menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Diskusia k článku Katika z Fun do Rádia_FM

37 príspevkov
biscuit (neregistrovaný, 195.113.65.xxx)
biscuit (neregistrovaný, 195.113.65.xxx)
14.07.2008 14:26
0
0
Virsik

Virsik bol, je a vzdy pre mna aj ostane najhorsim moderatorom SK eteru. Tak nemikrofonicky hlas sa len tak lahko nevidi. Navyse, tie kecy, ktore mal a ta hudba,ktoru pustal, no proste hnus... :(((

Palo (neregistrovaný, 213.151.246.xxx)
Palo (neregistrovaný, 213.151.246.xxx)
14.07.2008 14:22
0
0
Ja nie..

Ja nesuhlasim, skor naopak...

biscuit (neregistrovaný, 195.113.65.xxx)
biscuit (neregistrovaný, 195.113.65.xxx)
12.07.2008 22:53
0
0
@fm fanda

Hehe, stotoznujem sa :)))

FM fanda (neregistrovaný, 87.244.203.xxx)
FM fanda (neregistrovaný, 87.244.203.xxx)
12.07.2008 15:54
0
0
Katika?

Top 3 najhorsich moderatorov podla TASR:)
Julo Virsik
Mirec
Katika

Radio FM je paradne, ale ked pocujem Katiku, preladujem na inu stanicu....

kexxx (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
kexxx (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
20.03.2006 15:53
0
0
@Ikser

No konecne sa zda, ze sa s Tebou da aj objektivne diskutovat.
Najskor na vysvetlenie. Obycajni ludia- to nie je u mna ziadna diplomacia. Obycajni ludia su taki, ktori si ziju svoj stereotyp: Praca, jedlo, vecer pridu domov a xcu v telke nieco, ci ix nebude rusit a bude pre nix stravitelne. To iste aj s radiom, xcu ho pocuvat ako podkres. Primitivi su u mna ludia, ktoryx spravanie sa uplne vymyka standardnemu etickemu spravaniu. Bud si za to nemozu, lebo su nejak dusevne xori alebo to robia umyselne + u mna su primitivami aj ludia, ktori nedokazu stravit iny nazor ako ten svoj...
Teraz ku konkretnym veciam: LovinFUN- nemam pocit, ze by tie rady bokli az tak neodborne- boli to hlavne rady od ludi, ktori sa s podobnym problemom uz stretli. Inac, min. rok tam radili aj odbornici z brandze, teda psyxologovia a lekari, to len ako poznamka. Tu komerciu media vnucuju preto, lebo drviva vacsina to tak xce. Bolo vela nekomercnyx alebo len "mierne" komercnyx prohgramov aj na sukromnyx TV a radiax, ale pre ix minimalnu sledovanost a pocuvanost a vysoke naklady ix zrusili...
K tej regulacii- bol by to podla mna krok spat a cenzura by nic nevyriesila, aj ked v tomto ohlade zastavam nazor, ze programy " mimoriadne nevhodne " pre deti a dospievajucu mladez by sa mohli vysielat len v case 0:00-5:00. Takze tolko odomna....

shaarka (neregistrovaný, 84.47.3.xxx)
shaarka (neregistrovaný, 84.47.3.xxx)
08.03.2006 14:57
0
0
radio FM

pridavam aj ja svoj nazor:
SRo je pocuvatelny, ak clovek toleruje co musi a chce si namiesto dobrej hudby vypocut zaujimavejsie spravy.
FUN radio je asi posledny rok jedna velka katastrofa. Subjektivne hodnotim ako vydarene Kokirko a Freetime s Adelou a Sajfom. Inak nic.
Presla som na FM. Este neviem, co mozem cakat, ale vyberom vybornej hudby som si na 99% ista.
Skuste Radio1 -
http://www.abradio.cz/./online-strea ming-radio-1-76.htm

peace

Ikser (neregistrovaný, 213.81.196.xxx)
Ikser (neregistrovaný, 213.81.196.xxx)
06.03.2006 18:32
0
0
kexxx

Lovin Fun som uz dlho nepocul, ale vraj sa uz trochu zmenil. Niekedy mi na nom vadili velmi neodborne rady posluchacom, ktori mali nejaky problem.
Spomenul si radio Okey. Ja som uz na to radio skoro aj zabudol, ale uznavam, ze v niektorych veciach je este horsie ako Fun.

