menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Diskusia k článku MML-TGI: Najpočúvanejšie je stále Rádio Expres

30 príspevkov
Palo (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
Palo (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
24.02.2009 19:01
0
0
Desmod

Tak podla mna je skupina Desmod absolutne najhorsia skupina, aku poznam... Je mi jedno, kde to vysielaju, ak to zacne hrat, hned to radio vypinam...

Stano (neregistrovaný, 242.117.119.217.in-addr.xxx)
Stano (neregistrovaný, 242.117.119.217.in-addr.xxx)
24.02.2009 08:06
0
0
počuvanosť

Hociaké rádio len nie EXPRES. Počúval som ho stále a začal som si naozaj myslieť že je to naozaj to najlepšie rádio , no neznášam odporné reklamné vnucovanie, a propagovanie moderátorovho vkusu.OBJASNÍM: Vďaka EXPRESU sa skupina Dosmod dostala do popredia. Je pravdou že v čase skup. ELÁN by Desmod nemal šancu ani s rádiom EXPRES. Stálou propagáciou tochto rádia pre skupinu DESMOD vrývali a stále vrývajú podvedome v ľuďoch stav toho najlepšieho čo na Skovenskej hud. scéne je. Vypočuj si skladbu V DOLIN8CH a ak sa trochu rozumiete hudbe a samozrejme máte hudobný sluch, prídete nato že je to strašný rev hrubo zaspievanej piesne bez citu a fantázie. A týmto som s EXPRESOM skončil. Kým bol hudobnym redaktorom ANTALA stálo to zato, ale teraz? Aby som povedal pravdu semtam si naladím na celý deň a občas aj dlhšie toto rádio, aby som si znovu utvoril názor ale pri tomto rádiu mi je ten ďeň strašne dlhý. Upozodňujem že som muzikant no nehrávam lebo osud to zariadil inak. Ale neľutujem lebo ak by to malo znieť ako DESMODU tak je to Fajn. Ešte poznámka- Menovaná skupina by mala v prvom rade tvoriť menej a kvalitne a nie veľa a nanič. Myslím že niektorá so skladieb, ale naozaj je toho málo by bola aj dobrá no musel by to spievať niekto s hlasom a nie človek čo nemá pre spev cit. Rev je jedna vec a spev zase niečo iné. Čaute.

LuboTS (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
LuboTS (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
15.02.2009 19:07
0
0
@DrX

Si trochu mimo. Median nerobí priemer z dvoch po sebe idúcich vĺn, ale dve vlny spočíta.

NoName (neregistrovaný, 91.127.88.xxx)
NoName (neregistrovaný, 91.127.88.xxx)
12.02.2009 11:21
0
0
dobré rádio

Podľa mňa je rádio expres dobré rádio

DrX (neregistrovaný, 147.232.3.xxx)
DrX (neregistrovaný, 147.232.3.xxx)
05.02.2009 00:28
0
0
Vyššia matematika a Median SK

Median SK ma zjavné problémy so základmi matematiky. Možno by pomohlo, ak by sa vrátili na chvíľu na základnú školu. Najzábavnejšie je, že aj keď robia 4 nezávislé prieskumy v roku, vo výsledkoch uvádzajú stále priemer dvoch meraní. Výsledok je potom taký, že keď porovnávajú dve za sebou idúce "dvojvlny" (napr. 3+4 oproti 2+3) v praxi počítajú (3+4)-(2+3), čiže vypočítajú 4-2, tj rozdiel vo výsledkoch medzi štvrtou a druhou vlnou, ktorý by bol taký istý aj keby sa v treťom štvrťroku na Slovensku rádio vôbec nepočúvalo...

Druhá zábavná záležitosť je ich prah 10tis poslucháčov, ktorý uplatňujú aj na celoplošné rádia aj na rádia regionálne. Ak si človek pozrie výpis napr. za košický kraj, uvidí tam, že celoslovenské rádio Viva tam malo počúvanosť 6tisíc ľudí, aj keď je to menej ako 10tis (na celoslovenskej úrovni to totiž bolo nad 10tis), ale neuvidí tam, koľko mali miestne rádia, aj keď ich mohlo počúvať viac ako 6tis ľudí (dôležité je, že na celoslovenskej úrovni ich nebolo 10tis).

