MEDIAN SK
radia.sk menu
vyhľadávanie

RADIA.SK Google

Inzerujte na RADIA.SK
RADIA.SK na Facebooku RADIA.SK na Twitteri RADIA.SK na Google+
Ikonka RADIA.SK
na vašu webstránku:
RADIA.SK - slovenský FM éter online
SITA
SLEX99 - Online verzia krátkeho slovníka SJ
ATLANTIS WEBHOSTING - Dôverujte najlepším!
mediálne.sk - vedieť vidieť
FitWAY
Profivodic.sk - stránka profesionálov za volantom

Diskusia k článku:

Rádio Východ končí, ostáva po ňom regionálna diera

83 príspevkov
Východu je škoda
23.06.2006 18:22, Martin [adsl-data-186.84-47-43.telecom.sk]
Jaro si debil, pozerám sa na tvoje vyjadrenia a je mi jasné, že v živote to ďaleko nedotiahneš.
preveľká škoda RV
12.06.2006 09:00, Mária [host-185-16.adsl.euroweb.sk]
Ahoj,
ozaj neviem komu vďačíme za to, že RV už nie je!!!
Z mnohými ľuďmi som sa na tu tému rozprávala a ozaj málokto vedel, že RV končí a prečo končí.
Kto nemá prístup na Internet ani sa to nedozvie, nehovoriac o tom, že také babky, nemocní alebo aj iná sociálna skupina ľudí ani vôbec netuší, čo sa vlastne stalo. A prečo sa to stalo, že už nevysiela RV.
Vy si neviete predstaviť tých ľudí, ktorí sú doma pre chorobu, pre nezamestnanosť, na dôchodku, ale aj pracujúcich, šoférov za volantom ako im chýba vysielanie RV. Pre nich bolo RV ich súčasťou každodenného života. Pomáhalo dobrou radou aj pri ťažkých životných situáciach. Mohli si tam zavolať, požalovať sa, potešiť, popriať iným to, čo sami mali alebo aj nemali.
Nie všetci majú možnosť napísať meil, nie všetci majú odvahu sa ozvať tak na verejnosti, ale určite viem, že im RV veľmi chýba. Nechcem a ani nemám právo kritizovať "Jemné melódie", ale to už nie je ono.
Starší ľudia radi počúvali aj rady pri varení, rôzne recepty, súťaže alebo len tak hráme jubilantom. Bolo to super a lahodilo to ich uchu.
Nové rádio len hrá a nič.
To si môžu zrovná zapnúť aj magnetofón a púšťať svoje naozaj obľúbené melódie. Veď skoro celý východ si nemôže dovoliť Internet, CD prehrávače, DVD a iné vymoženosti novej doby, keď majú sotva na prežitie. Nikto si to neuvedomuje, ako je ťažko, keď máš sotva na chlebík.
RV nemalo chybu a asi preto, že konkurovalo iným hoci aj na "západe" muselo z kola von!!!
Je to skutočný fakt.
A ak nikoho nehryzie svedomie, že zobrali ľuďom to, čo bolo ich a mali radi, nech vie, že raz za to grobianstvo bude musieť zaplatiť.
Nie som východniarka: zaniklo najlepšie rádio:(
05.06.2006 20:56, janabe [adsl-d220.87-197-183.telecom.sk]
Nadpis vyjadruje všetko... Neverím, že také rádio, čo by hralo pesničky v takej peknej zostave a s tak milými moderátormi a relíciou, ako bola "Do ucha", ešte bude. Žiaľ, všetko dobré a krásne zrazu zaniká
citlivost
28.05.2006 22:45, aligator [adsl-flat-basic-147.84-47-20.telecom.sk]
