MEDIAN SK
radia.sk menu
vyhľadávanie

RADIA.SK Google

Inzerujte na RADIA.SK
RADIA.SK na Facebooku RADIA.SK na Twitteri RADIA.SK na Google+
Ikonka RADIA.SK
na vašu webstránku:
RADIA.SK - slovenský FM éter online
SITA
SLEX99 - Online verzia krátkeho slovníka SJ
ATLANTIS WEBHOSTING - Dôverujte najlepším!
mediálne.sk - vedieť vidieť
FitWAY
Profivodic.sk - stránka profesionálov za volantom

Diskusia k článku:

Martin Lengyel: S výsledkom Jemných Melódií sme spokojní

58 príspevkov
bez názvu
24.11.2006 20:50, SDX [chello085216195145.chello.sk]
Oblubene pesnicky na zelanie? Oblubene pre toho kto si ich zela. Nemoze radio hrat nieco preto ze nejaky exot si to zmysli..
fuck you
19.11.2006 12:14, ludacris2 [static-081-024-254.dsl.nextra.sk]
lengyel, znicil si b1. diky.
Nespokojnosť
18.10.2006 21:09, Matej [dial-d244.213-81-194.telecom.sk]
S Rádiom Jemné Melódie nie som vôbec spokojný a už merozumiem tomu ako niekto mohol prebrať, či skôr ukradnúť také dobré rádio, akým bolo Rádio Východ skoro žiadne vstupy, ankety.Je to vyslovene hnus a chrapúňstvo zo strany Jemných Melódií.Rádio Východ malo viac poslucháčov, ako jemné melódie, ktoré tu na východe republiky skoro nikto nepočúva.Jemné Melódie nemajú skoro žiadne vstupy, ani ankety, o spravodajstve a o pesničkách na želanie ani slovo, iba pomalá hudba pre buzerantov.Skoro všetky rádia na slovensku sú si podobné, všetky hrajú podobnú hudbu, ako keby im to niekto nariadil.Takmer vymizli obľúbené pesničky na želanie a keď nejaké sú, tak moderátor nedá veľký výber, ale to není v éteri.Jemné Melódie je jedno najhoršie rádio na Slovensku.
@Vlado
18.10.2006 16:09, kexxx [dante.lfp.cuni.cz]
Jasne, uz sa rozumieme. :))))
No ohladom tej konstruktivity, sam asi vies kolko konstruktivnych nazorov tu padne, je to tak cca 20%. Niektore su navyse tak absolutne od veci, ze mam pocit, ze to dotycny prispievatel pisal z nejakeho ustavu :))))
A drviva vacsina su nazory postavene len na dojmoch jednotlivych prispievatelov a vobec sa neopierajucich o fakty....
2bilig
18.10.2006 16:04, kexxx [dante.lfp.cuni.cz]
Hehe zobral si mi slova z klavesnice :))))
to Vlado
18.10.2006 16:00, billg [alpha.sbs.sk]
"...Takze mi je jasne, ze to, co pusta teraz, je vyslovene na rozkaz majitelov a veducich predstavitelov radia..." Len pre upresnenie, vo Funradiu sa playlist zostavuje a upravuje na zaklade call-out study, takze nie na zaklade prikazov riaditelov radia, ale podla spatnej odozvy od posluchacov.
:: Stano
18.10.2006 12:57, petE.R. [213.215.94.106]
Mal si pravdu, JM musia obnovit vysielanie Radia Vychod vraj v plnej miere - tak sa uvadza v titulku medialne.sk (http://medialne.etrend.sk/radia/spr ava.php?sprava=2487) - medzery si treba vymazat. Som taktiez zvedavy, ako si s tym pan Lengyel poradi ... ale ako clanok prezradza, najradsej by bol za modernizaciu zakona o vysielani ... cize inymi slovami najst taky sposob, aby svoje prazvlastne kroky legalizoval.
kexxx
18.10.2006 09:01, Vlado [blueice2n1.de.ibm.com]
Ja som nenapisal ze by bol Bohus arogantny, namysleny alebo nieco podobne. Mozno som sa nevyjadril dost jednoznacne, ale mojim prispevkom som chcel povedat, ze ta otazka bola dost nestastna a v rozhovore urcenom pre internetovy portal sa ani nemala objavit. Vsetci ti, ktori sa do tychto diskusii zapajaju s rozumnymi prispevkami a postrehmi sa mozu citit dotknuti, ze boli fakticky oznaceni za hlupakov, ktori nicomu nerozumeju a na ich nazor nie je nikto zvedavy. Takyto prejav neucty zo strany servera voci vlastnym navstevnikom a citatelom je prinajmensom zarazajuci.
Na druhej strane vsak ludsky Bohusa trochu chapem. V case pred cca dvomi rokmi ked napr. v relacii "To najlepsie z hudby" este ovplyvnoval playlist moderator, tak boli prave tie Bohusove vecery po hudobnej stranke jedny z najlepsich. Takze mi je jasne, ze to, co pusta teraz, je vyslovene na rozkaz majitelov a veducich predstavitelov radia. Je to proste tvrdy biznis, on sa rozhodol, ze do toho pojde a tak musel prijat pravidla hry. To, co robi, sa snazi robit co najlepsie a ked sa prejde po forach a z kazdej strany sa na playlisty (a teda de facto jeho pracu) nadava, tak to cloveka rozladi, zamrzi a tou obrannou reakciou bola prave ta nestastna otazka.
Ak sa uz chcel spytat tuto otazku, mozno otazka pre Lengyela mohla zniet: "Ako reaguju vasi zamestnanci na kritiku noveho formatu stanice zo strany?" On by odpovedal, ze im odporucil necitat to atd atd. a nikto by sa nemohol citit urazeny alebo dotknuty.
:: Stano
17.10.2006 19:30, petE.R. [213.215.94.106]
Toto znie zaujimavo ... kedy vyprsi tych 120 dni? Je na webe RVRky tato informacia?
bez názvu
17.10.2006 18:51, Stano [static-dsl-109.213-160-189.telecom.sk]
Prešovskej kultúrnej agentúre s.r.o. RVR zamietla zmenu licencie, prostredníctvom ktorej žiadala o zmenu názvu na Jemné melódie, ako aj programovej štruktúry. Agentúra dostala 120 dní na nápravu.

