menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Diskusia k článku Čo treba k založeniu internetového rádia?

16 príspevkov
Pablo (neregistrovaný, 95.102.239.xxx)
Pablo (neregistrovaný, 95.102.239.xxx)
06.05.2010 10:21
0
0
bez SOZY a SLOVGRAMU

Je nutné platiť za vysielanie čisto amaterskej tvorby ktorá nema zmluvy a neni zastupovana SOZA a Slovgram?

Prípadne je nutné platiti tímto ogranizáciam, ak uzavriem zmluvy s kapelamy kde poskytnú riadne označenú tvorbu zmluvne, podpísanu k vysielaniu v rádii bez nároku na honorár

Vilo (neregistrovaný, 95.102.8.xxx)
Vilo (neregistrovaný, 95.102.8.xxx)
11.03.2009 15:17
0
0
SOZA

Copy paste zo SOZA dokumentu "Sprístupňovanie hudobných diel na informačnej, prezentačnej stránke napr. neziskového združenia, školy..., ako aj stránka súkromnej osoby - nepodnikateľa (na stránke nesmie byť nijaká reklama ani žiadne oznámenie o podnikateľskej aktivite):
autorská odmena je stanovená paušálnou sadzbou 33,19 € (1000,- Sk) ročne za každú hudbou ozvučenú stránku (doménu) a použitie max. 50 hudobných diel"
Otazka - 50 skladieb do mesiaca? do dna? do roka?

Tomek (neregistrovaný, 85.135.242.xxx)
Tomek (neregistrovaný, 85.135.242.xxx)
07.02.2009 08:42
0
0
Konecne to niekot vysvetll

Dikes za vysvetlenie Roman. Ta zenska by mala ist do skoly nech ju nauci apouzivat vlastny rozum a mala by sa naucit o com vlastne hovori ;-)

LuboTS (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
LuboTS (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
02.02.2009 15:19
0
0
...

Čo je potrebné? Ísť na stránky AB rádia a oni sa o všetko postarajú. O autorské práva, hudobný archív no o všetko možné.. :-) Máte to tam napísané, ak má niekto chuť, nech si to skúsi...

Tiež Roman :-) (neregistrovaný, 80.250.245.xxx)
Tiež Roman :-) (neregistrovaný, 80.250.245.xxx)
29.01.2009 21:08
0
0
Roman...dik...Darius súhlas

Naprosto súhlasím s Dáriusom, že tá ženská nepovedala podstate k veci nič upotrebiteľného, než nejaké klišé frázy...takých ľudí je možno stretnúť deň čo deň v štátnej správe...volám ich papagáje, lebo vlastné názory a vety formulovať nevedia, len tie naučané a svoju neschopnosť maskujú tzv diplomatickou odpoveďou, ktoré je skutočnosti pseudodipolomatická a oni ani len netušia, že tým pseudo sú i oni sami...smutný jav, ktroý je sprievodným javom každého dňa...naopak Roman to vysvetlil výborne...i keď otázok a poťažmo odpovedi na ne by bolo k téme určite viac...i tak Romanovi ďakujem, lebo tu som skutočne aspoň pochopil, tak ako z názvu vyplýva "čo treba (aspoň v kocke) k založeniu internetového rádia

Roman (neregistrovaný, 217.118.99.xxx)
Roman (neregistrovaný, 217.118.99.xxx)
03.01.2008 11:52
0
0
Co je potrebne? 3 legalnost hudby

Co se tyka teto diskuze, dost jsme si uzili s timto problemem.
NA INTERNETU SE DAJI STAHNOUT SKLADBY I LEGALNI CESTOU ZA PENIZE, ALE TYTO SKLADBY NEMAJI LICENCI NA VEREJNE PROVOZOVANI !!!!!!!! ale pouze jen pro tve legalni pousteni u tebe doma nebo na prehravaci MP3.
Jedinne co lze pouzit, je koupit CD a DVD a to prevezt na MP3 pro vysilani - nic jineho nelze, pokud nepocitam s tim, ze koupim legalne od umelce, ktery je regisyrovany u autorskych svazu, jeho hudbu nebo skladbu, ale i tuto musis nadale platit,

