menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Diskusia k článku MML-TGI: poradie zostáva, v číslach iba kozmetické zmeny

16 príspevkov
mm (neregistrovaný, 178.40.248.xxx)
mm (neregistrovaný, 178.40.248.xxx)
21.08.2010 12:32
0
0
4Power150

Intuitívne programovanie radií je cesta nie dopredu, ale dozadu :)

- (neregistrovaný, 195.91.56.xxx)
- (neregistrovaný, 195.91.56.xxx)
20.08.2010 20:57
0
0
Power150

Porovnávať E2 so stanicami čo to robili intuitívne až krachli-to sedí... Na čierne čísla pri tom, ako to robia môžu zabudnúť i pri Tim setreni...nezmyselnom

Power150 (neregistrovaný, 81.217.8.xxx)
Power150 (neregistrovaný, 81.217.8.xxx)
20.08.2010 20:39
0
0
co uz

Nemam uz na Vas slov.Tu vidno,ze ked niekto robi nieco nejak inak ako to robia ostatny(zvacsa to vacsie stado),tak je to podla Vas vsetko zle.Poslednych par rokov dozadu ma vobec nebavilo pocuvat slovenske radia,lebo ma nicim nezaujali napr.taky Expres.Ale akonahle prisli projekty typu Radio Sity,Best Fm,Aligator(vtedajsia Metropola)Europa 2 a podobne,tak konecne som mal pocit,ze sa konecne ten nas trh nejak hybe do predu.Samozrejme nehovorim o radiach,ako boli napr.B1,Forte,Rock FM,Twist,DCA,RMC.To boli vsetko dobre stanice,ktorych je velka skoda.Keby sme tu este mali radia ako NRJ,Klassik radio,OE3,Bayern3,DRS3,Sunshine,Loun ge Fm,Radio 88,6 a Deluxe Radio,tak potom by som povedal klobuk dole.Ale to co je dneska u nas,tak dakujem pekne za taku zabavu.Mne sa osobne E2 paci,hovorte si co chcete,ako nejaky Expres,ktore je pre mna absolutne nezaujimave radio.Jedine co ma na exprese zaujima,je ta siet vysielacov,ktoru ma vybudovanu,ale inac nic.Ak sa zmenia,tak mozno potom.No a Funradia je velka skoda,radsej francuzske Funradio.Neberam Vam Vase nazory,hran boh,ale bohuzial nemozem sa s nimi stotoznit.Viac sa my pacia skor ceske,madarske,rakuske,nemecke a francuzske stanice,ako nase,takze asi tolko.A teraz sa mozte kludne do mna pustit,nech sa paci:-)

N (neregistrovaný, 178.40.22.xxx)
N (neregistrovaný, 178.40.22.xxx)
20.08.2010 19:45
0
0
Lagardere

Lagardere si mysleli, ze su majstri sveta a padli na hubu... Tu radia investuju viac,ako u nich a hlavne ine prachy potrebuje zabehnute, ine rozbiehajuce radio. Tu sa z nich uz kazdy smeje a s kazdou tlacovou spravou len viac... Neinvestuju do jedneho formatu, tak sa cuduju, ze nerastie a robia to zas vo vacsom, tomu hovorim blbeckovia.

? (neregistrovaný, 195.91.56.xxx)
? (neregistrovaný, 195.91.56.xxx)
19.08.2010 23:18
0
0
Lagardere

Investicne hlboko podcenili Okey a rovnako to robia teraz pri Europe 2. Pri E2 bola masivna TV,billboardova a printova kampaň, Okey tak masivnu kampaň nikdy nemalo, no jej efektivita je miziva. Teraz cash šetria na vysielacoch (Nitra, Bardejov...) a zjavne na moderovanom vysielaní, contente... Pri Okey zavahali so zmenou značky, chýbali masivnejsie kampane atd... Zjavne sa šetrí aj na prieskumoch, zvuku atd... Netreba byt ani insider a je jasne, že s ľudmi sa nepracuje...

mm (neregistrovaný, 178.40.248.xxx)
mm (neregistrovaný, 178.40.248.xxx)
19.08.2010 22:01
0
0
Milan

Ale pozor, české Lagardére už nemá s tým francúzskym veľa spoločného. To už je podnik Fleischmana a jeho kamarátov z mokrej štvrte :)
Lagardére si je veľmi dobre vedomé, že bez rozsiahlych investícií si na našom trhu ani neškrtnú. Zas ich nemajme za takých blbcov, ako na prvý pohľad vyzerajú. Veď Vladyka sa preriekol a povedal, že teraz nechcú robiť chyby, ktoré robili ako Rádio Okey a realita je taká, že tie investície do Europy2 sú ešte výrazne nižšie ako boli do Okey. Oni naozaj nemajú záujem preraziť na našom trhu. Vždy len poskytnú nejakú tlačovú správu na "oblafnutie" a potom čušia ako voš pod chrastou :)

Milan (neregistrovaný, 95.103.169.xxx)
Milan (neregistrovaný, 95.103.169.xxx)
19.08.2010 16:32
0
0
E2

Je to medzinarodny koncern. Nemyslim, ze sem prisli robit pracku, skor prisli ako majstri sveta a ani po tom, co prvy raz neinvestovali a podcenili trh sa nepoucili a zopakli to pod inou znackou v este viac low cost rezime v programe a copy&paste m,arketingu, ktory tu nefunguje... Pri tak masivnej TV plus billboardovej kampani ten narast je smiesny.

mm (neregistrovaný, 178.40.180.xxx)
mm (neregistrovaný, 178.40.180.xxx)
12.08.2010 21:46
0
0
4billg

