menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Diskusia k téme Kde je Vlado Brožík?

97 príspevkov
poslucháčka (neregistrovaný, 91.191.110.xxx)
poslucháčka (neregistrovaný, 91.191.110.xxx)
03.11.2011 23:23
0
0
nechápem

Absolútne nechápem príspevky v tejto diskusii. Pod vedením pani Zemkovej sa SRo dostala na najvyššiu úroveň, akú si pamätám. Devín a Litera- výborné, nádherná hudba. Samozrejme nehrajú Abbu, Bee Gees, Cher a soundtrack k hollywoodskej sračke "Správa vo fľaši", ktoré onehdy tak nadšene propagoval vo svojich reláciách pán Brožík, ktorý sa vyznačuje tým, že má absolútny vkus, teda aspoň podľa svojej mienky. Pán Brožík, ste veľmi frustrovaný človek, prejavuje sa to vašou nepretržitou slovnou agresivitou. Keď som pred rokmi počúvala vaše relácie, tak som vám asi päťkrát začala písať list asi v tom duchu, že síce neverím na minulé životy, ale keby to bola pravda, tak vy ste v minulom živote museli byť inkvizítorom, lebo neustále máte potrebu súdiť a odsudzovať takmer všetkých a všetko. No, ale potom som tie koncepty potrhala, už ani neviem prečo. Myslím, že by ste si mali trochu upratať v duši.

V.B. (neregistrovaný, 85.216.151.xxx)
V.B. (neregistrovaný, 85.216.151.xxx)
13.04.2011 09:11
0
0
A presne o tom to celé je

To je ten „vynikajúco riadený“ rozhlas, nad ktorým sa tak neustále vytešuje R.Sulík (hlavný strojca Zemkovej nedávneho služobného a mocenského povýšenia). To sú tie „skvelé výsledky“ za ktoré si Zemková zaslúži tú mnohotisícovú odmenu v eurách.

* (neregistrovaný, 188.112.80.xxx)
* (neregistrovaný, 188.112.80.xxx)
13.04.2011 01:07
0
0
Otras

Nefunkčný web SRo za 138 000 evry.
Výber z diskusie na medialne.sk:

Keby.... / kudlanka / 15:09
...sa Rada venovala aj takým " maličkostiam " ako je web SR, ktorý je tak úbohý a ešte k tomu už nefuguje dosť dní. To čo zaplatil rozhlas za vynovenie tohoto webu mi pripadá ako zlý sen. Pozrel si vôbec niekto web Českého rozhlasu. To je paráda. Ten čo stvorili naši je ako keby to robil nejaký žiak 5 triedy. A to len dúfam, že som ho neurazila. Takže, týmto sa zaoberajte vážení členovia rady. Spustili to vo februári a odvtedy čo ? Driememe ?

http://ttp://medialne.etrend.sk/televizia-spravy/licencna-rada-dnes-vo-velkom-preveri-vysielanie-reklamy-v-televiziach.html

Ten web je hanba prezentácie "narodného" rozhlasu. A to sme že vraj v EU... A ešte sa na ňom poniektoré osoby ponabaľovali. Niečo neuveritešné, riadna sila!!!

V.B. (neregistrovaný, 85.216.151.xxx)
V.B. (neregistrovaný, 85.216.151.xxx)
12.04.2011 15:17
0
0
Malá faktická

