menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Komentár: Europa 2 “vie” ako osloviť cieľovku

Europa 2Dnes vám prinášame jeden z mnohých príkladov, prečo Europa 2 nerastie v číslach odhliadnúc od výberu, nastavenia formátu a ďalších vecí. Za všetky príklady tu máme mäsiarenský marketing a ukážkový príklad pre študentov, ako sa dá dokonale triafať mimo cieľovku. Pozrite sa sami a urobte si obraz nasledujúcim plagátom:

Europa 2

Ak marketingové oddelenie Europy 2 dúfa, že pre mladú cieľovú skupinu je toto promo dostatočne cool - klobúk dole:) Europa 2 pravdepodobne verí, že jej poslucháči sledujú akciové letáky a hrnú sa za zlacneným údeným kolenom zadným do tohto interiéru predajne Mäso-údeniny. Tomu sa hovorí "efektívna" propagácia.

Europa 2
Foto: Diamon.sk

Stanica navyše spomenuté promo zjavne sama dobrovoľne bartruje. Vo vysielaní za logo na plagátoch vysiela spoty na lacnejšie údeniny. V rade na ne by sme pritom skôr čakali poslucháčov Rádia Regina. Teenager má takéto akcie doslova na saláme.

Aj pre takéto prešľapy sa po roku a pol na trhu diera do sveta neudiala. Europa 2 nebola a nie je sľubovaným tornádom na domácom trhu. Je len jednou z málo úspešných staníc, ktorá sa zbožne pozerá na svojich konkurentov smerom hore a dúfa, že už v tom budúcom prieskume urobí dieru do sveta. Dúfa tak už niekoľko vĺn prieskumu MML-TGI a márne.

Súvisiace články

pridať príspevok  Diskusia k článku: 24 príspevkov

inga (neregistrovaný, 178.40.167.xxx)
inga (neregistrovaný, 178.40.167.xxx) 28.05.2011 11:55

takto: ten plagát je hlúposť, o ktorej v e2 podľa mňa doteraz ani nevedeli. pokiaľ ide o program ako taký-pre decká 14-18 ok, beriem, len v tom prípade mi tam vyskakuje Juraško, ktorý je nenormálne užvástaný a nezaujímavý. nepočuť žiadnu výmenu hudobnej knižnice, okrem aktuálnych hitov v rotáciách. už od začiatku hrávajú napr. sunrise avenue, alebo rasmus-čo sú x rokov staré songy a nie sú pre deklarovanú cieľovku zaujímavé. takže ak to zhrniem- e2 chce hrať pre pubošov, ale chce osloviť aj staršieho poslucháča. aspoň tak to znie. a v tom je podľa mňa jej veľký problém.

Milan (neregistrovaný, 195.91.56.xxx)
Milan (neregistrovaný, 195.91.56.xxx) 28.05.2011 08:52

ŽIadna fikcia-realita... Marketing E2 by mal ísť radšej pracovať niekde za pás, než toto:)

... (neregistrovaný, 92.52.31.xxx)
... (neregistrovaný, 92.52.31.xxx) 27.05.2011 22:23

Európu 2 počúvam každý deň, takmer celý deň, ale nič podobného som tam nepočul. Ani na webe nič také nemajú... Takže podobný plagátik mám vo Photoshope zbúchaný za 5 minút aj ja :D Čiže jeden z dalších bezvýznamných a neefektívnych článkov... A to som si myslel že Rádia.sk, je seriózny web.

Boris (neregistrovaný, 213.151.218.xxx)
Boris (neregistrovaný, 213.151.218.xxx) 27.05.2011 06:53

Ak je to bartrový obchod, ako sa píše v článku, je to fakt smiešne, až by som povedal zúfalé. Keby to bola nejaká regionálna, alebo lokálna stanica, nič nepoviem. Na druhej strane mi na radia.sk chýba základná vec - podpísať sa pod článok.

* (neregistrovaný, 188.112.87.xxx)
* (neregistrovaný, 188.112.87.xxx) 27.05.2011 01:35

Europa 2 mala len tú smolu, že bola nástupcom Okey a prišla Mäsiarovi pod nôž...

Aktuálne články

Počúvanosť
sobota, 6.6.2020
1.
17,86%   - 2,72%
2.
15,93%   + 1,49%
3.
9,51%   - 2,62%
4.
9,00%   - 4,44%
5.
6,87%   + 0,62%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 6.6.2020
podiel [%] celkovej počúvanosti
4. vlna 2019 + 1. vlna 2020 (kĺzavé dáta)
1.
17,78%   - 0,12%
2.
15,38%   - 0,38%
3.
10,04%   + 0,15%
4.
7,32%   + 0,11%
5.
6,97%   - 0,01%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
4. vlna 2019 + 1. vlna 2020 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
I.-III. etapa 2020
1.
33,7%   + 0,1%
2.
25,3%   ± 0,0%
3.
23,1%   - 0,1%
4.
16,4%   + 0,1%
5.
15,9%   + 0,5%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, I.-III./2020
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
22. týždeň 2020 25.05.2020 - 31.05.2020
1.
Felix Jaehn & Vize
Close Your Eyes (Feat. Miss Li)
2.
Saint Jhn
Roses
3.
Topic
Breaking Me
4.
Regard
Ride It
5.
Riton
Turn Me On (Feat. Vula & Oliver Heldens)
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Lil Nas X
Old Town Road
5.
Katy Perry
Never Really Over