Tak teraz som zvedavy co bude dalej ...
Normalne ma rada prekvapila, hlavne ked minule udelila OKEYu dve frekvencie co sa prekryvaju jak svi... Bardejov a Lysu,.. sak cakajme :-)
bez názvu
17.10.2006 18:49, Palo [p10-06.opera-mini.net]
Ak je to sieť,prečo potom vysielanie tak nevyzerá? To si trocha protirečí,nemyslíš?
bez názvu
17.10.2006 17:40, KillBill [chello089173006142.chello.sk]
boris napisal:
"Mimochodom, prečo sa na Radia.sk medzi informáciami o Rádiu JM nenachádzajú údaje o licencii a vlastníkoch??"
-------
Lepsia sa pozri boro, je to siet 4 radii a kazde je tam zvlast rozpisane podrobne, vratane licencuu
diskusia
17.10.2006 17:03, Ludwig [stnet-host200.212-5-222.telecom.sk]
Vazeni,

kazdy, kto si tuto diskusiu precita, pochopi, preco Bohus polozil tu otazku ohladom sledovania diskusii na temu JM.
bez názvu
17.10.2006 16:43, SDX [chello085216195145.chello.sk]
4ABDC: keby si bol aspon trochu schopny tak nedavas Borisovu IP do googla, ale ju das do IP WHO IS, takze sa tu prosim nehraj na machra
---------------------------- ------------------------------------ -------------------------
Inak zaujimalo by ma prepojenie Radia.sk <-> Jemné Melódie, kedze tento rok je tu s Lengyelom uz treti rozhovor zatial co s nikym inym tu tento rok este rozhovor nebol (neratam linky na ine servre)...
bez názvu
17.10.2006 14:21, Palo [empiria-fw.pn.gtsi.sk]
Myslim si, ze ABCD je inom rozhrani uvazovania a tak nikdy nepochopi to, co sa tu snazia ludia, ktory maju negativne pripomienky k JM.. Jednoducho a jasne, Jemne porusili to, co slubovali a na co im bola udelena licencia... To je jednoducho fakt, ktory nikto nicim neospravedlni, moze pisat hocico... Lebo prax je ina, ako avizoavali...
pre anonyma abcd
17.10.2006 13:25, Boris [217.73.23.56]
Mňa by zasa zaujímalo, kto si dá tú námahu pátrať po mne v diskusiách, avšak mám dojem, že si moju identitu zistil iným spôsobom. To už je jedno, ja nemám s nikým problém vecne diskutovať.
Na to aby som zistil, že niektorí držitelia licencií pod ktorými vysielajú Jemné melódie porušujú licenčné podmienky nepotrebujem právnické vzdelanie, stačí si prečítať, čo sa v nich píše a aká je skutočnosť. Emócie do toho nezaťahujem. A keď nevieš, čo bolo obsahom môjho podnetu na Radu, tak ma hneď neosočuj, kľudne Ti ho celý zašlem, ak mi bude známe o koho sa jedná. Podobný podnet som nepodal len ja, ale aj Slovenský syndikát novinárov. Ide mi len o to, aby sa pravidlá vzťahovali na každého rovnako, vôbec mi nevadí ak je niekto úspešný a dosiahol to čistými prostriedkami.
Mimochodom, prečo sa na Radia.sk medzi informáciami o Rádiu JM nenachádzajú údaje o licencii a vlastníkoch??
pre Borisa este raz a naposledy
17.10.2006 12:19, abcd [dsl-static-166.212-5-193.telecom.sk]
Boris, nepracujem ani pre JM a ani v JM. Len ma zaujalo, kto moze byt clovek, ktory je schopny dat podnet na Radu. A tak som najprv do google zadal tvoju IP adresu z tejto diskusie 217.73.23.56. Hned prva linka je na diskusiu na radia.sk kde hovoris ako ste merali vo Viedni. Zadaj si z tvojho prispevku ako prve slovo "DAB", potom zadaj vyhladavanie na najdenych strankach, daj slovo "Wien", potom zadaj "Boris" a tam sa najdes v prvom odkaze. Tolko teda k tvojej identite. Na strankach som sa ale dozvedel, ze pravnik asi nebudes tak ma prekvapuje tvoja bohorovnost v tvrdeni "o poruseni" zakona. Kazdy by sa mal drzat svojho remesla a nezavidiet inym. Ci to je nieco co slovenska malost a jesitnost nepozna, Boris???
to petE.R.
17.10.2006 11:21, billg [alpha.sbs.sk]
