menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Diskusia k článku MML-TGI 1.+2./2021: Uplynulé obdobie opäť neprinieslo žiadne výrazné zmeny

6 príspevkov
Pp (neregistrovaný, 78.99.73.xxx)
Pp (neregistrovaný, 78.99.73.xxx)
21.08.2021 14:26
0
0
Áno zastúpenie vzorky

Ale aj má byť väčšie... vedz, že vtedy sú výsledky troška iné... samozrejme, že to nebývajú veľké do očí bijúce zmeňte,ale v určitom ohľade dokážu troška pomiešať....ako X by bolo stále prvé , o tom nepochybujem..ale už o druhé miesto medzi RS a FUN by to prinieslo smerodatnejšie výsledky, detto. Na tých ďalších miestach v prvej desiatke ...tu nikto nečaká, že sa vrátia časy, keď mala lokálka či regionálka pri jednom vysielači aj cez 100tis.poslucháčov-boli iné časy, niektoré regionálky mali silné Ženevy(preto ten dosah),a ešte nebol tak preplnený éter....

Pe3k
Pe3k
20.08.2021 19:37
0
0
@pp

Myslíš, že pri päťnásobne väčšej vzorke budú výsledky zásadne iné? Zastúpenie vzorky má určité pravidlá, aby bol pomer respondentov jednotlivých regiónov vyvážený. Takže násobok zastúpenia regiónov prinesie len kozmetické úpravy, najmä pre celoplošky. Pre lokálky je rozhodujúci regionálny prieskum, kde môžu mať zaujímavé čísla, no v celoslovenskom ponímaní budú ich čísla stále zanedbateľné. Dávno preč sú časy, kedy regionálka s jedným vysielačom mala 120 či 150 tis. poslucháčov.

Pp (neregistrovaný, 78.99.73.xxx)
Pp (neregistrovaný, 78.99.73.xxx)
19.08.2021 18:20
0
0
@Lubo

Tu nikto netvrdí, že treba na prieskum polovicu populácie...ale tých 20tis by malo podstatne vypovednejšiu hodnotu...s je logické, že ak spovedas skoro tých istých,tak aj výsledky budú plus mínus rovnaké

LuboTS
LuboTS
18.08.2021 20:57
0
0
...

O veľkosti vzorky sa dá diskutovať, ale keďže tie výsledky sú vlna čo vlna dosť podobné, asi ten prieskum až tak zlý nebude. Keby bol zlý, tak by tie výsledky lietali hore dolu. Zadávatelia reklamy ten prieskum rešpektujú a to je základ. Očakávať že vzorka bude taká veľká, že v nej bude polovica všetkých obyvateľov je trošku nereálne. Mňa by asi viac zaujímalo, aká veľká je vzorka pri pravidelných call outoch, lebo veď ruku na srdce, keď bežnému človekovi zavolá niekto ohľadom akéhokoľvek prieskumu, tak drvivá väčšina ľudí sa absolútne vôbec nebaví s tým, kto prieskum robí. Ja osobne som mal milión telefónov s prieskumom ohľadom bánk či poisťovní, ale ohľadom call outu ani jeden

Pp (neregistrovaný, 165.225.200.xxx)
Pp (neregistrovaný, 165.225.200.xxx)
18.08.2021 10:22
0
0
presne tak

tento model nie je rerezentativny, aspon 20tis , aby to malo aku taku hodnotu

smutniarko (neregistrovaný, 77.247.224.xxx)
smutniarko (neregistrovaný, 77.247.224.xxx)
18.08.2021 02:39
0
0
škoda

4 103 respondentov nikdy nebude môcť reprezentovať celé Slovensko. Prosto, tento model nie je dobrý.

Počúvanosť
štvrtok, 28.3.2024
1.
20,47%   - 0,30%
2.
17,26%   - 1,14%
3.
11,49%   - 0,38%
4.
8,90%   - 0,46%
5.
8,86%   + 0,68%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 28.3.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
3. + 4. vlna 2023 (kĺzavé dáta)
1.
16,07%   - 0,08%
2.
14,06%   - 0,09%
3.
9,85%   + 0,31%
4.
8,52%   + 0,30%
5.
7,62%   - 0,40%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
3. + 4. vlna 2023 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
XI. etapa 2023 - I. etapa 2024
1.
31,5%   ± 0,0%
2.
22,7%   - 0,1%
3.
21,6%   - 0,4%
4.
17,4%   + 0,3%
5.
16,4%   - 0,2%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, XI.-I./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
12. týždeň 2024 18.03.2024 - 24.03.2024
1.
Album
Dua Lipa
Houdini
2.
Album
Cyril
Stumblin' In
3.
Album
Ofenbach
Overdrive Ft. Norma Jean Martine
4.
Album
Teddy Swims
Lose Control
5.
Album
Thirty Seconds To Mars
Seasons
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over