Čo sa momentálne v RTVS deje, asi nikoho v tejto republike nezaujíma. Politikov už zo zvyku (kedy ich vôbec niečo tak „banálne“ ako sú verejnoprávne médiá, zaujímalo?), bežných, obyčajných ľudí jednoducho preto, že majú omnoho vážnejšie problémy – napríklad ako v tomto štáte prežiť a nekradnúť. Z času na čas, aspoň na pár minút, ale spozornejú všetci. Napríklad dnes, keď predseda NRSR Sulík vyzval M.Zemkovú, aby vrátila akési odstupné. 90% ľudí absolútne nechápe – a nemôže ani chápať – o akom odstupnom asi tak môže byť reč, keď Zemková nikam neodišla, ale práve naopak, bola zvolená na ďalších 5 rokov.
Práve toto zrejme prekvapilo aj (inak vášnivého fanúšika M.Zemkovej) R.Sulíka. Takže, na lepšie pochopenie etického rozmeru týchto vecí uvediem iba niekoľko za sebou nasledujúcich faktov.
Keď Zemková v roku 2006 nastúpila do funkcie generálnej riaditeľky SRo, prvé, čo urobila, bolo odobranie osobných ohodnotení všetkým zamestnancom SRo. Tým všetkých nielen dokonale bolševicky zglajchšaltovala, ale aj ožobračila, pretože iba týmto jej krokom všetci redaktori, produkčné a iní zamestnanci SRo prišli nielen o zaslúžené a diferencované docenenie svojej práce, ale – v paušálnom vyjadrení – zhruba o 10 až 15% zo svojej mesačnej mzdy. Nyvždy, bez akejkoľvek náhrady, navyše v čase narastajúcej inflácie. „Odmeňovanie“ tých najlepších potom Zemková vygradovala ich postupným vyhadzovaním na dlažbu. Prečo tých najlepších? No jednoducho preto, že iba najlepší majú v sebe odvahu niečo spochybňovať a kritizovať – priemerní a podpriemerní zo strachu o to málo, čo majú, držia hubu a krok. Takže každý, kto sa odvážil Zemkovej v čomkoľvek oponovať, pocítil tvrdosť dlažby, resp. asfaltu na Mýtnej. Posledný prípad, o ktorom osobne viem, sa stal v roku 2010, keď Zemková bez štipky zľutovania, po 40-tich rokoch služby, vyhodila zo SRo šéfa spravodajských zvukových majstrov Bohuša Ďuriša. 2 roky pred dôchodkom! Každý ako tak duševne zdravý a normálny človek čakal, že takéto počínanie musí Zemkovej, skôr alebo neskôr, „zlomiť väz“. To by sme ale nesmeli byť na Slovensku. Naopak, napriek presne opačným (a hojne medializovaným) ubezpečeniam zo strany zainteresovaných politikov, bola M.Zemková, k 1.1.2011, ešte povýšená, s predĺžením mandátu o ďalších 5 rokov. Tí, čo sa o túto intronizáciu storočia z titulov svojej moci zaslúžili najviac, to jedného dňa celkom určite dostanú spočítané. Ono to raz príde celkom samo. Nečakane, ale nanajvýš prirodzene. Ako keď v reštaurácii čašník prinesie účet.
Ale čo sa zrazu, nič netušiac pri letmom čítaní teletextu, dozvedáme? Že ďalejslúžiaca M.Zemková dostala akúsi odmenu a k tomu akési odstupné. Za čo odmenu a za čo odstupné netuší nik, resp. niekto zainteresovaný asi tuší, ale určite sa s tým na verejnosti nepochváli.
Čo je ale na celej veci tak „zaujímavé“, je celková suma týchto evidentne neoprávnene (a pokiaľ nie v rozpore so zákonmi, tak celkom určite v rozpore so slušnými mravmi) vyplatených peňazí: podľa údajov denníka SME – cca 30 000 €. (!) Údajne vo výške akéhosii 3 plus 2-násobku mesačného platu. Zrejme jej platu. Pretože, ak vezmeme do úvahy, koľko v tomto štáte zarbába normálny, obyčajný človek, IDE O 60-NÁSOBOK PLATU. A to je asi tak všetko, čo som chcel touto faktickou poznámkou povedať.

Vlado Brožík (neregistrovaný, 85.216.151.xxx)
Vlado Brožík (neregistrovaný, 85.216.151.xxx)
12.04.2011 11:06
0
0
O čo ti ide, Robert?

Ja aj bez teba predsa veľmi dobre viem, čo som na tému RTVS povedal – keď sa ešte tá myšlienka iba rodila. Videl som v tom reálnu šancu urobiť konečne poriadok nielen v STV, ale aj v SRo. Že to dopadlo presne opačne, ako sme mnohí (nielen ja) očakávali, nie je ani mojou chybou, ani mojou vinou.
Možno by si, namiesto analyzovania mojich diskusných príspevkov (čo som kedy povedal a čo som kedy nepovedal) mohol aspoň naznačiť nejaký svoj, vlastný názor.
RTVS mohlo byť novým začiatkom. Takto sa to scvrklo na definitívny koniec. Ukázalo sa totiž dodatočne – a to nikto nemohol pôvodne tušiť – že išlo len a len o ventilovanie nenávisti voči riditeľovi Nižňanskému a hľadanie zámienky, ako sa ho zbaviť. Súbežne s predĺžením a rozšírením moci omnoho väčšieho zla, než bol Nižňanský. Naozaj len úplný zaslepenec sa môže tváriť tak, akokeby sa tou čisto politickou voľbou Zemkovej a spol. vo vzťahu k RTVS nič nestalo. Celá tá pôvodné taká nádejná myšlienka, celá tá šanca na revitalizáciu našich verejnoprávnych médií sa tým hodila cez palubu. Moje názory a postoje sú dokonale konzistentné. To sa ale rozhodne nedá povedať o správaní sa našich politikov. Áno, ten kolosálny podvod vo veci RTVS nás mnohému naučil. Ale to všetko vieme až teraz. S výnimkou jasnovidcov a prorokov, ktorí všetko asi vedeli už dopredu. Ja k nim, bohužiaľ, nepatrím. A môžem k veciam zaujať vecné stanovisko až potom, keď sa naozaj stanú.
Auž iba odkaz pre Silviu Kuricovú: ĎAKUJEM !

Silvia Kuricová (neregistrovaný, 178.41.121.xxx)
Silvia Kuricová (neregistrovaný, 178.41.121.xxx)
12.04.2011 10:38
0
0
Poďakovanie

A čo je zlé na tom, keď má niekto vieru a verí na nádej ?!! Pán Brožík, ospravedlňujem sa, že som doteraz nemala odvahu sa podpísať. Chcem sa Vám poďakovať za Vašu prácu, lebo bola pre mňa oporou pri mojej, dnes si uvedomujem, že ťažkej práci. Napriek tomu bola robená s radosťou a to bol najväčší problém pre ľudí. Ešte raz ďakujem a prajem Vám všetko dobré. Silvia Kuricová

Robert (neregistrovaný, 89.173.42.xxx)
Robert (neregistrovaný, 89.173.42.xxx)
12.04.2011 10:03
0
0
@Vlado Brožík

Teraz pisete:

"Namiesto verejnoprávnej STV a verejnoprávneho SRo majú teraz jednu supermediálnu latrínu, do ktorej si môže kto-chce nasrať čo sa mu len zachce."