mas pravdu v tom, ze Mooby na pozicii Markizy alebo Jojky by som si predstavit nevedel. ale tiez si myslim, ze ani prevadzkovatelia tejto tv by si to nevedeli predstavit (ufinancovat 5 vykonnych vysielacov nieco stoji, ci uz cez Radiokomunikacie alebo cez vlastnu servisnu organizaciu). Jemne Melodie a Mooby by som vsak neporovnaval. To ze Jemne Melodie vysielaju soft AC (pomale skladby) nemusi nutne znamenat, ze maju rovnako minoritny zaner, ako ma Mooby TV (alebo taky Nautik)... samostatnou kategoriou su regionalne radia, ktore vysielaju samy pre seba a svojich majitelov, ktori ich dotuju... vlastnenie masoveho media sa na Slovensku stava takym sportom...
Peace.
:: billg
17.10.2006 09:17, petE.R. [213.215.94.106]
Da sa povedat, ze s Tebou v niektorych nazoroch suhlasim, ale napr. forma prispevkov casto hovori aj o ich prispievateloch, mam s tym skusenost uz z minulosti na tejto stranke. O NAJku so sa uz vyjadril, tam na 100% splyvaju nase nazory. Co vsak budem tvrdit, ze JM vysielaju ten isty program. Ak odpajaju nejaky vysielac a pustia tam inu reklamu, toto nie je siet. To iste robi napr. aj FUN a netvaria sa ako siet. Hadam mi nechces povedat, ze veris tym (s prepacenim za vyraz) zvastom, ako idu vysielat pre ten ktory region. JM nerobia nic regionalne, ked si cez den kedykolvek pustis nejaku frekvenciu JM a v tom case by si ich pocuval aj na druhej strane republiky, pocujes na 99,9% to iste (pokial nejde regionalna reklama). Prevadzkovatel JM radu RTV pekne obabral, a my sa dokonca ideme tvarit, ze je to OK a ze naozaj sietuju. Tiez si myslim (ale toto je cisto moj subjektivny nazor :-) ) ze JM skutocne nepatria na FM pasmo. Predstav si, ze by napr. televizia Moooby (vysiela reklamu na mob.telefony a zvonenia) dostala licenciu na terestrialne vysielanie na nejakych 5 vykonnych vysielacoch. To by uz len bola dobra sranda. Preto je dobre, ze vysielaju na satelite a televizne pasmo s terestrialnymi vysielacmi nechavaju hodnotnejsim vysielatelom. To iste by bolo dobre urobit v pripade JM. Cokolvek by som povedal teraz dalsie tak sa len opakujem, ale prosim, treba to brat ako moj subjektivny pohlad na vec ... ani inak sa to predsa neda ;-)
Have a nice day!
to petE.R.
17.10.2006 08:40, billg [beta.sbs.sk]
1. nevsimaj si formu prispevkov, ale obsah, kto a co pise (keby niekto spisovne pisal blbosti, tak je jedno, ako to napise, si myslim)
2. radio NAJ bolo od svojho znovuzrodenia odsudene na zanik
3. Jemne Melodie nevysielaju ten isty program, pre ozrejmenie odporucam clanok na konkurencnom serveri: http://medialne.etrend.sk/radia/clan ok.php?clanok=1598 (ak by tam boli medzeri, prosim vymazte si ich v prehliadaci)
4. nie Ty, ale pocuvanost rozhoduje o tom, ci drzitel licencie so svojim vysielanim prezije (ked maju pocuvanost a uzivia sa, preco by mali byt na live-streame?)
5. skus menej vnasat emocie a viac fakty...
   1  2 3  
RADIA.SK neručí a nenesie zodpovednosť za obsah diskusných príspevkov, diskusie nemoderuje ani nerediguje. Diskusné príspevky vyjadrujú názor ich autorov. RADIA.SK si vyhradzuje právo odstrániť celé príspevky alebo časti diskusných príspevkov, a to najmä také, ktoré odporujú dobrým mravom, porušujú platné zákony SR (napr. obsahujú vulgárne výrazy, rasistické, xenofóbne či šovinistické narážky), poškodzujú dobré meno RADIA.SK alebo obsahujú reklamu.
rádiá

Základné informácie
o slovenských rádiách:

on air
Depeche Mode
Enjoy The Silence
najčítanejšie články za posledný mesiac
anketa

Okrem klasického FM vysielania počúvam rádiá aj:

cez internet
73 %

cez satelit
4 %

cez internet aj satelit
9 %

len FM vysielanie
13 %

Celkom hlasov:  7775

Aukro.sk