menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Diskusia k téme Zoslabel signal v Kosiciach

33 príspevkov
marcel (neregistrovaný, 85.248.5.xxx)
marcel (neregistrovaný, 85.248.5.xxx)
01.02.2009 16:51
0
0
signál rádia

Môžte mi niekto poradiť - mám všetky rádia zlé alebo je v Poproči (KE) zlý signál, akúkoľvek stanicu totiž, ktorú si chcem naladť, ale hlavne Slovensko a Regina sa totiž nedajú.

palo zo Stankovian (neregistrovaný, 213.151.213.xxx)
palo zo Stankovian (neregistrovaný, 213.151.213.xxx)
05.01.2009 15:14
0
0
Sila signálu

Keď je hmla idú oveľa lepšie stanice zo vzdialených vysielačov, keď je sneh a jasno bez hmly, idú oveľa horšie. V lete je zase riziko vzniku vrstvy ES, takže idú stanice horšie, alebo celkom vymiznú dokonca aj silné vysielače. To by ma zaujímalo - prac.na Dubniku - o akom výkone idú stanice počas obdobia rizika ES. Mne sa raz stalo, že aj stanice z 20 km vzdialenej Krížavy boli načisto prehlušené.
Vplyv ročných období mám odskúšaný na staniciach Dúha, DCA, Hviezda, Beta - všetko diaľkový príjem. V zimných mesiacoch som badal veľké zoslabenia signálu. Hlavne pri Bete a Hviezde z BB, kde bežne stereo s RDS, ale počas zimy bol problém aj so stereom. Takže najlepšie obdobie na dobrý príjem mi vychádzajú jarné a jesenné mesiace.

JA (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
JA (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
04.01.2009 11:33
0
0
NEMAS PRAVDU

Staticke FM vzielace su prevazne vsetky nema zmysel menit vykony kazdy predsa chce vzdy zasobovat signalom co najvacsie uzemie tak vysiela vzdy s maximalnym vykonom

prac.na Dubniku (neregistrovaný, 195.3.168.xxx)
prac.na Dubniku (neregistrovaný, 195.3.168.xxx)
01.01.2009 16:50
0
0
Nemas pravdu

Vykony na vysielacoch bezobzlusnich sa stahuju dialkovo teda z najblizsieho odbavovacieho strediska a tych je na SR dost. Najblizsi je Dubnik to znamena ze vykony dajme tomu Funradia sa ztahuju priamo na tomto vysielaci. Napriklad taky Expres to ma vymyslene perfektne pretoze svoje vykony si mozu uberat priamo zo studia, teda z technickej miestnosti a nespoliehat sa na Odb. strediska. A dispecing z kamzika sleduje SRO nie sukromne stanice. Ok ? Funradio si ho ovlada samo prip. ak to maju dohosnute. A to ze FM vysielace su staticke je hlupost. Ziadne vysielace niesu staticke, keby ano uz polovica by bola offline.

. (neregistrovaný, 85.135.196.xxx)
. (neregistrovaný, 85.135.196.xxx)
01.01.2009 02:07
0
0
pre "prac.na dubniku..."

Aj mne sa to nejako nezdá s tým menenim a sťahovaním výkonov na FM. Pokiaľ viem a pokiaľ som čítal odbornú literatúru pridávajú a uberajú sa len výkony na stredovlnných, krátkovlnných a dlhovlnných vysielačoch. Vysielače VKV/FM majú statické výkony. Výkon sa na inú hodnotu zmení (zvýši), len ak sa prekoordinuje.

J. (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
J. (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
31.12.2008 15:26
0
0
pre pracovníka na Dubníku

Ty si tam asi pracoval v strážnej službe v domčeku pri bráne a živote si nevidel zostavu FM vysielačov, ktoré teraz bežia.Je to bezobslužná prevádzka a ľudia sú na RV Prešov. Má to diaľkový dohľad z dispečingu na Kamzíku.