spominalo sa uz v tychto debatach,ze aky koniec svetal, lebo vychodniarom cosi vzali.no a nema nam byt luto, ked tu bolo nieco dobre?niekto kritizoval moderatorky.no kazdy mame iny vkus a mnohe,kt som si roky vazila v inych mediach tak stracaju svoju profesionalitu a prosposobuju sa duchu alebo bezduchu svojho "media".a na improvizaciu ma len par.takze v celoslovenskej sieti si nemusi clovek vzdy najst to co mu lahodi.a co sa tak srdite,ked sa spomina BA?ake pozic take vrat.boli to ludia v BA kt to rozhodli a kt aj zili z toho, co zarobilo RV.ak si pozorne precitate prispevok, na zaklade kt sa rozbehla diskusia, tak sa spomina "Pred časom odtiaľ odišla Hlavná redakcia národnostno-etnického vysielania Slovenského rozhlasu, svoju filiálku v Prešove vlani v lete zrušila aj redakcia Hospodárskych novín, čím sa výrazne oslabilo mediálne pokrytie regiónu. Touto situáciou sa zaoberal aj výbor Regionálnej organizácie Slovenského syndikátu novinárov v Prešove, ktorého členovia to vnímajú ako "veľmi zlú a zároveň nepochopiteľnú správu".
Tak nech mi nikto nehovori, ze sa toto nepecie a nevari v BA.Nezvalujem to na obyvatelov Bratislavy a toto by ste mali mat na pamati. BA kritizujem ako skupinu ludi, kt pracuju v narodnych instituciach a podobne.
to tomas
25.05.2006 11:58, Lenka [sanet-gw.gk2-po.sk]
a este co sa tyka tych prieskumov, bolo dlhodobym trendom, ze klesali vo vsetkych regionalnych radiach :-)
Vychod bol aj napriek poklesu stale najlepsi.
to tomas
25.05.2006 11:56, Lenka [sanet-gw.gk2-po.sk]
Radio Vychod kupila spolocnost Harad, a.s. = Lengyel, Rehak a v ty v tom nevidis BA? Nehnevaj sa, ale asi mas nieco so zrakom a sluchom.
R.V. nemalo ziadne ekonomicke problemy, bolo na tom z byvalej siete B1 najlepsie. Opakujem, ze jeho rocne zisky boli niekolko milionov.
A s tym, ze R.V. skoncilo, ja neurobim nic, pretoze o jeho zruseni rozhodli jeho majitelia a ja medzi nich nepatrim.
Suvislosti, chybaju Ti suvislosti...:-)
aligator
24.05.2006 22:13, Tomas [adsl-flat-basic-110.84-47-118.telecom.sk]
jedna drobna poznamka - ano je mozne ze to visi na BA - skus sa ale pozriet kolko z tych BA co to maju na starosti su taky - zabul vul kedy celecom bul a momentalne sa hraju na majstrov sveta :) Ono ked je zle, je najlahsie vsetko hodit co sa nepaci do jedneho vreca a nadavat.
bez názvu
24.05.2006 22:02, aligator [adsl-data-125.84-47-98.telecom.sk]
aby som vysvetlila.nelutujeme sa,len konstatujeme.robime co sa da,ale obcas sa niektore veci nepohnu, lebo to kdesi mrzne.A sorry mnohokrat je to v BA.Ked som spominala moj projekt tak to som mala este pomerne slusne vybaveny.no kamoska robila milionovu zalezitost a po polroku si na nu spomenuli, co uz jej chceli zutekat z projektu aj ti naobetavejsi.ja som inac napisala,ze sa tu robia dobre veci a tym som nas chcela pochvalit a nie polutovat.jednou z dobrych veci bolo RV.je mi jasne,ze sukromnik si moze robit so svojim majetkom co chce.no davame mu na znamost,ze bolo dobre co bolo.skoda ze to pustil dolu vodou.tesi ma,ze sa vyjadruju aj posluchaci celej siete B1.
aligator
