Diskusia k téme:
l-radio
Zaujimave - navstivte odkaz
03.04.2010 23:23, rasto [178.41.21.194]
03.04.2010 12:06,
metafyzik1 [rev-195-91-79-139.t-mobile.sk]
dakujem za oba pohľady o problematike signalov, aj vam prajem prijemne velkonocne sviatky. Este pre Pe3ka, ano suhlasim ze biznis nepozna priatelstvo, ale ja osobne poznam zopar jednicov na tejto zmeguli, ktory si splnili svoj sen a nezalezi im na peniazoch, pretoze ak by to mali robit pre peniaze, museli by to robit inak a musel by im s tym niekto pomoct, takto si to robia sami, na svojom piesocku a utapaju svoje peniazky aj ked to vobec nema logiku.
ďakujem Vám všetkým že sa mi pokúšate vysvetliť vlnovú situáciu ohľadom Frontínusu. Zabudol som povedať že toho času ozaj počujem na frekvencii Frontínusu rádio Devín!!! To je veľká škoda.No
o tom že Frontinus sa dal chytať aj na bystrickej ceste tak to som o tom ozaj nevedel totižto nemal mi to kto povedať tak sa ospravedlňujem že som si myslel že viac nikto nechytal Frontinus.No a čo sa týka signálu Lrádia pre Rbk súhlasím že je to problém financii a od toho sa všetko odvíja.Páni já som totálny laik v šírení vĺn ale dovolím si jedno tvrdiť že aj v tomto smere hrajú muziku ŠIROKÉ LAKTE.Biznis nepozná priateľstvo ani pochopenie toho druhého .Páni želám Vám všetkým krásne prežitie veľkonočných sviatkov
03.04.2010 01:19, Palo [adsl-dyn-107.95-102-191.t-com.sk]
pre .: zase ale nesranduj s 2 kW na streche budovy niekde v strede mesta. To nem dobry napad. A podla mna lepsie 2 mensie vysielace ako jeden velky, ktory aj tak nepokryje tolko ako tie dva samostatne. 500 Wattov z Mnicha je pre RK tak akurat.
pre ур sorry, ale ja som sa nepytal na tvoj nazor, ja som informoval Petra o tom, preco uz viac Frontinus nechyta.
03.04.2010 00:39, . [adsl-dyn-6.95-102-174.t-com.sk]
V LM má vysielač aj Funko 1KW na kopci Hajik a na tomto istom kopci majú vysielač aj Jemné Melódie a ten má tuším rovnaký výkon ako L-Radio a napriek tomu, že sú na kopci, tak v Rk majú Jemné svoj vysielač, alebo dokrývač. Funko má raz taký výkon a tiež to nebolo postačujúce, že boli len na kopci a v Rk majú svoj dokrývač. Radio Viva tiež plánuje pre toto mesto vysielač, ktorý už má pridelený a bude sa pravdepodobne z Úložiska sťahovať tiež do LM. Takže súhlasím s Pe3kom, alebo druhá možnosť, ktorá bude určite v dnešnom preplnenom spektre nereálna by bolo navýšenie výkonu na 2 kW a kóta by sa nemusela meniť.
02.04.2010 22:33, Pe3k [a2.druhaprenosova.za.cust.gts.sk]
Metafyzik - ono logikou ide vela veci pochopit, no vo fyzike to vzdy neplati... Su zakonitosti, ktore sa vymykaju a tu patri i sirenie vln. Neexistuje tu priama umera ze + vykon alebo + vyska je + dosah... Vyska pomoze sireniu, no mestska zastavba a more rusivych vln znehodnotia signal. Na mieste radia by som nevahal s IKK pre RK, ktory je porovnatelny velkostou, no viac priemyselny a teda tu viac ludi dochadza...
A vypadok signalu Frontinusu? Ratali ste s moznostou testovania vysielaca a teda zaruseniu signalu? Kedze to prislo tyzden pred spustenim Devina, je to mozne...
02.04.2010 22:12, урвекt [213-108-126-76.netrox.sk]
ak signal prestal 22. 12. 2009 tak to radiom devin nebude
02.04.2010 22:07,
metafyzik1 [rev-195-91-79-159.t-mobile.sk]
asi netreba dalsi samostatny vysielac na L-radio, pokial by malo svoj vysielac umiestneny v dostatocnej vyske, pokial som si dobre vsimol, tak sidli v 5 poschodovej budove na streche ktorej ma vysielac a to je podla mna malo, aj ked som v tejto oblasti totalny amater, ale viem, ze ine radia aj lokalky si davaju bud na vysoke stoziare, alebo vyskove budovy a preto sa stava to, ze na jednom poschodi Peter v RBK signal ma a o poschodie nizsie uz nie. Ak by ten vysielac bol nie v 20 m ,ale aspon v 35 m vyske a viac, tak by to bolo o niecom inom. Znova pripominal, ze som iba laik, ktory uvazuje.