Robert (neregistrovaný, 85.216.233.xxx)
Robert (neregistrovaný, 85.216.233.xxx)
23.12.2008 10:14
0
0
To nie je na zlepsenie signalu

ale na ochranu zariadeni pred rozdielom potencialov napr. medzi budovami.

jozef licko (neregistrovaný, 80.87.222.xxx)
jozef licko (neregistrovaný, 80.87.222.xxx)
22.12.2008 23:37
0
0
zly signal v kablovke

prosim o radu, ci by mi moj problem s zlym signalom mohlo vyriesit nieco taketo:
http://www.dipol.sk/galvanick_sign_lov_izol_tor_5_…
co mi odporuca jeden manik z ceskeho fora. Mohlo by to fungovat? Co si o tom myslite? Prosim o radu. vopred dakuje, jozef

ondrej (neregistrovaný, 213.108.125.xxx)
ondrej (neregistrovaný, 213.108.125.xxx)
23.11.2008 09:33
0
0
pre pracovnika na dubniku

este sa ta nieco opytam kto stahuje vykony na vysielacoch ktore su nestrazene a musi sa stahovat vykon pri vysielacoch ktore maju vykon napr. 2 kW alebo pod 10 kW ked to nieje zenevska frekvencia

ondrej (neregistrovaný, 213.108.125.xxx)
ondrej (neregistrovaný, 213.108.125.xxx)
23.11.2008 09:26
0
0
mas pravdu

ale mne ked je hmla mne ukazuje vacsi signal

prac.na dubniku (neregistrovaný, 213.81.148.xxx)
prac.na dubniku (neregistrovaný, 213.81.148.xxx)
22.11.2008 17:01
0
0
Vysielac neni statická vec.

Dovolim si poznamku. Myslite si ze vysielac Dubnik napr. funradio vysiela cely den na 80,00 kW. Kde zijete. V noci funko a to vsetky radia znizuju vykony aj o 15 %. Cez den sa vysiela na 99,3 % Takze naposledy sme na funradiu pouzili vykon 80,00 kW asi pred dvoma tyzdnami ked to dovolovalo pocasie. Prepacte pracujem tam, a mam na kontrole a hliadke prave vysielace rozhlasu. Praacoval som aj na Krizave a funradio tam zvatsa vysielalo na 13 kW kdeze na 20 to bolo tak par krat do roka. Tu na dubniku je to ine tu 80-tku si dovolime ľ-šx do mesiaca zvatsa iba ych 75 kW dakedy iba 60 - cez burky napriklad. Naposledy si pamatam ako sme cez jednu silnu burku stiehlki setky vykony a napr. funradio vysielalo na 30 kW a SRo setko na 50. Pozn. ked je hmla signal je horsi. ked je dazd signal je najhorsi. ked vydno a je jasno da sa no a ked je burka je najlepsi. Asi tak.

ondrej (neregistrovaný, 213.108.125.xxx)
ondrej (neregistrovaný, 213.108.125.xxx)
17.11.2008 08:26
0
0
doplnok

tym padom je lepsi signal

ondrej (neregistrovaný, 213.108.125.xxx)
ondrej (neregistrovaný, 213.108.125.xxx)
17.11.2008 08:25
0
0
neni to pravda

i ked je hmla a vysielac nevidis hmla je skupenstvo vody a voda je vodiva

Marek (neregistrovaný, 78.99.180.xxx)
Marek (neregistrovaný, 78.99.180.xxx)
16.11.2008 22:19
0
0
@ondrej

Dnes ide Fun z 87.7 lepsie ako vcera. Podla mna si myslim, ze ked je hmla, je horsi signal ako ked je jasno

ondrej (neregistrovaný, 213.108.125.xxx)
ondrej (neregistrovaný, 213.108.125.xxx)
16.11.2008 19:38
0
0
doplnok

ked na jesen opadajnu listy intenzita signalu je vacsia naopak ked na jar pucia postupne sa intenzita zmensuje viem to z vlastnej skusenosti napriklad to velmi ovplyvnuje intenzitu rumunskych radii na vychodnom slovensku a celkovo vsade

ondrej (neregistrovaný, 213.108.125.xxx)
ondrej (neregistrovaný, 213.108.125.xxx)
16.11.2008 19:33
0
0
uz som to chcel napisat davno ale este som si to overil

