menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Diskusia k článku Rádio One spustí kontroverznú kampaň

66 príspevkov
Stano (neregistrovaný, 195.91.56.xxx)
Stano (neregistrovaný, 195.91.56.xxx)
04.06.2010 17:55
0
0
Xo

Ja zas naopak-pocuvam viac... Menej kecov a hlavne ziadne rano vyhovuju.

Xo (neregistrovaný, 92.52.5.xxx)
Xo (neregistrovaný, 92.52.5.xxx)
04.06.2010 14:25
0
0
Radio ONe

odkedy sa zmenili ... moc ich nepocuvam... a okrem toho dvaja moderatori... :-/ nic moc..

roman (neregistrovaný, 178.41.123.xxx)
roman (neregistrovaný, 178.41.123.xxx)
16.05.2010 13:22
0
0
kampan

zaujali a to je zmysel kazdej kampane.

zubejda (neregistrovaný, 92.52.51.xxx)
zubejda (neregistrovaný, 92.52.51.xxx)
15.05.2010 19:52
0
0
:-)

Stanicu poznam, su skveli. Nemam pocit, ze su uplne o nicom. ked chcu prerazit, toto je najlepsi sposob ako uputat. Gratulujem ;-)

Jano (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
Jano (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
13.05.2010 16:43
0
0
kampan

stanicu nepoznam-nechytim. Ale kampan je vyborna:) Aj ostatni by mohli tu nudu niekam poslat a urobit nieco pikantnejsie:)

aktaFIX (neregistrovaný, 78.98.232.xxx)
aktaFIX (neregistrovaný, 78.98.232.xxx)
12.05.2010 22:31
0
0
ludia.. vy SAMI dodávate tejto kampani krv

..uvedomujete si to vôbec? Rádio One nepočúvam, ale týmito návrhmi ma dostali. Je to vulgárne a agresívne, a inak veď v tej kampani ani nefigurujú konkurenčné rádií. Sú tam neúplné obyčajné slová. VY SAMI SI ICH TAM DOMÝŠĽATE!! Ešte raz opakujem že One nepočúvam, ale kampaň majú prepracovanú pretože len zverejnili nejaké vyzuáli a už sa o tom diskutuje o 100 šesť! Silu tejto kampani dodávajú sami ľudia, a to tým že o tom diskutujú a šíria to ďalej, presne tak ako sa šíria rôzne kampane na youtube. TOTO JE PRE NICH REKLAMA ZADARMO, pochopte to a už o tom nediskutujte!! Čím viac sa o tom diskutuje a šíri, tým viac im to hrá do karát. Skvele zvládnutý marketing a reklama zadarmo. Presne takto dnes funguje reklama na západe. Kontroverznosť a drzosť - iba tým upútate, pretože všetko ostatné je nudné a okukané. Myslím že práve o toto im išlo..

Pe3k (neregistrovaný, 80.87.209.xxx)
Pe3k (neregistrovaný, 80.87.209.xxx)
12.05.2010 18:27
0
0
@kampan

Peto, mas pocit, ze ta kampan ma co ponuknut ludom? Odvaha v tom je, no i kus drzosti, posmechu a falosneho sebavedomia. Akoby sa Trabant vysmieval Mercedesu, ze ake to je auto...

Nudu by malo riesit One vo vysielani a nie na plagate... Takto su to prazdne reci, ktore navyse nikdy nebudu naplnene...

Peter (neregistrovaný, 85.216.176.xxx)
Peter (neregistrovaný, 85.216.176.xxx)
12.05.2010 17:07
0
0
kampan

Mne sa to páči:) Konečne niečo odvážne...a nie nuda.

Tomas (neregistrovaný, 195.91.56.xxx)
Tomas (neregistrovaný, 195.91.56.xxx)
12.05.2010 15:23
0
0
kampan

Super napad!!! Suhlas.... Reklama podla clanku ani nie je von a hovori sa o tom uz teraz:) Mne to prislo mailom:D Ucel to plni:D

ccc (neregistrovaný, 195.91.79.xxx)
ccc (neregistrovaný, 195.91.79.xxx)
11.05.2010 23:35
0
0
Kampan

O mysi, ktora chce revat. Nech reve, nechajte ju. Maju na to pravo, aj ked je to na smiech, lebo One nema potencial na boj s protivnikmi, ktorych ocikava. Nahodou ale dobry napad, inak...
BTW, Expres a Fun hospodaria s vyraznym ziskom z reklamy.

