menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Diskusia k téme Finančná kríza - ako ovplyvní médiá a hlavne rádiá?

5 príspevkov
Peter Kotrčka (neregistrovaný, 91.127.68.xxx)
Peter Kotrčka (neregistrovaný, 91.127.68.xxx) 07.01.2009 20:14
ukrajina

a to uz plati? lebo vcera sa mi zdalo, ze 936 uz nesla vecer.

je to smutne, ostava len satelit sirius.

SUDi (neregistrovaný, 89.173.146.xxx)
SUDi (neregistrovaný, 89.173.146.xxx) 06.01.2009 20:44
na Ukraine kvôli krize

verejnopravne stanice UR-1,UR-2,UR-3,RUI vysielajuce na strednych a kratkych vlnach obmedzuju vykony vysielačov a dlžku denneho programu.

kHz / Programme / Tx / Changes
549 / UR-2 / Nikolaev (Luch) / Reduction of capacity up to 150 kW and Reduction of an operating time up to 0400-2200
549 / UR-2 / Lvov (Krasne) / Reduction of an operating time up to 0400-2200
549 / UR-2 / Kiev (Brovary) / Termination of broadcasting 0400-2200.
810 / UR-1 / Lutsk (Pidgaytsy) / The termination of broadcasting
936 / UR-1 / Lvov (Krasne) / Reduction of capacity up to 600 kW
936 / RUI / Lvov (Krasne) / Termination of broadcasting 2300-0300
1431 / UR-3 / Nikolaev (Luch) / Reduction of an operating time up to 0400-2200
1530 / UR-1 / Vinnitsa (Zarvanty) / The termination of broadcasting
1557 / UR-1 / Putila (Chernovitskaya oblast) / The termination of broadcasting

6020 / UR-2 / Nikolaev (Luch) / Termination of broadcasting 1800-0200
7285 / UR-2 / Nikolaev (Luch) / Termination of broadcasting 0600-1300
9785 / RUI / Nikolaev (Luch) / The termination of broadcasting
15635 / RUI / Lvov (Krasne) / The termination of broadcasting

Robert (neregistrovaný, 85.216.233.xxx)
Robert (neregistrovaný, 85.216.233.xxx) 06.01.2009 20:11
Pocul som take nazory

ze kriza sa dotkne hlavne vyroby investicnych celkov a menej spotrebneho tovaru. Kedze v radiach sa inzeruje spotrebny tovar a sluzby, nie investicne celky, takze dopad na inzerciu v radiach by mal byt len nepriamy, t.j. niektori ludia pridu o pracu, budu mat menej penazi a tym padom casom klesne odbyt sluzieb a spotrebneho tovaru, co sa mozno prejavi na objeme inzercie. Vraj ak sa kriza prekona do pol roka, na Slovensku ju relativne malo pocitime.

Lepsie casy vraj cakaju platenu televiziu, kedze toto je najlacnejsi typ zabavy, ktory ludia uprednostnia pred inou zabavou, na ktorej budu chciet setrit.

Mna skor trapi stav SRo a STV. Tie budu krachovat, aj keby sme boli najsilnejsia ekonomika sveta.

MAJAK (neregistrovaný, 78.141.78.xxx)
MAJAK (neregistrovaný, 78.141.78.xxx) 06.01.2009 15:18
to: LuboTS

Ja si myslim, Lubo, ze skor sa to dotkne roznych fabrik na vyrobu dacoho, napriklad automobilovy priemysel, alebo potravinarsky, odevny (textilny) a pod. Ale, ze by media obmedzovali kvalitu ich vysielania? Teda, v priamej umere vzhladom na to, ze by mali mat menej reklamnych investorov, to sa mi zda nepravdepodobne, pretoze kazdopadne najvacsimi prinoscami do reklamy su podla mojho nazoru rozni operatori (orange, t-com, t-mobile, o2), dalej banky (slsp, tb) atd., ved to poznas - ale toto sa tyka televizii. Pravdupovediac neviem, ake rozne reklamy casto roluju v radiach, pretoze uz dlhu dobu pocuvam prevazne ceske stanice, pripadne americke a zpomedzi slovenskych, ktore pocuvam, SiTy a FM ide tak malo reklamy, ze ani neviem co tam davaju... :)

LuboTS (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
LuboTS (neregistrovaný, 0.0.0.xxx) 06.01.2009 10:54
Finančná kríza - ako ovplyvní médiá a hlavne rádiá?

Predpokladá sa že spoločnosti budú šetriť a viac rozmýšľať kde investovať a kde nie. A určite sa bude investovať menej do reklamy. Čo myslíte, čo urobí finančná kríza s rádiami?

Počúvanosť
pondelok, 18.1.2021
1.
24,11%   + 3,96%
2.
13,73%   + 1,16%
3.
13,68%   - 0,71%
4.
12,01%   + 5,17%
5.
4,86%   + 1,00%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 18.1.2021
podiel [%] celkovej počúvanosti
2. + 3. vlna 2020 (kĺzavé dáta)
1.
17,36%   - 0,28%
2.
14,95%   - 0,08%
3.
10,16%   - 0,03%
4.
8,11%   + 0,15%
5.
7,35%   + 0,34%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
2. + 3. vlna 2020 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
X.-XII. etapa 2020
1.
34,3%   + 0,1%
2.
24,9%   + 0,4%
3.
23,8%   + 0,1%
4.
19,1%   + 0,4%
5.
16,7%   + 0,2%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, X.-XII./2020
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
2. týždeň 2021 11.01.2021 - 17.01.2021
1.
Joel Corry feat. Mnek
Head & Heart
2.
Twocolors
Lovefool
3.
Vize & Tom Gregory
Never Let Me Down
4.
Kygo & Donna Summer
Hot Stuff
5.
Ofenbach & Quarterhead feat. Norma J. Martine
Head Shoulders Knees & Toes
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Katy Perry
Never Really Over