V decembri ste vsak na tu supermedialnu latrinu mali uplne iny nazor (27.12.2010 11:20):

"Od (dúfajme, že už definitívne odchádzajúceho) zemkovského vedenia SRo som si užil nejeden parádne sadistický úder pod pás, nejeden amorálny a protizákonný kopanec. Ale nepodarilo sa im to, o čom v kútku duše tak snívali - zlomiť ma a zraziť na kolená. Pretože ste pri mne zostali VY - poslucháči. A čo - poslucháči... To je veľmi slabé, povrchné slovo. VY všetci ste predsa nielen používatelia, ale aj spolutvorcovia toho, čo nazývame verejnopôrávnym rozhlasom a čo Zemková a spol tak barbarsky pošliapali. Už im zostáva len pár dní. A podľa všetkého konečne svitá na lepšie časy. Najmä pre nás - ľudí okolo Slovenského rozhlasu. Nevadí, že od januára sa to bude volať inak. Bude to mať ale tú svoju staronovú filozofiu, tú svoju starú známu, ľudsky prívetivú dušu. Bude to zas verejnoprávne médium nás všetkých. A to je krásny vianočný darček roku 2010. Najkrajší, aký sme si len mohli želať."

* (neregistrovaný, 188.112.102.xxx)
* (neregistrovaný, 188.112.102.xxx)
12.04.2011 01:11
0
0
Ako sa nabaľujú...

Prečítajte si na tomto odkaze celú tú diskusiu, ako sa niketoré osoby (M.Z., R.O., ...) nabalili, nabaľujú a budú nabaľovať, zostanete v šoku, čítajte:

http://medialne.etrend.sk/televizia-spravy/lintner…

Vlado Brožík (neregistrovaný, 85.216.151.xxx)
Vlado Brožík (neregistrovaný, 85.216.151.xxx)
11.04.2011 11:13
0
0
Povedal si to Jaro aj za mňa

Panebože, čo je to len za arugument, že niekto je „realista“? „Realistom“ je predsa každý druhý zločinec, každý druhý mafián, každý druhý boss tohto legalizovaného organizovaného zločinu zvaného politika. Čo je na tom až takého realistického, keď nejaká bezškrupulózna kariéristka bude robiť šéfku čohokoľvek, len nech to prináša peniaze a moc? Čo je to za spoločnosť, ktorá takýmto „realistom“ zveruje do rúk niečo tak drahocenné a nezastupiteľné, ako sú verejnoprávne médiá? Čo je to za politikov, ktorí pod pláštikom akejsi ekonomickej výhodnosti (ktorá je sama osebe sporná) dávajú zelenú ľuďom, nedotknutým kultúrou, ľuďom bez čo i len stopových náznakov nejakej slušnosti? Povedané celkom lapidárne – čo je na tom až takého „realistického“ a „ekonomicky výhodného“ vpustiť takmer všade teda aj do sfér, kde ešte donedávna panovala kultúrnosť a civilizovanosť, tie ako huby po daždi sa rozmnožujúce SVINE? O čo tu vlastne ide?
A potom: to si naozaj nikto na tomto čoraz viacej kultúrne vytunelovanom Slovensku nevšimne, že ani STV ani SRo si už niekoľko rokov neplní svoje verejnoprávne povinnosti čo sa týka programu? A tu naozaj nejde len o ten taký notoricky známy, všade sa rozmáhajúci bulvár, do neba volajúcu oplzlosť a porno. Písal mi jeden z nyvjyšších top-managerov Českého rozhlasu. Že bol nedávno, v lete, na pracovnej ceste na Slovensku. V hotelovej izbe si ráno pustil SRo - Rádio Slovensko. Moderátorka sa tam vraj s poslucháčmi bavila na tému, kedy dostali prvý horúci bozk a ako to chutilo. Pre nás celkom bežná záležitosť, nad ktorou sa už fakticky nikto ani len nepozastaví. Ale ten zdesený český rozhlasový topmanager sa ma pýtal: „Panebože, co to tady máte? To kvůli tomuhle si platíte veřejnoprávná média? Vždyť to s veřejnoprávném vysíláním nemá nic společného!" Asi tak.
Ale čo chceli, to majú a to aj naďalej budú mať. Je to ich vizitka, nie naša. Namiesto verejnoprávnej STV a verejnoprávneho SRo majú teraz jednu supermediálnu latrínu, do ktorej si môže kto-chce nasrať čo sa mu len zachce. Totiž “kto chce“: úzka zväzácko-mediálna mafia eufemisticky nazývaná „dobre zohraným tímom“, zomknutá okolo okolo tých... Už len menovať ich je špinenie sa čímsi nesmierne zapáchajúcim a nezmývateľným.
Takže tak. Tak je to aj s tými skrz-naskrz falošnými argumentmi o tzv. „realizme“ a tzv.„ekonomickej úspore“ pod hlavičkou RTVS. A ja len zo srdca želám všetkým kultúrnym a slušným Slovákom, aby mali čo najlepší príjem všetkých tých poľských, maďarských a českých rádiíí a televízií.