margotka (neregistrovaný, 193.200.150.xxx)
margotka (neregistrovaný, 193.200.150.xxx)
11.05.2010 23:03
0
0
biscuit

ano, niečo sú aj klienti:) nikde som nenapísal LEN... Ak by si čítal trošku správy z ekonomiky, či o tom, koľko turistov je v zime v tatrach a ako su vyťažené hotely, asi by si tie svoje miliardy upravil:) Diskusia je o One, ale nie je jediné kde sa perie... Aj tebou vecne obhajovane fun to robi.

biscuit (neregistrovaný, 89.103.249.xxx)
biscuit (neregistrovaný, 89.103.249.xxx)
11.05.2010 20:20
0
0
@margotka

Ty mu robis uctovnicku, ked tak s istotou tvrdis, ze Park Snow bol v strate? A takisto by ma fakt zajimalo, ako moze cez Fun prat prachy, ked reklamy na Park Snow tam tvoria odhadom menej nez 5%? Asi ich teda podla tvojej logiky musi prat cez "nastrcenych" mobilnych operatorov, banky, automobilky a obchodne retazce, ktore tam inzeruju najviac :)
Ps. Neobracaj diskusiu k off-topic. Tema je Radio One, nie Boris Kolar :)

margotka (neregistrovaný, 193.200.150.xxx)
margotka (neregistrovaný, 193.200.150.xxx)
11.05.2010 14:56
0
0
biscuit

myslíš tie stratové strediská na donovaloch a štrbskom plese, kde i pre ne perie peniaze v radiu?:D Rozhodne na vlekoch nezarobí, sezonny biznis-i J&T malo stratu na hoteloch a vlekoch. Takze tvoje miliardove tvrdenie si mozes vies kde strcit. Fun je pracka ako prasa:) Prehanaju cez radio virtualne peniaze z inych "biznisov"... Ukrajinska ochranka okolo neho tiez hovori za svoje ako sa poctivo podnika....

biscuit (neregistrovaný, 89.103.249.xxx)
biscuit (neregistrovaný, 89.103.249.xxx)
11.05.2010 14:24
0
0
@margotka

X a Fun si na seba reklamou v pohode zarobia a este im aj ostane :)
Kolar navyse nie je 100% vlastnikom Fun a tie miliardy nema z radia, ale z lyz.stredisk a hotelov....

biscuit (neregistrovaný, 89.103.249.xxx)
biscuit (neregistrovaný, 89.103.249.xxx)
11.05.2010 14:22
0
0
@Stano

No uvidime v prieskumoch, kolko tych pubertakov bude :)
Vidis, ja mam radsej decentne rypnutie v kampani ako predviedlo Fun, nez vulgarnu kampan urcenu ludom s nizsim IQ.
Ad praktiky R. One- staci spomenut kauzu 94,2 a celkovo zahadny vstup do RTI, dalej nezmyselna blokacia 89,1 ( One ju aj tak nedostane a vlastne tak len napomaha Funku vysielat duplicitne), kauza RK frekvencie pre R. Devin, kedy si narokovali na frekvenciu, ktoru nekoordinovali a nedostali ju. Konieckoncov, fakt by ma zaujimalo, odkial berie One peniaze na nove frekvencie navzdory takmer nulovej pocuvanosti...

mbfin (neregistrovaný, 217.119.117.xxx)
mbfin (neregistrovaný, 217.119.117.xxx)
11.05.2010 14:11
0
0
radio

najlepšie komercne radio je polske RMF FM

margotka (neregistrovaný, 193.200.150.xxx)
margotka (neregistrovaný, 193.200.150.xxx)
11.05.2010 12:48
0
0
...

tak ale perie aj Fun Radio (luxusne stetky sa nefinancuju zo spotov:D) a ostatne stanice.... Kto tu dnes zije len z reklamy. Ta je len castou prijmu:) Kto kolko je len na jeho sikovnosti.

Stano (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
Stano (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
11.05.2010 12:41
0
0
biscuit

O tých pubertakoch zjavne ide a nie je ich malo:-) Dopravne radio vas nemoze zabavat je o com...pokus o navezenie sa do niekoho. Radsej to robit otvorene, ako v naznakoch. K tym praktikam, ked mas konkretne informacie sem s nimi a nie vseobecne tvrdenia bez vahy:)

margotka (neregistrovaný, 193.200.150.xxx)
margotka (neregistrovaný, 193.200.150.xxx)
11.05.2010 12:40
0
0
mimikry

tie praktiky nie sú len v lic. konaniach. teraz nekoordinovali preto, lebo rada vie, že ide o práčku peňazí a aby to nebolo okaté tak idú investovať peniaze do kampane. tá kampaň nie je provokatívna lebo chcú aby sa o nich vedelo, ale preto lebo chcú aby sa vedelo, že robia kampaň. aby to nevyzeralo ako práčka.a to všetko zo strachu z nového zákona o preukazovaní pôvodu majetku. na každého príde.

