menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Diskusia k článku Regionálne rádiá: nízka počúvanosť aj príjmy z reklamy

5 príspevkov
Anonym (neregistrovaný, 213.81.235.xxx)
Anonym (neregistrovaný, 213.81.235.xxx)
09.11.2004 20:36
0
0
pre rockera

Kvalitnejšie, ako sa to vezme... Nemôžu si dovoliť investovať toľko do programu, dať si urobiť jingle na kľúč, zaplatiť lepších ľudí a ani prístup k hudobným novinkám nie je taký, ako u celoplošiek. Veľké rádia dnes ale nerobia kvalitu, lebo tá sa nepredáva /viď spomínaný Nový Čas a jeho úroveň a tak je to i u rádií/. Prisposobujú sa tomu, čo chce väčšina,asi tak by som to nazval. Malé rádiá majú výhodu - regionalitu. Môžu poskytovať informácie bezprostredne o tom, čo sa deje okolo ľudí, ktorí ich počúvajú a nie na druhom konci SR. Donedávna ich výhodou bola aj regionálna reklama, no i v tomto smere ich dobiehajú celoplošky, ktoré sú schopné odvysielať reklamu iba pre konkrétny región /FUN, Expres.../.

rocker (neregistrovaný, 195.168.210.xxx)
rocker (neregistrovaný, 195.168.210.xxx)
09.11.2004 08:30
0
0
Regionalne radia

su castokrat o vela kvalitnejsie ako tie celoplosne "grcy",ale vseto je to o peniazoch a biznise.A ludia nepotrebuju vela premyslat,hlasuju ako stado.Aj Novy cas je najcitanejsi a je aj najkvalitnejsi...?

evosonic (neregistrovaný, 217.119.114.xxx)
evosonic (neregistrovaný, 217.119.114.xxx)
25.10.2004 09:08
0
0
pocuvanost regionaliek

... ono by to čiastočne vyriešili audio-metre, obdoba people-metrov. Len problémom by bola opäť vzorka ľudí zapojených do prieskumu. Pokiaľ Expres a SRo zasahujú svojim signálom všade (zhruba povedané), tak taký Frontinus pokrýva len časť územia SR. Výsledky by boli skreslené. To by museli všetci nosiť tie "čudné" :-) hodinky na ruke, čo merajú počúvanosť staníc. Toto bude stále nevyriešiteľný problém.

Luco (neregistrovaný, 85.237.229.xxx)
Luco (neregistrovaný, 85.237.229.xxx)
25.10.2004 00:38
0
0
Regionálne rádia a ich počúvanosť

Príjmy z reklamy a počúvanosť klesá, lebo ľudia na regionálne rádia v poslednej dobe zvláštnym spôsobom "zabúdajú". A to aj napriek tomu, že tieto média stále skvalitňujú svoj program, zlepšujú pokrytie a koniec koncov ponúkajú oveľa viac možností v samotnom regióne. Je tu však jedna záhada...prečo do rádia chodí viac smsiek, mailov a viac ľudí telefonuje a čísla ukazujú opak?

Emil (neregistrovaný, 62.168.82.35.bdsl.xxx)
Emil (neregistrovaný, 62.168.82.35.bdsl.xxx)
20.10.2004 09:19
0
0
N-radio

Klesá .. klesá ... .... klesá ... ... ...

Kto by to pre boha počúval ?

Počúvanosť
štvrtok, 28.3.2024
1.
20,47%   - 0,30%
2.
17,26%   - 1,14%
3.
11,49%   - 0,38%
4.
8,90%   - 0,46%
5.
8,86%   + 0,68%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 28.3.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
3. + 4. vlna 2023 (kĺzavé dáta)
1.
16,07%   - 0,08%
2.
14,06%   - 0,09%
3.
9,85%   + 0,31%
4.
8,52%   + 0,30%
5.
7,62%   - 0,40%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
3. + 4. vlna 2023 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
XI. etapa 2023 - I. etapa 2024
1.
31,5%   ± 0,0%
2.
22,7%   - 0,1%
3.
21,6%   - 0,4%
4.
17,4%   + 0,3%
5.
16,4%   - 0,2%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, XI.-I./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
12. týždeň 2024 18.03.2024 - 24.03.2024
1.
Album
Dua Lipa
Houdini
2.
Album
Cyril
Stumblin' In
3.
Album
Ofenbach
Overdrive Ft. Norma Jean Martine
4.
Album
Teddy Swims
Lose Control
5.
Album
Thirty Seconds To Mars
Seasons
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over