02.04.2010 19:51, Palo [adsl-dyn-107.95-102-191.t-com.sk]
@Peter z Rbk: tri poznamky k tvojmu prispevku:
1) Frontinus 104.6 MHz ti neprestal hrat kvoli vystavbe dialnice, ale kvoli tomu, ze 29.12.2009 zacalo na totoznej frekvencii v Ruzomberku vysielat Radio Devin.
2) Frontinus 104.6 MHz bolo mozne chytat v RK na viacerych miestach, napr. aj na Bystrickej ceste, cize urcite nie si jediny a verime ti :)
3) L-Radio sa v RK da chytit na par miestach, ale jednoznacne potrebuje v RK samostatny vysielac (idealne na Mnichu). Len to je dalsia investicia a nie som isty, ci na to maju peniaze. Ale mali by si pohnut, aby sa im usla nejaka frekvencia.
(adsl-dyn-6.95-102-1 74.t-com.sk)
02.04.2010 19:17,
Peter z Rbk [ruzanet-104.profinet.sk]
Vážený pisateľ pýtali ste sa ma aký signál mám.A teraz neviem či mi to niekto uverí a ja ani neviem komu mám za to ďakovať: "Ja mám zatiaľ 100% -tne čistý signál.Vážne neklamem Vás.Som ochotný to hocikedy preukázať .Máme rádio JVC a mne ani nerobilo problém chytať a teraz sa podržte rádio Frontínus a to ešte stále je regionálne žilinské rádio.Signál z tohoto rádia prestal až vtedy keď začali stavať pri Ružomberku smerom od Žiliny diaľnicu .Viem presne kedy prestal fungovať signál 22.XII.2009.
Môže mne toto niekto vysvetliť že pokiaľ viem nikoho som doposiaľ nespoznal ktorý by dokázal chytiť signál až zo Žiliny a mne sa to podarilo ako jedinému z Ružomberka?Opakujem mám JVC rádio a bez žiadnej pomocnej antény!!!!! Ja som z cela presvedčený že sa signál ku mne dostal odrazom ale ako sa signál z L-rádia dostane znova a to bez rušenia ku mne tak to Vám neviem povedať a ani neviem vysvetliť pretože keď som bol nastavovať frekvencie L-rádia u suseda mal som problém ho nastaviť a to býva o jedno poschodie nižšie!!!!!! Takže ešte raz Já mám čistý signál. Ale jedno by som navrhoval: "Čím viac poslucháčov napíše do L-rádia o špatnom signále v Ružomberku tým skôr by to malo rádio riešiť.Ja Vám sľubujem že aj napriek tomu že já mám čistý signál tohoto rádia sa postavým na Vašu stranu a napíšem mail na vedenie rádia ohľadom nespokojnosti ružomberských poslucháčov so signálom ktorý znemožňuje počúvať čisté vysielanie. Zatiaľ len toľko
02.04.2010 16:44,
metafyzik1 [rev-195-91-79-8.t-mobile.sk]
ten signal je zly na mnohych miestach liptova, ale to musi zvazit radio samo ,co s tym. Riesenia sa vzdy najdu, len je to o peniazoch. Najlepsie sa ukaze situacia s odstupom casu 2-3 rokov, ci nastanu zlepsenia, ci je to radio len pre par ludi, alebo naberie vsetky parametere komercneho radia.(web, marketing, promo, ludia a signal)
02.04.2010 16:16, . [adsl-dyn-6.95-102-174.t-com.sk]
Čo pán Peter z Rbk povie na signál v Ružomberku???
Je na zváženie, či v roku 2010 budú ľudia počúvať zachrčaný zvuk. Alebo behať s anténou niekde po streche a aj tak to je slabučké.
Je to už omnoho lepšie!!!!!!......v eril som!
02.04.2010 14:03,
Peter z Rbk [ruzanet-104.profinet.sk]
Musím pochváliť L-rádio pre očividné zlepšenie.V čom?.V posledné dni som sa zameral na sledovanie výberu skladieb a prišiel som na jednu vec .Akú? Ak prejde jedna šnúra výberu skladieb pre všetky vekové kategórie tento výber plynule prechádza na iný hudobný žáner ktorý je ešte hodnotnejší a čo je dôležité znovu tu majú vyhradený priestor všetky vekové kategórie.Iné radia bohužiaľ využívajú prevažne len hudbu pre tú najmladšiu generáciu od 15-19 rokov.Vždy som tvrdil že toto rádio bude pre všetkých aj keď ma mnohí za môj názor kritizovali.Ak poslucháči pochopia o čom je tento článok písaný tak potom môžem konštatovať že ozaj že vysielacia hodnota tohoto rádia má dobrú stúpajúcu tendenciu . Podotýkam toto je výlučne môj názor ktorý vychádza z môjho postrehu čo sa týka perfektného výberu po sebe nasledujúcich skladieb.L-rádio ak tento výber je vedome nastavený k spokojnosti poslucháčov tak potom omnoho známejšie rádia by sa mali čo učiť od novovzniknutého rádia Len tak ďalej a nič si nerobte z neprajníkov Tí boli sú a vždy budú
31.03.2010 18:25, lokalpatriot [178.41.93.223]
pozor na prejedenie sa, niekt. songov, ktore u Vas pocuvam uz od zaciatku? + postupne sa zacinam prejedat aj moderatoriek, ale inak dobre - a tie jingle naozaj zmente a bude to tip top
31.03.2010 14:16,
metafyzik1 [rev-195-91-79-199.t-mobile.sk]
na tvoju otazku odpovedam ano ,som z LM a prevazne pocuvam L-ko v aute, ked beham po liptove. Este reagujem na obal: suhlas, ale vzdy je nejake ale......asi ziadne lokalne radio si nedovoli zaplatit cloveka, ktory sa bude hrajkat v studiu desiatky hodin a za to dostane par eurikov. Stara pravda hovori: kazdy clovek ma svoju cenu a väcsinou nas bezcenny ludia nezaujimaju a o tom to aj je. Ak si zozeniete sikovneho, tak vam nieco raz za cas urobi za super cenu ,alebo zadarmo, ale nie sustavne, tam totizto vznika to, ze na ukor jednych aktivit, prichadza o tie efetivne. Myslim si, ze lokalne radia sa v priebehu 4 - 5 rokov pozberaju aj po tejto stranke. U celostatnych je to vyriesene uz teraz.