jaro (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
jaro (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
09.04.2011 10:07
0
0
RTVS

Keď sa neberie všeobecne do úvahy duchovnosť- v širšom slova význame,ale len akási ekonomická pragmatickosť( prípad Zemkovej),tak sa zákonite všetko musí zdegradovať .Kedže aj kultúra ako taká vzniká,udržuje sa a rozvíja sa na základe duchovna,tak v tomto prísne realisticko-ekonomicko- finančnom prostredí nemá šancu prežiť a nie ešte sa aj rozvíjať.Zato je ten všeobecný úpadok kultúrnosti a morálky, a to nie len v RTVS ale aj vo verejnom -politickom živote.O tom ,že p.Zemková je realistka-pragmatička-nepochybujem ,ale na kolko jej chýba aj práve rozmer povedzme duchovno-idealisticko-kultúrny,tak to je potom v konečnom dôsledku pre RTVS katastrofa.Kúltúrnosť sa vytráca-na úkor ekonomicko-realistickej vízie budúcnosti.Lenže ked sa vytráca kultúrnosť s verejných medií,tak v tom momente si prestane plniť svoju funkciu a opodstatnenie.

Pe3k (neregistrovaný, 178.41.98.xxx)
Pe3k (neregistrovaný, 178.41.98.xxx)
09.04.2011 08:48
0
0
rozhovor

Podla mojho nazoru je ta zena len realistka, ktora sa neboji povedat skutocnost a nie prave ruzove vyhliadky nahlas. Ja jej drzim palce :-) a verýmä :-)

* (neregistrovaný, 188.112.71.xxx)
* (neregistrovaný, 188.112.71.xxx)
09.04.2011 00:43
0
0
Divák STV musí zaťať zuby

Prešítajte si rozhovor s pozemkovou

http://hnonline.sk/vikend/c1-51497810-divak-stv-mu…

A hlavne tú diskusiu rozčúlených koncesionárov, divákov a poslucháčov:

http://hnonline.sk/?article [comment][ukaz_vsechny]=1&article[co mment][art_id]=51497810&p=k0B400_d&a rticle[id]=51497810#comm

Vlado Brožík (neregistrovaný, 85.216.151.xxx)
Vlado Brožík (neregistrovaný, 85.216.151.xxx)
08.04.2011 14:38
0
0
Milá Silvia!

Je pre mňa vždy nesmiernym potešením čítať vyznania ľudí, ako ste Vy. Aj keď je to smutné čítanie. Ale ako máme byť veselí v tejto načisto dehumanizovanej a kultúry zbavenej civilizačnej stoke? Všetci, alebo takmer všetci túto krajinu milujeme. Narodili sme sa v nej, vyrástli, prežili prvé lásky, poctivo pre ňu pracovali. Milujeme túto krajinu až natoľko, že z nej nedokážeme ani odísť. Môj syn s k tomu odhodlal po niekoľkých rokoch zúfalého a bolestivého zvažovania. Momentálne žije v Anglicku. Ja to tu už nejako, rovnako ako ďalšie tisíce z nás, „odklepem“. A plne s Vami súhlasím, Silvia, aj v tom, že si musíme, stoj čo stoj, udržať aspoň posledné zvyšky lásky k tejto nádhernej, po starých otcoch zdedenej krajine a k jej národom (to množné číslo je zámerné), jej ľudu, jej spoluobčanom. Žiaľ, kam sa len pozrieme – samý hnus. Čím vyššie, tým hnusnejší. Nijakých ako-tak slušných, tobôž verejnoprávnych médií na Slovensku už niet. Počul som už o tom poľskom rádiu. Na jednej strane ho Poliakom úprimne závidím, na druhej strane im ho zo srdca želám. Pretože Poliaci, napriek všetkému (napriek „demokracii“, napriek „slobode“ a iným údajným výdobytkom revolúcie) ešte neprestali byť hrdým, dôstojným a kultúrnym národom. A zo srdca to poľské Rádio Trojku želám aj tým z nás, ktorí už nemajú žalúdok čo i len zapnúť si nejaké SRo (resp. RTVS či ako sa ten superpodvod storočia volá) a počúvajú vysielanie poľské, maďarské, české.
Ja už v nijakom rádiu nepracujem. Niet totiž v akom. Veď už aj Český rozhlas 2 Praha sa vydal tou nám takou známou machajovskou cestou. Na rozdiel od nás, Slováíkov, ale Česi aspoň protestujú...
Želám Vám všetko najlepšie, Silvia. Hlavne intenzívne prežitú jar a duchovne čo najviac povznášajúcu Veľkú noc. Srdečne – Váš Vlado Brožík.

