menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Zmení sa Rádio Okey o pár dní na Európu 2?

okeyCeloplošné Rádio Okey sa pravdepodobne už o pár dní, možno na prelome týždňov zmení [doplnené 5.decembra: Rádio Okey sa zmení 12.12 o 12:12]. Svedčí o tom niekoľko okolností. Celý tím pripravujúci vysielanie dostal výpovede a pracuje len do konca týždňa. Na poslednú chvíľu zháňajú nové hlasy z malých staníc. Ďalšie fakty o možných budúcich krokoch prezradia internetové domény. Tie boli väčšinou registrované len minulý týždeň, pričom ich DNS server je priamo v českom Lagarére. Domény súvisia s Európou 2, jej sloganmi, aktuálnou kampaňou a jej programom, osobou Leoša Mareša, či rubrikami. Nájsť sa medzi nimi dá aj meno Rasťa Žitného, ktorý je v poslednej dobe vnímaný skôr negatívne a možno ho nejakým spôsobom použijú v rámci programu. Otázkou je, či to bude prínos. Po Superstar, bez ktorej Leoša Mareša u nás by nepoznal nik ho možno tiež nejakým spôsobom využijú.

radia.skLen pár dní dozadu si zabezpečili domény: europa2.sk, evropa2.sk, leosmares.sk, či ranná afterparty.sk,  tanečná  danceextravaganza.sk a variácie danceexxtravaganza.sk, dancextravaganza.sk, či exxtravaganza.sk,  slogany maximummuziky.sk, maximumuziky.sk, maxximummuziky.sk, maxximumuziky.sk, motomail.sk, naspatdominulosti.sk, nastavusi.sk, nastavusihviezdam.sk, rannashow.sk, rannishow.sk, rastislavzitny.sk, rastozitny.sk, ale aj večerný program vybersinamaximum.sk, vybersinamaxximum.sk a zpatkydominulosti.sk.

Rádio Okey - kontinuálne posledný rok klesá. Stanica z portfólia Lagardére Active ČR stratila od posledného prieskumu MML-TGI 0.3% poslucháčov v "počúval včera" a tak je na úrovni 5.8%, čo je 259 000 poslucháčov. Vývoj počas predošlých vĺn prieskumu po aktuálnu nájdete TU. Podiel na trhu Rádia Okey je 5.7%. Len nedávno stanica spustila a propagovala billboardmi, v printoch a televízii relatívne pred krátkym časom spustenú Rannú šou so Slavom a  opäť menia zmenené. Počuteľným a viditeľným problémom je dlhodobé podcenenie dostatku investícií do programu, marketingu a nie ideálna značka, ktorá je vnímaná skôr negatívne. Zmena značky pomôže. Takáto zmena však nemá len pozitíva. V ČR úspešná značka tu nie je známa, populárna a jej budovanie stojí čas a peniaze. Navyše kópie málokedy fungujú rovnako, ako originál. Každá krajina potrebuje produkt vyslovene šitý na mieru, ak má byť úspešný. Ak by sa hypotéza s príchodom  Európy 2 naplnila, tak CHR formátom bude stanica najviac zápasiť o poslucháčov s Fun Rádiom.

pridať príspevok  Diskusia k článku: 69 príspevkov

chuchmava (neregistrovaný, 78.99.147.xxx)
chuchmava (neregistrovaný, 78.99.147.xxx)
19.12.2009 09:42
0
0

je škoda, že Okey už nevysiela, zbožňovala som pesničky, ktoré hrali (boli staršie, slovenské i zahraničné). Bola som prekvapená, keď som si zapla rádio a už na mojej obľúbenej frekvencii bola Europa 2, najskôr som bola v šoku, že to poznám ako české rádio. Jednoducho táto zmena sa mi nepáči, lebo je na trhu ďalšie rádio hrajúce iba aktuálnu komerčnú hudbu, ktorú nemusím

talker (neregistrovaný, 78.99.146.xxx)
talker (neregistrovaný, 78.99.146.xxx)
13.12.2009 12:31
0
0

Koliba? Dnes by s tým čo vysielali vtedy mali ledva 3%

PALO (neregistrovaný, ip-91.191.80.212.o2inet.xxx)
PALO (neregistrovaný, ip-91.191.80.212.o2inet.xxx)
13.12.2009 12:28
0
0

pridávam sa:RADIo KOLIBA bolo z nich najlepšie.Hudba a aj moderátori a hovorené slovo,program(Nedeľné oné,Magatický erozín,Mrazenie,Zlatá žila......ajajaj,to boli časy)

Janinka (neregistrovaný, 95.102.85.xxx)
Janinka (neregistrovaný, 95.102.85.xxx)
13.12.2009 09:25
0
0

kde sú tie časy keď to v KOLIBE,neskôr v OKEY ináč žilo??Julo,Efa,Evita,Mirec,Timea ,Gajo,Pyton etc.to bola partička a aj program mal inú úroveň.vééééľka škoda:-(((

jozo (neregistrovaný, 195.168.109.xxx)
jozo (neregistrovaný, 195.168.109.xxx)
10.12.2009 21:55
0
0

ja viem ze je to asi uz skor osobnost minuleho storocia, ale bol to on kto kedysi dokazal konkurovat funku s kolibou ;-)

Aktuálne články

Počúvanosť
streda, 17.4.2024
1.
21,65%   + 0,23%
2.
19,57%   - 0,19%
3.
11,90%   + 0,03%
4.
8,97%   - 0,24%
5.
8,09%   - 0,03%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 17.4.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
3. + 4. vlna 2023 (kĺzavé dáta)
1.
16,07%   - 0,08%
2.
14,06%   - 0,09%
3.
9,85%   + 0,31%
4.
8,52%   + 0,30%
5.
7,62%   - 0,40%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
3. + 4. vlna 2023 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
XII. etapa 2023 - II. etapa 2024
1.
31,3%   - 0,2%
2.
22,2%   - 0,5%
3.
21,6%   ± 0,0%
4.
17,8%   + 0,4%
5.
16,2%   - 0,2%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, XII.-II./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
14. týždeň 2024 01.04.2024 - 07.04.2024
1.
Album
Dua Lipa
Houdini
2.
Album
Thirty Seconds To Mars
Seasons
3.
Album
Sia
Gimme Love
4.
Album
Ofenbach
Overdrive Ft. Norma Jean Martine
5.
Album
Cyril
Stumblin' In
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over