menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Diskusia k článku Rozhlasový trh očakáva vstup zahraničných investorov

4 príspevky
Anonym (neregistrovaný, 84.47.43.xxx)
Anonym (neregistrovaný, 84.47.43.xxx)
28.03.2005 18:12
0
0
XXL

...lenze legrace s nizkou pocuvanostou:)

XXL (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
XXL (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
28.03.2005 17:29
0
0

Bylo yb azjiamve, kdyby nekdo pouzil stejne metody jako Expres, ale zameril se na jinou cilovou skupinu. Treba na ty co nejsou spokojeni s Expresem a udelali stejnym zpusobem protiformat. To by byla legrace:-))

NoName (neregistrovaný, 213.81.170.xxx)
NoName (neregistrovaný, 213.81.170.xxx)
26.03.2005 03:09
0
0

Rádio Expres je podľa mňa kombinácia rádia Slovensko a klasického komerčného rádia zameraného na reprodukciu súčasných hitov. Oproti rádiu Slovensko je však omnoho dynamickejšie, nové jingle a publicistika je krátka, dynamická a určená pre masy. Možno by stálo za zmienku zaradiť do vysielania viac blokov s telefonickými a e-mailovými súťažami. Určite to zatraktívni rádio viac. Expres síce komunikuje s poslucháčmi, a hoci na nich zarába ťažké prachy (väčšia počúvanosť, viac reklamy za viac peňazí) nechce rozdávať. Všetky súťaže, ktoré doteraz prebiehali na exprese boli v spolupráci s reklamnými partnermi a patričnou kampaňou. 20 korunáčka –HVB bank, lístky na superstar-STV, rodina fešákovcou-Orange. Čo tak však niečo ako kilečko alebo hetrik. Veľmi dobrý bol ťah „najlepší dopravný servis na rádiu expres“. Ozývajú sa hlasy, že aj fun rádio má dobrý dopravný servis a bolo prvé. Lenže expres predviedlo masívnu reklamnú kampaň a pracovne vyťažený ľudia nemajú čas a ani chuť riešiť a hľadať, ktoré rádio má najlepší dopravný servis a tak logicky naladia rádio, ktoré má „najlepší dopravný servis“. Aj to je sila reklamy. Expres dokázal to čo ostatné rádiá nedokázali. Priblížili sa počúvanosti rádiu Slovensko a možno ho aj predbehnú. Možno samotný zamestnanci rádia sú prekvapený čo sa to vlastne deje. Hana Rapantová po nepríjemnom vyhadzove z STV musí byť skutočne rada, že sa jej podarilo dostať sa do Expresu. Dievča sa snaží a možno až príliš lebo pôsobí neprirodzene. Expres je silný mediálny hráč na trhu a TV Markíza možno začne uvažovať o novom mediálnom partnerovi. Nuž povedzte pani Babitzová či neboli z Markízi kurizovať? Zatiaľ však asi stačí Expres a STV v najúspešnejšom projekte STV „Slovensko hľadá SuperStar“ a rádio Okey má od twistu ďaleko.

NoName (neregistrovaný, 213.81.170.xxx)
NoName (neregistrovaný, 213.81.170.xxx)
26.03.2005 03:09
0
0
expres na trhu

Rádio Expres je podľa mňa kombinácia rádia Slovensko a klasického komerčného rádia zameraného na reprodukciu súčasných hitov. Oproti rádiu Slovensko je však omnoho dynamickejšie, nové jingle a publicistika je krátka, dynamická a určená pre masy. Možno by stálo za zmienku zaradiť do vysielania viac blokov s telefonickými a e-mailovými súťažami. Určite to zatraktívni rádio viac. Expres síce komunikuje s poslucháčmi, a hoci na nich zarába ťažké prachy (väčšia počúvanosť, viac reklamy za viac peňazí) nechce rozdávať. Všetky súťaže, ktoré doteraz prebiehali na exprese boli v spolupráci s reklamnými partnermi a patričnou kampaňou. 20 korunáčka –HVB bank, lístky na superstar-STV, rodina fešákovcou-Orange. Čo tak však niečo ako kilečko alebo hetrik. Veľmi dobrý bol ťah „najlepší dopravný servis na rádiu expres“. Ozývajú sa hlasy, že aj fun rádio má dobrý dopravný servis a bolo prvé. Lenže expres predviedlo masívnu reklamnú kampaň a pracovne vyťažený ľudia nemajú čas a ani chuť riešiť a hľadať, ktoré rádio má najlepší dopravný servis a tak logicky naladia rádio, ktoré má „najlepší dopravný servis“. Aj to je sila reklamy. Expres dokázal to čo ostatné rádiá nedokázali. Priblížili sa počúvanosti rádiu Slovensko a možno ho aj predbehnú. Možno samotný zamestnanci rádia sú prekvapený čo sa to vlastne deje. Hana Rapantová po nepríjemnom vyhadzove z STV musí byť skutočne rada, že sa jej podarilo dostať sa do Expresu. Dievča sa snaží a možno až príliš lebo pôsobí neprirodzene. Expres je silný mediálny hráč na trhu a TV Markíza možno začne uvažovať o novom mediálnom partnerovi. Nuž povedzte pani Babitzová či neboli z Markízi kurizovať? Zatiaľ však asi stačí Expres a STV v najúspešnejšom projekte STV „Slovensko hľadá SuperStar“ a rádio Okey má od twistu ďaleko.

Počúvanosť
štvrtok, 1.5.2025
1.
24,12%   + 1,97%
2.
12,94%   - 3,73%
3.
11,25%   + 0,11%
4.
7,26%   - 0,18%
5.
6,83%   - 4,49%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 1.5.2025
podiel [%] celkovej počúvanosti
3. + 4. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,08%   - 0,11%
2.
11,72%   - 0,47%
3.
9,70%   - 0,04%
4.
9,09%   - 0,13%
5.
7,73%   - 0,20%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
3. + 4. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
X. - XII. etapa 2024
1.
29,9%   - 0,1%
2.
20,2%   - 0,2%
3.
19,9%   - 0,4%
4.
18,1%   - 0,7%
5.
15,0%   ± 0,0%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, X.-XII./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
17. týždeň 2025 21.04.2025 - 27.04.2025
1.
Album
Myles Smith
Nice To Meet You
2.
Album
Robin Schulz, Cyril
World Gone Wild (Feat. Sam Martin)
3.
Album
Coldplay
We Pray
4.
Album
Lola Young
Messy
5.
Album
Kygo & Imagine Dragons
Stars Will Align
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over