Roman (neregistrovaný, 217.118.99.xxx)
Roman (neregistrovaný, 217.118.99.xxx)
03.01.2008 11:46
0
0
Co je potrebne? 2

Jeste jsem zapomnel na pevne pripojeni Internetu ze studa k vysilacimu serveru nekde na paterni siti internetu a pak si secti ejste potrebnou sirku pasma na nepretrzute prenaseni dat 128+64+32 napr. No ale ani bez web stranky se neobejdes, to znamena zaroven si poridit i treba virtual web pro umisteni streamu a lakadel pro posluchace. Napriklad on/line sluzby jsou dost lakave jako SMS brana, nebo pisnicky automat na prani. Samsoebou nemluvim o elektrice, najmu, placeni zamestnancum, vedeni ucetnictvi, legalni nakup CDcek a DVDcek,.... takze snad jsem neodradil

Roman (neregistrovaný, 217.118.99.xxx)
Roman (neregistrovaný, 217.118.99.xxx)
03.01.2008 11:42
0
0
Co je potrebne?

Vysilame prvni legalni internet radio ROGY pro 4% mensinu v CR a SR se sidlem v Bratislave jiz 2 roky. (nevim, zda to nebude reklama ale muzes se presvedcit tady: http://radio.rogy.cz)
Je toho docela dost co je potrebne udelat pred vysilanim, ale prvni z nich je treba podepsat smlouvu s autorskymi svazy v SR a to je konkretne SLOVGRAM, SOZA a OZIS. Vsude ti daji smlouvu se sumou k pravidelnemu placeni autorskym svazum. Pak si nekde zjistit vysilaci server a streamy a podepsat smlouvu a zaplatit prvni provoz. Pak zaloziot firmu pro legalni vyslani a prodej reklamy, ze ktere radio bude zit. Co se tyka vybaveni studia, stacil by i jeden PC, ale ten musi mit legalni system a antivir a firewall a pak samosebou i vysilaci soft za nemale penize. No a je potrebne vysila z tzv. "legalnich zdroju" pisnicek, to znamena ze vse co se vysila, musi byt legalne zakoupena na nosicich CD, DVD,... A aby toho nebylo moc pro zacatek, musis ke kazde pisnicce odvadet autorskym svazum mesicne, nazev skladby, autor skladby, rok vydani, rok uvedeni, skladatel/autor pisnicky, rok vydani nosice, nazev nosice, vydavatele nosice, delaku skladby skutecnou, delku skladby odehranou, pocet odehrani,.... a to sve DBF a XML. To je ve strucnosti vsechno.

mjm5 (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
mjm5 (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
02.01.2008 14:24
0
0
to rado a darius

Radko a ty o com tocis? nikto tu nehovoril o hudbe, ktoru si napalis od kamosa, ale o legalne stiahnutej hudbe z netu. Vies existuje aj nejaky system legalneho stahovania... Ale aj mne z toho rozhovoru vychadza, ze radsej si tie nosice treba kupit a bude pokoj. Na margo tych vzorovych zmluv - asi su tie zmluvy jedna od druhej rozdielne. Neviem ci by si sa potom zase neohanal dezinformaciami....

rado (neregistrovaný, 91.127.37.xxx)
rado (neregistrovaný, 91.127.37.xxx)
30.12.2007 00:31
0
0
SPADLI STE Z JAHODY ???

teraz neviem, ci mate 15 rokov aleb... ???? Vzdy to tak bolo a aj bude, ze musite byt nejakou formou vlastnikom akehokolvek hudobneho diela, ktore chcete verejne propagovat .....takze NIKDY nebudete moct verejne "púštať" nieco, co si stiahnete z netu alebo napalite od kamoša ....... akokoľvek okolo toho krutite mat netove radio nebude o tom, ze kupite notebook a šup idem na to :O)))))

jano (neregistrovaný, 89.173.61.xxx)
jano (neregistrovaný, 89.173.61.xxx)
29.12.2007 20:44
0
0
To aj tak nikto nevie.