A povedz mi pre akyx ludi, ked drviva vacsina ludi xce "konzumnu komerciu".
To by som netvrdil. Skor sa mi zda, ze media ludom komerciu vnucuju. A ludia, ak chcu pozerat televizor, alebo pocuvat radio, nemaju velmi na vyber a prisposobia sa.

"O tom co je moralne alebo nemoralne je velmi tazke rozhodovat."

Tak ja v tom mam uplne jasno. Samozrejme, ze nechcem, aby na Slovensku bola nejaka diktatura, ale nesuhlasim ani s tym, aby mohlo byt vysielane uplne vsetko. Myslim si, ze nejaka regulacia by byt mala.
A mimochodom, paci sa mi, ako si namiesto primirivnych ludi, pisal o obycajnych. Dost diplomaticke!

kexxx (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
kexxx (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
06.03.2006 18:05
0
0
@Ikser

No musim zase troxa oponovat. Nemyl si gramatiku so slangom! Ja sa priznam, ze pouzivam slang, aby som sa odlisil od ostatnyx ucastnikov diskusii, ale gramaticky sa snazim pisat spravne.To, ze najviac blbosti vysiela FUN by som veru netvrdil. Ked si spomeniem, co v minulosti vysielalo OKey alebo co sa vysiela v ceskyx radiax typu Evropa2 alebo Kiss, tak FUN je oproti tomu este stale tazka "pohoda". A Expres- tak tam toho "hodnotneho a nekomercneho" tiez vela nie je...
Co sa tyka Vyvolenyx, suhlasim, ze je to blbost a ja to nepozeram, aj ked konkurencny BB, ci Mojsejovci bolo este o 10 tried nizsie. Inak stavim sa, ze keby VV nemoderovali Sajfa a Dida, tak by ix medialnym partnerom bol na 100% Expres. Poodbne ako bol med. partnerom SHS1, ale flek moderatorov dostali ludia z FUN a ti uz zalobovali, aby med. partnerom SHS2 bolo FUN. Co sa tyka podpory VV, tak podpora 1. serie bola naozaj az moc nasilna, to som uz aj ja prskal, podpora dvojky nie je az tak vyrazna. Ono, prave previazanost s tymito programami bola sucastou kampane FUN-ka, dufam, ze do buducna zvolia nejaku lepsiu variantu reklamy.
Inak v minulosti sme tu ako zabavne programy mali Senzus, Procka a im pod. shity+ telenovely a teraz su tu reality shows. Jednoduxe programy pre " obycajnyx" ludi tu vzdy boli a budu, ja to sledovat nebudem, ale tyx co to sleduju nebudem odusdzovat!
Co sa tyka tej tvojej teorie, ze radia by mala byt pre ludi a nie pre zisk. A povedz mi pre akyx ludi, ked drviva vacsina ludi xce "konzumnu komerciu". Vo vsetkyx statox zapadnej Europy hra komercia prim. A v statox s diktatorskymi rezimami alebo riadenymi islamskymi fanatikmi je to len nasilu potierane, keby sa to uvolnilo, tak ver tomu, ze drviva vacsina ludi, zacne tiez zit tak, ako v zap. Europe a USA. Len tam im predstavitelia statnej moci zatial vsepuju, ze vsetko zo "zapadu" je zle.O tom co je moralne alebo nemoralne je velmi tazke rozhodovat. Nemoralne praktiky sa sirili aj v minulosti a to tu telka alebo rozhlas neboli! To, ze si niekdo, pozrie alebo vypocuje eroticku relaciu, este neznamena, ze je zvrhly...
No, to som sa zasa rozpisal.... Nexcem tu v ziadnom pripade vystupovat ako nejaky radikalny obhajca aktualneho formatu FUN-ka, je jasne ze v minulosti bol ovela zaujimavejsi, ale doba je dnes ina...
A este 1 vec: Co take nemoralne vidis na Lovin FUNe??? V pripade K-FUNu to xapem, ale Lovin FUN???