31.03.2010 09:23, -r- [121.242.41.67.static-pune.vsnl.net.in]
treba im zmeniť obal stanice Jingle a podobne, niektoré majú dokonca takú istú zvučku ako uvádzajú na reprízu - otras, ale az jeden jingel na popoludňajsie vysielanie je však celkom počuvatelný, chýbajú mixovné 3-4 pisne a do toho jingel s nejakou identifikáciou stanice, promo na specialne relacie - nie v style pocuvajte v tedy a v tedy... z toho, čo od zaciatku odvysielali sa da nieco poriadne vyrobiť - ale s kvalitnou hudbou, nie s hudbou zo zahrobia... "chcem vediet, co sa okolo mna deje" atd.
30.03.2010 14:40, leon [mail152.anonymouse.org]
Metafyzik
musím samozrejme súhlasiť.... metafyzik ty si z LM /RK /LH alebo počúvaš cez net?
30.03.2010 07:45, -r- [121.242.41.67.static-pune.vsnl.net.in]
hudba je lepsia a este urcite bude
30.03.2010 00:03,
metafyzik1 [rev-195-91-79-3.t-mobile.sk]
ale davate tomu L-radiu riadne zabrat. Musim niektorym oponovat hlavne co sa tyka hudby, lebo ta nabrala poriadne zlepsienie, tak predpokladam, ze kto v tychto dnoch pise kritiku na hudbu v L-ku, tak ho nepocuva. Co sa tyka moderatorov, ja osobne by som okamzite jedneho vyhodil, ale su tam aj taky, ktori makaju aj kvalitne napriek tomu, ze predtym v ziadnom radiu nerobili a su to Petra Bukova a Jakub Haluska, profika Johnyho spominat nemusim, to je iny level a tymto ich pozdravujem. K moderovanym casom tolko: ak ma co povedat moderator, tak v primeranej dlzke svojich vstupov mi nevadi cele hodiny, ale ked je v radiu amater, bez myslienky, pripravy, vyslovnosti atd. ,tak radsej nech je cely cas hudba. Uz minule som tu pisal, ze keby sa vo vsetkych radiach vypol moderatorom internet ,tak to by ste videli, ake ticho by nastalo, pretoze netvoria, ziadna kreativita, ziadna improvizacia, chyba mi kombinacia: speaker-dj-zabavac. Citat pikosky, bulvar a tragedie vie kazdy, kto vie citat, ale malo ktory moderator vie posluchacov namotat na svojej ja, na svoju osobnost na svoj vytvor, hudobne definovane feeling, divadelne - umelecky performance.
29.03.2010 20:53, ja [178.41.112.122]
v PHM má S rozhlas jednu zasadnú nevýhodu, nedokáže ho lokalizovať len na cielené mestá ako napríklad regionálna stanica.
A podľa môjho počutia pokiaľ ide len o PHM v Sro, tak informácie majú neaktuálne na rozdiel od L-Radia
Zelení anjeli Sro asi často čerpajú aj informácie z biedne aktuálneho natankuj.sk (len či majú nejakú dohodu s portálom)
Ja som si naschvál pozrel už niekoľko-krát či sa zhoduje to čo je na natankuj a v L-Radiu a prišiel na to, že v L-radiu je to aktuálne na rozdiel od portálu, len škoda, že to vysielajú len jeden krát v týždni - v sobotu
RADIA.SK neručí a nenesie zodpovednosť za obsah diskusných príspevkov, diskusie nemoderuje ani nerediguje.
Diskusné príspevky vyjadrujú názor ich autorov. RADIA.SK si vyhradzuje právo odstrániť celé príspevky alebo
časti diskusných príspevkov, a to najmä také, ktoré odporujú dobrým mravom, porušujú platné zákony
SR (napr. obsahujú vulgárne výrazy, rasistické, xenofóbne či šovinistické narážky), poškodzujú dobré meno RADIA.SK alebo obsahujú reklamu.