menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Diskusia k článku Jemné melódie menia majiteľa. Ten má blízko k J&T

4 príspevky
Peter_BB (neregistrovaný, 81.161.60.xxx)
Peter_BB (neregistrovaný, 81.161.60.xxx)
03.04.2014 14:16
0
0
in house kampaň: Rádio Jemné
Miro (neregistrovaný, 91.127.91.xxx)
Miro (neregistrovaný, 91.127.91.xxx)
27.03.2014 18:05
0
0
Jožo

Tak to kde sa zaraďujem je jasné asi len tebe!!! Neviem, či si si túto dedukciu vytiahol z prsta ale podľa mňa z môjho príspevku ide presne opačný dojem. Ale budiš, každý máme svoje chyby :D ... Vlastne z toho čo si napísal, súhlasím len s prvou vetou. Myslím si totiž, že pokiaľ rádio vysiela aj 95% hudby a na 5% pripadajú správy a reklama, dokáže nimi ovplyvňovať verejnú mienku. Bohužiaľ toto všetko píšem preto, že ako píšeš bez vlastného názoru konzumujú obsah len ovce- a tých je na Slovensku až príliš veľa... Apropo--- myslím, že tieto skupiny obyvateľstva sa vyznačujú tým, že si ani neuvedomujú, ako nimi médiá manipulujú...

Jožo (neregistrovaný, 188.167.61.xxx)
Jožo (neregistrovaný, 188.167.61.xxx)
23.03.2014 17:52
0
0
Miro

Bez vlastného názoru konzumujú obsah len ovce. Aspoň je jasné, že kde sa zaraďuješ... Je jedno koľko je vlastníkov médií, vždy to môže inklinovať niekam. Keď je to v rukách jednej skupiny aspoň je hneď jasné, že kam to smeruje... BTW. hudobným rádiom ťažko riešiš nejaký mocenský vplyv.

Miro (neregistrovaný, 91.127.91.xxx)
Miro (neregistrovaný, 91.127.91.xxx)
23.03.2014 15:29
0
0
Bonus

A ako bonus nám jeden majiteľ viacerých staníc okrem pestrosti formátov pribalí do balíčka aj mediálnu masáž poplatnú jednému človeku/ subjektu. Príklad: Taliansko a Berlusconi a jeho vlastníctvo väčšiny kľúčových médii v krajine a tak dokonalé ovplyvňovanie verejnej mienky. Ale to nám už akosi autor zabudol povedať, zato nezabudol zopakovať, že ide o zastaraný zákon.

Počúvanosť
štvrtok, 28.3.2024
1.
20,47%   - 0,30%
2.
17,26%   - 1,14%
3.
11,49%   - 0,38%
4.
8,90%   - 0,46%
5.
8,86%   + 0,68%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 28.3.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
3. + 4. vlna 2023 (kĺzavé dáta)
1.
16,07%   - 0,08%
2.
14,06%   - 0,09%
3.
9,85%   + 0,31%
4.
8,52%   + 0,30%
5.
7,62%   - 0,40%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
3. + 4. vlna 2023 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
XI. etapa 2023 - I. etapa 2024
1.
31,5%   ± 0,0%
2.
22,7%   - 0,1%
3.
21,6%   - 0,4%
4.
17,4%   + 0,3%
5.
16,4%   - 0,2%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, XI.-I./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
12. týždeň 2024 18.03.2024 - 24.03.2024
1.
Album
Dua Lipa
Houdini
2.
Album
Cyril
Stumblin' In
3.
Album
Ofenbach
Overdrive Ft. Norma Jean Martine
4.
Album
Teddy Swims
Lose Control
5.
Album
Thirty Seconds To Mars
Seasons
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over