Takže, ak chce byť Median objektívny, mal by:
- uplatňovať svoje 10tis. kritérium len pri celoslovenskom zobrazovaní,
- alebo ho uplatňovať na novo aj pri zobrazovaní za regióny
Prípadne, tak ako u zahraničných rádií by mohol uvádzať aj kombinované výsledky zvlášť za všetky košické stanice, žilinské, bystrické a bratislavské regionálne stanice ... Toto kombinované číslo by presiahlo 10tis, a nebol by problém s chybami.

No a ešte jedna žiadosť: pri minulej vlne niekto (myslím z rádia Hornet) zverejnil ich výsledky počúvanosti (aj výsledky iných pod-10tis rádií) v diskusii. Bolo by skvelé, ak by to niekto spravil aj teraz.

LuboTS (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
LuboTS (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
02.02.2009 15:24
0
0
@Andy

Aj Fun rádio kleslo a nemyslím si že môžeme povedať že kampaň "Ja som Fun rádio" bola neúčinná a zbytočná. Prišlo k poklesu počúvanosti všeobecne..

Andy (neregistrovaný, 78.99.91.xxx)
Andy (neregistrovaný, 78.99.91.xxx)
28.01.2009 17:57
0
0
expres

noo tak podla tohto prieskumu pekne klesol expres cize ten letny projekt s legendami im asi nevysiel ako chceli

Robert (neregistrovaný, 85.216.233.xxx)
Robert (neregistrovaný, 85.216.233.xxx)
25.01.2009 14:27
0
0
@Palo

Bohuzial okrem tej Prahy na SV a Radiozurnalu na DV si na AM uz pomaly nic nepopocuvas, aspon cez den nie. Tu v Bratislave idu este nejaki ti madari. Inak je pasmo prakticky tiche.

PALO (neregistrovaný, 91.127.124.xxx)
PALO (neregistrovaný, 91.127.124.xxx)
25.01.2009 10:59
0
0
radio CZ / SK

áno,v Prahe je výber pomerne dosť pestrý.Ja si tam vždy ladím RFI_Radio France Internationale alebo RADIO 1 či EXPRES(ten pražský samozrejme).
Blava ja menšia ako Praha,preto ten menší počet staníc a v BA je hlavný problém poloha:všetky individuálne freq.musia odsúhlasiť Maďari a Rakúšania-v prípade vysielača silnejšieho ako 3kW dokonca aj niekedy Česi.
Ale faktom je ,že nám chýba stanica typu ČRo1-Rádiožurnál-moja najobľúbenejšia.Okrem DV ide u nás na 3 freq.FM(Ostrava-Hošťálkovice,Jeseník -Praděd,Valašské Meziříčí-Radhošť).U starých rodičov je zasa na starom elektrónkovom rádou na SV nastavená stále PRAHA.

Robert (neregistrovaný, 85.216.233.xxx)
Robert (neregistrovaný, 85.216.233.xxx)
25.01.2009 01:29
0
0
@biscuit

V pripade Cechov poskulujem hlavne po iche verejnopravnom rozhlase. Nas je jedna hroza. Myslim prve dva okruhy. O ceske sukromne stanice velmi nezakopavam uz len z tohto dovodu, ze nic nie je na satelite. V tomto som trochu konzervativny.

biscuit (neregistrovaný, 195.113.65.xxx)
biscuit (neregistrovaný, 195.113.65.xxx)
24.01.2009 21:58
0
0
@Palo

Ale kdeze, Cesi su stale daleko vyspelejsi, navyse vezmi si taku Prahu, aka je multikulturna, tam sa uzivi aj Ethno radio, ale inde je to daleko vacsia bieda nez u nas. Vsade je bud CHR a la Evropa2 alebo ten ich odporny Czech conservative s Impulsom, Blanikom prip. este Frekvence 1 s milionkrat prevarenou Abbou ci Bee Gees.
My mame aspon celoplosne alternativne _FM. Tam je k dispozicii iba v Prahe. A konieckoncov, skus si vypocut to ich moderovanie na celoplosnych staniciach. Len take tliachanie o nicom. Vynimkou je ciastocne F1, ale tam som napr.v case obeda pocul anketu, v akej polohe mate sex najradsej. Toto dat do obednajsieho prime-time? Trochu sila, nemyslis?