Trefa do čierneho :) E2 to slovenské vedenie naozaj nikdy mať nebude. Nerobme z českého Lagardére úplných hlupákov, oni veľmi dobre vedia, že pokiaľ by chceli bojovať s lídrami trhu, museli by investovať rádovo milióny Eur. E2 slúži na trochu iné veci, ako prinášať do rozhlasového éteru nejaké oživenie. Tie ich rečičky, ako chcú vybudovať silnú rozhlasovú stanicu je len také mlátenie prázdnej slamy, nikto predsa narovinu neprizná, že ide robiť "práčku" :)

PALO (neregistrovaný, ip-91.191.76.0.o2inet.xxx)
PALO (neregistrovaný, ip-91.191.76.0.o2inet.xxx)
12.08.2010 18:58
0
0
@Power 150

donedávna platilo, že komerčné rádiáboli lepšie na SK než v CZ.Momentálne to už neplatí. Ale tie české rádiá(komerčné) tiež nie sú bohviečo. Snáď výnimku tvoria niektoré pražské lokálky(npr.Expres-nie ten náš) alebo pomaly expandujúce Radio Beat alebo ostravský HELAX.E2 v CZ funguje, lebo bola prvá v podobne zábavnom formáte-u nás z toho ťaží FUN.
O tom, že verejnoprávne ČRo je o niečo lepšie ani netreba hovoriť(aj keď im chýba v FM nie ako naše_FMko a u nás chýba niečo ako Radiožurnál)

Power150 (neregistrovaný, 195.91.55.xxx)
Power150 (neregistrovaný, 195.91.55.xxx)
12.08.2010 11:08
0
0
billg

A co je natom,ze nemaju slovenske vedenie,ale ceske.Aj tak cesi robili vacsinou vzdy vsetko na vacsej urovni nez slovaci,buhuzial.Potesil by som sa,keby to bolo opacne,ale zatial bohuzial nie,cest vynimiek.A preco by to nemohlo aj tak ostat.Mne sa nahodou viacej pacia tie zapadne formaty,ako to,co sa tu ludom snazia prezentovat.Co je napr. take genialne na Exprese,alebo Funradiu.Ani tie takzvane ranne sou nestoja zanic.Trapna Adela na Funradiu a jej podobny.No ak to ma zabavat,tak dakujem pekne.

billg (neregistrovaný, 192.108.125.xxx)
billg (neregistrovaný, 192.108.125.xxx)
12.08.2010 10:20
0
0
to LuboTS

Povedzme si narovinu, E2 nikdy nebude mat slovenske vedenie...

___ (neregistrovaný, 85.216.176.xxx)
___ (neregistrovaný, 85.216.176.xxx)
12.08.2010 00:16
0
0
LuboTS

...poukazujem na Jemne, Expres a dalsie stanice-i v zahranici po rebrandingu boli mnohe schopne rychlo rast. Tu je nie idealny format, program, vedenie kapitola sama o sebe, kampane, marketing bieda... Tuto chlapi podcenili slovensky trh v investiciach a nepoucili sa na Okey.

LuboTS (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
LuboTS (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
11.08.2010 20:09
0
0
...

Hovoríte že E2 stúpa pomaly. Nechcem hodnotiť úroveň rádia, len poukázať na prípad Fun rádia. Keď toto rádio začalo spoluprácu s Polack Media, výraznejšie sa počúvanosť nezačala hneď zvyšovať a napríklad najprv sa nastavovala hudba, neskôr program, prišla veľká kampaň Ja som Fun rádio a až niekedy potom sa počúvanosť výraznejšie začala zvyšovať. Vyžadovalo si to trpezlivosť, boli aj chybičky, ale čísla sa nakoniec predsa len zvýšili. E2 zatiaľ nemá slovenské vedenie a podľa všetkého ho tak rýchlo mať nebude...

citatel (neregistrovaný, 91.127.228.xxx)
citatel (neregistrovaný, 91.127.228.xxx)
11.08.2010 13:42
0
0
nazor

E2 pri tak silnej kampani len +0.5%, tomu sa hovori neuspech.

LuboTS (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
LuboTS (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
10.08.2010 19:10
0
0
@roman

Už čoskoro v rubrike prieskumy. Máš to aj v článku napísané. A keď to bude, na úvodnej stránke budeš o tom informovaný.

roman (neregistrovaný, 125.167.44.xxx)
roman (neregistrovaný, 125.167.44.xxx)
10.08.2010 15:05
0
0
kedy ?

kedy sa zverejní podrobný prieskum???

Počúvanosť
streda, 27.3.2024
1.
20,77%   + 0,23%
2.
18,40%   - 0,71%
3.
11,87%   - 0,22%
4.
9,36%   + 0,08%
5.
8,18%   + 0,20%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 27.3.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
3. + 4. vlna 2023 (kĺzavé dáta)
1.
16,07%   - 0,08%
2.
14,06%   - 0,09%
3.
9,85%   + 0,31%
4.
8,52%   + 0,30%
5.
7,62%   - 0,40%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
3. + 4. vlna 2023 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
XI. etapa 2023 - I. etapa 2024
1.
31,5%   ± 0,0%
2.
22,7%   - 0,1%
3.
21,6%   - 0,4%
4.
17,4%   + 0,3%
5.
16,4%   - 0,2%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, XI.-I./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
12. týždeň 2024 18.03.2024 - 24.03.2024
1.
Album
Dua Lipa
Houdini
2.
Album
Cyril
Stumblin' In
3.
Album
Ofenbach
Overdrive Ft. Norma Jean Martine
4.
Album
Teddy Swims
Lose Control
5.
Album
Thirty Seconds To Mars
Seasons
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over