intenzitu signalu moze ovplyvnit aj opadanie listia na jesen na stromoch aj naopak ked pucia na dalej teplota vzduchu a mraz ked je mraz alebo hmla intenzita signalu je vacsia a naopak ked je horuco je mensia

ondrej (neregistrovaný, 213.108.125.xxx)
ondrej (neregistrovaný, 213.108.125.xxx)
16.11.2008 17:23
0
0
pre ***

aspon budes kludnejsi

*** (neregistrovaný, 78.99.38.xxx)
*** (neregistrovaný, 78.99.38.xxx)
16.11.2008 14:01
0
0
zoslabel...

aj ja som "zoslabel", keď som to čítal!

ondrej (neregistrovaný, 213.108.125.xxx)
ondrej (neregistrovaný, 213.108.125.xxx)
16.11.2008 13:35
0
0
doplnok

87.7 MHz 80.00 kW funradio

ondrej (neregistrovaný, 213.108.125.xxx)
ondrej (neregistrovaný, 213.108.125.xxx)
16.11.2008 13:33
0
0
ja urcite viem

ze 102.5 MHz 1.00 kW poprad dubina funradio prebera signal z dubnika

niker (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
niker (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
16.11.2008 13:13
0
0
@marek

Ja si však myslím, že 102,9 preberá signál z 87,7, lebo keď je odstávka alebo výpadok vysielača dubník, nejde ani 102,9

opino (neregistrovaný, 78.99.16.xxx)
opino (neregistrovaný, 78.99.16.xxx)
16.11.2008 08:55
0
0
sideria

chlapci a dievcata vsetci na usne!!!!

Marek (neregistrovaný, 78.99.125.xxx)
Marek (neregistrovaný, 78.99.125.xxx)
15.11.2008 21:24
0
0
@glow

Nemozem s tebou suhlasit, lebo na vezi citelne pocujem, ze Fun na 87,7 hraje s trocha oslabenym signalom a takým akoby tlmeným zvukom. Nieco sa im zrejme pokazilo alebo nieco. 102,9 chytim, ale nie je to uplne najcistejsi zvuk a to byvam 15km od KE.

niker (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
niker (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
15.11.2008 17:46
0
0
@glow

To nie je zoslabený signál ani žiadna kompresia zvuku !!!, ale počas jazdy sa rádio automaticky prelaďuje pri exprese z 95,2 na 106,2 a naopak a takisto pri funrádiu z 87,7 na 102,9, pričom frekvencia 95,2 hraje hlasnejšie ako 106,2 a takisto fun 102,9 je hlasnejšie ako 87,7. Majú to proste blbo nastavené

Stano (neregistrovaný, 213.160.189.xxx)
Stano (neregistrovaný, 213.160.189.xxx)
14.11.2008 19:03
0
0
hlasitost

Skus ist KE - BA autom.. a pocuvat Expres.. co vysielac to uplne iny zvuk a hlasitost.. ale to co spominas, neregistrujem zmenu.

Počúvanosť
štvrtok, 18.4.2024
1.
21,26%   - 0,39%
2.
19,31%   - 0,26%
3.
11,92%   + 0,02%
4.
9,09%   + 0,12%
5.
7,91%   - 0,18%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 18.4.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
3. + 4. vlna 2023 (kĺzavé dáta)
1.
16,07%   - 0,08%
2.
14,06%   - 0,09%
3.
9,85%   + 0,31%
4.
8,52%   + 0,30%
5.
7,62%   - 0,40%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
3. + 4. vlna 2023 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
XII. etapa 2023 - II. etapa 2024
1.
31,3%   - 0,2%
2.
22,2%   - 0,5%
3.
21,6%   ± 0,0%
4.
17,8%   + 0,4%
5.
16,2%   - 0,2%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, XII.-II./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
14. týždeň 2024 01.04.2024 - 07.04.2024
1.
Album
Dua Lipa
Houdini
2.
Album
Thirty Seconds To Mars
Seasons
3.
Album
Sia
Gimme Love
4.
Album
Ofenbach
Overdrive Ft. Norma Jean Martine
5.
Album
Cyril
Stumblin' In
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over