Ikser (neregistrovaný, 213.81.197.xxx)
Ikser (neregistrovaný, 213.81.197.xxx)
06.03.2006 17:30
0
0
kexxx

Je "bizardne", ze ma na gramatiku upozornujes prave ty. Ale bola to chyba. To mi je jasne.

"o mediax a ako to v nix xodi nevies ani prd" Ja som sa ani nikdy nesnazil hrat na nejakeho vsevedka. Ja som len posluchac a pisem, co si myslim.

"ak ti niekto tu komerciu nasilu nuti, tak to ta potom lutujem a xapem, ze sa potrebujes niekde "odbavit"

Ja nemam nejaky bunker, 300 m pod zemou, do ktoreho by som sa mohol ukryt. Ale ocakavam, ze ak si napr. zapnem radio, tak ma hned nezaplavia tie najvacsie odpadky, ake existuju. Ziadne ine radio na Slovensku nevysiela tolko blbosti ako Fun. Samozrejme, ze ho nepocuvam casto, ale to predsa este nie je dovod, aby som nemohol napisat, co si o nom myslim.

Za hlupu komerciu povazujem to, ked sa niekto snazi bezohladne na niekom zarobit a neberie sa ohlad na nasledky, ktore to moze mat. Neberu sa do uvahy moralne principy, ci je to dobre, alebo zle. Hlavne nech je vysoka pocuvanost a zisky. Takych prikladov sa da najst vo Funradiu niekolko. Spomeniem len K-Fun a propagaciu Vyvolenych.

kexxx (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
kexxx (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
06.03.2006 16:45
0
0

hehe a este nieco. Definuj mi tu mudru komerciu a hlupu komerciu.... som zvedavy, na ten vzorec... :))))))

kexxx (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
kexxx (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
06.03.2006 15:19
0
0

Ikser-o mediax a ako to v nix xodi nevies ani prd, ja som mal na zaciatku tiez ine predstavy, ale treba obcas aj nazriet pod poklicku a potom sa cloveku otvoria oci. Ukaz mi to celoplosne sukromne radio so 100 tisic posluxacmi, ktore sa uzivi... Twist uz teraz melie z posledneho a ak sa jeho pripravovany format do roka neuxyti, toto radiom definitivne zanikne...
Btw. Ja ked xcem, dokazem sa vyhnut vsetkemu,co sa mi nepaci, da sa to v pohode.... ak ti niekto tu komerciu nasilu nuti, tak to ta potom lutujem a xapem, ze sa potrebujes niekde "odbavit" :)))))
PS.1 To ze nieco sa zda tebe primitivne, este nemusi znamenat, ze to pozeraju/pocuvaju/citaju primitivi.
PS 2. Najprv sa nauc poriadne gramatiku a potom tu mudruj o primitivox! :))))) neuzivy

Ikser (neregistrovaný, 213.81.197.xxx)
Ikser (neregistrovaný, 213.81.197.xxx)
03.03.2006 23:22
0
0
kexxx

1. Nemas pravdu. Komercia je vsade a nie je sanca vyhnut sa jej. Ved ani teba nikto nenuti citat moje prispevky (prejavy demokracie) a reagovat na ne. Ale mne komercia az tak velmi nevadi. Mne vadi hlupa komercia.
2. Ak nieco povazujem za primitivne, tak nechapem preco by som to tak nemal napisat. Mimochodom, o nikom konkretnom som to netvrdil, ale niektore relacie na Fun, naozaj povazujem za primitivne a hlupe.
3. To snad nemyslis vazne, ze 300 tisic posluchacov neuzivy radio. Na Slovensku su aj radia, ktore maju menej ako 100 tisic, a funguju. Asi by si nemal tolko hovorit s riaditelom Funradia, lebo mam pocit, ze si uz trochu zmanipulovany. Uvedom si, ze tu vobec nejde o prezitie, ale majtelia chcu mat vacsi zisk z predaja radia. A mapping study je v podstate dobra vec. Robia sa prieskumy, co sa ludom paci a vysledkom toho bude vysielanie, ktore sa nebude pacit nikomu. Ale radia nas nejak presvedcia, ze to, co nam ponukaju je pre nas to najlepsie.