Palo (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
Palo (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
24.01.2009 21:39
0
0
biscuit

Myslis si, ze by sa neuzivila ani jedna stanica? Ok, je to mozne, co pises, ale zase ma napadaju potom Cesi, ti su sice vacsi, ale ekonomicky su porovnatelni, s nami..

biscuit (neregistrovaný, 195.113.65.xxx)
biscuit (neregistrovaný, 195.113.65.xxx)
24.01.2009 21:35
0
0
@Palo

Lenze porovnaj si ekonomicku situaciu a velkost trhu v okolitych statoch a u nas. Navyse mam pocit, ze Slovaci ziju teraz velmi rychlu dobu. Tomu odpoveda aj nastavenie programu SK radii.

Palo (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
Palo (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
24.01.2009 16:37
0
0
LubosTS

Nesuhlasim, staci sa pozriet do okolitych statov.. Tam to funguje, a nie na jednej stanici, ja by som privital aspon jednu stanicu taku.. Takze ked to moze fungovat v inych statoch v Europe, na viacerych staniciachm, tak aspon na jednej Slovenskej by to malo fungovat.. Zial v tomto ma nepresvedcis.. A je vela takych ludi, co takto uvazuju ako ja, len treba si ich vsimnut..<br />
To s tym Okey si skusim vypocut, som zvedavy.. Ja som ich totiz po tom co presli na pop rock s tym nekvalitnym nastavenim zvuku prestal absolutne pocuvat..

Robert (neregistrovaný, 85.216.233.xxx)
Robert (neregistrovaný, 85.216.233.xxx)
24.01.2009 11:10
0
0
S prepacenim

Spomenut moderovanie v spojitosti s takym niecom ako Je__e Melodie je to iste, ako uvazovat o vysokorychlostnej elektrifikovanej zeleznici s klimatizovanymi vlakmi na trati Kabul - Kandahar.

LuboTS (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
LuboTS (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
24.01.2009 10:59
0
0
@Palo

Moderovanie na Okey nie je iba také ako píšeš. Sú tam počas dňa rôzne ankety, môžeš skúsiť popočúvať. A keď si už zrazu prišiel na to že na Slovensku sa cez deň moderuje, napríklad aj na Exprese tak si pre istotu prišiel s tým, že sa nemoderuje v noci. Ono nie je veľa ľudí ako Ty, že v noci sú hore. A ďalšia veľmi dôležitá vec, firmy všeobecne budú musieť viac šetriť. Médiá a zvlášť rádiá nie sú výnimka, v čase finančnej krízy nepríde nijaké rádio s tým že bude v noci platiť moderátora. Hlavne keď je to málo počúvané a pre reklamu je to absolútne neatraktívny čas, reklama v noci sa prakticky nevysiela, tak prečo keď sa v noci nezarába by sa mali zvyšovať náklady?

Palo (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
Palo (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
23.01.2009 23:02
0
0
...

Ja to pisem principialne.. Akoze moderovanie ako na Jemnych, je podla vas moderovanie? To ze mi stale tocia o tom, ze pocuvam 12 piesni za sebou? Alebo na Okey, ze pocuvam Pop rock? A co taka Viva? Preco uz nemoderuje vecer? Chcete povedat,ze je to stupajuca tendencia?? A co nocne moderovanie??? Ked tu tak chytate za slovicko?? Ktore radio v noci moderuje na Slovensku?? Ja mam pocit ze ziadne, uz ani SRo.. A to je asi tazko v poriadku...
Ale vidim, ze Slovensko je asi pomylena krajina, lebo ked si porovnate eter v Zapadnej Europe, tak sa tam moderuje rozhodne o 200% viac..

exot (neregistrovaný, 78.99.205.xxx)
exot (neregistrovaný, 78.99.205.xxx)
23.01.2009 22:32
0
0
evosonic

trefa do čierneho :D či skôr do ružoveho (JM)

...Pedro - Ty ho ani spomínať nemusíš, stačí, že tam je a to neovplyvníš, rovnako ako aj to, že Viva je takmer na chvoste...

