Diskusia k článku MML-TGI 2+3/2013: Poradie opäť bez zmien, odchýlky minimálne
![LuboTS (neregistrovaný, 82.145.217.xxx) LuboTS (neregistrovaný, 82.145.217.xxx)](/_pouzivatelia/avatar/male/default.png)
Kedy Radionet skrachoval, že v týchto výsledkoch sa ešte nachádzajú?
![billg (neregistrovaný, 195.168.76.xxx) billg (neregistrovaný, 195.168.76.xxx)](/_pouzivatelia/avatar/male/default.png)
Posunom do vyssej vekovej kategorie si len rozsirili potencialny zaber posluchacov. Otazkou zostava, ako tento potencial vyuziju. To, ze suhrnne cisla posun nenaznacuju este neznamena, ze nenastala zmena v strukture posluchacov, co bude mat asi vacsiu vypovednu hodnotu. Potom je tu aj otazka objektivnosti prieskumov Medianu.
![biscuit (neregistrovaný, 37.9.193.xxx) biscuit (neregistrovaný, 37.9.193.xxx)](/_pouzivatelia/avatar/male/default.png)
Na zaklade vystupov 2 vln by som este nerobil unahlene zavery, treba pockat aspon rok a uvidi sa... btw. pride mi, ze Funko by tie zmeny mohlo aj viac komunikovat. Od aprila nemali ziadnu vyraznejsiu kampan.
![LuboTS (neregistrovaný, 82.145.211.xxx) LuboTS (neregistrovaný, 82.145.211.xxx)](/_pouzivatelia/avatar/male/default.png)
Pri pohľade na výsledky Fun rádia sa tak sám seba pýtam, bol posun na vyššiu cieľovú skupinu tak dôležitý? Nevidím samozrejme do najdôležitejšej veci pre rádio, teda do predaja reklamy, z pohľadu počúvanosti však mám pocit že mohli zostať v oblasti aktuálnej hudby a v nižšej cieľovej skupine
podiel [%] celkovej počúvanosti
2. + 3. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
![Album](/layout/pixel.gif)
![Album](/layout/pixel.gif)
![Album](/layout/pixel.gif)
![Album](/layout/pixel.gif)
![Album](/layout/pixel.gif)
![Album](/layout/pixel.gif)
![Album](https://is2-ssl.mzstatic.com/image/thumb/Music114/v4/b3/14/5e/b3145e01-d73e-754a-2356-5cbbf2fc8878/source/64x64bb.jpg)
![Album](/layout/pixel.gif)
![Album](/layout/pixel.gif)
![Album](/layout/pixel.gif)