biscuit (neregistrovaný, 89.103.249.xxx)
biscuit (neregistrovaný, 89.103.249.xxx)
11.05.2010 12:22
0
0
one

Tak najskor by ma strasne zajimalo, cim sa One odlisuje od radii, na ktorych v tom vizuali cura. Spravna odpoved- nicim. Hudba de facto ta ista. To, ze rano je nemoderovane je skor prejavom zufalstva a neschopnosti manazmentu pripravit koncept rannej show. Tento programovy prvok je totiz pre CHR format nutnostou.
Takze zhrnute-kampan je pre mna len odrazom urovne tohto radia. Urcena hulvatskym pubertakom, ktori nemaju respekt pred nicim...
PS. O mafianskych praktikach Radia One v lic.konaniach radsej pomlcim...

Juraj (neregistrovaný, 77.93.216.xxx)
Juraj (neregistrovaný, 77.93.216.xxx)
10.05.2010 22:42
0
0
Palo

Asi si pozorne necital-pisal som to doslovne v niekolkych prispevkoch, ze kampan je cool, provokujuca, zaujimava pre bezneho mladeho cloveka, ktory nema rad moralizovanie, ale opak... Preco je popularny Rytmus? Preto, ze je slusny?:) Jasne, najdu sa vynimky, co chodia v nedelu na omsu, ale tych je stale menej:) Hovorim o mase, nie mensine.

Palo (neregistrovaný, 195.168.232.xxx)
Palo (neregistrovaný, 195.168.232.xxx)
10.05.2010 22:19
0
0
Juraj

Aj mna by zaujimala odpoved na otazku, ktoru ti davala ja_viem... Pozorne som cital vsetky vase prispevky, no odpoved si jej nedal, preco prave takato kampan, takze nie je chyba v nej.. :)
Este ma zaujala jedna tvoja myslienka, "Kampan pre normalnych nemoralizujucich mladych ludi zijucich normalny zivot teenagera:) " Pytam sa preto, ak je niekto moralizujuci, teda v preklade, ze si zastava urcite hodnoty, je podla teba automaticky nenormalny?? Vies mi toto vysvetlit? Lebo podla mna je to skor naopak... A to tiez mam este vela rokov do 30 -tky :)

Dano (neregistrovaný, 193.200.150.xxx)
Dano (neregistrovaný, 193.200.150.xxx)
10.05.2010 19:56
0
0
x.

keď nebudeš vyskakovať, nikdy nevyskočíš:-) je to funny spôsob, ako povedať, že je tu aj niečo iné.

x. (neregistrovaný, 89.173.67.xxx)
x. (neregistrovaný, 89.173.67.xxx)
10.05.2010 19:51
0
0
nápad

je to pekný, ale vyskakovať, ked ešte nič nedokázali mi príde dosť zvláštne. akosi nevidím dôvod prečo si ich naladiť, v čom sú iní ako tie rádiá, z ktorých si robia prdel? a v čom sú lepší? prečo iné stanice platia konzultačným agentúram? asi nie pre srandu králikov. a akosi mi tam nesedí ten Max, tam vetrím niečo osobné... ved v bb im konkuruje hit fm a z toho si srandu nerobia.

Maťo (neregistrovaný, 195.91.55.xxx)
Maťo (neregistrovaný, 195.91.55.xxx)
10.05.2010 18:50
0
0
...

o zviditeľnenie ide-účel to splní:) ak by to robili len s regionálkami nik by si to nevšimol. U mna kampaň funny a plus, aj keď One nenaladím vo svojom meste.

Počúvanosť
štvrtok, 25.4.2024
1.
21,69%   + 0,23%
2.
18,40%   - 0,05%
3.
11,90%   - 0,18%
4.
9,57%   - 0,16%
5.
7,67%   - 0,10%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 25.4.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
3. + 4. vlna 2023 (kĺzavé dáta)
1.
16,07%   - 0,08%
2.
14,06%   - 0,09%
3.
9,85%   + 0,31%
4.
8,52%   + 0,30%
5.
7,62%   - 0,40%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
3. + 4. vlna 2023 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
XII. etapa 2023 - II. etapa 2024
1.
31,3%   - 0,2%
2.
22,2%   - 0,5%
3.
21,6%   ± 0,0%
4.
17,8%   + 0,4%
5.
16,2%   - 0,2%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, XII.-II./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
16. týždeň 2024 15.04.2024 - 21.04.2024
1.
Album
Dua Lipa
Houdini
2.
Album
Cyril
Stumblin' In
3.
Album
Sia
Gimme Love
4.
Album
Ofenbach
Overdrive Ft. Norma Jean Martine
5.
Album
Kygo Ft. Ava Max
Whatever
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over