Silvia (neregistrovaný, 178.41.121.xxx)
Silvia (neregistrovaný, 178.41.121.xxx)
06.04.2011 12:16
0
0
Trojka

Pán Brožík, stále sa vraciam k Vašim príspevkom. Z posledného vyberám - prestanú veriť tejto spoločnosti, jej etickým a kultúrnym hodnotám. Obávam sa, že k tejto rezignácii som sa dostala už aj ja. Nikdy som neuvažovala odísť zo Slovenska, ale úprimne poviem, že dnes by som to urobila bez mihnutia oka. S vedomím alebo bez vedomia, či je to systémové alebo nie. Avšak viem, že pravým dôvodom odchodu by bolo, aby som si vytvorila a udržala aspoň aký-taký vzťah k tejto krajine. A čo sa týka Vašej práce, dávam do pozornosti poľské rádio Trojka. Prosím, ak je možné niekde Vás zachytiť, dajte vedieť. Ďakujem

Vlado Brožík (neregistrovaný, 85.216.151.xxx)
Vlado Brožík (neregistrovaný, 85.216.151.xxx)
10.01.2011 12:49
0
0
A ešte čosi

S ktorýmkoľvek nespravodlivo a brutálne vyhodeným človekom zo SRo som sa zhováral, ani u jedného som nezaznamenal pocit nejakého ublíženectva, poníženia alebo urážky. Nijaké "looserstvo", ako sa tomu dnes, v kruhoch tzv. "úspešných", trendovo hvorí. U všetkých týchto ľudí jasne dominuje pocit zúfalstva z toho, že toľká bezohľadnosť, amorálnosť a krutosť môže tak dlho zostať nepotrestaná. To je na všetkom tom asi najhoršie a spoločensky najnebezpečnejšie. Že ľudia nakobiec prestanú veriť tejo spoločnosti, jej etickým a kultúrnym hodnotám, jej demokratickým pákam a mechanizmom. A aby sa z tohto pocitu bezmocnosti celkom nezbláznili, utiekajú sa k onomu starému známemu - "božie mlyny melú pomaly, ale isto". Nie, priatelia, nie. Nijaké "božie mlyny". Ľudské zlo môžu naprávať iba ľudia. A podľa toho, či tak naozaj činia alebo nie, sa k nim Boh, aj s tými jeho "mlynmi" nakoniec zachová. Chcem tým, okrem iného, povedať aj to, že mlčaním títo poškodení, bagandžami mocenskej brutality pošliapaní ľudia nič nedokážu. Ani vyžalúvaním sa jeden druhému v skupinkách. Mali by so svojími skúsenosťami a zážitkami vyjsť von, na verejnosť, aby o tomto zverstve vedeli všetci. A potom, spoločne, možno aj nejakú nápravu dosiahneme.

Vlado Brožík (neregistrovaný, 85.216.151.xxx)
Vlado Brožík (neregistrovaný, 85.216.151.xxx)
10.01.2011 10:44
0
0
Áno, ale...

... civilizovane a ľudsky dôstojne. Nie tak, ako to po celé tie 4 roky robili oni svpjím oponentom. Nezabudni na to novembrové heslo, priateľu: "Nie sme ako oni!"

* (neregistrovaný, 188.112.85.xxx)
* (neregistrovaný, 188.112.85.xxx)
10.01.2011 02:48
0
0
Všetko preč..

Všetko vydrbať preč a dať tam nových ľudí!!!!

Vlado Brožík (neregistrovaný, 85.216.151.xxx)
Vlado Brožík (neregistrovaný, 85.216.151.xxx)
09.01.2011 13:00
0
0
Je tu ale jeden podstatný rozdiel!

Áno, súhlasím, v spravodajstve nijaký názor naozaj nemá čo hľadať. Aj keď napríklad vedenie ČT začína v poslednej dobe tolerovať mierne "komentatívny tón" svojich spravodajcov a moderátorov, pretože celkom odosobnení tí ľudia naozaj byť nemôžu. A pôsobilo by to neprirodzene až falošne.
Čo sa týka mňa osobne - súhlasím s vami, Pe3k. Aj mne lezie na nervy, keď si niekto v spravodajstve pletie informáciu s komentárom. A vami uvedený odstaršujúci príklad je naozaj skvelý.
Ja som ale mal na mysli niečo iné. Že v SRo sa právo na názor odopiera aj publicistovi! To už je, v lepšom prípade, za vlasy pritiahnuté, v horšom prípade pošliapanie základných princípov verejnoprávnosti. Veď základným predpokladom každej aspoň trošku slušnej publicistiky je práve názor, schopnosť komentovať veci a to aj kriticky. Na tom to celé stojí. A pokiaľ niekto vo verejnoprávnom médiu tvrdí, že ani publicista nemá čo vyslovovať svoje názory - je to alebo idiot, alebo absolútne cynický cenzor, ktorý počíta so svojou beztrestnosťou.
A ešte čosi - všimnite si tie dva diametrálne odlišné metre. Na jednej strane to Sámelovej nedotknuteľné postadolescentne "aktivisticky" sa správajúce spravodajstvo a na druhej strane stiahnutie už nahranej relácie z vysielania len preto, že si hudobný publicista dovolil do témy charitatívnych koncertov vsunúť iný, než masovozdieľaný názor na globálne otepľovanie. Alebo brutálne stiahnutie rozhlasovje hry z vysielanie len preto, že sú tam určité prvky tzv. politickej satiry. Opakujem: v Zemkovej SRo, 20 rokov po novembrovom prevrate v roku 1989, je oveľa väčšie dusno, než bolo v tzv. "normalizačnom" Československom rozhlase. Toto sú bezohľadní masmediálni uzurpátori - vtedy to boli iba sporadickí blbci alebo príliš veľkí horlivci. Asi tak...

