrovaný, 178.143.43.xxx)
10.01.2022 19:40
0
0
@JaSomJa

Chápem, čo myslíš, ale je potrebné povedať aj to, že Funrádio už dávno nie je pre omladinu :) Poslucháči starnú s ním a myslím, že im moderátori vychádzajú z prieskumov, ako správna voľba. Inak by to nerobili, všakže :) Plus do toho skúšajú aj mladšie talenty. Ktovie, ako to dopadne a či im nájdu nejaké významnejšie stabilné miesto ako večer/víkend.

JaSomJa
JaSomJa
10.01.2022 19:23
0
0
Martinko

Či vysiela Sajfa, alebo Vera, alebo by to mala byť napríklad Didiana je úplne jedno, všetko sú to moderátori, ktorých by vrámci ich skupiny presunúť radšej na Vlnu, lebo súčasnej cieľovej skupine Fun rádia títo moderátori nemajú čo ponúknuť. Funko ak chce byť konkurencie schopné, má jedinú možnosť, úplne, ale fakt úplne, prekopať svoj tím moderátorov...

Počúvanosť
štvrtok, 18.4.2024
1.
21,26%   - 0,39%
2.
19,31%   - 0,26%
3.
11,92%   + 0,02%
4.
9,09%   + 0,12%
5.
7,91%   - 0,18%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 18.4.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
3. + 4. vlna 2023 (kĺzavé dáta)
1.
16,07%   - 0,08%
2.
14,06%   - 0,09%
3.
9,85%   + 0,31%
4.
8,52%   + 0,30%
5.
7,62%   - 0,40%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
3. + 4. vlna 2023 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
XII. etapa 2023 - II. etapa 2024
1.
31,3%   - 0,2%
2.
22,2%   - 0,5%
3.
21,6%   ± 0,0%
4.
17,8%   + 0,4%
5.
16,2%   - 0,2%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, XII.-II./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
14. týždeň 2024 01.04.2024 - 07.04.2024
1.
Album
Dua Lipa
Houdini
2.
Album
Thirty Seconds To Mars
Seasons
3.
Album
Sia
Gimme Love
4.
Album
Ofenbach
Overdrive Ft. Norma Jean Martine
5.
Album
Cyril
Stumblin' In
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over