24.05.2006 09:14, tomas [blueice2n1.de.ibm.com]
ahoj aligator - ja ako bratislavcan nemam nic proti vychodu, mam rad vychod a vychodniarky - moja zena je zo sniny, rodinu mam v kendiciach, bardejove a sabinove :) ale jedine kto sa srdi su ludia co pocuvali RV a srdia sa na BA a to ma hneva - ja v BA som tiez pocuval B1 a momentalne nemam co pocuvat , ale to je diktat penazi. A este na zaver - nikto netvrdi, ze sa na vychode nedaju robit dobre veci:) preco sa tolko lutujete ?
show must go on
23.05.2006 22:30, aligator [adsl-data-125.84-47-98.telecom.sk]
som trada ze diskusia pokracuje.len na ilustraciu. dost casto cestuejm autobusom. mnohi soferi pocuvali RV.obrazne povedane 9 z 10.Ked bola prilezitost v sobotu tak som sondovala.Pan sofer povedal,ze preladil na expres ale ze mu bez tak neladi.bohuzial nema pristup na net aby vam to povedal.ked sa uz hovori o IQ.obcas som si rano naladila expres lebo sa mi ratal Martin Fencak (inac byvaly RV zamestanec)Ked mu tam do toho zacala kecat Petra Bernasovska bohuzel preladila som.Uz mi to neladilo.Skoda ze Rasto odisiel, ale RV malo punc aj tak.Mili BAci, co sa tak srdite.Je to tak.Mnohi nevedia prekonat to, ze aj na Vychode sa daju robit dobre veci.Bohuzel, vela veci zavisi od toho ci daky byrokrat perlozi kus papera a konecne schvali prispevok na tu ci onu vec.A keby sa tu clovek aj rozrezal tak ked sa raz nechce tak nebude.Mala som skvely projekt, za kt doplatenim a to EU fondov som musela cakat o tri mesiace dlhsie nez bola norma.no NA si musi zarobit na odmeny a tak skladuje peniaze na svojom ucte a kedy netedy ich posle.A este snad odkaz pre bratislavcanov vychodniarov - zabul vul kedy celecom bul.tak to je tiez politika Slovaka co aj dusu zapreda za grajciar.no politika je taka ze blby by bol kto by robil zadara.no neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeee
lenka
23.05.2006 15:41, tomas [blueice2n1.de.ibm.com]
lenka neviem co bolo urazajuce a nekompetentne :)
jednoducho radio vychod neprezilo kvoli peniazom - bud ich na seba nezarabalo dost , alebo ich zarabalo na seba dost a majitel ho predal (co je pochopitelne)
ja v tom nevidim ziadny vplyv BA, ja v tom vidim len a len peniaze. Ze tie peniaze su v BA? Rob nieco aby boli aj na vychode.
a s tou pocuvanostou - ano mozno bolo najlepsie regionalne, ale asi nedosahovalo to co potrebovalo a ak si pozries prieskumy
http://www.radia.sk/?zobraz=priesk umy&src=1
http://www.radia.sk/?zobr az=prieskumy&src=2
tie vysledky nerastli :)
to tomas
23.05.2006 12:03, Lenka [sanet-gw.gk2-po.sk]
Mily Tomasko, vobec nemas informacie o dovodoch zaniku Radia Vychod, tak prosim nepis take nekompetentne a urazajuce vyjadrenia. Keby si ich mal, potom by si vedel, ze Vychod bol dlhodobo najpocuvanejsim regionalnym komercnym radiom, a to sa odrazalo aj na jeho ziskoch. Ano, ziskoch. Tym Ti chcem povedat, ze malo niekolko milionove zisky a nie stratu.
:-)