Pedro (neregistrovaný, 78.99.83.xxx)
Pedro (neregistrovaný, 78.99.83.xxx)
23.01.2009 17:18
0
0
pocuvanost

ahojte. podla mna aj radio VIVA ma dost moderovane vysielanie.
co sa tyka radia Expres, moj nazor je, za ja by som ho urcite neposunul na prve priečky.

evosonic (neregistrovaný, 195.146.150.xxx)
evosonic (neregistrovaný, 195.146.150.xxx)
23.01.2009 15:52
0
0
JM moderuju?

JM uz moderuju? Nepocuvam, tak neviem, preto sa pytam. Co si ja pamatam, tak technicky ohlasili skladbu minulu, sucasnu aj buducu, povedali ze pocuvam JM, potom si pamatam cislo 12, potom ze nejake piesne idu za sebou :) a furt do kola cely den. Ak sa to nezmenilo, potom nemozno hovorit o moderovanom vysielani :)

LuboTS (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
LuboTS (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
23.01.2009 14:49
0
0
@Palo

Prečo píšeš že v slovenských rádiách sa nemoderuje keď to nie je pravda? Z rádií ktoré počúva najviac ľudí má Okey, Jemné Melódie a aj líder na trhu Expres celý deň moderovaný program. Akurát Funko je výnimka, tam je počas dňa dosť nemoderovaného programu. Teda zatiaľ všeobecne sa na Slovensku cez deň moderuje.

biscuit (neregistrovaný, 195.113.65.xxx)
biscuit (neregistrovaný, 195.113.65.xxx)
23.01.2009 13:30
0
0
@Palo

Na to Ti ja odpoved nedam, to sa musis opytat masy slovenskych posluchacov :)

Palo (neregistrovaný, 213.151.246.xxx)
Palo (neregistrovaný, 213.151.246.xxx)
23.01.2009 13:18
0
0
biscuit

Ok, jasne, suhlasim, ze dnes je siroka moznost medii.. Ale stale ostava pre mna neodpovedana principialna otazka, preco u nas na Slovensku moderovanie mizne, a v inych statoch je to inak?...

biscuit (neregistrovaný, 195.113.65.xxx)
biscuit (neregistrovaný, 195.113.65.xxx)
23.01.2009 13:08
0
0
@Palo

No ja by som povedal, ze ta pocuvanost uz zahrnuje aj tych 30% ludi, ktore radio nepocuvaju. preto je u vsetkych radii pokles okolo 1%.
A este netreba zabudat, ze tento prieskum hodnoti aj letnu "uhorkovu sezonu".
Inak mc to vystihol, ludia zacinaju uprednostnovat intrenet pred tradicnymi mediami. Mimochodom, rozhlas je na tom stale lepsie nez tlacove media a TV, tie maju ovela vacsi pokles. Je to prirodzeny vyvoj a argument naformatovane vs. nenaformatovane a moderovane vs. nemoderovane v tomto fakt neobstoji...

Palo (neregistrovaný, 213.151.246.xxx)
Palo (neregistrovaný, 213.151.246.xxx)
23.01.2009 11:25
0
0
billg

No neviem, ja to schvalne pisem nenaformatovane - naformatovane, lebo ked si tu v historii pozries diskusiu, tak zistis, ze na moje prispevky som dostaval prave argumenty typu naformatovane - nenaformatovane...

Počúvanosť
pondelok, 18.3.2024
1.
20,51%   + 5,92%
2.
20,12%   - 2,76%
3.
12,14%   + 4,85%
4.
8,91%   - 0,85%
5.
8,12%   + 1,59%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 18.3.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
3. + 4. vlna 2023 (kĺzavé dáta)
1.
16,07%   - 0,08%
2.
14,06%   - 0,09%
3.
9,85%   + 0,31%
4.
8,52%   + 0,30%
5.
7,62%   - 0,40%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
3. + 4. vlna 2023 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
XI. etapa 2023 - I. etapa 2024
1.
31,5%   ± 0,0%
2.
22,7%   - 0,1%
3.
21,6%   - 0,4%
4.
17,4%   + 0,3%
5.
16,4%   - 0,2%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, XI.-I./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
11. týždeň 2024 11.03.2024 - 17.03.2024
1.
Album
Dua Lipa
Houdini
2.
Album
Ofenbach
Overdrive Ft. Norma Jean Martine
3.
Album
Cyril
Stumblin' In
4.
Album
Robin Schulz, rita Ora & tiago Pzk
I'll Be There
5.
Album
Thirty Seconds To Mars
Seasons
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over