Presne podmienky aj tak nikto nevie, len potom mozme cakat stotisicove pokuty, za toto a hento.

Robert (neregistrovaný, 217.23.248.xxx)
Robert (neregistrovaný, 217.23.248.xxx)
06.12.2007 19:34
0
0
Problem je v tom

ze velmi diplomaticky povedala, ze vlastnictvo nosicov je nutne.

Darius (neregistrovaný, 62.168.125.xxx)
Darius (neregistrovaný, 62.168.125.xxx)
05.12.2007 23:00
0
0
Nekompetentna!!

Sorry ale ta zenska mi pride totalne nekompetentna. V podstate nic som sa nedozvedel. Na kardinalne otazky odpoveda uplne inak, naucenymi nabiflovanymi frazami.
Neodpovedala uspokojivo na to, ci treba vlastnit nosice. Taktiez presne neodpovedala na to, ci je mozne vysielat skladby stiahnute z netu.
A napokon TOTALNE to zaklincovala vyrokom, ze "Keďže v oblasti licencovania on-line dochádza veľmi často k zmenám, nebolo by vhodné, aby naše zmluvy boli niekde na internete."
Moja zlata pani Draskovicova, VED OD TOHO TU TEN INTERNET PREDSA JE!!! Ved to je idealny sposob ako okamzite zverejnit upravene verzie zmluv!!
Nechapem ako moze niekto takyto pracovat na veducej funkcii ... potom tie organizacie tak vyzeraju.

FiXťO (neregistrovaný, 91.127.104.xxx)
FiXťO (neregistrovaný, 91.127.104.xxx)
05.12.2007 15:33
0
0
...

Jááááááj akurát, že nadpis nekorešponduje s obsahom... ale to je jedno.... že to hovorí minimum o založení internetových rádií je asi jedno...

Robert (neregistrovaný, 217.23.248.xxx)
Robert (neregistrovaný, 217.23.248.xxx)
05.12.2007 12:05
0
0
To ma velmi nepotesili

Pokial clovek zaplati licencne poplatky, nemuseli by sa ondiat s tymi nosicmi.

Rasťo (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
Rasťo (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
05.12.2007 12:04
0
0
Rozdeľovanie peňazí

No mňa by skôr zaujímalo, ako sa tie peniaze rozdeľujú medzi autorov.

Počúvanosť
streda, 17.4.2024
1.
21,65%   + 0,23%
2.
19,57%   - 0,19%
3.
11,90%   + 0,03%
4.
8,97%   - 0,24%
5.
8,09%   - 0,03%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 17.4.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
3. + 4. vlna 2023 (kĺzavé dáta)
1.
16,07%   - 0,08%
2.
14,06%   - 0,09%
3.
9,85%   + 0,31%
4.
8,52%   + 0,30%
5.
7,62%   - 0,40%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
3. + 4. vlna 2023 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
XII. etapa 2023 - II. etapa 2024
1.
31,3%   - 0,2%
2.
22,2%   - 0,5%
3.
21,6%   ± 0,0%
4.
17,8%   + 0,4%
5.
16,2%   - 0,2%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, XII.-II./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
14. týždeň 2024 01.04.2024 - 07.04.2024
1.
Album
Dua Lipa
Houdini
2.
Album
Thirty Seconds To Mars
Seasons
3.
Album
Sia
Gimme Love
4.
Album
Ofenbach
Overdrive Ft. Norma Jean Martine
5.
Album
Cyril
Stumblin' In
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over