nieco pre Jara
22.05.2006 16:57, jozo [dial-d232.213-81-201.telecom.sk]
Chcem reagovat na Jara, ktorý pisal 17.05.o 19:45. Neviem odkial beries ze tam pracovali amatéri a moderátorky mali nízke IQ. Pokial viem, jedna z moderátoriek - Bea Szaboová mala ukončené dve vysoké školy. Mysliš si, že by to dokázala s podpiemerným IQ? Treba si overiť fakty a potom pisat ,, voloviny,, . Jozo.
vychod
22.05.2006 12:43, tomas [blueice3n1.de.ibm.com]
kua prestante uz srat na BA , co s tym ma BA?
skuste sa zmaysliet a srat napriklad na kapitalizmus a jeho hon za ziskom - ze BA je tam kde sa sustreduju peniaze? tak kua robte nieco pre to aby sa sustredili aj tam u vas. Ze zaniklo RV? tak asi nebolo dostatocne dobre na to aby pritiahlo kapital. Malo ste ho pocuvali a malo ste si u neho objednavali reklamy! kua to ked teraz zanikne dake holicstvo mam nadavat, ze ty vychodniari otvorili 3 nove lacnejsie?
trosku zacnite rozmyslat a bude u vas tiez dobre :)

p.s. v sobotu idem do sniny - tak sa mozme niekde stretnut a vydyskutovat si to ;)
...
22.05.2006 07:21, Bobo [adsl53-d.213-160-162.telecom.sk]
Keď Rasťo Bečaver odišiel do Expresu robiť nejakú stupidnú hitparádu (Expres vysiela celý deň to isté a na konci týždňa si z toho urobí hitparádu), pomyslel som si iba jedno. Prečo??? Prečo opúšťa tak skvelé rádio. Dnes už mám vo veciach jasnejšie. RV bolo niečo, čo (ale to tu už bolo napísané veľakrát) uspokojovalo po všetkých stránkach. Fajn hudba, príjemné hlasy, aktuálne info. Áno, milí Bratislavčanie, my chceme svoje rádio späť. Nie preto, že vysielalo z PO, ale preto, že nám dávalo to, čo sme chceli. Nemám nič proti rádiu, ktoré vysiela z BA. momentálne počúvam VIVA. Je svojím obsahom asi najbližšie k RV. JM som sa snažil počúvať, ale verte mi, nešlo to. Nedokázal som sám seba presvedčiť, že je to rádio, ktoré chcem. Je mi jasné (myslím, že každému), že na frekvenciách RV (B1) už nikdy nebudeme počuť to, čo sme počúvali doteraz. Ale mám taký malý (veľký) sen. Raz možno príde niekto, kto znova zamestná tým ľudí z "nášho" rádia a rozbehne to naplno. Je škoda, že to takto skončilo. Jediný kto z toho má radosť, je zopár Blavákov, ktorí majú niečo dočinenia s touto zmenou a samozrejme konkurencia. Niečo odobné tu už bolo. Isté rádio (dnes už neexistuje) sa zameriavalo na mladšiu generáciu a tí starší ho samozrejme nepočúvali. Keď zistili, že z toho navyžijú, preorientovali sa. Ale ich rádio s imidžom "teen" si málokto naladil. Ak by aj hneď zajtra JM zmenili všetko späť, málokto by to vedel. A prečo? Jednoducho tieto frekvencie nikto nepočúva. Pán Lengyel, na koniec jeden odkaz. Ak sa dohráte na svojom piesočku, tak tam pustite niekoho, kto dokáže niečo viac ako vy. Neprajem nikomu nič zlé, ale urobím výnimku. Vášmu rádiu prajem skorý koniec. (odpoved@orangemail.sk)
je to skoda, ale...
21.05.2006 13:43, EskiMO [147.175.125.101]
je to sice skoda, lebo tie jemne melodie su maximalne blbe (ja osobne som sa este nestretol s jedinym pozitivnym ohlasom)... na druhej strane si myslim, ze Radio Vychod uz dlho nebolo take dobre ako zo zaciatku... odkedy skrachovalo BMG a Vychod sa dostal pod kridla B1 to s nim uz islo z kopca... toto je uz len definitivny klinec do rakvy... nevadi, zivot ide dalej