Pe3k (neregistrovaný, 80.87.209.xxx)
Pe3k (neregistrovaný, 80.87.209.xxx)
09.01.2011 12:34
0
0
len kratko

Na margo vyjadrenia vlastneho nazoru v spravodajstve: Napadol ma komentar ci skor uvedenie prispevku v sportovom spravodajstve TV JOJ o ucinkovani nasich hokejistov na MS. Vyjadrenie v zmysle ...nasi juniori sa ledva zmohli na dve upotene a zlepene vitazstva... ma dojalo!

Ake pravo hodnotit nieci vykon ma moderator, ktory mozno nevie stat na korculiach?! Nie je analytik ani trener, je len dobre zaplateny clovek, ktory mal stastie a bol vybraty za citaca informacii! JEHO POCITY A HODNOTENIA NEMAJU VO VYSIELANI CO ROBIT!
Detto redaktori spravodajstva: ako by to vyzeralo, keby si v spravach prezentoval svoje nazory redaktor?! Poculi by sme hlasky ako: Zlodejsky klamar Slo(paj)..., falosny expremier Fiko..., vyškierajuci Dzuri... To by asi bolo ine kafe, aj ked to uz opisujem extrem.

Ako sa sofer autobusu nesmie svojvolne rozhodnut zmenit trasu, tak sa aj spravar a redaktor musi riadit pravidlami... Nazor na schodzi...

Vlado Brožík (neregistrovaný, 85.216.151.xxx)
Vlado Brožík (neregistrovaný, 85.216.151.xxx)
09.01.2011 12:14
0
0
Presne tak, priateľu...

Tých príkladov, keď zo SRo vyhodili niekoho len preto, že sa odvážil vysloviť avoj osobný, resp. alternatívny názor, možno rátať na desiatky. V Zemkovej SRo fičala celkom bezprecedentná - ani za čias "normalizácie" nie príliš obvyklá cenzúra. Zo strany hulvátsky si počínajúceho šéfredaktora Lavríka ju zažil celý rad ľudí, od spisovateľa Pavla Janíka až po mňa (v mojom prípade asi dva-či trikrát). S cenzúrou sa radi zahrávali aj iní príslušníci Zemkovej topmanagementu SRo. Napríklad Pucher, šéf Reginy. Ale aj samotný programový riaditeľ Machaj. On sám síce cenzúru takým tým klasickým brutálnym spôsobom nevykonával, ale stačilo, aby ste niekde v relácii vyslovili čokoľvek vymykajúce sa z názorového priemeru - pozval si vás k sebe a s tvárou druhohorného plaza vám udelil písomné pokarhanie. To bolo defacto podmienečné vyhodenie zo SRo s odkladom na pol roka. A takto v SRo udržiavali permanentný strach. Ja som bol jeden z mála, čo sa ich nebál. Do poslednej chvíle som trval na svojom. Vadilo im aj moje neustále sa zväčšujúce rozhlasové publikum. A to moje vyhodenie zo SRo im zabralo niekoľko mesiacov, pričom pošliapali celý rad prinajmenšom elementárnych etických noriem.
Kedykoľvek ste sa v Zemkovej SRo ohradili, že ste sa stali objektom cenzúry, s kamennou tvárou vám odvetili, že to nie je nijaká cenzúra, ale "dramaturgia"! S touto drzosťou sporadicky predstupovali aj pred znepokojených novinárov, ktorí o niektorých kauzách dostávali informácie.
Na rozveselenie už len jedna perlička, Daniel. Programový riaditeľ Machaj (momentálne riaditeľ STV v rámci nového verejnoprávneho supermédia RST) sa niekoľkokrát nechal počuť, že redaktor, resp. moderátor verejnoprávneho média nesmie za žiadnych okolností vyjadriť svoj osobný, individuálny názor. Že by tým porušil tzv. "Pravidlá spravodajstva a publicistiky SRo". (!) Rád by som videl, čo by mu na takúto stupiditu povedali v Českom rozhlase, v ORF alebo v BBC.
Opakujem, až natoľko totalitné a neľudské pomery, aké som zažil za Zemkovej topmanagementu v SRo, si nepamätám ani z tzv. normalizačných čias. A to boli vtedy v SRo veru onakvejší cenzori. Ale boli to aspoň slušní ľudia a skutoční profíci a vedeli si napriek všetkému oceniť prácu človeka. Niektorých z nich, ako napr. pplk Boháča, si dodnes hlboko vážim.
Zdá sami Daniel, že to začínaš pomaly ale isto chápať. A že si to konečne prekukol. Celý ten amorálny svinčík zvaný SRo, rituálne označovaný za čísi "managerský úspech".