kexxx (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
kexxx (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
02.03.2006 16:16
0
0

inak este doplnim- mas pravdu s tym, ze za tyx 100-150 melonov by radio a la Expres dokazal urobit kazdy, kto sa aspon troxa v mediax orientuje. Ono najat si agenturu, ktora naformatuje radio nie je problem, problem je ju zaplatit :))))

kexxx (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
kexxx (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
02.03.2006 16:11
0
0

Ahoj *M*- hehe tesi ma, ze niekto so mnou suhlasi, co sa tyka pokrytia na tom sa vraj vo FUN-ku tiez uz pracuje...
Ano, Expres mieri hlavne na skupinu 20-45. FUN ma namierene na 15-25, preto urcite nedosiahne az tak zavratnyx cisel ako Expres- 800 tisic posluxacov, konecna hodnota bude podla mna asi okolo 550 tisic. Lenze Expresu zacne odoberat ludi aj B1. To bude cielit asi na skupinu 30-50. Takze pokles Expresu bude v buducnosti este vyraznejsi. Dnesny rozhlasovy trh je uplne iny ako bol este pred 5 rokmi. Kazdy, kto ma troxu otvorene usi, to musel postrehnut. Format podobny tomu, aky malo FUN pred 5 rokmi ponuka cez den prave _FM. Lenze ludi podla prieskumov uz nezaujimaju dlhe vstupy, nehitova hudba atd. navyse radio sa stalo len "priposluxove" a vraj priemerna pocuvanost radii je cca 2,5 hod. denne, tym sa zasa vysvetluju huste rotacie vybranyx skladieb...

*M* (neregistrovaný, 87.197.223.xxx)
*M* (neregistrovaný, 87.197.223.xxx)
02.03.2006 15:45
0
0
kexxx

Takmer 100% suhlas. Len by som doplnil, ze OBROVITANSKU cast z USPECHU radia EXPRES, pravda okrem draheho mapping study a naformatovania / know how BCI ma NEUVERITELNE POKRYTIE, ktore je s ostatnymi komercnymi radiami NEPOROVNATELNE. Dovolim si tvrdit, ze na SK je viac ludi, ktori by so 100-150 mil. dokazali podobne uspesne radio zrealizovat. ex-Expresaci boli najsikovnejsi a najrychlejsi - vsetka cest, aj ked MNOHI si pamatame, aky bol povodny projekt na ktory dostali jednak financie a rovnako licenciu - ako bolo BEZ AKYCHKOLVEK konzekvencii po cca. roku VSETKO INAK :-(.

A co sa tyka FUN-ka, myslim, ze sa este viac budu orientovat na MLADSIU cielovku, ktoru chcu prebrat EXPRES-u, lebo ten chce byt silou-mocou radiom pre vsetkych ... :-)

kexxx (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
kexxx (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
02.03.2006 14:40
0
0
@Ikser

Neda mi nezareagovat:
1. Nikto ta nenuti tu komerciu pocuvat/pozerat/citat. Ked mi nieco lezie na nervy, preladim, vypnem, necitam....Tomu sa hovori demokracia.
2. Hovorit o niekom, ze je primitiv, ked zije konzumny zivot a preferuje komercne a masove veci mi pride dost nemoralne. Ale u teba som si uz zvykol na to, ze neakceptujes iny nazor nez ten tvoj. Poznam mnoho ludi, co sleduju a pocuvaju komerciu a su to inteligentni a sqeli ludia. A zas na 2. strane poznam ludi, ktori su "tazki" undergrouderi a ix IQ je na urovni hupacieho konika :))))
3. Co sa tyka FUN- zaujimalo by ma,odkial beries taku istotu, ze tyx 300 tisic posluxacov, ktore predtym mali by radio uzivilo. Pred 5 rokmi mozno ano, ale dnes urcite nie.
Ja z noveho formatu tiez nie som nadseny, ale ina moznost, ako zvysit pocuvanost tu nebola. Len pre zaujimavost- info mam priamo od "generalneho". A ak by tu mapping study a s tym suvisiacu upravu hudby a programu neurobili terajsi majitelia, urcite by tak spravil novy majitel...
Inak to, ze za postupnu unifikaciu nasho etreu moze Expres, na tom stale trvam. Tomu sa tym jeho nemastnym-neslanym formatom podarilo dokonca predbehnut SRo1 a oproti svojim sukromnym konkurentom ma viac nez 2-nasobok posluxacov. Takze vobec sa necudujem, ze FUN a najnovsie uz aj B1 siahlo po mapping study. Prave na tento system budu podla mna musiet coskoro prejst aj ostatne radia, pokial sa budu xciet udrzat na trhu...