bez názvu
19.05.2006 13:44, Ja [stlan-195-151-139.adsl-s.telecom.sk]
Suhlasim s Rikim. Tiez chcem Vychod spat.
bez názvu
17.05.2006 19:46, Jaro [tv1-gw.antik.sk]
Len tri slova v srdci maj miluj trp a na ulisné slová moderátorov nedávaj rádio tu nieje pre ľudí v kapitalizme je tu hlavne pre seba
Boli to amatéri
17.05.2006 19:45, Jaro [tv1-gw.antik.sk]
V rádiu Východ pracovali amatéri a moderátorky mali nízke IQ zaniklo neboli silný silnejší kapitalista kúpil slabšieho Jemné melodie niesú ktovie čo ono aj Východ by bol lepší len zle stavili na ženskú kartu podlahli asi zvodom žien pri výbere sám som chlap a viem že je to slabosť chlapov
bez názvu
15.05.2006 09:25, riki [pror-1.rekt.unipo.sk]
RV mi bolo velmi blizke, nielen strukturou vysielania, ale aj ludmi. Nesuhlasim s Tomasom, ze "sa nic strasne sa nestalo, ....je trapne, ze ludia na vychode pocuvali alebo pocuvaju len vychodoslovenske radio, potom z len ich regionalneho spravodajstva vobec nemaju prehlad o tom, co sa deje v inych castiach Slovenska."
Nie je pravda, ze ludia na vychode nevedeli co sa deje vo svete - ci v Blave. Spravodajstvo bolo aj celoslovenske ci zo zahranicia. No, cim bolo pre nas Vychodniarov zaujimave, bol fakt, ze sme sa dozvedeli co sa deje v nasom regione. Informacia, ze sa v Blave kona nejaka akcia, mi nic neda, pretoze nepoletim hned do Blavy - 500 km. Blava je a bola ovela skor v EU ako ostatne regionalne mesta. Zase si nejaky blavak chcel urobit svoj biznis a znicil to, co malo buducnost aj na Vychode. Zase je vychod dalej od EU. Dalsi ludia prisli o pracu. (V Blave problem s pracou nie je. Teda ludia zaklopu na dvere inych medii, ale co tu ... na ake dvere klopat? ... ked vsetko skupuju a nicia blavaci)
Je mi velmi luto, ze najlepsie regionalne radio - RV, neexistuje. JM uz len z principu pocuvat nebudem. Mam pocit, ze radiu VIVA (resp. r. Express) stupne pocet posluchacov. Rozhodla som sa pocuvat radsej VIVU, hoci je to Blavacke radio, ale aspon sa podoba RV.
JM beriem, ze je to nieco nove na trhu, ale na ukor RV, to nie.
Ked chcem pocuvat "uspavanky", tak ich pocuvam po 22.00 hodine - a k tomu nepotrebujem radio, lelo na CD si pustim pesnicky, ktore chcem pocuvat ja a nie, ktore mi niekto "naordinuje".
Chcem RV naspat.
   1  2 3 4 5  
RADIA.SK neručí a nenesie zodpovednosť za obsah diskusných príspevkov, diskusie nemoderuje ani nerediguje. Diskusné príspevky vyjadrujú názor ich autorov. RADIA.SK si vyhradzuje právo odstrániť celé príspevky alebo časti diskusných príspevkov, a to najmä také, ktoré odporujú dobrým mravom, porušujú platné zákony SR (napr. obsahujú vulgárne výrazy, rasistické, xenofóbne či šovinistické narážky), poškodzujú dobré meno RADIA.SK alebo obsahujú reklamu.
rádiá

Základné informácie
o slovenských rádiách:

on air
Depeche Mode
Enjoy The Silence
najčítanejšie články za posledný mesiac
anketa

Okrem klasického FM vysielania počúvam rádiá aj:

cez internet
73 %

cez satelit
4 %

cez internet aj satelit
9 %

len FM vysielanie
13 %

Celkom hlasov:  7775

Aukro.sk