Daniel (neregistrovaný, 213.181.128.xxx)
Daniel (neregistrovaný, 213.181.128.xxx)
08.01.2011 20:52
0
0
ano

vid Stefan hrin s Lampou, povedal svoj nazor na Rufusa a uz bol ohen na streche. Ak by ste mali zaujem, podelim sa s VAmi o jeden zazitok ohladom jedneho polskeho radia

Vlado Brožík (neregistrovaný, 85.216.151.xxx)
Vlado Brožík (neregistrovaný, 85.216.151.xxx)
07.01.2011 12:12
0
0
Aha... zas jeden z tých "pravých"

Vážený Daniel, zistite si, akým spôsobom kedysi Rock FM rádio (predchodca Rádia FM) vzniklo. Aké bývalé zväzácke a komunistické kádre sa v ňom na poli moderátorov spočiatku etablovali. Ako načisto zbytočné bolo a dodnes je zbytočné vyrdžiavanie si Rádia FM na pôde verejnoprávneho SRo. Áno, z princípu som za Rádio FM ako také, už aj preto, že takúto alternatívu naše mediálne prostredie naozaj potrebuje. Ale nech to funguje súkromne, na svojom, legitímne a právne i morálne čisto. To by ale Rádio FM, so svojou počúvanosťou nepochybne do mesiaca skrachovalo. Na pôde SRo je pri živote držané vyslovene umelo. Ja, ako dlhoročný zamestnanec SRo som vždy mal a dodnes mám právo vyslovovať na tieto veci svoj názor. Viem napríklad, ako dlho a prácne sa v SRo budovalo hudobné vysielanie. A na čo sa momentálne, za posledných pár rokov, scvrklo.
Viete, Daniel, každý tu má plnú hubu demokracie a slobody prejavu. Ale keď ju niekto, ako napríklad Vlado Brožík, naozaj začne v praxi používať, je zrazu div nie národná katastrofa. Pozrite si pozorne americký film Easy Rider. Mladý Nicolson to tam v jednej scéne hovorí úplne jasne. Všetci majú plné huby slobody, ale skús byť naozaj slobodný a máš na krku malér.
Možno si poviete - "ale zamestnanec SRo má byť lojálny voči všetkým jeho útvarom, oddeleniam a zložkám". No... lojálny ako lojálny. Každý aspoň trochu slušný človek má právo a povinnosť diferencovať a kriticky reagovať na veci okolo seba. Aj vo vlastnom podniku. A ironicky, napríklad, utrúsiť niečo na margo Rádia FM. Tobôž v relácii rockovej. Rádio FM vždy bol a dodnes je parazit na tele SRo. A vždy za tým boli značné ekonomické záujmy. Nie kultúrne.
Tak či onak, ja som s kolegami z Rádia FM vždy vychádzal maximálne korektne, kolegiálne až priateľsky. Vo výťahu a na chodbe sme sa vždy zdravili úctivo, aj sme sa na seba usmiali - a ja som dosť často chodil do Rádia FM pre cédéčka. Pretože Rádio FM malo vždy lepšiu diskotéku, než celý SRo dokopy. Ak by som bol až taký "nenormálny", ako sa snažíte naznačiť, mysliíte si, že by ma tam vôbec vpustili a všetky tie cédéčka by mi s úsmevom požičiavali? Boli to milí ľudia a ja som si ich vždy vážil. Aj pre ich vysokú profesionalitu, aj pre ich oddanosť veci, aj pre ich ľudskú prívetivosť. Iná vec je môj názor na Rádio FM ako firmu vovnútri inej firmy. - a ten je zhruba podobný, ako názor súčasného pána ministra kultúry Krajcera, ktorý sa netají s tým, že v rámci RTS by už Rádio FM ako samostatný okruh existovať nemalo. Ale jeho kultúrna misia by samozrejme zaniknúť nesmela. Všetci moderátori a produkčné z Rádia FM by mohli byť aj so svojou programovou agendou presunutí do Rádia Slovensko alebo Rádia Devín alebo do oboch okruhov súbežne a tam pokračovať vo svojej nepochybne špičkovej rozhlasovej práci.
P.S. Sťaby "kouzlo nechtěného" z vašej výčitky na moju adresu vyplýva, prečo sú vlastne zo Zemkovej SRo vyhadzovaní niektorí ľudia. Sám ste to vo svojej replike nepriamo potvrdili: pretože sa neboja otvorene povedať názor. Takí ľudia v dnešnom SRo miesto nemajú. To sa mi zdá byť nenormálne a nie to, či si nejaký Vlado Brožík v jednej relácii (údajne) dovolil nejakú ironickú poznámku na margo Rádia FM.

Daniel (neregistrovaný, 213.181.128.xxx)
Daniel (neregistrovaný, 213.181.128.xxx)
07.01.2011 11:11
0
0
Hm

Je podla Vas normalne, ked zamestnanec SRO v relacii na stanici Devin si robi posmech z vzniku stanice Radio_FM?