ripper (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
ripper (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
21.02.2006 22:55
0
0
dodatok

ale som rad, ze je Katika v _FM, lebo kedze radio Rebeca skoncila pusitm si obcas prave _FM a rano som ju nahodou pocul a celkom ma to potesilo a slovensky eter je taky nudny, ze malokedy ma tam nieco potesi

ripper (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
ripper (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
21.02.2006 22:54
0
0
Z FUN bude Expres

:))) doslo na moje slova a coskoro bude jedno aku frekvenciu si clovek naladi, lebo vsetky radia su rovnake su skoro na nic. Skoro, to preto, lebo clovek tam obcas pocuje spravy, ale inak komercny hnus... ble. Ale nechcem sa nikoho dotknut

Alexandra (neregistrovaný, 85.216.143.xxx)
Alexandra (neregistrovaný, 85.216.143.xxx)
21.02.2006 18:31
0
0
Z FUN bude Expres

Tak to je a je to smutné... vo FUN radiu sa čím dalej tým viac zExpresieva... prepáčte ale čo robia seriózne správy vo FUNku? Kratšie vstupy, oveľa menej vtipné vstupy, hudba a lá Ivan Antala, kde je Hip-hop a r´n´b? ... to rádio stratilo svoju identitu a tvár... môže sa pokojne volať LKE-nko /lacná kópia Expresu/...

Vlado (neregistrovaný, 195.49.188.xxx)
Vlado (neregistrovaný, 195.49.188.xxx)
21.02.2006 08:54
0
0
pre Snajpu

SnajpA, nemaj im to za zle... To, preco sa tak spravaju (hoci by sa niekedy mohli krotit), je sposobene tym, ze vedia, a boja sa, ze v pripade zaniku Radia FM uz na Slovensku stanica s podobnym zameranim na 99 % nevznikne. Po zaniku Ragtimu tuto ulohu pravzalo Funko. Po preformatovani Funradia trvalo dva roky, kym sa zacalo formovat _FM v jeho dnesnej podobe. Posluchaci inych radii su v diametralne odlisnej situacii. V pripade, ze zanikne ich oblubena stanica, Arasha, Crazy Froga a Sama Tomecka budu pocut aj na inom radiu. Posluchaci Radia_Fm vedia, ze ked radio skonci, nujazz, house, techno, drumnbass, metal, kvalitny pop a rock... jednoducho KVALITNU a DOBRU hudbu si na slovenskej stanici uz nenaladia. Ludia na zapadnom Slovensku mozno preladia na FM4, niektori sa vratia k CD, pripadne zacnu hudbu stahovat z netu. No dovolim si tvrdit, ze vacsina posluchacov tuto moznost nema...
Co sa tyka pocuvanosti efemka. Kazdemu sudnemu cloveku je jasne, ze v jeho sucasnej podobe je strop priblizne na 7-8 %. Kandidati, ktori pri obhajobe rusenia efemka argumentuju pocuvanostou, sa podla mojho nazoru dost mylia. Problemom SRo je nevyprofilovanost jeho okruhov (a z toho vyplyvajuca nizka pocuvanost, resp. jej pokles), vynimku tvoria jedine Radio Devin a uz spominane Radio_FM.

