menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Komentár: Europa 2 “vie” ako osloviť cieľovku

Europa 2Dnes vám prinášame jeden z mnohých príkladov, prečo Europa 2 nerastie v číslach odhliadnúc od výberu, nastavenia formátu a ďalších vecí. Za všetky príklady tu máme mäsiarenský marketing a ukážkový príklad pre študentov, ako sa dá dokonale triafať mimo cieľovku. Pozrite sa sami a urobte si obraz nasledujúcim plagátom:

Europa 2

Ak marketingové oddelenie Europy 2 dúfa, že pre mladú cieľovú skupinu je toto promo dostatočne cool - klobúk dole:) Europa 2 pravdepodobne verí, že jej poslucháči sledujú akciové letáky a hrnú sa za zlacneným údeným kolenom zadným do tohto interiéru predajne Mäso-údeniny. Tomu sa hovorí "efektívna" propagácia.

Europa 2
Foto: Diamon.sk

Stanica navyše spomenuté promo zjavne sama dobrovoľne bartruje. Vo vysielaní za logo na plagátoch vysiela spoty na lacnejšie údeniny. V rade na ne by sme pritom skôr čakali poslucháčov Rádia Regina. Teenager má takéto akcie doslova na saláme.

Aj pre takéto prešľapy sa po roku a pol na trhu diera do sveta neudiala. Europa 2 nebola a nie je sľubovaným tornádom na domácom trhu. Je len jednou z málo úspešných staníc, ktorá sa zbožne pozerá na svojich konkurentov smerom hore a dúfa, že už v tom budúcom prieskume urobí dieru do sveta. Dúfa tak už niekoľko vĺn prieskumu MML-TGI a márne.

Súvisiace články

pridať príspevok  Diskusia k článku: 24 príspevkov

inga (neregistrovaný, 178.40.167.xxx)
inga (neregistrovaný, 178.40.167.xxx) 28.05.2011 11:55

takto: ten plagát je hlúposť, o ktorej v e2 podľa mňa doteraz ani nevedeli. pokiaľ ide o program ako taký-pre decká 14-18 ok, beriem, len v tom prípade mi tam vyskakuje Juraško, ktorý je nenormálne užvástaný a nezaujímavý. nepočuť žiadnu výmenu hudobnej knižnice, okrem aktuálnych hitov v rotáciách. už od začiatku hrávajú napr. sunrise avenue, alebo rasmus-čo sú x rokov staré songy a nie sú pre deklarovanú cieľovku zaujímavé. takže ak to zhrniem- e2 chce hrať pre pubošov, ale chce osloviť aj staršieho poslucháča. aspoň tak to znie. a v tom je podľa mňa jej veľký problém.

Milan (neregistrovaný, 195.91.56.xxx)
Milan (neregistrovaný, 195.91.56.xxx) 28.05.2011 08:52

ŽIadna fikcia-realita... Marketing E2 by mal ísť radšej pracovať niekde za pás, než toto:)

... (neregistrovaný, 92.52.31.xxx)
... (neregistrovaný, 92.52.31.xxx) 27.05.2011 22:23

Európu 2 počúvam každý deň, takmer celý deň, ale nič podobného som tam nepočul. Ani na webe nič také nemajú... Takže podobný plagátik mám vo Photoshope zbúchaný za 5 minút aj ja :D Čiže jeden z dalších bezvýznamných a neefektívnych článkov... A to som si myslel že Rádia.sk, je seriózny web.

Boris (neregistrovaný, 213.151.218.xxx)
Boris (neregistrovaný, 213.151.218.xxx) 27.05.2011 06:53

Ak je to bartrový obchod, ako sa píše v článku, je to fakt smiešne, až by som povedal zúfalé. Keby to bola nejaká regionálna, alebo lokálna stanica, nič nepoviem. Na druhej strane mi na radia.sk chýba základná vec - podpísať sa pod článok.

* (neregistrovaný, 188.112.87.xxx)
* (neregistrovaný, 188.112.87.xxx) 27.05.2011 01:35

Europa 2 mala len tú smolu, že bola nástupcom Okey a prišla Mäsiarovi pod nôž...

Aktuálne články

Počúvanosť
1. + 2. vlna 2019
1.
18,03%   - 0,12%
2.
16,32%   - 0,06%
3.
10,04%   - 0,30%
4.
7,13%   - 0,02%
5.
6,76%   - 0,07%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
1. + 2. vlna 2019 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
júl 2019
1.
12,53%   + 0,31%
2.
11,03%   - 0,22%
3.
9,25%   + 0,64%
4.
7,47%   - 0,15%
5.
6,80%   - 0,48%
Počúvanosť cez aplikáciu Radia.sk - júl 2019
% celkovej počúvanosti
IV.-VI. etapa 2019
1.
33,1%   - 0,3%
2.
26,5%   - 0,1%
3.
23,6%   - 0,3%
4.
16,3%   - 0,4%
5.
14,7%   - 0,2%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, IV.-VI./2019
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
33. týždeň 2019 12.08.2019 - 18.08.2019
1.
Shawn Mendes & Camila Cabello
Senorita
2.
Dermot Kennedy
Power Over Me
3.
Lp
Girls Go Wild
4.
Ed Sheeran & Justin Bieber
I Don't Care
5.
Pedro Capó & Farruko
Calma (Remix)
33. týždeň 2019 19.08.2019
1.
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Lil Nas X Feat Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Ed Sheeran Feat Khalid
Beautiful People