Vlado Brožík (neregistrovaný, 85.216.151.xxx)
Vlado Brožík (neregistrovaný, 85.216.151.xxx)
06.01.2011 16:58
0
0
O jednotlivcov tu ani tak nejde

Tých ľudí, ktorí roky pomáhali budovať dobré meno Slovenského rozhlasu a dostali za to padáka, je omnoho viac. Sú ich celé desiatky. V súčasnosti z nich v SRo pracuje zhruba asi tak štvrtina. Umlčaná, strachom o stratu zamestnania paralyzovaná štvrtina. Tie "zvyšné" tri štvrtiny boli nasilu povyháňané alebo priamo, bez akéhokoľvek súcitu, povyhadzované. Len preto, že mali na niektoré veci v SRo iný profesionálny názor. Alebo sa skrátka niekomu v Zemkovej topmenedžmente znepáčili, pretože oproti priemeru o hlavu vyčnievali. Mnohé osobnosti SRo museli odísť preto, aby uvoľnili miesto omnoho menej kvalifikovaným, medzi poslucháčmi menej obľúbeným redaktorom a moderátorom, často bez elementárneho vzdelania - ale zato značne otrlým a drzým a najmä - patriacim do novej, do seba uzavretú no všemocnú sektu pripomínajúcej partie rozhlasových "ninja korytnačiek". (Na moje uvoľnené seniorské miesto redaktora-špecialistu si hneď na druhý deň sadla istá mladá produkčná bez akejkoľvek predchádzajúcej praxe, bez akéhokoľvek profesionálneho renomé: nech jej padne na úžitok - úctu medzi poslucháčmi si však nezískala a ani nikfy nezíska.)
Zo SRo sa stala verejnoprávna paródia na niekdajšie Rádio TWIST, ozdobená zalúžilými kádrami z niekoľkých ďalších slovenských komerčných masmédií, napríklad TV Markíza. Taká personálna infiltrácia verejnoprávneho média zamestnancami zo súkromno-bulvárneho mediálneho priestoru v civilizovanej Európe jednoducho obdobu nemá. Okrem toho, že SRo vďaka tomu kleslo na historické minimum počúvanosti, navonok akoby sa nestalo nič. Aspoň podľa nezáujmu o tieto veci zo strany relevantných kultúrnych a politických autorít. A na pokračovanie sa pestuje mýtus, že SRo je, na rozdiel od STV, v relatívnom, či dokonca absolútnom poriadku.
Typicky slovenské a skôr do rehotu, než do plaču na celej veci je, že tí istí ľudia, ktorí od roku 2006 tak nerušene "zveľaďujú" SRo, dostali najnovšie puvoár na to, aby svoje pole pôsobnosti rozšírili aj na STV. A s nezmenšeným elánom "zveľaďujú" aj novovzniknutú inštitúciu RTS, svojvoľne premenovanú na RTVS (ktovie, koľko názvov táto inštitúcia ešte dostane). Jedna malá, pevne stmelená mediálno-podnikateľská skupinka ovládla takmer celý slovenský verejnoprávny mediálny priestor. Na skompletizovanie úlovku jej chýba už len TASR, posledná slovenská nezávislá verejnoprávna a nepochybne kvalifikovane vedená inštitúcia.
Bežnému človeku to môže byť načisto fuk. Nech si bačujú kde chcú a ako chcú, keď sa im to zhora tak blahosklonne a na pokračovanie toleruje. Otázka je, kde štát berie tú drzosť vyberať na túto zhovädilosť od občanov peniaze. Ale aj to len dočasu. Tak, ako je tu dočasu aj tá samozvaná sekta slovenských masmediálnych "ninja korytnačiek". Keď už nie nie etické a kultúrne, aspoň fyzikálne zákona nepustia.
Skôr alebo neskôr to niekomu tam hore určite dôjde. To hlavné sa ale pravdepodobne nikdy nezmení. Že na Slovensku, v tejto čiernej diere Strednej Európy, ako to nazvala pani Allbrightová, budú aj naďalej slušní, charakterní a talentovaní ľudia ponižovaní, vytláčaní na perifériu a perzekuovaní, aby nezaclaňali tým druhým. Menej slušným, menej charakterným a menej talentovaným.
V konečnom dôsledku by tá ústredná otázka mala znieť ani nie v tom zmysle, kam sa podel Vlado Brožík (ako stojí v názve tejto názorovo-debatnej rubriky) - ale kam sa podeli všetci slušní a talentovaní ľudia tejto krajiny.

:-) (neregistrovaný, 178.40.218.xxx)
:-) (neregistrovaný, 178.40.218.xxx)
05.01.2011 09:40
0
0
:-)

A ja sa skorej pytam, kde je IVAN Brozik, ktory kedysi davno robil Radiozurnal a moderoval Dobre rano???

Počúvanosť
piatok, 19.4.2024
1.
21,24%   - 0,02%
2.
18,73%   - 0,58%
3.
12,44%   + 0,52%
4.
9,01%   - 0,08%
5.
7,62%   - 0,29%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 19.4.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
3. + 4. vlna 2023 (kĺzavé dáta)
1.
16,07%   - 0,08%
2.
14,06%   - 0,09%
3.
9,85%   + 0,31%
4.
8,52%   + 0,30%
5.
7,62%   - 0,40%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
3. + 4. vlna 2023 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
XII. etapa 2023 - II. etapa 2024
1.
31,3%   - 0,2%
2.
22,2%   - 0,5%
3.
21,6%   ± 0,0%
4.
17,8%   + 0,4%
5.
16,2%   - 0,2%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, XII.-II./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
14. týždeň 2024 01.04.2024 - 07.04.2024
1.
Album
Dua Lipa
Houdini
2.
Album
Thirty Seconds To Mars
Seasons
3.
Album
Sia
Gimme Love
4.
Album
Ofenbach
Overdrive Ft. Norma Jean Martine
5.
Album
Cyril
Stumblin' In
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over