SnajpA (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
SnajpA (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
20.02.2006 23:34
0
0
Vacsina tych, co odisli tam nechybaju

Najprv by som chcel podporit udrzanie radia FM. Je zjavne, ze alternativa znamena to, co tu vidim. Par ludi, ktori sa utvrdzuju v tom aki su najlepsi a iba oni vedia, co je dobre. Preberte sa a berte do uvahy, ze okolo Vas su ludia, ktori maju svoj nazor tak ako vy a nemate pravo hodnotit ich vkus a volu pocuvat ine radio ako nieco primitivne.
Pozrite sa na cisla radia FM. Zda sa, ze iba vy, ktori sem pisete ste jeho posluchacmi a nikto Vas za to neodsudzuje.

Badatel (neregistrovaný, 62.168.125.xxx)
Badatel (neregistrovaný, 62.168.125.xxx)
16.02.2006 22:23
0
0
Funko

je naozaj uz skoro ako Express.Je strasne kolko ludi ma taky odporny vkus a dokaze tieto shitarne pocuvat. FMko je najlepsie co na Slovensku je, a je sympaticke ze v nom robia spravni ludia, presadzujuci alternativnu hudbu a kulturu. Drzim im palce nech ich novy riaditel nezrusi....

Ikser (neregistrovaný, 213.81.197.xxx)
Ikser (neregistrovaný, 213.81.197.xxx)
16.02.2006 21:54
0
0
12(pravy)

Cim viac respondentov, tym lepsi prieskum. Optimalnych by bolo tak 10-15 tisic ludi. Ale aj tak by tie vysledky boli dost nepresne. Ludi predsa nemozes zaskatulkovat podla veku a vzdelania. Kazdy clovek je jedinecna a neopakovatelna osobnost.

tram:
Suhlasim s tebou. Funradio nemalo problem s pocuvanostou ani vtedy, ked vysielali kvalitny program. Lenze oni chceli viac. Chamtivost zvitazila nad zdravym rozumom a oni dali prednost cislam pred posluchacmi. To by sa dalo prirovnat k nejakej firme, ktora chce mat co najvyssie zisky, preto vyraba tovar, ktory je sice lacny, ale nie kvalitny. A stale trvam na tom, ze radia by v prvom rade mali vysielat pre ludi a nie pre cisla. Dobre cisla by nemali byt cielom, ale dosledkom dobrej prace. Tolko moj nerealisticky nazor v tomto primitivno-komercnom priestore.

tram (neregistrovaný, 85.216.193.xxx)
tram (neregistrovaný, 85.216.193.xxx)
16.02.2006 17:56
0
0
invent & @

citujem este raz sam seba "funku to, co robia, nezazlievam", teda viem, ze su KOMERCNI. no aj komercia sa da robit inac, vid stare fun, ak vsetci budu kopirovat expres, bude tu 20 rovnakych radii + _FM. chvalabohu, ze je aspon to.

12(pravy) (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
12(pravy) (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
16.02.2006 17:47
0
0
Ikser

Lenze tie prieskumy nie su robene len tak od buka do buka. Ti ludia su presne vyberani podla veku, vzdelania atd. Samozrejme nejake rozdiely moze vzniknut, ale robit vzorku na 3 milonoch by bolo tiez trochu smiesne, nemyslis? :-))

Počúvanosť
sobota, 27.4.2024
1.
21,69%   - 0,19%
2.
13,86%   - 4,41%
3.
11,09%   + 1,54%
4.
7,58%   + 0,21%
5.
7,16%   - 4,86%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 27.4.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
3. + 4. vlna 2023 (kĺzavé dáta)
1.
16,07%   - 0,08%
2.
14,06%   - 0,09%
3.
9,85%   + 0,31%
4.
8,52%   + 0,30%
5.
7,62%   - 0,40%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
3. + 4. vlna 2023 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
XII. etapa 2023 - II. etapa 2024
1.
31,3%   - 0,2%
2.
22,2%   - 0,5%
3.
21,6%   ± 0,0%
4.
17,8%   + 0,4%
5.
16,2%   - 0,2%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, XII.-II./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
16. týždeň 2024 15.04.2024 - 21.04.2024
1.
Album
Dua Lipa
Houdini
2.
Album
Cyril
Stumblin' In
3.
Album
Sia
Gimme Love
4.
Album
Ofenbach
Overdrive Ft. Norma Jean Martine
5.
Album
Kygo Ft. Ava Max
Whatever
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over